Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein puolisonne ostaa teille kukkia?

24.01.2020 |

Oma puolisoni kukittaa minua ahkerasti.
Saan ruusuja melkein joka viikko.

Olemme kihloissa ja kovasti rakastuneita.
Puolisoni on muutoinkin käytökseltään herrasmies.

Olen hyvin onnellinen tuosta(kin) tavasta kuinka hän osoittaa rakkauttaan ja arvostustaan minua kohtaan.

Yhdessä pian kaksi vuotta.

Kommentit (155)

Vierailija
141/155 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitäköhän av-mammat ostaa miehilleen?

En mitään, koska pankkitilini on miehen käytössä, ei omassa käytössäni. 

Vierailija
142/155 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kerran kuukaudessa, mutta ne kukat ovat kyllä meidän molempien iloksi. Ollaan sovittu että meillä on aina leikkokukkia maljakossa ikkunalaudalla, kumpi sitten ehtiikään ostaa ensin. Nyt on kimppu neilikoita, usein ruusuja, kesäisin luonnonkukkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/155 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitäköhän av-mammat ostaa miehilleen?

Minä tuon kaupasta miehen lempilihasiivuja ja lempileipää, valmistan hänen lempiruokiansa, parsin hänen vaatteensa ja hoidan hänen osuutensa kotitöistä niinä päivinä, kun hänellä on iltavuoro. Pistän tarkaan korvaan taakse pitkin vuotta hänen mainitsemiaan asioita, ja ostan niitä sitten joululahjaksi.

Mies tuo minulle kukkia nimi-, syntymä- ja hääpäivänä sekä joskus ihan muuten vain. Pidän kukista.

Hän ei koskaan tiedä, mitä ostaisi minulle, vaikka sanon välillä suoraan ennen jotakin lahjuspäivää, että olisipa kiva saada tuo lahjaksi. Hänen kirjavalintansa esimerkiksi menevät aina täysin pöpelikköön. Olemme olleet naimisissa 10 vuotta, eikä hän vieläkään käsitä, että luen lähinnä scifiä ja dekkareita. Hän ostaa minulle jotain eettisfilosofista pohdiskelua. Ylipäänsä haluan lukea kirjaston kirjoja, koska hyllyni ovat jo täynnä.

Vierailija
144/155 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Eikä oikeastaan muitakaan lahjoja, kuten ollaan sovittu.

Vierailija
145/155 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan, en halua, tämä jäi tavaksi kun lapsella oli asema niin ei ostettu kukkia kotiin.

Sen sijaan hän soittaa aina välillä töistä, että mennäänkö ruokiksella yhdessä lounaalle - se on kivaa.

Vierailija
146/155 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Käydään aina yhdessä ruokakaupassa ja ostan omat kukkani silloin.

Vierailija
147/155 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osta, enkä toivo keneltäkään kukkia kotiini.

Meidän kissa syö kaikki sellaiset. Yritti jopa jyrsiä muoviorkideaani.

Vierailija
148/155 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juurikaan osta. Joskus on antanut ruusun, jonka itse on saanut töiden puolesta. Itsekään en hänelle kukkia osta. Leikkokukissa ei mielestäni ole järkeä, kun kuolevatkin pian ja kalliita ovat. Ruukkukasveja ei juurikaan tarvita lisää, kun niitä on jo. Olen tyytyväinen, ettei meidän taloudessa mene rahaa tuollaisern turhuuteen. Ollaan N27 ja M34.

Vierailija
149/155 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran 10 vuodessa.

Vierailija
150/155 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi eilen kimpun tummanpunaisia ruusuja ihan muuten vaan.

Vierailija
151/155 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin kerran kuukaudessa, mutta ne kukat ovat kyllä meidän molempien iloksi. Ollaan sovittu että meillä on aina leikkokukkia maljakossa ikkunalaudalla, kumpi sitten ehtiikään ostaa ensin. Nyt on kimppu neilikoita, usein ruusuja, kesäisin luonnonkukkia.

Siis kestääkö teillä leikkokukat kuukauden? Ei kun siis sä ostat 4-5 kertaa kuussa ja mies kerran kuussa, niinkö?

152/155 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tajusin otsikon luettuani etten ole saanut koskaan kukkia ihan vaan muuten vaan. Toki rippi- ja yojuhlissa ruusuja, mutta en siis ole sen jälkeen saanut kukkia kertaakaan keneltäkään.

En ollut edes ajatellut asiaa, mutta tulipas tästä nyt kurja fiilis :(

N42

Älä huoli, kun miehesi pettää sinua pikkujouluristeilyllä, niin sitten saat kauniit kukat.

jeppistä jee

153/155 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi miehet eivät ajattele naisen tuloja, niin kuin eräs joka tyrmäsi tulevaisuuden 8 e/h leikokukka miehen. Jäisi pariutuminen aika vähiin, jos miehetkin rupeasivat valikoimaan naisia tulojen perusteella = lue pitää tienata enemmän. Mites sen asian kanssa kävikään, että nainen ei tarvitse elättäjää ?

jeppistä jee

Vierailija
154/155 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole koskaan ostaneet toisillemme kukkia. Emme tarvitse kukkia.

Vierailija
155/155 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisipa mies joka ostaisi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi