Kuinka usein puolisonne ostaa teille kukkia?
Oma puolisoni kukittaa minua ahkerasti.
Saan ruusuja melkein joka viikko.
Olemme kihloissa ja kovasti rakastuneita.
Puolisoni on muutoinkin käytökseltään herrasmies.
Olen hyvin onnellinen tuosta(kin) tavasta kuinka hän osoittaa rakkauttaan ja arvostustaan minua kohtaan.
Yhdessä pian kaksi vuotta.
Kommentit (155)
Ei ikinä, koska joskus alkuaikoina toi kukkia ja pyysin ettei ostaisi, koska minusta senkin rahan voi vaikka säästää.
Nautin luonnossa kasvavista kukista enemmän.
Hyvin harvoin, muutaman kerran vuodessa ehkäpä. Yhdessä 9 vuotta.
Syntymä- ja hääpäivisin. Yhdessä 23 vuotta.
Harvoin, koska tietää, että pidän leikkokukkia ekologisina turhakkeina. Sen sijaan kirjalahjan sain häneltä eilen viimeksi, ja aina kun hän näkee jossain tuotteen, joita kerään, hän hankkii sellaisen ja antaa joko heti tai jonakin merkkipäivänä. Keväällä ja kesällä ostaa sitten puutarhaan taimia ilokseni.
Muutaman kerran vuodessa. Olen ohjannut laittamaan rahat mieluummin säästöön. Tuliaiset olen myös pyytänyt että jättäisi ostamatta, mutta itsepäisesti haluaa aina tuoda edes jotain pientä. Mielestäni turhaa, mutta toisaalta kiva kun ajattelee minua.
Yhdessä 9 vuotta
Ei koskaan. Ällön imelää ja turhaa. Rakkautta voi osoittaa muillakin tavoin, niin ettei siihen liity aina raha.
Kerran toi seurustelun alkuaikoina.
En kaipaa kukkia.
Vaimoni ei osta minulle kukkia, eikä juuri itselleenkään. Minä ostan kukkia aina kun entiset ovat menneet huonoksi, eli viikon-parin välein. Sanon tietenkin että "ostin sinulle kukkia, kultsi", mutta todellisuudessa kai ne ovat enemmänkin yhteisen kotimme koristusta, paitsi tietenkin joissain erityistapauksissa kuten hääpäivämme, vaimoni synttärit, 14.2., jne. Yleensä ruusuja ('arkikäyttöön' iso kimppu lyhyitä sellaisia, merkkipäivinä pari tusinaa pitkiä näyttäviä) tai tulppaaneja, harvemmin muita.
t: 25 v aviossa
Synttäreinä ja jos olen maassa tms. Yhdessä 15 v.
Ei kukkia usein tule.
Aina silloin tällöin käydessään kaupassa.
Ei ikinä leikkokukkia. Joskus ruukkukasvin, harrastan niitä. Elävä kukka kivempi kuin jo kuolemaan katkottu.
Vierailija kirjoitti:
Synttäreinä ja jos olen maassa tms. Yhdessä 15 v.
Ei kukkia usein tule.
Entäs jos oletkin kuussa?
Jos pyydän ja kun täytin 30 v. Ehkä siis nelikymppisilläkin. Olen välillä miettinyt että lähetän itselleni kukkia salaiselta ihailijalta. Siinäkö sitten miettii että keltä ne on. 😂
En tiedä mikä tässäkin on niin vaikeaa. Mies tietää että tykkään kukista. Tietää että tykkään suklaasta. Silti niitä ei voi koskaan tuoda ilman pyytämistä. Selittäkää miehet? Omani vain levittelee käsiään jos kysyn.
No saan minä ne itsekkin ostettua, mutta miksi tuollainen helppo romanttinen ele ei tule mieleen?
Ja mitäköhän av-mammat ostaa miehilleen?
Vierailija kirjoitti:
Jos pyydän ja kun täytin 30 v. Ehkä siis nelikymppisilläkin. Olen välillä miettinyt että lähetän itselleni kukkia salaiselta ihailijalta. Siinäkö sitten miettii että keltä ne on. 😂
En tiedä mikä tässäkin on niin vaikeaa. Mies tietää että tykkään kukista. Tietää että tykkään suklaasta. Silti niitä ei voi koskaan tuoda ilman pyytämistä. Selittäkää miehet? Omani vain levittelee käsiään jos kysyn.
No saan minä ne itsekkin ostettua, mutta miksi tuollainen helppo romanttinen ele ei tule mieleen?
Säästää giksuna nekin rahat eikä eukko liho liikaa.
Noin parin viikon välein.
5 vuotta yhdessä, 2 vuotta naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Niihin kuluu rahaa ja miehen tärkein prioriteetti on suojella onnenrahojaan säiliössä.
Pari kertaa vuodessa. Yhdessä 10 vuotta.