Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein puolisonne ostaa teille kukkia?

24.01.2020 |

Oma puolisoni kukittaa minua ahkerasti.
Saan ruusuja melkein joka viikko.

Olemme kihloissa ja kovasti rakastuneita.
Puolisoni on muutoinkin käytökseltään herrasmies.

Olen hyvin onnellinen tuosta(kin) tavasta kuinka hän osoittaa rakkauttaan ja arvostustaan minua kohtaan.

Yhdessä pian kaksi vuotta.

Kommentit (155)

Vierailija
61/155 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä huomaa erilaisen kulttuurin. Itse olen tykännyt kun itäeurooppalaisia naisia tavatessa on saanut ihan luonnostaan ostaa kukkia toiselle, ja tuntuneet kaikki tytöt tykkäävän, oli sitten kaveri tai deittikumppani tai ihan vaikka ensimmäiset treffit uuden ihmisen kanssa niin sielläpäin se on sellainen luonnollinen ele ja toisaalta, kukkien hinnatkin ovat aika paljon edullisempia kuin Suomessa ja niitä saa vähän joka paikasta. Täällä tuntuu, ehkä se on omassa päässä mutta ei edes uskalla antaa kukkia jos suoraan sanotaan, milloin on turhutta milloin naisen alentamista milloin "mitä se luulee että me ollaan", jne. Mutta siis miehelle se on sellainen kiva romanttinen ele ja se on oikeastaan tosi kiva tuolla toisella suunnalla kun sen voi tehdä luonnostaan ja kaikki tykkäävät siitä käytännössä. 

Vierailija
62/155 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pyydän ja kun täytin 30 v. Ehkä siis nelikymppisilläkin. Olen välillä miettinyt että lähetän itselleni kukkia salaiselta ihailijalta. Siinäkö sitten miettii että keltä ne on. 😂

En tiedä mikä tässäkin on niin vaikeaa. Mies tietää että tykkään kukista. Tietää että tykkään suklaasta. Silti niitä ei voi koskaan tuoda ilman pyytämistä. Selittäkää miehet? Omani vain levittelee käsiään jos kysyn.

No saan minä ne itsekkin ostettua, mutta miksi tuollainen helppo romanttinen ele ei tule mieleen?

Millä romanttisella, miehellesi mieluisalla eleellä sinä muistat häntä? Kuinka usein? Miten miehesi reagoi? Jos hän on tyytyväinen ja kiitollinen muistettuasi, siinä voisi olla hyvä sauma kertoa, miten sinäkin tykkäisin kukista ja suklaasta.

Jos itse ei muista kumppania romanttisilla, hänen arvostamillaan tavoilla, ei voi odottaa, että itseäänkään muistetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/155 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalle treffeille toi ruusun. Sen jälkeen ei ole tuonut kukkia. Yhdessä 29 vuotta.

Vierailija
64/155 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pyydän ja kun täytin 30 v. Ehkä siis nelikymppisilläkin. Olen välillä miettinyt että lähetän itselleni kukkia salaiselta ihailijalta. Siinäkö sitten miettii että keltä ne on. 😂

En tiedä mikä tässäkin on niin vaikeaa. Mies tietää että tykkään kukista. Tietää että tykkään suklaasta. Silti niitä ei voi koskaan tuoda ilman pyytämistä. Selittäkää miehet? Omani vain levittelee käsiään jos kysyn.

No saan minä ne itsekkin ostettua, mutta miksi tuollainen helppo romanttinen ele ei tule mieleen?

Millä romanttisella, miehellesi mieluisalla eleellä sinä muistat häntä? Kuinka usein? Miten miehesi reagoi? Jos hän on tyytyväinen ja kiitollinen muistettuasi, siinä voisi olla hyvä sauma kertoa, miten sinäkin tykkäisin kukista ja suklaasta.

Jos itse ei muista kumppania romanttisilla, hänen arvostamillaan tavoilla, ei voi odottaa, että itseäänkään muistetaan.

En tarvitse siihen mitään erityistä syytä tai aasinsiltaa että voin sanoa hänelle tällaisesta. Olen sanonut useamminkin. Ei vaan välitä/jää mieleen. Miehelläni ei ole mitään tämän tyyppisiä pyyntöjä, mutta hemmottelua hän saa minulta kyllä useamman kerran viikossa. Myös kaikki irtiotot arjesta tyyliin hotelliviikonloppu jossain, kaikki on minun järjestämääni. Meillä on ihan hyvä ja läheinen suhde, ja mieheni pitäisi olla ihan älykäs kun työskentelee johtoportaassa it-firmassa, mutta tämän suhteen hänen muistinsa kestää ehkä yhden päivän. Eli tuo kukkia jos olen edellisenä päivänä sanonut että olisi joskus kiva saada. Joku putkiaivojen toimintahäiriö, en tiedä.

Vierailija
65/155 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni ostamia kukkia ja kasveja on asuntomme täynnä ja satunnaisesti myös leikkokukkia. Nykyään ostaa harvemmin kun ei enää tilaa. 

Vierailija
66/155 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se taidan olla minä, joka viimeksi osti puolisolle kukkia. Ja olen siis nainen, ja naimisissa miehen kanssa.

Vierailija
67/155 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitäköhän av-mammat ostaa miehilleen?

Minä olen ostanut miehelle vuoden sisällä matkan Islantiin, Japaniin ja kalastusreissun Suomessa.

Vierailija
68/155 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tajusin otsikon luettuani etten ole saanut koskaan kukkia ihan vaan muuten vaan. Toki rippi- ja yojuhlissa ruusuja, mutta en siis ole sen jälkeen saanut kukkia kertaakaan keneltäkään.

En ollut edes ajatellut asiaa, mutta tulipas tästä nyt kurja fiilis :(

N42

Vierailija
69/155 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tajusin otsikon luettuani etten ole saanut koskaan kukkia ihan vaan muuten vaan. Toki rippi- ja yojuhlissa ruusuja, mutta en siis ole sen jälkeen saanut kukkia kertaakaan keneltäkään.

En ollut edes ajatellut asiaa, mutta tulipas tästä nyt kurja fiilis :(

N42

Turha tässä on alkaa kurjistelemaan. Itte kun ostaa niin saa sellasia mistä tykkää. Ja voidaan ostella keskenään kavereille, niin saadaan joskus yllätyksenä. 😁

Vierailija
70/155 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina silloin tällöin käydessään kaupassa. 

Miksi miinusta, jos mies tuo kukkia kaupassa käydessään? 

Minua ainakin on ilahduttanut joka kerta. 

Vierailija
71/155 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen alussa osti aika paljon, sitten kun menimme naimisiin niin kukkaset kuihtui aika äkkiä:D

Vierailija
72/155 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran toi kauppamatkaltaan jonkun marketin kimpun. 16v yhdessä. Haluaisin kyllä että toisi, mutta kun ei tuo niin ostan itse. Meillä on usein leikkokukkia maljakossa, nytkin neilikoita.

73/155 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas vaimoni ei ole kovin paljoa minulla kukkasilla muistanut. Yhden kerran kahden vuoden aikana.

jeppistä jee

Vierailija
74/155 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkulle saattaa tuoda.

Vierailija
75/155 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut miehiltä kukkia, vaikka olen ollut ihan pitkässäkin suhteessa. Naispuoliset ystävät sen sijaan toisinaan tuovat kimpun tullessaan muuten vaan.

Itse olen ostanut sekä naisille että miehille kukan tai kukkia.

Vierailija
76/155 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin. Mulle sopii, että ostan itse mieleisiäni kukkia/kasveja. Sen sijaan mieheni ostaa mulle joskus yllättäen karkkia, suklaata tai naistenlehden.

-10v naimisissa-

Vierailija
77/155 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten otti päähän kun mies ei koskaan tuonut kukkia. Aloin sitten ostamaan niitä itse ja sanoinkin ääneen että täytyy itse ostaa kun kukaan muu ei niitä tuo. Tajusi "vihjeen" ja osti kukkia useammin sen jälkeen.

Vierailija
78/155 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran seurustelun alkuaikoina osti mulle ruukkukasvin. En juuri arvosta leikkokukkia. Mies muistaa esim. suklaalevyillä, karkilla, kirjoilla tai itsetehdyillä esineillä, esim. korulippailla tai puukauhoilla. Yhdessä 18.v.

Minä puolestani ompelen miehelle paljon vaatetta ja kudon kaikenlaista asustetta mitä toivoo.

Vierailija
79/155 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti vuodessa: syntymäpäivä ja naistenpäivä. Mies on venäläinen. 25 v yhdessä, koko ajan samat systeemit. Itse ostan miehelle leikkokukkia tai ruukkukukan syntymäpäiväksi.

Vierailija
80/155 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen alussa kun ei asuttu yhdessä, osti parin viikon välein ja minä ostin myös hänelle. Nyt kun asutaan yhdessä ja on lapsia, niin ostamme kummatkin aina välillä, ehkä kerran parissa kuukaudessa, plus juhlapäivinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi