Kuinka usein puolisonne ostaa teille kukkia?
Oma puolisoni kukittaa minua ahkerasti.
Saan ruusuja melkein joka viikko.
Olemme kihloissa ja kovasti rakastuneita.
Puolisoni on muutoinkin käytökseltään herrasmies.
Olen hyvin onnellinen tuosta(kin) tavasta kuinka hän osoittaa rakkauttaan ja arvostustaan minua kohtaan.
Yhdessä pian kaksi vuotta.
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pyydän ja kun täytin 30 v. Ehkä siis nelikymppisilläkin. Olen välillä miettinyt että lähetän itselleni kukkia salaiselta ihailijalta. Siinäkö sitten miettii että keltä ne on. 😂
En tiedä mikä tässäkin on niin vaikeaa. Mies tietää että tykkään kukista. Tietää että tykkään suklaasta. Silti niitä ei voi koskaan tuoda ilman pyytämistä. Selittäkää miehet? Omani vain levittelee käsiään jos kysyn.
No saan minä ne itsekkin ostettua, mutta miksi tuollainen helppo romanttinen ele ei tule mieleen?
Säästää giksuna nekin rahat eikä eukko liho liikaa.
Ei säästäisi mitään, mutta olen katsonut joitain rahastoja hänelle valmiiksi ja sanonut että laittaa menemään suoraveloituksena ja nyt tekee niin. Ja eukkonsa on tikissä, kiitosta vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitäköhän av-mammat ostaa miehilleen?
Viimeksi ostin yllätysreissun etelä-Eurooppaan (lennot + majoitus). Ja siis tiedän hänen haluavan kyseiseen kohteeseen ja ajankohtakin on sopiva.
Luulen, ettei ole ostanut koskaan. En ainakaan muista. 30 yhteistä vuotta on takana. Hyvä niin, koska kukat ovat minusta aika turhia. Jos on juhlia tms, niin on ostettu kukat yhdessä.
Hanella oli tapana joka perjantai tullessaan viikonloppukylaan tuoda kimppu leikkokukkia. Tama tapa jai sen jalkeen kun muutettiin yhteen, silla kaymme aina yhdessa kaupassa. Emme osta kauppareissulla kukkia, silla en oikein perusta niista. Mua kay niita kukkia saali kun ne on poimittu vaan sen takia etta voivat max. viikon sitten olla vaasissa.
Toki silloin alkuaikoina oli kiva kun mies halusi romanttisesti muistaa, enka sitten viitsinyt sanoa etta en tykkaa leikkokukista kun toinen vahista rahoistaan osti. <3
Kerran toi useamman hyasintin.
Naimissa 40v
Vierailija kirjoitti:
Kerran toi useamman hyasintin.
Naimissa 40v
Oliko tarjouksessa kolme yhden hinnalla joulun jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Suklaata. Mieheni rakastaa sitä
Niistä kukkasista voitte laskea myös pettämiskerrat.
Vaikka tiedän mä pari sarjapettäjää, jotka ei ole antanut eukoilleen mitään. Ei edes turpiin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaista pientä; tuoksuja, hierontalahjakorttia, viikonloppumatkoja, hyvää ruokaa, vaatteita, erikoisoluita, suklaata. Mielestäni olisin ansainnut tulppaanikimpun silloin tällöin keväisin. Muista kukista nyt ei niin väliä.
treffit kirjoitti:
Hanella oli tapana joka perjantai tullessaan viikonloppukylaan tuoda kimppu leikkokukkia. Tama tapa jai sen jalkeen kun muutettiin yhteen, silla kaymme aina yhdessa kaupassa. Emme osta kauppareissulla kukkia, silla en oikein perusta niista. Mua kay niita kukkia saali kun ne on poimittu vaan sen takia etta voivat max. viikon sitten olla vaasissa.
Toki silloin alkuaikoina oli kiva kun mies halusi romanttisesti muistaa, enka sitten viitsinyt sanoa etta en tykkaa leikkokukista kun toinen vahista rahoistaan osti. <3
Turha niitä kukkasia on sääliä. Ei ne paljo pitempään kuki puskassakaan ja kukkavarret leikataan sen jälkeen pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaista pientä; tuoksuja, hierontalahjakorttia, viikonloppumatkoja, hyvää ruokaa, vaatteita, erikoisoluita, suklaata. Mielestäni olisin ansainnut tulppaanikimpun silloin tällöin keväisin. Muista kukista nyt ei niin väliä.
Ehkä oli vääränlainen hieronta siinä lahjakortissa, olisi pitänyt olla 'happy ending'.
Silloin tällöin. Suurimmat kimput tuo lähetti hääpäivänä ja syntymäpäivänä. Syntymäpäivänä ruusuja on yhtä monta kuin ikävuosia ja joka vuosi yllätyn enkä osaa odottaa 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä oli vääränlainen hieronta siinä lahjakortissa, olisi pitänyt olla 'happy ending'.
Useammin se sellaista saa kuin kunnon selkähierontaa.
Iso osa leikkokukista tuodaan lentorahtina, jopa Afrikasta asti.
Vierailija kirjoitti:
Iso osa leikkokukista tuodaan lentorahtina, jopa Afrikasta asti.
Samalla ne siinä tulee kuin banaanitkin.
Äitienpäivänä ja syntymäpäivänä. Muuten ei, vaikka kovasti niistä ilahtuisin. Itse joudun itseni kukittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Arvotavaraa aina kelloista urheiluautoihin.
Rikas nainen
Näin talvella tulppaaneja joka lauantai.
Kesällä oma piha kukkii
Yhdessä 13 vuotta enkä ole koskaan saanut yhtäkään kukkaa. Olen ostanut omat ruusuni ja tulppaanini.
Toisaalta olen saanut kalliita koruja, asusteita ja vaatteita vaikkei ole ollut merkkipäivä kyseessä, joten parempi vaihtoehto se kuin kuolevat kukat :D
Ja itsekin ostan joskus miehelleni. Huomioimme toisiamme myös muilla pienillä eleillä verraten usein.
t. sama kommentoija