Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesten kokemat shokkierot

Vierailija
12.01.2020 |

https://kotiliesi.fi/ihmiset-ja-ilmiot/ihmiset/miten-selvita-erosta-yll…

"Kun suomalaiset eroavat, aloitteen tekee 70 prosentissa tapauksista nainen. Vain 30 prosenttia miehistä on niin sanotusti jättäjiä. Tämä selviää Osmo KontulanPerhebarometri 2013 -tutkimuksesta.

”Ero voi tulla miehelle todella yllätyksenä. Parisuhteessa mies ei ole havainnut ongelmia tai parisuhteen laatu ei ole tullut puheeksi, ja sitten vaimo ilmoittaa, että nyt erotaan. Kun apua lähdetään sen jälkeen hakemaan esimerkiksi parisuhdeterapista, tilanne on edennyt jo niin pitkälle, että terapia ei enää auta. Se jos mikä tuntuu epäreilulta ja silloin käynnistyy varsinainen shokkierokriisi, kun mies huomaa, että mitään ei olekaan enää tehtävissä”, Miessakit ry:n vastaava erotyöntekijä Kari Vilkko sanoo."

Ai luoja mua ärsyttää nää eroista tehdyt lehtijutut. Ihan varmasti on eroja, jotka tulee toiselle osapuolelle täytenä yllätyksenä, en todellakaan kiistä sitä. Mutta kyllä näissä jutuissa unohdetaan joka kerta tehokkaasti se miten hyvin miehet osaa sulkea silmänsä ja korvansa ja ilmeisesti aivonsakin kun toinen kertoo, että nyt menee huonosti ja tarttis tehdä jotain.

Kerronpa omasta avioerostani, eikä varmasti ole ainutlaatuinen kokemus.
Yritin kahden vuoden ajan puhua miehelle, sanoin että asioiden ja meidän kummankin tulisi muuttua, meidän pitäisi huomioida toisemme paremmin jne. Mies ei suostunut kuuntelemaan tai keskustelemaan ja monesti lyttäsi minun mielipiteet kokonaan, koska "olin täysin väärässä". Kun viimein ilmoitin, että otan avioeron, se tuli miehelle "ihan yllätyksenä" ja hänen mielestä "kaikkihan oli hyvin" ja silloin hän ehdotti muun muassa terapiaa... Eipä kiinnostanut enää.
Eihän tässäkään olisi mitään helkkarin yllätystä ollut, jos olisi ottanut sen pään pois omasta per.seestään ajoissa.

Sitten kun näitä lehtijuttuja lukee niin miehistä tehdään ihan reppanoita, joita julman naiset kohtelee ikävästi. Jep jep.

Kommentit (456)

Vierailija
381/456 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vlttua tää nalkutuspelko on? Mun kotona kukaan ei porsastele, piste. Mun mies osaa hoitaa itse omat hommansa, eikä sille tarvitse ikinä huomautella mistään. Joskus jostain asiasta tulee snaomista, se on sellaista se elämä. Silloin käytetään sellaista tosi kätevää kommunikointitapaa kuin suomen kieli, ja avataan suu ja sanotaan. Nalkutus on niiden keksintö jotka eivät viitsi ottaa vastuuta omasta elämästään. Eli aina kun lkuulen tuon sanan, tiedän jo heti millainen ihminen sitä käyttää.

Vierailija
382/456 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et muuta käytöstäsi haluan erota(haukkui ulkonäköäni, ei ikinä huomioinut seksissä, teki vain 1/10 osan kotitöistä... yms). Näin kryptisesti kerroin asian miehelleni vuosien ajan. Sitten erosin. Oli yllättynyt. 

Ymmärsinkö oikein.

Nalkutit vuosikausia, pidit kodin ja lapset hyvässä kuosissa. Pesit vaatteet, tiskasit tiskit ja annoit hitusvinkulaa tarvittaessa ja nalkutit ja nalkutit, uhkailit erolla ja nalkutit.

Jos kaikki mitä mies avioliitolta tahtoi, meni sujuvasti, mitä syytä miehellä olisi ollut muuttaa totuttuja tapojaan?

Ihminen ei pysty muuttamaan muita tahtonsa mukaiseksi, vaan ainoastaan itseään ja oman muutoksen kautta ehkä myös jossainmäärin muita.

Miksi et lopettanut piikana oloa?

Miksi annoit piparia vaikka et itse saanut siitä mitään?

AInoastaan tekemättömyyden kautta mies olisi havahtunut olemassaolevaan tilanteeseen ja muuttanut käyttäytymistään toisenlaiseksi.

Ymmärrän että miehellesi ero tuli yllätyksenä, sillä mitään konkreettista ei tapahtunut ennen eroa, pelkkää vinkumista ja nalkutusta.

Eli miehet ovat idiootteja ,jotka ei ymmärrä puhetta? Miten nämä samaiset ihmiset edes työelämässä pystyy toimimaan? Mitä työnantaja tekee, että saa nämä hoitamaan tehtävänsä? Uskotaanko siellä puhetta?

Työnantaja valitsee rekrytoinnin kautta firmaansa parhaan ehdokkaista.

Jos ajattelet miestäsi liittonne työntekijänä ja hänen täytyy muuttua, eli vallankäytön kohteena,  lähtökohtasi tasa-arvoiselle parisuhteelle ovat vääristyneitä.

Yleensähän naiset haluaa, että mies tekisi edes oman osuutensa perheen töistä ja asioiden hoidosta. Auton renkaidenvaihto ei riitä.

Yleensä se on kyllä nainen jonka vaatimustaso kasvaa järjettömiin mittoihin yhteisen kodin hankkimisen jälkeen.

On siivottava kuten nainen haluaa ja silloin kun nainen haluaa. Koti on sisustettava kuten nainen haluaa ja miehen henkilökohtaiset asiat on piilotettava jonnekin pois näkyvistä.

Lasta hoidetaan kuten nainen haluaa, rokotetaan, puetaan, puunataan ja pestään naisen määräämällä tavalla ja nainen haluaa olla päällepäsmäri wilma viestien vastaanottajana, eikä miehen tavoitteilla helpommasta ja iisimmin otettavasta elämäntavasta ole mitään mahdollisuuksia toteutua.

Mies tekee kaiken väärin, astiakoneen täyttämisestä lähtien ja työn tekeminen vähemmän rasittavaksi ja helpommin organisoiduksi karahtaa kiville kun nainen aloittaa loputtoman narinansa siitä kuinka lattiat on aina pesty näin ja lakanat taiteltu näin ja etkö sinä ymmärrä ettei astioita voi jättää koneeseen ja pyykkipäivä on perjantaina ja sukat on taas lattialla, menkat tulossa, vittuako taas vonkaat ja väsyttää ja vituttaa tämä pakkotahtinen itse aiheutettu kiire ja ruuhkavuodet ja eniten vitutat sinä joka otan lungisti ja nautit elämästä.

Muutu perkele vapaaehtoisesti tai pakolla ja ala kärsimään perhe-elämän suorittamisesta kuten nainen.

Olen emansipoitunut :-)

Silloin tehdään naisen tavalla jos mies ei ota mitään vastuuta juuri mistään. Tai hoitaa asioita huonosti, esim lapselle riittää yksi ateria per pv tai esim kerran vuodessa imurointi riittää.

Äläkä odota naiseltasi samantasoista seksipalvelusta kuin seurusteluaikoina. Ei sinullakaan riitä aika kuten ennen: teet töitä myöhään, et jaksa keskustella, et halua löhteä ulos syömää kuin harvoin enää.

Tätä oon aina ihmetellyt, että miten miehet kehtaa vinkua vähentyneestä seksistä, kun itse ovat lopettaneet ensin kaiken panostuksen naiseen/kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/456 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vlttua tää nalkutuspelko on? Mun kotona kukaan ei porsastele, piste. Mun mies osaa hoitaa itse omat hommansa, eikä sille tarvitse ikinä huomautella mistään. Joskus jostain asiasta tulee snaomista, se on sellaista se elämä. Silloin käytetään sellaista tosi kätevää kommunikointitapaa kuin suomen kieli, ja avataan suu ja sanotaan. Nalkutus on niiden keksintö jotka eivät viitsi ottaa vastuuta omasta elämästään. Eli aina kun lkuulen tuon sanan, tiedän jo heti millainen ihminen sitä käyttää.

Implikoit, että taloutenne perustuu siihen, mitä sinä määräät. Muilla ei ole mitään sananvaltaa kodissanne.

Lisäksi vähättelet vastenmielistä käytöstäsi, ja vähättelet asiaa "nalkutuksen pelkäämisellä", jolla taas haluat vähätellä nalkutusta henkisenä väkivaltana muita kanssaeläjiäsi kohtaan.

Nalkuttaminen on henkistä väkivaltaa ja vallankäyttöä. 

Vierailija
384/456 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et muuta käytöstäsi haluan erota(haukkui ulkonäköäni, ei ikinä huomioinut seksissä, teki vain 1/10 osan kotitöistä... yms). Näin kryptisesti kerroin asian miehelleni vuosien ajan. Sitten erosin. Oli yllättynyt. 

Ymmärsinkö oikein.

Nalkutit vuosikausia, pidit kodin ja lapset hyvässä kuosissa. Pesit vaatteet, tiskasit tiskit ja annoit hitusvinkulaa tarvittaessa ja nalkutit ja nalkutit, uhkailit erolla ja nalkutit.

Jos kaikki mitä mies avioliitolta tahtoi, meni sujuvasti, mitä syytä miehellä olisi ollut muuttaa totuttuja tapojaan?

Ihminen ei pysty muuttamaan muita tahtonsa mukaiseksi, vaan ainoastaan itseään ja oman muutoksen kautta ehkä myös jossainmäärin muita.

AInoastaan tekemättömyyden kautta mies olisi havahtunut olemassaolevaan tilanteeseen ja muuttanut käyttäytymistään toisenlaiseksi.

Ymmärrän että miehellesi ero tuli yllätyksenä, sillä mitään konkreettista ei tapahtunut ennen eroa, pelkkää vinkumista ja nalkutusta.

Eli miehet ovat idiootteja ,jotka ei ymmärrä puhetta? Miten nämä samaiset ihmiset edes työelämässä pystyy toimimaan? Mitä työnantaja tekee, että saa nämä hoitamaan tehtävänsä? Uskotaanko siellä puhetta?

Jos ajattelet miestäsi liittonne työntekijänä ja hänen täytyy muuttua, eli vallankäytön kohteena,  lähtökohtasi tasa-arvoiselle parisuhteelle ovat vääristyneitä.

Yleensähän naiset haluaa, että mies tekisi edes oman osuutensa perheen töistä ja asioiden hoidosta. Auton renkaidenvaihto ei riitä.

Yleensä se on kyllä nainen jonka vaatimustaso kasvaa järjettömiin mittoihin yhteisen kodin hankkimisen jälkeen.

On siivottava kuten nainen haluaa ja silloin kun nainen haluaa. Koti on sisustettava kuten nainen haluaa ja miehen henkilökohtaiset asiat on piilotettava jonnekin pois näkyvistä.

Lasta hoidetaan kuten nainen haluaa, rokotetaan, puetaan, puunataan ja pestään naisen määräämällä tavalla ja nainen haluaa olla päällepäsmäri wilma viestien vastaanottajana, eikä miehen tavoitteilla helpommasta ja iisimmin otettavasta elämäntavasta ole mitään mahdollisuuksia toteutua.

Mies tekee kaiken väärin, astiakoneen täyttämisestä lähtien ja työn tekeminen vähemmän rasittavaksi ja helpommin organisoiduksi karahtaa kiville kun nainen aloittaa loputtoman narinansa siitä kuinka lattiat on aina pesty näin ja lakanat taiteltu näin ja etkö sinä ymmärrä ettei astioita voi jättää koneeseen ja pyykkipäivä on perjantaina ja sukat on taas lattialla, menkat tulossa, vittuako taas vonkaat ja väsyttää ja vituttaa tämä pakkotahtinen itse aiheutettu kiire ja ruuhkavuodet ja eniten vitutat sinä joka otan lungisti ja nautit elämästä.

Muutu perkele vapaaehtoisesti tai pakolla ja ala kärsimään perhe-elämän suorittamisesta kuten nainen.

Silloin tehdään naisen tavalla jos mies ei ota mitään vastuuta juuri mistään. Tai hoitaa asioita huonosti, esim lapselle riittää yksi ateria per pv tai esim kerran vuodessa imurointi riittää.

Äläkä odota naiseltasi samantasoista seksipalvelusta kuin seurusteluaikoina. Ei sinullakaan riitä aika kuten ennen: teet töitä myöhään, et jaksa keskustella, et halua löhteä ulos syömää kuin harvoin enää.

Tätä oon aina ihmetellyt, että miten miehet kehtaa vinkua vähentyneestä seksistä, kun itse ovat lopettaneet ensin kaiken panostuksen naiseen/kotiin.

Ja tämä pätee taas IHAN KAIKKIIN MIEHIIN? NIINHÄN?

Vierailija
385/456 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsinkö oikein.

Ja tämä pätee taas IHAN KAIKKIIN MIEHIIN? NIINHÄN?

Niinkö siinä väitettiin?

Vierailija
386/456 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein kotona aika pitkälti kaiken. En nalkuttanut, vaikka mieli teki. Pidin kaiken sisälläni ja sitten yks kaunis päivä napsahti ja lanttu leikkasi kiinni. Huilatessani psykiatrisella mies oli pakotettu ottamaan vastuuta lapsista, mutta sitä kesti vain sen ajan, kun olin poissa. Se sohvalla röhnöttäminen jatkui. Lopulta otin eron, kun sain itseni koottua.

Olis pitänyt nalkuttaa, niin ehkä tuolta kaikelta olisi vältytty. Pidin kuitenkin kodin ilmapiiriä niin tärkeänä, että en siihen ryhtynyt. Keskusteluyritykset päätyivät siihen, että mies sanoi: "Joo, joo.", mutta mitään ei tapahtunut.

En ota enää miestä vaivoikseni. Lapset ovat jo teinejä ja mun elämä on helppoa.

Vierailija
387/456 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erot voitasiin välttää sillä, että mennään yhdessä parisuhdeterapiaan, jossa vaimo korjataan.

Vierailija
388/456 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu kyllä on huomattu että miehille tulee täysin yllätyksenä, kun nainen viimein saa tarpeekseen miehen käytöksestä.

Eikä tarvi olla edes vaimo. Vuosi takaperin tapailin erästä miestä joka osoittautui totaali k*sipääksi. Edelleen tyyppi jaksaa lähettää viestiä ja ihmettelee että mikä on ongelma. Minua tietenkin syyttää kiukuttelusta. En vastaile mitään ja olen estänyt tyypin, mutta edellee viestiä pukkaa spämmikansioon.

Oijoi, kun on tuttua. Aina minä miehen mielestä kiukuttelin ja vaadin miestä olemaan satujen ”supermies”, jos sanoin, että jokin miehen tekemä asia loukkaa minua tai että hän voisi pitää kiinni sovitusta. En ole enää edes varma, oliko hän kuspää vai yksinkertaisesti tyhmä.

Vierailija
389/456 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävi ilmi että ”haluaisin enemmän läheisyyttä” ei toimi yhtä hyvin kuin ”haluaisin että halaisit minua enemmän”.

Minun piti myös hyväksyä se että mieheni ei ymmärrä lukea rivien välistä. En ollut tahallani ympäripyöreä, luulin että mies ymmärsi mitä tarkoitan sanomisillani. Ehkä naiset ovat tottuneet näkemään nyansseja tai tulkitsevat puhetta eri tavalla.

En siis halua syyttää miehiä/naisia tässä ketjussa. Haluan vain antaa esimerkin siitä miten väärinkäsityksiä voi syntyä.

Me tapasimme 45-vuotiaina ja muistan mieheni sanoneen minulle alussa tosi vahvasti, ”muista, että minä olen mies. En ymmärrä vihjailuja. Sano selkeästi, mitä haluat.”

Tämän tyyppisiä ihmissuhdetaitoja pitäisi jo siellä peruskoulussa opettaa niille kasvaville nuorille tytöille että pojille että ymmärtäisivät omassa elämässään välttää tämän tyyppisiä karikoita. Tytöille miesten ajattelutapaa ja päinvastoin. (Vai opetetaanko siellä jo?)

M42

Pojille kannattaa opettaa ,että naiset ovat muutakin kuin pllunkantotelineitä ja heihin tulee suhtautua samalla kunnioituksella kuin miehiinkin.

Tuo oppi menee perille sinä päivänä kun naiset lakkaavat käyttämästä seksuaalisuuttaan saadakseen palveluksia, kavereita ja aloitteita parisuhteeseen miesten toimesta jotka ovat saavuttaneet enemmän kuin he. 

Eli ei koskaan.

Vierailija
390/456 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju osoittaa miksi en halua muuttaa naisen kanssa yhteiseen kotiin, ikinä.

Oikeasti se menee niin että 99% naisista näkee kodin omana valtakuntanaan. On vain yksi oikea tapa, naisen tapa. Kodin pitää olla just mieleinen, kaikista standardeista siisteyden, puhtauden ja sisustuksen suhteen päättää nainen.

Vierailija
391/456 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi taas uusi keskustelu, kuinka me miehet ollaan paskoja. Mitään itsetutkimisen paikkaa ei ole milloinkaan, miehet on vain paskoja. Kiitos taas tästä ja mitään tekemistä ei ole että miehet tietävät mitä haluavat. Naiset on niin super fiksuja ja tehkää toki vielä lapsi parantaaksenne sitä suhdetta.

Vierailija
392/456 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teistä vihjeitä eroon

"sinähän tämän lomakohteen valitsit"

"syödään myöhemmin"

????

Meillä mieheni ilmoitti eroavansa. Tuli ihan puun takaa. Itse olin onnellinen, enkä ikipäivänä olisi uskonut meidän ikinä eroavan.

Mitä, jos käyttäisitte sanaa "ero", kun pohditte eroa. Jokaisessa perheessä pohditaan ja kiistellään lomakohteesta tai ruoka-ajoista. Ei se silti mitenkään viittaa eroon!! Tai jos yhden kerran vuosi aiemmin on maininnut humalassa, että pitäisikö erota, ei se riitä! Erosta pitäisi puhua kuukausittain tai viikottain. Toiselle on annettava aikaa valmistautua ja varautua. Todella törkeää vain ottaa ja lähteä.

En tiedä, miten pystyn toipua tästä shokkierosta. Ei ketään pitäisi jättää ilmoitusasiana! Noh, uusi oli katsottuna valmiiksi.

Julkisuudessakin näitä tapahtuu...

Vierailija
393/456 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju osoittaa miksi en halua muuttaa naisen kanssa yhteiseen kotiin, ikinä.

Oikeasti se menee niin että 99% naisista näkee kodin omana valtakuntanaan. On vain yksi oikea tapa, naisen tapa. Kodin pitää olla just mieleinen, kaikista standardeista siisteyden, puhtauden ja sisustuksen suhteen päättää nainen.

Se nyt vaan on biologiaa ja fiksu nainen ja fiksu mies löytävät kyllä yhteisen sävelen.

Haluaisitko, että nainen tulisi sotkemaan autoasi ja estämään sen pesua? Söisi siellä ruokaa ja jättäisi murusia ja kääreitä. Tuntuisiko kivalta?

Vai haluatko semmosen karskin testosteroniamatsonin, jota ei koti kiinnosta?

Vierailija
394/456 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävi ilmi että ”haluaisin enemmän läheisyyttä” ei toimi yhtä hyvin kuin ”haluaisin että halaisit minua enemmän”.

Minun piti myös hyväksyä se että mieheni ei ymmärrä lukea rivien välistä. En ollut tahallani ympäripyöreä, luulin että mies ymmärsi mitä tarkoitan sanomisillani. Ehkä naiset ovat tottuneet näkemään nyansseja tai tulkitsevat puhetta eri tavalla.

En siis halua syyttää miehiä/naisia tässä ketjussa. Haluan vain antaa esimerkin siitä miten väärinkäsityksiä voi syntyä.

Me tapasimme 45-vuotiaina ja muistan mieheni sanoneen minulle alussa tosi vahvasti, ”muista, että minä olen mies. En ymmärrä vihjailuja. Sano selkeästi, mitä haluat.”

Tämän tyyppisiä ihmissuhdetaitoja pitäisi jo siellä peruskoulussa opettaa niille kasvaville nuorille tytöille että pojille että ymmärtäisivät omassa elämässään välttää tämän tyyppisiä karikoita. Tytöille miesten ajattelutapaa ja päinvastoin. (Vai opetetaanko siellä jo?)

M42

Pojille kannattaa opettaa ,että naiset ovat muutakin kuin pllunkantotelineitä ja heihin tulee suhtautua samalla kunnioituksella kuin miehiinkin.

Tuo oppi menee perille sinä päivänä kun naiset lakkaavat käyttämästä seksuaalisuuttaan saadakseen palveluksia, kavereita ja aloitteita parisuhteeseen miesten toimesta jotka ovat saavuttaneet enemmän kuin he. 

Eli ei koskaan.

???

En tunne ketään joka tekisi näin. Siis loukkaako sinua nyt se, että saatat hypoteettisesti saada joskus seksiä?

Vai mitä yrität sanoa?

Vierailija
395/456 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö parisuhdeterapian tarkoitus ole että kaksi naista kertoo mikä minussa on vikana ja kuinka seksi ei kuulu parisuhteeseen. Pitää vain käydä töissä ja maksaa talon lyhennyksiä, jonka valkoisessa sisustuksessa en halua edes asua. Lapsiani kyllä rakastan...

Vierailija
396/456 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vähä veikkaisin että olisi fiksua kysyä, että miten miesten ja naisten välistä luottamusta saatais vaihteeksi lisättyä eikä laskettua entisestään? Ja mikä sitä on laskenut menneinä vuosikymmeninä? Ehkä paril hyvinkin pienellä uhrauksella onnistuttais parantamaan tilannetta, kunhan vaan joku oikeasti viisas tarttuis tähän kyssäriin. Tavoite ois ennen kaikkea tehdä meist naisista aidosti onnellisempii mutta niin, että olis vähän helpompaa samal miehilläkin. :)

No mietitäänpäs..  HM hmm hmm.. Mietin ainakin sataa juttuu, mutta mä nyt vaan kerron tän yhen, koska pitää kohta lakkaa kynnet! <3 hih.

Meidän naisten ihanneyhteiskunnassa miehistä 90% tulee kastroida eunukeiksi.. Miksipä ei?! Toimiihan se hyvin ongelmaisille kotieläimillekin. Seksuaalinen häirintä loppus ku seinään! Vois vähän koulukin maistuu laiskoille ja yksinkertaisille, kun on pallit pelissä HEH. Liekö se pallopelienkään kattelu enää kiinnosta siinä vaiheessa! Ja saako mies ees hyvin tykkäyksii deittiappsissa? Jos ei, niin kassit äkkiä takavarikkoon! Ulkomailta voidaa tuoda hyvää tahtii paremmin varusteltuja kompensoimaan. <3 Nam. Joka talouteen oma eunukki kotitöihin ja sit kunnon mies hoitamaan sänkypuuhat. Problem solved. Ylikansoitusongelmakin ratkeaa. Maailma on pelastettu! Miesten ylivalta on murrettu! Vauva.fi forever. Siskot pitäkää yhtä. Jätetään ne siat, jos eivät tajua asettaa meidän onnellisuutta kassiensa edelle. Ihanaa kevään odotusta :) Ja halei. Nii ja seuratkaa mua snäpis sit kans. Mut jos oot ällö pervo, niin turha yrittää mitää. Enkä eti mitää yhen yön juttui!!

Vierailija
397/456 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te avioeroajat ole vannoneet sitä valaa, jossa lupaatte ja vannotte että rakastatte puolisoanne kunnes kuolema erottaa? Ei, kunnes kotitöiden tekemättömyys tai pettäminen teidät erottaa. Ei eroaja ole sen parempi kuin se jätettykään, kun rikkoo avioliittolupauksen.

Vierailija
398/456 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tuli ero shokkina ensirakkaudesta, kun jätti toisen miehen takia. Olin tapahtuma aikaan nuori mies noin 21-22 vuotias, ja en hyväksynyt eroa yritin saada tyttöystävää jäämään mutta en onnistunut. Kostin silloin itselleni tehdyn vääryyden tunkeutumalla exäni kotiin ja pahoinpitelemällä heidät molemmat. Tämän jälkeen jatkoin asunnolla riehumista siihen asti kunnes poliisit hakivat minut putkaan rauhoittumaan. En ole luottanut naisiin tämän jälkeen ja olen lähinä harrastanut irtosuhteita koska tosi rakkautta ei ole olemassa

M35

Vierailija
399/456 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle tuli ero shokkina ensirakkaudesta, kun jätti toisen miehen takia. Olin tapahtuma aikaan nuori mies noin 21-22 vuotias, ja en hyväksynyt eroa yritin saada tyttöystävää jäämään mutta en onnistunut. Kostin silloin itselleni tehdyn vääryyden tunkeutumalla exäni kotiin ja pahoinpitelemällä heidät molemmat. Tämän jälkeen jatkoin asunnolla riehumista siihen asti kunnes poliisit hakivat minut putkaan rauhoittumaan. En ole luottanut naisiin tämän jälkeen ja olen lähinä harrastanut irtosuhteita koska tosi rakkautta ei ole olemassa

M35

Otan osaa. Minutkin jätettiin tuossa iässä todella rumalla tavalla. Lisäksi yhteiset kaverit yrittivät pakottaa minut olemaan ystävä sen miehen kanssa, joka oli siis pettänyt ja jättänyt. Olen melkein enemmän pettynyt niille kavereille kuin sille miehelle, vaikka sekin oli aivan kauhea. En tiedä, miten jotkut voivat olla niin idiootteja, että yrittävät pakottaa olemaan ystävä jättäjän kanssa. Onneksi on olemassa järkevämpiäkin ihmisiä. Hakkaaminen ei ole ratkasu, mutta tuollaisen ihmisen välttäminen niin kauan kuin siltä itseltä tuntuu kylläkin, vaikkakin koko elämän (vaikka jotkut väittävät toista), sekä terapiassa/tukiryhmässä käynti.

Vierailija
400/456 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35

Se, ettet ole löytänyt tosirakkautta, ei tarkoita sitä, etteikö sitä olisi olemassa. Toivottavasti osuu vielä sinunkin tiellesi. N40