Nainen, mikä seksiasento tuntuu sinusta parhaalta?
Kommentit (81)
Lähetyssaarnaaja, tuntuu turvallisimmalta.
N23
Siis lusikka muunneltuna. Jotenkin se kalu osuu varmaan siihen g pisteeseen. kun olen, en kyljelläni, mutta en selällänikään. MIes kyljellään kyllä. Lisäksi toinen jalka on miehen lonkan yli, ja mies hipelöi samalla sitä klittaa.
Saan järkyttäviä orgasmeja tässä asennossa ja nopeasti. Lisäksi hyvin helppoa miehelle.
Vähän kuin takaapäin, muttei aivan.
Lähetyssaarnaaja. Miehen paino päälläni ja oikeanlainen stimulaatio.
Lähetyssaarnaaja, klitoris saa siinä samalla hierontaa ja on aivan ihanaa olla niin lähekkäin, pystyy suutelemaan samalla ja kietomaan kädet ja jalat miehen ympärille <3
Lähetyssaarnaaja kookkaalla aseella klitorista stimuloivasti annettuna
Lähetyssaarnaaja jos tykkään miehestä. Jos on ällöttävä mies niin takaapäin niin ei joudu kattelemaan häntä ja saa ajatuksissa haaveilla toisesta miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Lähetyssaarnaaja, klitoris saa siinä samalla hierontaa ja on aivan ihanaa olla niin lähekkäin, pystyy suutelemaan samalla ja kietomaan kädet ja jalat miehen ympärille <3
Juuri näin ja on ihana tumtea miehen vahva vartalo päällään. Paikat osuu parhaiten kohdilleen ja orgasmi on taattu.
Vierailija kirjoitti:
Lähetyssaarnaaja jos tykkään miehestä. Jos on ällöttävä mies niin takaapäin niin ei joudu kattelemaan häntä ja saa ajatuksissa haaveilla toisesta miehestä.
Miksi harrastat seksiä ällöttävän miehen kanssa? Seksin pitää olla aina ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi harrastat seksiä ällöttävän miehen kanssa? Seksin pitää olla aina ihanaa.
Nuoruuden virhe. Ällöttää vieläkin. Itkin seksin jälkeen. Koska ajattelin että miestä kuuluu rakastaa. Enkä rakastanut häntä ollenkaan. Hän näytti niin ällölle sellainen takertuva luuranko. Nykyään olen saanut parempaa seksiä ja lähetyssaarnaaja sujuu.
Ahaa , se parjattu klitoris on kuitenkin SE juttu. Niinhän se on.
Mies vääntelee mua ihmeellisiin asentoihin ja tykkään lähes kaikista. Ei niille asennoille ole edes nimeä. Mut vetää mua ihan auki ja niistä asennoista tulee hyvä tuntuma.
Just silleen puoliksi mahallaan/selällään ja kyljellään.
Oikein kun olen kiihottunut, niin takaapäin siten että ylävartaloni on alhaalla sängyllä. Siis kunnolla pyllistys, jotenkin rietasta ja rivoa olla siinä niin tyrkyllä kaikki paikat esillä. Tuntuu parhaalta ja jotenkin se kalu osuu siitä parhaisiin kohtiin.
Vierailija kirjoitti:
Alapeukkuja taas tälle, eikö muka sitä klitorista ikäänkuin dissata. Sitä ei vaan saa sanoa, että se on nautinnon tuoja. Miksi ihmeessä?
Kuitenkin moni nainen tässäkin ketjussa kertoo miten se antaa orgasmin. Kylläpä onkin väärin!
Se on niin maanrakoon parjattu, ettei edes naiset itse uskalla tästä puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukkuja taas tälle, eikö muka sitä klitorista ikäänkuin dissata. Sitä ei vaan saa sanoa, että se on nautinnon tuoja. Miksi ihmeessä?
Kuitenkin moni nainen tässäkin ketjussa kertoo miten se antaa orgasmin. Kylläpä onkin väärin!
Mikä sua vaivaa? Kukaan nainen ei ole väittänyt, etteikö nimen omaan klitorista stimuloimalla saa orgasmia. Menisit muualle itkemään.
Niin väittävätkin miehet...tai haluavat uskoa että pelkällä kalualla.
Ja taas agressiivinen vastaus - naiselle.
Miten kummassa doggystyle ja nainen päällä mukamas on suosituimmat asennot? Nyt kuulostaa omituiselta.
Sellainen, missä mies on haarovälissäni nuolemassa ja sormettamassa innokkaasti ja halulla.
Tähän sais tulla enemmän vastauksia että saa luotettavaa tilastoa. Oma kokemus että lähes kaikkien naisten lempiasento on takaapäin. Doggystyle, ei lusikka.