Aattona otetaan miehen kanssa LÄRVÄT, jihaaa. Lapsi menee mummulaan.
Kommentit (38)
Meillä päin lärvit kyllä tarkoittaa, että vetää kännit
Vierailija:
Kai ihminen voi olla humalassa tarkoituksella ilman että vetää LÄRVIT?!!?!?!?olinkohan nyt 6 vai mikä...
esim. me ollaan oltu miehen kanssa 11 vuotta yhdessä ja kertaakaan ei ole kännissä riidelty.
Me mieluummin pidämme hauskaa, kun riitelemme.
sinä voi tietää mitä muiden parisuhteissa tapahtuu tai ei tapahdu. Relaa nyt hiukan.
humala voi tarkoittaa mitä tahansa toisen viinilasin jälkeisestä iloisesta mielestä seuraavan päivän kankkuseen.
Lärvit taas on sitä että kynnetään nenällä maata ja oksennellaan puskanjuureen. Siis alkoholin takia.
jos joku haluaa vetää kännit juhannuksena tai joku toinen olla lastensa kanssa... Who cares???!!
Juhannuksen juhlimistapoja on niin monia kuin meitä ihmisiäkin...
jonka jälkeen otamme uuden varvin suanassa, kera mansikoiden, kynttilöiden ja kuohuviinin, loppuillan virikkeet arvaatte..
Ja ei tarvitse lapsia dumpata mihinkään eikä vetää LÄRVEJÄ, yök!
T. aikuinen nainen
Itse en vaan tykkää olla kännissä.
2/16 ja mikähän vielä olin...
Emme mekään kännissä riitele! Jos sinä riitelet, niin silloin voi
miettiä, että mikä mättää, kun ei selvin päin saa asioita sanottua
ja selvitettyä.
Vai onko se niin, että suomalainen mies ja nainen ei puhu, eikä
pussaa - muuta kuin kännissä?
Tv. se joka onnittelu alunperin ap:ta parisuhteen hoidosta
viihteellä
Vierailija:
esim. me ollaan oltu miehen kanssa 11 vuotta yhdessä ja kertaakaan ei ole kännissä riidelty.
Me mieluummin pidämme hauskaa, kun riitelemme.
Menemme muutaman kerran vuodessa syömään kahdestaan, muuten luovuus on riittänyt ihan UPEISIIN koti-iltoihin, upeassa kodissammme.. (luulen, että teidän käy kateeksi minua!) ; )
kohdassa 38. Mielestäni joulu on muuten tärkein perhejuhla, ei niinkään juhannus, mutta se on henkilökohtainen mielipiteeni.
26
juhannusaattona, muksut menee silloin mummulaan yöksi ja tulevat juhannuspäivänä mökille iltapäivällä. Ja todellakin vietätään muuten joka arki ja pyhä muuten lasten kanssa. Kiva joskus olla ihan aikuisten kanssa ja voi olla rennommin edes yhden illan. Syödään ja juodaan hyvin.
älä sössötä mulle laatuajasta! Lapset tarvitsevat säännöllisyyttä, turvalliset vanhemmat ja rutiineja ja henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että myös traditioita! T. 38
(jokä ihmettelee ap:n sävyä aloituksessa, surullista jotenkin 30+ ihmiseltä..)
Meillä vietetään perjantaina miehen synttäreitä ja illalla lapset (kaikki 3) menee mummin ja vaarin kanssa mökille yöksi. Ja kyllä vaan oottavatkin innolla!!
Luulen, että ihan selvinpäin ei täällä loppuillasta ole kuin minä, joka olen raskaana. Innolla odotan minäkin perjantaita.
mummulassa) niin mielestämme olemme hyvinkin " kilttejä" vanhempia. Joskus kiva humputella kunnolla, varsinkin kun tietää, että lapsi hyvässä hoidossa. Hyvää juhannusta kaikille!!!!!!!!!!!!
11/ap
ehkä heinäkuussa sitten teemme samoin.
Örvelletään yhdessä ja sitten riidellään jostain jonninjoutavasta - sitähän se useimmilla tuntuu olevan.
Vierailija: