On 29.12.2004 klo 8 aamulla, mitä teet?
Itse olin kotona ja hengailin yökylässä olleen kaverin kanssa.
Kommentit (53)
En ole olemassa
Vai sanoisinko...
MUA EI OLE OLEMASSA
Olen työpaikallani sairaalassa aamuvuorossa joka alkoi tuntia aiemmin.
No jos se oli arkipäivä niin olin töissä.
Miten kukaan palstalla muistais vai onks jengi nii vanhaa tääl? En ollu ite viel ees syntyny silloin 🤣
Olin varmaan lähdössä kentälle jonkun toisen jehovan todistajan kanssa ja päiviteltiin miten maailma on paha
En enää muista varmaksi koska menin osastolle tuolloin, mutta olin kuitenkin vuodenvaihteen onkologianosastolla saamassa viikon kestävää sytostaattihoitoa. Silloin avomies oli kotona meidän 1v lapsen kanssa. Eli olen tuona päivänä ollut joko kotona voimattomana tai sitten sairaalassa voimattomana.
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan palstalla muistais vai onks jengi nii vanhaa tääl? En ollu ite viel ees syntyny silloin 🤣
Oletko oikeasti noin vähä-älyinen? Mä olen 46v ja mulla on -03 syntynyt lapsi.
Huvitti, koska huhujen mukaan kiusaajan perhe oli kateissa tsunamissa. Ajattrlin että ihan oikein niille.
Vierailija kirjoitti:
En enää muista varmaksi koska menin osastolle tuolloin, mutta olin kuitenkin vuodenvaihteen onkologianosastolla saamassa viikon kestävää sytostaattihoitoa. Silloin avomies oli kotona meidän 1v lapsen kanssa. Eli olen tuona päivänä ollut joko kotona voimattomana tai sitten sairaalassa voimattomana.
Googletin niin tuo päivä on ollut keskiviikko eli olen ollut sitten sairaalassa.
Olin vauvan äiti. Seurasin tsunamiuutisia. Uusi vuosi oli tulossa. Ulkoiltiin joka päivä ja tehtiin ravitsevaa ruokaa. Lapset jo aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä en oo sun lapsi 😂
Vierailija kirjoitti:
Huvitti, koska huhujen mukaan kiusaajan perhe oli kateissa tsunamissa. Ajattrlin että ihan oikein niille.
Olet päästäsi sairas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä en oo sun lapsi 😂
Eli olet täysi idiootti, kun et mitään ymmärrä. En kirjoittanut, että olet mun lapsi vaan koitin tuoda sulle tollolle esille, että täällä on kaiken ikäistä porukkaa. Jatka toki tuolla tyylillä elämääsi, mahtaa mennä vahvasti.
99% varmuudella nukun, sillä olen lomalla, aloitin 2.1.2005 uudessa työpaikassa, olin tuossa työpaikassa 28.2.2025 asti.
Oletettavasti töissä ja oletettavasti puhuttiin tsunamista koska työkaveri perheineen oli siellä. En muista missä vaiheessa saatiin tieto että ovat kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä en oo sun lapsi 😂
Eli olet täysi idiootti, kun et mitään ymmärrä. En kirjoittanut, että olet mun lapsi vaan koitin tuoda sulle tollolle esille, että täällä on kaiken ikäistä porukkaa. Jatka toki tuolla tyylillä elämääsi, mahtaa mennä vahvasti.
Puhut niiku ei ois mahollist et sua nuorempii tai sun last nuorempiiii ois olemassa ja palstal 😁
No mut sorri bruuuh ku et vaan tajuu. Chilll ja muista ottaa statiinit.
En muista edes eilistä päivää