Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ei halua parisuhteeseen koska olen yh

Vierailija
09.01.2020 |

Erosin lasten isästä yli kaksi vuotta sitten. Minulla oli yksi säätö vuosi sitten, olin ihastunut siihen kunnolla. Juttu kesti vain pari kk koska mies ei halunnut mitään vakavaa koska minulla on lapsia. Siitä jäi vähän kammo tutustua kehenkään koska pelkään että kukaan ei halua minua koska mulla on jo lapsia.

Ennen joulua tutustuin kuitenkin kivaan mieheen. Ajattelin rohkaistua ja antaa mennä, kävi miten kävi. Meillä oli kivaa ja nähtiin paljon. Mies oli selvästi kiinnostunut. Laittoi kokoajan viestiä ja soitteli, käytiin kahvilla ym. Aina piti sylissä ja pussaili ja silitteli. Viimeviikolla mies tuli käymään ja lapset oli kotona. Sen jälkeen ei ole paljoa viestiä laitellut ja jos laittaa niin tylsiä perus snäppejä mitä laittaa varmaan kaikille. Minun snäppeihin vastaa tylsästi. Ei ole soitellut. Ei kiinnosta edes kysyä mikä tuli koska tiedän että lapset. Ollaan alle 25v joten ymmärrän, kukapa haluaisi tällaisen nuoren äidin. Paitsi jotkut 40vuotiaat miehet. Minä en halua sellaista.
Usko loppuu kokonaan ja ahdistus kasvaa että olen aina sitten yksin. Tykkään kyllä olla yksinkin, saa olla vapaasti ja tehdä mitä haluaa. Mutta usein kaipaan myös seuraa ja kosketusta ja parisuhde "höpöilyä".

Onko täällä nuoria yh äitejä jotka ovat löytäneet itselleen seuraa vai tyydynkö vain olemaan yksin niin kauan että olen jo vanha että joku huolii. Alkaa masentamaan ja mikään ei kiinnosta. Ei kiinnosta edes herätä aamuisin. Ei olisi pitänyt "antaa mennä" koska nyt kestää taas toipua tästä.

Kommentit (286)

Vierailija
241/286 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Se on jännä, miten tässäkin keskustelussa monet kirjoittavat, että miehet, jotka eivät halua seurustella naisen kanssa, jolla on lapsi, ovat tyhmiä ja huonoja miehiä.

En minäkään lapsettomana naisena halua seurustella miehen kanssa, jolla on alle teini-ikäisiä lapsia ihan vaan siitä yksinkertaisesta syystä, etten pidä lapsista enkä lapsiperhearjesta, mutta toivottavasti minua ei pidetä tyhmänä ja idioottina sen takia.

Ei sinua tietenkään leimata tyhmäksi, vaikka sinulla on vaatimuksia seurustelukumppanisi suhteen, koska olet nainen. Katkerat palstanaiset leimaavat miehet ties miksi, jos kokevat kyseisten miesten vaatimukset seurustelukumppanin ominaisuuksista itsensä kannalta epäedullisiksi. Kai se on joku mielen puolustusmekanismi.

Vierailija
242/286 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan höpö höpöä että miehet vieroksuu yh äitejä. Joo ehkä jotkut palstamiehet tai lähinnä palstanaiset kuvittelee sellaista.

Ei ole ketään miestä häirinnyt että minulla on lapsi. Kiinnostuneita kyllä aina riitti sinkkuaikoina. Nyt olen seurustellut vuosia.

Sydämellisiä on olleet suurin osa miehistä joita olen tavannut ja jotka ovat lapseni hyväksyneet täysin. Toki se ei ole mikään tae epäitsekkyydestä, mutta karsii ainakin tietynlaiset tyypit. Joten hyviäkin puolia löytyy tässä tilanteessa.

Voi että mitä copea, hahaha. Totuus: YH:t ovat pohjasakkaa deittimarkkinoilla jota jokainen mies jolla on vaihtoehtoja ja osa heistä kenellä ei edes ole vaihtoehtoja, välttävät kuin ruttoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/286 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää huoliko. Siinä vaiheessa kun ne lapset pikkuhiljaa muuttaa omilleen, niin alkaa miesten mielenkiinto taas herätä. Edellyttäen, että olet pitänyt itsesi siedettävässä kunnossa.

Siinä välissä oikeastaan vain seksi kiinnostaa miehissä yh äitejä.

Tää. Tätä faktaa tosin katkerien palstamammojen on hyvin vaikea näköjään niellä.

Vierailija
244/286 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset ei ymmärrä ajatella näitä asioita ennen kuin teette niitä lapsia hetken mielijohteesta? Tosin tuostahan se sinkkuäitiys juuri kielii miehillekkin, että ette osaa ajatella asioita pitkällä tähtäimellä vaan olette impulsiivisia. Plus siihen lisäksi vielä se, että se lapsi tai lapset muistuttaa jatkuvasti teidän existänne. Ja se mies ei tule ikinä olemaan teidän ykkösprioriteetti, mitä te todennäköisesti olisitte tälle miehelle. Eli aika surulliset lähtökohdathan tuossa on.

Yleensä lapsen tekoon tarvitaan kaksi: mies ja nainen. Eihän se yksin naisen päätös ole. Millä tavalla ne isät voi putsata kätensä tästä touhusta täysin? Varsinkin kun nykyään viikko-viikko systeemi on suosittua ja vastuu jakautuu puoliksi

Vierailija
245/286 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh on lasta haluavalle miehelle paras diili, erotessa ei tartte maksaa elareita, taustalla voi olla kariutunut avioliitto joten naimisiin ei välttämättä halua tai ainakaan ole liian kiire vaan saa rauhassa edetä.

M

Vierailija
246/286 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa elämässä nainen on edelleen se joka päättää kenet elämäänsä kelpuuttaa. Itsekään en avioeroni jälkeen halunnut miestä jolla on lapsia, vaikka itselläni kaksi onkin. Olenkin ollut jo vuosia uudessa parisuhteessa itseäni muutaman vuoden nuoremman lapsettoman miehen kanssa.

Vierailija
247/286 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeassa elämässä nainen on edelleen se joka päättää kenet elämäänsä kelpuuttaa. Itsekään en avioeroni jälkeen halunnut miestä jolla on lapsia, vaikka itselläni kaksi onkin. Olenkin ollut jo vuosia uudessa parisuhteessa itseäni muutaman vuoden nuoremman lapsettoman miehen kanssa.

Happamia sanoi kettu

Vierailija
248/286 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseton mies jolla on asiat elämässä kunnossa nöyryyttä itseään lähtemällä YH:n kelkkaan. Nyt ois jokaisen soijapojan aika alkaa arvostaa itseään.

Vierailija
249/286 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle lapset on ok.

Ap vaan tuntuu sellaiselta vainoharhaiselta mimmiltä mikä analysoi joka ikistä sanamuotoa, ahdistuu kaikesta, omaa huonon itsetunnon jne.

Nuo APn henkiset ominaisuudet on se syy, ei vika ole lapsissa.

M28

Vierailija
250/286 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Happamia sanoi kettu

Miehet jotka täällä yksinhuoltajia haukkuvat todennäköisesti tosiaan tietävät että eivät kelpaisi edes niille haukkumilleen naisille. Happamia todellakin.

Katkeruutes loistaa :D keskityhän nyt vaan siihen selibaattiis ja niihin ihaniin sinappitykkeihisi.

Vierailija
251/286 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Happamia sanoi kettu

Miehet jotka täällä yksinhuoltajia haukkuvat todennäköisesti tosiaan tietävät että eivät kelpaisi edes niille haukkumilleen naisille. Happamia todellakin.

Katkeruutes loistaa :D keskityhän nyt vaan siihen selibaattiis ja niihin ihaniin sinappitykkeihisi.

Ei ole kyllä mitään syytä olla katkera. Kuten sanoin, mä sain ihan valita kenet elämääni kelpuutan. Lapsetkin on jo teinejä ja isällään tämän viikon.

Mua suorastaan naurattaa joidenkin suuret luulot itsestään. Kilpaa kehutaan kuinka eronnut äiti kelpaa korkeintaan seksiin kun valtaosaan miehistä ei tarvitse edes kahta kertaa vilkaista, saati sänkyynsä edes harkita.

Vierailija
252/286 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Happamia sanoi kettu

Eivät "kelpaisi"

Juu, en halua "kelvata", jotain muuta siinä pitää olla

Vierailija
253/286 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei koske vain naisia. Ohessa mun avautuminen n 10v takaa

https://www.vauva.fi/keskustelu/1445610/ketju/yksinhuoltaja_isa_on_tays…

Vierailija
254/286 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Happamia sanoi kettu

Ei ole kyllä mitään syytä olla katkera. Kuten sanoin, mä sain ihan valita kenet elämääni kelpuutan. Lapsetkin on jo teinejä ja isällään tämän viikon.

Mua suorastaan naurattaa joidenkin suuret luulot itsestään. Kilpaa kehutaan kuinka eronnut äiti kelpaa korkeintaan seksiin kun valtaosaan miehistä ei tarvitse edes kahta kertaa vilkaista, saati sänkyynsä edes harkita.

Sulla on suuret luulot ja vihamielisyyttä.

Vierailija
255/286 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

YH:t täällä itkemässä yksnäisyyttään.  Mä nautin tän pohjasakan ulinasta.

Vierailija
256/286 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YH:t täällä itkemässä yksnäisyyttään.  Mä nautin tän pohjasakan ulinasta.

Nautit siitä, kun toisella ihmisellä menee huonosti? Voi miettiä, että onko sinullakaan kaikki kovinkaan kunnossa?

Vierailija
257/286 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

So? En minäkään halunnut parisuhteeseen yh tai vknloppu isän kanssa. Etsin kunnes löysin oman kaltaiseni eli lapsettoman ikisinkun ja hyvin ollaan tultu juttuun jo 15 v. 👍

258/286 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
259/286 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Se on jännä, miten tässäkin keskustelussa monet kirjoittavat, että miehet, jotka eivät halua seurustella naisen kanssa, jolla on lapsi, ovat tyhmiä ja huonoja miehiä.

En minäkään lapsettomana naisena halua seurustella miehen kanssa, jolla on alle teini-ikäisiä lapsia ihan vaan siitä yksinkertaisesta syystä, etten pidä lapsista enkä lapsiperhearjesta, mutta toivottavasti minua ei pidetä tyhmänä ja idioottina sen takia.

No, eiköhän se johdu pitkälti siitä, että keskustelun sävy on puolin ja toisin aika karmean kuuloista.

Itse erotessa mietin tuota samaa, että "kelpaako" enää parisuhteeseen kun on jo lapsi.

Mutta ajan myötä sitä alkaa nähdä, että tässä iässä on jo aika normaalia olla vanhempi yhdelle taiuseammalle lapselle.

Harva liitto enää kestää elämän loppuun asti, eikä kärvistellä siihen asti että lapset ovat täysi-ikäisiä.

Nautin nyt yksinolosta. Mutten pitäisi huonona juttuna sitä, jos joskus tapaisin jonkun mukavan miehen, jolla mahdollisesti itselläänkin olisi lapsi aiemmasta liitosta.

Vierailija
260/286 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko lisää lapsia? Voitko ottaa aiheen puheeksi miehen kanssa? Jos häntä ei kiinnosta, etsi vähän vanhempi mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan