Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesten fantasiat

Vierailija
30.09.2022 |

Olen sub-nainen, haluaisin lukea miesten fantasioita siitä, mitä tekisivät naiselle.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan liian nuori, kun toka tyttöystävä sanoi: "saat tehdä mitä haluat". Ainoa mitä tein oli nuolin ja panin. Myöhemmin sain tietää että kyseinen tyttö rakasti peppuseksiä ja olisi jo silloin halunnut kokeilla sitä.

Nyt tekisin näin:

Sitoisin kädet selän taakse ja komentaisin polvilleen maahan ottamaan suihin kun itse seison. Ennen laukeamista ottaisin pois suusta ja runkkaisin edessäsi kunnes laukeasin kasvoillesi.

Sitten sitoisin sinut sänkyyn ja alkaisin kiusaamaan kielellä, vibralla ja dildolla. Kun et enää kestäisi, käännän sinut vatsallesi ja alkaisin panemaan takaapäin. En laukeaisi sisällesi vaan takapuolesi ja selkäsi päälle. Sen jälkeen saisit vielä imeä minut puhtaaksi.

Vierailija
2/9 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Dom. Miksi fantisioida kun voi toteuttaakin niitä haaveitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämäntilanteesta johtuen helpompi vain fantasioida. Kerro, mitä oot toteuttanut?

Vierailija
4/9 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin yhdestä ruumiillisen kurituksen fantasiasta tuonne ja asetelma voisi toki olla sellainenkin, että olisin roolileikissä kurittavan isän asemassa, kuritettava on roolileikin tytär ja tällä olisi tilanteessa mukana veli.

https://www.vauva.fi/comment/59504903#comment-59504903

Vierailija
5/9 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämäntilanteesta johtuen helpompi vain fantasioida. Kerro, mitä oot toteuttanut?

Letistä kiinni pitäen piiskannut paljaalla kädellä sylissä. Piiskannut vyöllä ja taluttanut kaulapannasta konttaavaa subia. Sitonut katosta roikkumaan ja piiskannut. Sormettanut ja pannut peppua, kun subi sidottuna avuttomaksi. Nainut suuhun ja laittanut subin imemään kiveksiä ja nuolemaan persettä. Pissannut suuhun ja peppuun.

Vierailija
6/9 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisi nainen squirttaamaan

Vierailija
7/9 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/9 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kaipais normaalipainoisrta naista..ei saa :D

Vierailija
9/9 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ottaa naisen takaapäin siten, että naisella on selkä notkolla ja perse antavasti pystyssä ja lopuksi siementää pakarat märän kiiltäviksi ja useamman kerran päivän aikana.