Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ei halua parisuhteeseen koska olen yh

Vierailija
09.01.2020 |

Erosin lasten isästä yli kaksi vuotta sitten. Minulla oli yksi säätö vuosi sitten, olin ihastunut siihen kunnolla. Juttu kesti vain pari kk koska mies ei halunnut mitään vakavaa koska minulla on lapsia. Siitä jäi vähän kammo tutustua kehenkään koska pelkään että kukaan ei halua minua koska mulla on jo lapsia.

Ennen joulua tutustuin kuitenkin kivaan mieheen. Ajattelin rohkaistua ja antaa mennä, kävi miten kävi. Meillä oli kivaa ja nähtiin paljon. Mies oli selvästi kiinnostunut. Laittoi kokoajan viestiä ja soitteli, käytiin kahvilla ym. Aina piti sylissä ja pussaili ja silitteli. Viimeviikolla mies tuli käymään ja lapset oli kotona. Sen jälkeen ei ole paljoa viestiä laitellut ja jos laittaa niin tylsiä perus snäppejä mitä laittaa varmaan kaikille. Minun snäppeihin vastaa tylsästi. Ei ole soitellut. Ei kiinnosta edes kysyä mikä tuli koska tiedän että lapset. Ollaan alle 25v joten ymmärrän, kukapa haluaisi tällaisen nuoren äidin. Paitsi jotkut 40vuotiaat miehet. Minä en halua sellaista.
Usko loppuu kokonaan ja ahdistus kasvaa että olen aina sitten yksin. Tykkään kyllä olla yksinkin, saa olla vapaasti ja tehdä mitä haluaa. Mutta usein kaipaan myös seuraa ja kosketusta ja parisuhde "höpöilyä".

Onko täällä nuoria yh äitejä jotka ovat löytäneet itselleen seuraa vai tyydynkö vain olemaan yksin niin kauan että olen jo vanha että joku huolii. Alkaa masentamaan ja mikään ei kiinnosta. Ei kiinnosta edes herätä aamuisin. Ei olisi pitänyt "antaa mennä" koska nyt kestää taas toipua tästä.

Kommentit (286)

Vierailija
261/286 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä monia kauniitakin naisia olen joutunut sivuuttamaan, koska on ilmennyt että ovat yksinhuoltajia heillä on lapsia just siinä riehakkaimmassa iässä. Koska jos en ole yhtään lapsi-ihmisiä, en koskaan halua omiakaan niin miksi pitäisi väkisin yrittää.

Vierailija
262/286 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä monia kauniitakin naisia olen joutunut sivuuttamaan, koska on ilmennyt että ovat yksinhuoltajia heillä on lapsia just siinä riehakkaimmassa iässä. Koska jos en ole yhtään lapsi-ihmisiä, en koskaan halua omiakaan niin miksi pitäisi väkisin yrittää.

Toisaalta, olisitteko päätyneet yhteen vaikka olisitte tavanneet ennenkuin nainen olisi saanut lapsia.

Nimittäin jos nainen on lapsia halunnut ja sinä et, niin eikö liitto jokatapauksessa olisi ollut tuhoon tuomittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/286 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko nainen haluaa miehen jolla on lapsia?

Vierailija
264/286 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on yksi lapsi.

Mielelläni voisin seurustella miehen kanssa, jolla myös lapsia.

Mutta toki muidenkin asioiden pitäisi natsaa, jotta parisuhde syntyisi.

Vierailija
265/286 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoinhan se on monesti todettu, ettei ne lapsettomat naisetkaan usein halua yh-isukkia. Yleensä yksinhuoltajat sopivatkin toisilleen jolloin kummallakin valmiiksi sitä jälkikasvua ja on ns. reilu peli.

Vierailija
266/286 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo näitä vastauksia. Olen itse ihan ok näköinen, normaalipainoinen yh. Olen ollut parisuhteessa kaksi kertaa lasten isästä eroamisen jälkeen ja sinkkuaikoina miehiä oli jonoksi asti, ja nimenomaan seurustelemaan.

Todellakaan mitään palstamiehiä täältä ei kannata edes huolia.

Vierailija
267/286 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi sitä miestä vain seuraksi ja tee het alussa selväksi että et oo hakemassa elättäjä-isähahmo-mahdollistajaa. Molemmilla omat kämpät ja tapailette kun tahdotte. Case solved!

Vierailija
268/286 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne halua muidenkaan kanssa. Älä sure.

Vierailija
269/286 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi kukaan normaalijärkinen mies huolisi yh:n?

Vierailija
270/286 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaikka se nainen on ihana ja mies pitää lapsista?

Vierailija
271/286 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vaikka se nainen on ihana ja mies pitää lapsista?

kuka mies pitää TOISEN miehen lapsista? (no, ehkä pedofiilit, mutta nyt ei puhuttu niistä vaan normaaleista miehistä)

272/286 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

!

Vierailija
273/286 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh naiset ei halua minun kanssa parisuhteeseen koska olen mies.

Vierailija
274/286 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Paitsi jotkut 40vuotiaat miehet."

Miksi luulet, että 4kymppiset haluaisivat alle 25-vuotiasta yh-äitiä?

Yllättävän moni lapseton mies kuvittelee, että voi vielä perustaa perheen nelikymppisenä kun keksii alkaa haluta perhettä ja jälkikasvua. Omanikäisillä naisilla on tietenkin yleensä jo lapsia ja hedelmällisyys heikko, katsovat siis nuorempia. Huomaavatkin, että ei parikymppiset lapsettomat naiset, yllättäen!, tahdo lapsia tai muutenkaan mitään tekemistä nelikymppisten ukkojen kanssa. Siinä vaiheessa nämä alkaa tavoitella nuorta, hedelmällistä yksinhuoltajaa rinnalleen. Mielestään se on yh:lle hyvä diili, mies joka ei ola aivan p.a. ja hyväksyy ne lapset, joita tuore, nuori yh kuvittelee, ettei kukaan ikäisensä mies voi koskaan hyväksyä. Paitsi, että parinmuodostuksessa ei ole kyse vain siitä onko toinen pinnallisesti sopiva, rakkaus ei vain syty kaikkia kohtaan. Sen nuoren yh:n oikeasti kannattaisi antaa vähän ajan kulua ja odottaa, että oikea rakkaus osuisi kohdalle. Ei todellakaan etsiä väkisin parisuhdetta sitä haluamattomien miesten kanssa ja putkautella lapsia joka äijälle koska, sori, mutta selvästi väärän ihmisen kanssa aloitettu suhde ei kestänyt lasta ekankaan kanssa ja vielä epätodennäköisemmin sen seuraavankaan huolimattomasti napatun häiskän kanssa.

275/286 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset ei ymmärrä ajatella näitä asioita ennen kuin teette niitä lapsia hetken mielijohteesta? Tosin tuostahan se sinkkuäitiys juuri kielii miehillekkin, että ette osaa ajatella asioita pitkällä tähtäimellä vaan olette impulsiivisia. Plus siihen lisäksi vielä se, että se lapsi tai lapset muistuttaa jatkuvasti teidän existänne. Ja se mies ei tule ikinä olemaan teidän ykkösprioriteetti, mitä te todennäköisesti olisitte tälle miehelle. Eli aika surulliset lähtökohdathan tuossa on.

Jännästi naapurimaan miehille tää ei tunnu olevan mikään ongelma. Heillä saattaa itselläänkin olla lapsi(a)

Sanomattakin selvää etten yh:na tapaile enää huonolla itsetunnolla varustettua miestä vaan sellaista joka on sinut oman/muiden perhe-elämän kanssa.

Mitähän "jännää" tuossakin on...

276/286 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan. Niinkuin ei toisinaan päin.

Vierailija
277/286 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä nyt on taas niitä huuteluita.

Tässä omassa iässäni (30+) on jo aikalailla normaalia, että lapsi/lapsia on jo.

Ja ei, jokainen liitto ei kestä ikuisuuksiin. Se, että on eronnut, ei tee kenestäkään huonompaa.

Itse tosin mieluiten tapailisin miestä, jolla myös lapsi/lapsia, niin olisi myös ymmärrystä siitä lapsiperheen elämästä. Ja toisaalta jos yhteisen lapsen vielä haluaa, niin vauva-arki ei tule niin isona yllätyksenä kuin lapsettomalle.

Vierailija
278/286 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroäitinä mietin näitä asioita itsekin paljon silloin aikanaan.

Mutta mitä enemmän aikaa kuluu, tuntuu että se järkevämmin osaa alkaa suhtautua.

Ei parisuhde koskaan voi lähteä liikkeelle siitä, että kenelle "kelpaa". Kyllä parisuhteen lähtökohta on siinä, että kaksi ihmistä ihastuu ja rakastuu toisiinsa, ja haluavat olla yhdessä.

En itse tällä hetkellä "etsi" parisuhdetta, mutten toisaalta vastustaisi jos siihen sopiva ihminen löytyisi.

Ihan arpapeliähän se on, samoin kuin oli lapsettomanakin. Eli jos sinusta on joku kiinnostunut, niin kiinnostutko sinä hänestä ja sama toisinpäin.

279/286 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
280/286 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus saattaa vähän kirpaista. Mutta eipä se uusioperheessä eläminen ole mitään helpointa hommaa, miehen kannalta. Tasavertaiseen asemaan mies tuskin pääsee tai päätyy koskaan niissä suhteissa. Varsinkin jos miehellä on jo entuudestaan lapsia.

Tästä on jo kokemusta noin vuoden kestäneestä uusioperhe yrityksestä.

Totesin että parempi lopettaa, ja se oli luultavasti kaikkien osapuolten kannalta paras ratkaisu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi