Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ei halua parisuhteeseen koska olen yh

Vierailija
09.01.2020 |

Erosin lasten isästä yli kaksi vuotta sitten. Minulla oli yksi säätö vuosi sitten, olin ihastunut siihen kunnolla. Juttu kesti vain pari kk koska mies ei halunnut mitään vakavaa koska minulla on lapsia. Siitä jäi vähän kammo tutustua kehenkään koska pelkään että kukaan ei halua minua koska mulla on jo lapsia.

Ennen joulua tutustuin kuitenkin kivaan mieheen. Ajattelin rohkaistua ja antaa mennä, kävi miten kävi. Meillä oli kivaa ja nähtiin paljon. Mies oli selvästi kiinnostunut. Laittoi kokoajan viestiä ja soitteli, käytiin kahvilla ym. Aina piti sylissä ja pussaili ja silitteli. Viimeviikolla mies tuli käymään ja lapset oli kotona. Sen jälkeen ei ole paljoa viestiä laitellut ja jos laittaa niin tylsiä perus snäppejä mitä laittaa varmaan kaikille. Minun snäppeihin vastaa tylsästi. Ei ole soitellut. Ei kiinnosta edes kysyä mikä tuli koska tiedän että lapset. Ollaan alle 25v joten ymmärrän, kukapa haluaisi tällaisen nuoren äidin. Paitsi jotkut 40vuotiaat miehet. Minä en halua sellaista.
Usko loppuu kokonaan ja ahdistus kasvaa että olen aina sitten yksin. Tykkään kyllä olla yksinkin, saa olla vapaasti ja tehdä mitä haluaa. Mutta usein kaipaan myös seuraa ja kosketusta ja parisuhde "höpöilyä".

Onko täällä nuoria yh äitejä jotka ovat löytäneet itselleen seuraa vai tyydynkö vain olemaan yksin niin kauan että olen jo vanha että joku huolii. Alkaa masentamaan ja mikään ei kiinnosta. Ei kiinnosta edes herätä aamuisin. Ei olisi pitänyt "antaa mennä" koska nyt kestää taas toipua tästä.

Kommentit (286)

Vierailija
21/286 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoispoikani on nyt 24-vuotias, ja olisi todella vaikea kuvitella häntä vakiintumassa parisuhteeseen naisen kanssa, jolla on jo lapsia - kun ei se vakiintuminen näytä muutenkaan kiinnostavan. Ja eipä nämä uusperhekuviot ole kenellekään sieltä helpoimmasta päästä.

Toivon, että löydät uuden kumppanin, ja että kaikki menee hyvin.

Vierailija
22/286 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää että syytät lapsiasi siitä, että et onnistu saamaan miestä. Toivottavasti et katkeroidu ja ala kiusaamaan lapsiasi tällaisten ajatustesi takia.

Huoh😂 kyllä, jokapäivä huudan lapsille että teidän vika kun synnyitte ja nyt en saa miestä. 🤔

#sarkasmi

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/286 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu, kun minulla on ihan päinvastainen kokemus. Aloin 1,5 vuotta sitten etsimään itselleni uutta parisuhdetta. Minulla on kaksi kouluikäistä lasta ja olen totaali-yh eli ei ole juuri lainkaan lapsivapaata aikaa. Ensimmäinen mies olisi halunnut perustaa perheen, sillä hänellä ei ollut vielä lapsia. Minä taas en enää tässä vaiheessa halua enempää lapsia, enkä varmaan niitä enää saisikaan. Lopetin tapailumme puolen vuoden jälkeen, koska kumpikin halusi eri asioita tulevaisuudelta. Vähän harmitti, sillä olin ehtinyt ihastua miehee kovin. 

Toisen miehen kanssa suhde lähti hienosti käyntiin. Meillä on yhteiset tulevaisuudentoiveet ja -suunnitelmat. Vuosi ollaan oltu yhdessä, ollaan tosi rakastuneita ja onnellisia siitä, että löysimme toisemme. Miestä ei ole millään tavalla häirinnyt se, että olen yh. Eikä minuakaan ole häirinnyt se, että mies asuu lapsensa kansa yli puolet ajasta.

Molemmat miehet olivat Tinderissä.

Vierailija
24/286 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itsellä yksi lapsi, mutta en haluais yh-miestä. Tai lähivanhempaa, koska kaipaan aikaa kahdestaan miehen kanssa. Itsellä lapsi on puolet ajasta mun kanssa ja on sen verran iso jo, ettei kaipaa samanlaista huolenpitoa kuin pienemmät lapset. Siksi en myöskään halua ruveta täyspäiväiseksi äitipuoleksi enkä varsinkaan minkään suurperheen äidiksi, kun en ole ikinä halunnut kuin kaksi lasta. Toisaalta seurustelin vähän aikaa miehen kanssa, jolla oli kaksi vähän mun lasta vanhempaa lasta, mutta hän oli etävanhempi. Koska itse ajattelen tälleen, ajattelen lähtökohtaisesti suurimman osan miehistä ajattelevan samalla tavalla. Siksi yllätyn joka kerta, jos tapaan miehen jota mun lapsi ei haittaa. Sellaisia on kuitenkin paljon, eli ei kannata vaipua epätoivoon. Itse olen jo hyväksynyt sen, että en välttämättä löydä sopivaa kumppania ennen keski-ikää, jos silloinkaan. Siksipä yritän löytää onnen muusta kuin parisuhteesta, vaikka kieltämättä en sellasen löytämistä pistäis pahakseni.

Vierailija
25/286 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia miehiä katselet?

On niitä parikymppisiä miehiä joille tollanen on ok, mutta ne ei ehkä ole niitä tavallisimpia vaan jotain uskovaisia, muusikkoja, taiteilijoita ym. erikoisempia kavereita joiden asenne elämään voi olla aika eri kuin muilla.

Riippuu tietysti siitäkin minkä tyyppinen itse olet, ja onhan niitä parikymppisiä miehiä myös joilla on lapsi eli sellainen voisi olla myös hyvä jos löytyisi sopiva.

Vierailija
26/286 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, tunnen moniakin naisia jotka ovat päätyneet yh-naisiksi alle kolmekymppisinä ja eipä ne yksin kuitenkaan ole jääneet. Osalla on lapseton mies, osalla taas mies jolla on myös omia lapsia. Itse en ihan ymmärrä mikä mörkö uusperhe ym. on, kyllähän ihmiset ottaa koteihinsa ihan todistetusti ongelmaisia sijoituslapsiakin ja rakastaa niitä kuin omiaan. Suurinta meteliä uusperheistä pitää yleensä ne jotka ei sellaista koskaan ole edes kokeillut, tai sitten ne jotka epäonnistui omassaan.... 

Ehkä kannattaa omaa hakua suunnata niihin miehiin joilla on jo lapsia, ja joiden erosta on jo hyvä tovi aikaa. Sieltä niitä helmiä saattaa löytyä; he tietää jo millaista lapsiarki on ja moni on oppinut ottamaan vastuuta lapsistaan ihan yksin; se kasvattaa ihmisestä kyllä aika kypsän ja vastuullisen. 

Vierailija
27/286 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esikoispoikani on nyt 24-vuotias, ja olisi todella vaikea kuvitella häntä vakiintumassa parisuhteeseen naisen kanssa, jolla on jo lapsia - kun ei se vakiintuminen näytä muutenkaan kiinnostavan. Ja eipä nämä uusperhekuviot ole kenellekään sieltä helpoimmasta päästä.

Toivon, että löydät uuden kumppanin, ja että kaikki menee hyvin.

Tämä olikin kiinnostava näkökulma jota en tullut edes ajatelleeksi. Mitä sinä ajattelisit poikasi äitinä JOS hän alkaisikin seurustelemaan naisen kanssa jolla on lapsia?

Itsellä lapset pieniä vielä mutta voisin kuvitella ettei minua haittaisi. Rakastan itse lapsia niin paljon että olisin varmaan vain iloinen. 😂

Ap

Vierailija
28/286 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun mieheni heti alusta otti "valmiin paketin". Nyt yhdessä jo 8 vuotta. Ennen tätä oli 2 vuoden suhde lapsettomaan ja ero tuli juuri minun lapsistani ja siitä etten laittanut häntä lasten edelle. Toivoa siis on, joillekin miehille ongelma, ei sellaisille jotka elämästä jotain ymmärtävät.

Vierailija
29/286 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset ei ymmärrä ajatella näitä asioita ennen kuin teette niitä lapsia hetken mielijohteesta? Tosin tuostahan se sinkkuäitiys juuri kielii miehillekkin, että ette osaa ajatella asioita pitkällä tähtäimellä vaan olette impulsiivisia. Plus siihen lisäksi vielä se, että se lapsi tai lapset muistuttaa jatkuvasti teidän existänne. Ja se mies ei tule ikinä olemaan teidän ykkösprioriteetti, mitä te todennäköisesti olisitte tälle miehelle. Eli aika surulliset lähtökohdathan tuossa on.

Impulsiivisia on vain miehet. Se että vain nainen pystyy yksin huolehtimaan lapsista ei todellakaan ole impulsiivisyyttä vaan luotettavaa aikuisuutta. Sitå ei monesta miehestå löydy.

Ja mies on ykkönen naisen elämässä vain siihen asti kun ensimnäinen lapsi syntyy.

Vierailija
30/286 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Paitsi jotkut 40vuotiaat miehet." Tämä kuvaa juuri sinun ongelmaasi. Sinulle ei kelpaa itseäsi vanhempi mies, mutta sinun lapsinesi pitäisi kelvata oman ikäisellesi miehelle. Sinulla vika on siis asenteessa ensisijaisesti ja sen miehet kyllä vaistoavat helposti ja osaavat perääntyä ennen kuin homma menee liian vaikeaksi.

Vierailija
31/286 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskity nyt hyvä ihminen niihin lapsiisi äläkä miehen etsimiseen. Kyllä sinä jonkun vielä löydät, kaikki tuntemani yyhoot ovat löytäneet rinnalleen ihan fiksun miehen. Ja suunnilleen samanikäisenkin. Mieheni veli (30 v.) haaveilee naisesta jolla on lapsia. Haluaa kuulemma valmiin paketin.

Itse en koskisi yh-isään edes kaverin toosalla, joten ymmärrän myös tuota aiemmin tapailemaasi miestä. Hän näki mitä arkesi todellisuudessa on ja tajusi ettei se nappaa. 

Joitain se kyllä nappaa, tai sitten joku aikanaan rakastuu sinuun niin että lapset eivät haittaa. 

Yksikään terve mies ei halua ns "valmista pakettia", vaan hän on mahdollisesti kyvytön saamaan lapsia.

Miksi kukaan haluaisi ottaa kontolleen lapsia, jos on vain naista vailla?

Kyllä miehelle on tärkeää omat lapset, toisten ei niinkään.

Itseään kunnioittava mies, joka saa naisia, ei ala yh:n kanssa suhteeseen.

Niin, sinä puhut nyt omasta puolestasi. Jo minun lähipiirini tosiaan osoittaa että muunkinlaisia miehiä on olemassa. Todistetusti ainakin yksi.

Joten pulinat pussiin. :)

/2

/2

Varmasti tosiaan monelle miehelle yh:kin "kelpaisi", mutta suurimmalle osalle ei. Ja varsinkin mitä nuoremmasta miehestä on kyse, niin sitä todennäköisempää on, että lapset ovat ns. "deal-breaker". Aika usein myös naisilla näin.

Ap:n kannattaisi olla treffi-ilmoituksessaan avoimempi perhetilanteen suhteen. Varmasti ehdokkainen määrä vähenisi, mutta ei tulisi tuollaisia feidaamisia lasten tapaamisen jälkeen.

Mulla ei ole treffi ilmoituksia, tutustun ihan real life. Ja alussa kerron kyllä että minulla on lapsia jos jostain kiinnostun.

Ap

Well there’s your problem. Tinder laulamaan niin homma on ensi viikolla ratkennut.

Vierailija
32/286 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia miehiä katselet?

On niitä parikymppisiä miehiä joille tollanen on ok, mutta ne ei ehkä ole niitä tavallisimpia vaan jotain uskovaisia, muusikkoja, taiteilijoita ym. erikoisempia kavereita joiden asenne elämään voi olla aika eri kuin muilla.

Riippuu tietysti siitäkin minkä tyyppinen itse olet, ja onhan niitä parikymppisiä miehiä myös joilla on lapsi eli sellainen voisi olla myös hyvä jos löytyisi sopiva.

Ei ole oikein tietynlaista mitä katselisin. Jos tulee vastaan kiinnostava niin sitten se vaan "kolahtaa"

Ja joo minua ei haittaa vaikka olisi miehelläkin lapsia koska pidän lapsista niin paljon. Haluaisin itsekkin vielä yhden mutten sitä tee koska en halua lapsia eri isälle. Valmiit lapset siis olisi tervetulleita. 😂

Ap

Vierailija
33/286 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain väistämätön tosiasia, että kun hankkii lapsia, niin se voi vaikuttaa uuteen parinmuodostukseen parisuhdemarkkinoilla. Tuon asian osalta ei auta muu kuin tiedostaa ja hyväksyä se, asialle kun ei voi mitään tehdäkään. Mutta siis nimenomaan paino sanalla "voi", sillä se voi olla vaikuttamattakin.

Vierailija
34/286 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Tuli jo paljon parempi olo. Jatkan yksin olelua taas ja katsellaan jos tulee joku kiinnostava vastaan. 😅

Ap

Vierailija
35/286 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei apua noiden feikki-rahamiesten kanssa joita joku muukin on kohdannut! Kannattaa vaan suoraan ladata moisille, no eikö Venäjältä-/Vietnamista tarttunut ketään haaviin? Joka ikinen kerta aletaan änkyttämään jotain vastalausetta. Totuus = rahaa ei ole, kunhan puhutaan lämpimikseen.

Vierailija
36/286 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. En halua tuoda ketään meille, ei meillä jaksa kukaan muu aikuinen. En minäkään aina jaksa. Tuntuu, että olen taantunut itsekin lapsen tasolle.

Minulla ei ole aikaa edes käydä jumpassa iltaisin, joten olen ylipainoinen.

Vierailija
37/286 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Paitsi jotkut 40vuotiaat miehet."

Miksi luulet, että 4kymppiset haluaisivat alle 25-vuotiasta yh-äitiä?

Niin, itse olen 44-v mies ja minulle ei kelpaa alle 25-v yh-äiti. Muuten kyllä 16v ylöspäin käy. T- 44v valkoinen heteromies

Kyllä meillä + 44v miehilläkin joku taso pitää olla ja siihen ei yh-äidit käy, oli ikä mikä vain.

Vierailija
38/286 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset ei ymmärrä ajatella näitä asioita ennen kuin teette niitä lapsia hetken mielijohteesta? Tosin tuostahan se sinkkuäitiys juuri kielii miehillekkin, että ette osaa ajatella asioita pitkällä tähtäimellä vaan olette impulsiivisia. Plus siihen lisäksi vielä se, että se lapsi tai lapset muistuttaa jatkuvasti teidän existänne. Ja se mies ei tule ikinä olemaan teidän ykkösprioriteetti, mitä te todennäköisesti olisitte tälle miehelle. Eli aika surulliset lähtökohdathan tuossa on.

Impulsiivisia on vain miehet. Se että vain nainen pystyy yksin huolehtimaan lapsista ei todellakaan ole impulsiivisyyttä vaan luotettavaa aikuisuutta. Sitå ei monesta miehestå löydy.

Ja mies on ykkönen naisen elämässä vain siihen asti kun ensimnäinen lapsi syntyy.

Höpö höpö. Kukaan oikeasti järkevä nainen ei ryhdy yksin kasvattamaan lasta, jos yhtään osaa ajatella millaista se tulee olemaan. Niin lapselle kuin itselleenkin.

Vierailija
39/286 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vain väistämätön tosiasia, että kun hankkii lapsia, niin se voi vaikuttaa uuteen parinmuodostukseen parisuhdemarkkinoilla. Tuon asian osalta ei auta muu kuin tiedostaa ja hyväksyä se, asialle kun ei voi mitään tehdäkään. Mutta siis nimenomaan paino sanalla "voi", sillä se voi olla vaikuttamattakin.

Olen katkera siitä, mitä olen menettänyt lapsen takia. Elämä on vain lapsen ehdoilla elämistä. Työelämä on typistynyt, seuraelämää ei ole. Lapsi ei ole ollut erossa minusta yhtään vuorokautta seitsemään vuoteen.

Miesystävää ei ole ollut myöskään seitsemään vuoteen.

Parhaat vuoteni on mennyt kotona lapsen kanssa.

Vierailija
40/286 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskity nyt hyvä ihminen niihin lapsiisi äläkä miehen etsimiseen. Kyllä sinä jonkun vielä löydät, kaikki tuntemani yyhoot ovat löytäneet rinnalleen ihan fiksun miehen. Ja suunnilleen samanikäisenkin. Mieheni veli (30 v.) haaveilee naisesta jolla on lapsia. Haluaa kuulemma valmiin paketin.

Itse en koskisi yh-isään edes kaverin toosalla, joten ymmärrän myös tuota aiemmin tapailemaasi miestä. Hän näki mitä arkesi todellisuudessa on ja tajusi ettei se nappaa. 

Joitain se kyllä nappaa, tai sitten joku aikanaan rakastuu sinuun niin että lapset eivät haittaa. 

Yksikään terve mies ei halua ns "valmista pakettia", vaan hän on mahdollisesti kyvytön saamaan lapsia.

Miksi kukaan haluaisi ottaa kontolleen lapsia, jos on vain naista vailla?

Kyllä miehelle on tärkeää omat lapset, toisten ei niinkään.

Itseään kunnioittava mies, joka saa naisia, ei ala yh:n kanssa suhteeseen.

Paskapuhetta.

Olen itsekin aina ns. ”kävellyt valmiiseen pöytään” , jos ilmaus sallitaan.

Biologisia, eli näitä niin kutsuttuja ”omia” lapsia ei ole siunaantunut, elämäntilanteet on aina olleet sellaisia. Silti on naisen mukana tulleet lapset olleet rakkaita.

Ap, asennoidu tilanteeseesi seuraavasti:

Lapsesi ovat toki tarjontaa rajoittava tekijä, sitä en kiistä, mutta lapsiesi ansiosta se kehnoin ja kypsymätön aines karsiutuu pois ihan automaattisesti :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi