Voiko tästä tehdä rikosilmoituksen ja joutuuko mies vastuuseen? Valehteli mulle että piuhat on laitettu poikki ja
kas kummaa, tulin raskaaksi ja nyt on pakko tehdä abortti koska en missään nimessä halua enempää lapsia ja mies tietää sen, tietää myös että mulle on tehty nuorena yksi abortti ja se oli hirvittävä kokemus, nyt sama helvetti uudestaan edessä! Puolustautui vain sanomalla että ajatteli että mieleni muuttuu siinä vaiheessa kun olen raskaana ja että aborttia en kuitenkaan tekisi. Miehellä on yksi aikuinen lapsi joka ei pidä juuri yhteyttä ja halusi uuden kierroksen ja mun kanssa yhteisen lapsen.
Oon niin raivona että veri ei kierrä... Luonnollisesti ukko lensi jo mäkeen mutta haluan että se joutuu kantamaan jotain vastuuta tästä tempustaan, mikä mahdollisesti voisi olla rikosnimike? Tietysti lapsen isä ei virallisesti selviä koska keskeytän raskauden, jolloin mies voi toki pitää kiinni vasektomiasadustaan ja väittää ettei ollut hänen lapsi, mutta voidaanko häntä vaatia esittämään todisteet toimenpiteestä ja tuomita jostain petoksesta ja maksaa mulle kärsimyskorvauksia?
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Täällä vaan pilkataan ja haukutaan. Ota yhteyttä Rikosuhripäivystykseen, siellä on chatti missä voi anonyymisti keskustella työntekijän kanssa, jolla on jotain oikeaa infoa.
Infoa mistä? Siitä, että jos antaa miehen panna paljaalla, voi tulla raskaaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät vastauksen, kun ajattelet tapausta toisinpäin. Voiko mies tehdä rikosilmoituksen naisesta, joka on sanonut syövänsä pillereitä, mutta silti tullut raskaaksi?
Jokainen tietää että pillereitä syömällä voi tulla raskaaksi. Vasektomian jälkeen ei.
Käypä se peruskoulu ensin loppuun ja tule sitten vasta huutelemaan. Terveystiedon tunnilla on kyllä ainakin ysärillä kerrottu selvällä suomenkielellä, ettei sterilisaatio ole 100% varma.
Muistaakseni miehelle tuo on mahdollista jonkun aikaa piuhojen katkaisun jälkeenkin.
mitä valitat saithan orgasmin tämän alfa uroksen tekemänä. sulla kun näkyy kokemusta olevan mistä lapset tulee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, että joskus näinkin päin tässä ehkäisykusettaja naisten ja jonkun toisen siittämän lapsen iskä -maailmassa.
Nauti.
Nauti sinä katkeruudestasi ja ikuisesta selibaatista, pöljä.
No nuo tuli sitten vielä kaupan päälle tässä parisuhteessa.
Ekan muija kusetti, että ehkäisy on ja toisesta muksusta nyt vaan näkee ettei oo mun.
Katkera ja selibaatissa M41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät vastauksen, kun ajattelet tapausta toisinpäin. Voiko mies tehdä rikosilmoituksen naisesta, joka on sanonut syövänsä pillereitä, mutta silti tullut raskaaksi?
Jokainen tietää että pillereitä syömällä voi tulla raskaaksi. Vasektomian jälkeen ei.
Pillereiden teho on n. 99%, huolellisesti oikein käytettynä jopa 99,7%. Vasektomian varmuus ei ole 100% sekään, samaa luokkaa teho näillä on raskauden ehkäisyssä. Mitään rikosta ei ole lain mukaan tapahtunut jos toinen on valehdellut ehkäisyn osalta, ei sen enempää jos mies valehtelee kuin jos nainen valehtelee. Vaikka nainen valehtelisi sterilisaatiosta tai vaikka hormonikierukasta niin sekään ei poista molempien vastuuta ehkäisystä ja mies joutuu elatusmaksut maksamaan ja menemään vaikka isyystestiin poliisin voimakeinoin väkivaltaisesti väkisin viemällä vaikka nainen olisi huijannut että häneltä on munanjohtimet katkaistu. Tosin isyystestiin väkisin väkivallalla voimakeinoin vieminen loukkaa sen verran yksilön koskemattomuutta että siihen tarvitaan oikeuden tuomarin päätös että poliisi tähän testiin niska-perse -otteella vie. Pitää olla siis riittävä epäilys tuomarilla että tähän määrätään. Mies voi oikeudessa valehdella, ettei ole koskaan koko naista nähnytkään, jotain todisteita pitäisi olla, esim. henkilöt joku nähny yhdessä jossain tms. ja syytetty saa Suomessa valehdella oikeudessa ihan niin paljon kuin haluaa, todistaja sen sijaan ei saa valehdella, vala velvoittaa todistajaa. Syytetty taas saa roomalaisen länsimaisen oikeuskäytännön mukaan valehdella eikä hänen tarvitse mitenkään edistää oman syyllisyytensä toteamista, näyttö syyllisyydestä on velvoite hankkia poliisilla ja syyttäjällä. Esim. tämän moni unohtaa poliisin pyytäessä tunnustamaan, mitään ei tarvitse tunnustaa jos ei itse erikseen erityisesti halua, poliisi ei tätä toki kerro eikä kerrota yleensä edes sitä että syytettynä saa lain ja oikeusperiaatteen mukaan Suomessa valehdella ihan niin paljon kuin haluaa ilman että tästä voi saada mitään rangaistusta tai syytettä. Sen sijaan todistajan valan rikkominen eli todistajan valehtelu on todella kovan luokan rikos ja tuomari oikeudessa yleensä valan vannomisen jälkeen erikseen muistuttaakin että vala velvoittaa todistajaa ennen kuin todistajaa aletaan haastatella ja kuulustella oikeudessa. Abortti ei myöskään ole mikään yleinen oikeus ilman muuta vaan laissa on tarkkaan määritelty milloin abortti on sallittu, lähtökohtaisesti se on Suomessa kielletty ja laissa on erikseen perusteet milloin se on sallittu eli se on sallittu tiettyjen ehtojen täyttyessä. Ei sitä voi teettää kuin jotain rasvaimua itselleen.
On tämä pahempi kuin pillereiden salaa syömättä jättäminen (joka on yksi kusipäisimmistä teoista, btw). On eri asia kantaa sitä lasta, synnyttää, kaikki se. Aborttikin on monella tapaa raskas. Miehelle taakka on enimmäkseen vain taloudellinen, mutta naiselle taloudellisen lisäksi voi olla tiedossa vakavia fyysisiä ja/tai psyykkisiä vammoja. On se vähän isompi juttu.
Jos abortti aiheuttaa fyysistä/henkistä kipua niin miten niin se ei olisi pahoinpitely?
Vierailija kirjoitti:
Jos abortti aiheuttaa fyysistä/henkistä kipua niin miten niin se ei olisi pahoinpitely?
Kymmenen tuhatta naista Suomessa vuosittain pahoinpitelee itseään abortilla.
Abortti on vitun kivulias.
Onhan tuo miehen teko todella pöyristyttävä. Toivottavasti menis jonkun pahoinpitelyn alle. Ota yhteyttä poliisiin.
Ja miehet, käyttäkää kumia. Pillerit on liian riskialttiit, monet unohtelee niitä syödä. Jos et itse pysty ehkäisyä mitenkään todentamaan, ei kannata toisten huolellisuuteen tai rehellisyyteenkään liikaa luottaa. Kondomi päälle, niin on homma omissakin käsissä. Ja tuomitsen todellakin nämä huijarit, jotka valehtelevat pillereitä säännöllisesti syövänsä, mutta jotka eivät joko ole huolellisia tai lopettavat ne salaa. Kuvottavaa sekä miestä että mahdollista lasta kohtaan, älyttömän vastenmielistä. Pilata nyt lapsensa mahdollisuus hyvään isäsuhteeseen jo ennen hedelmöittymistä, pthyi.
Jos harrastaa seksiä, aina on raskauden mahdollisuus.
Ei edes sterilisaatio ole 100% ja joka vuosi syntyy useampi lapsi, jonka jommalle kummalle vanhemmalle on tehty sterilisaatio.
Pillereistä ja muista puhumattakaan.
Jos ei halua lasta, niin 100% ehkäisy on kieltäytyä seksistä. Luulisi aikuisten ihmisten tämän tietävän.
Vierailija kirjoitti:
Abortti on vitun kivulias.
Onhan tuo miehen teko todella pöyristyttävä. Toivottavasti menis jonkun pahoinpitelyn alle. Ota yhteyttä poliisiin.
Ja miehet, käyttäkää kumia. Pillerit on liian riskialttiit, monet unohtelee niitä syödä. Jos et itse pysty ehkäisyä mitenkään todentamaan, ei kannata toisten huolellisuuteen tai rehellisyyteenkään liikaa luottaa. Kondomi päälle, niin on homma omissakin käsissä. Ja tuomitsen todellakin nämä huijarit, jotka valehtelevat pillereitä säännöllisesti syövänsä, mutta jotka eivät joko ole huolellisia tai lopettavat ne salaa. Kuvottavaa sekä miestä että mahdollista lasta kohtaan, älyttömän vastenmielistä. Pilata nyt lapsensa mahdollisuus hyvään isäsuhteeseen jo ennen hedelmöittymistä, pthyi.
Jos ei ymmärrä seksin seurauksia, ei seksiä kannata harrastaa. Tämä ihan kaikille naisille tiedoksi.
Muistaakseni olen lukenut ulkomailta pari kertaa tapauksesta, jossa on otettu kondomi pois kesken seksin ja tällöin sen tehnyt mies tuomittu raiskauksesta.
Älä nyt ainakaan lisäänny! Ajattele muita edes sen verran.
Vierailija kirjoitti:
Kull*-mulkkuj€n pitää päästä paljaallaan pökkimään aina ja kaikkialle. Uuh, ja aaah, minä ja minun krpä, uuh, Aah.Mitään ja ketään muuta ei ajatella kuin itseä ja mun krpää, uuh ja aah
Naisella ei mitään vastuuta? Edes omasta raskautumisestaan!
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ymmärrä seksin seurauksia, ei seksiä kannata harrastaa. Tämä ihan kaikille naisille tiedoksi.
Seksin seuraukset eivät yleensä ole vauva tai abortti. On olemassa ehkäisy. Mutta voihan toki huonosti käydä. Tai vaikka eläisi selibaatissa, niin joku voi raiskata. Tadaa saatana.
Minä käytän ehkäisynä pillereitä. Tulin huolellisuudesta huolimatta raskaaksi, jolloin käytin lopulliseen ehkäisyyn aborttia. Teki kipeää, henkisestikin, mutta parempi sekin kuin vauva.
Yleensä tälläsesta rikoksesta on rangaistuksena kastrointi.
Terv. juristi ja osa-aikainen kirurgi
Vierailija kirjoitti:
Joo, koska nainen joka jättää e-pillerit syömättä aiheuttaa muutoksia miehen kehoon. Mitä vittua nyt oikeasti.
Pahoinpitely tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni olen lukenut ulkomailta pari kertaa tapauksesta, jossa on otettu kondomi pois kesken seksin ja tällöin sen tehnyt mies tuomittu raiskauksesta.
Ei liity aiheeseen mitenkään
Olen ihan varma, ettei yksikään nainen tietäisi minun olevan steriloitu, vaikka kuinka olisi tutkinut alakertaani seksin merkeissä. Mitättömän pieni jälki ja hyvin jemmattu.