Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö naisen aina haluta olla parisuhteessa? Miksi ihmeessä?

Vierailija
14.04.2024 |

Palstan rähisijöiden viestejä kun lukee, niin heidän ajatusmaailmassaan jokainen nainen haluaa aina olla parisuhteessa. Missään nimessä yksikään nainen ei voi haluta olla sinkku. 

Itse ole eronnut alle vuosi sitten enkä ymmärrä miksi mun pitäisi haluta parisuhdetta. En ole valmis siihen vaan toivun edelleen erosta. Viimeksi tänään piti pienesti itkeä kun mietiin asioita. Ei tähän tilanteeseen mikään parisuhde sovi kun yrittää edelleen paikata itseään.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä.

Vierailija
2/30 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko, jos ei halua. Ihan sama, mitä muut ovat asiasta mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauseesi en ole valmis siihen vaan toivun edelleen erosta kuulostaa siltä että myös sinulla on pinnan alla piilevä ajatus siitä, että sinun pitäisi olla parisuhteessa ennemmin tai myöhemmin. Miksi?

Uskon että valtaosa ihmisistä haluaa onnellisen parisuhteen. Löytää jonkun jonka kanssa saa olla oma itsensä, tehdä elämästä vähän helpompaa. Naiset vain puhuvat siitä enemmän. 

Vierailija
4/30 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai? Ei mies tee autuaaksi.

Vierailija
5/30 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta olen huomannut että netissä pyörii ihmisiä jotka suuttuu toisten elämänvalinnoista, varsinkin näissä "kuuluisissa" some alustoissa, mm. instagram, tiktok. Kannattaa jättää some ja tehdä sitä mikä tuntuu itsestä hyvältä.

Vierailija
6/30 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauseesi en ole valmis siihen vaan toivun edelleen erosta kuulostaa siltä että myös sinulla on pinnan alla piilevä ajatus siitä, että sinun pitäisi olla parisuhteessa ennemmin tai myöhemmin. Miksi?

Uskon että valtaosa ihmisistä haluaa onnellisen parisuhteen. Löytää jonkun jonka kanssa saa olla oma itsensä, tehdä elämästä vähän helpompaa. Naiset vain puhuvat siitä enemmän. 

Miksi mulla ei saisi olla ajatus, että ehkä joskus haluan parisuhteen? Miksi pitäisi haluta olla vuosikymmeniä yksin? Eihän tässä aloituksessa siitä ollut kyse ettei koskaan haluaisi parisuhdetta. Kyse oli siitä, että joidenkin mielestä naiset haluavat aina olla parisuhteessa. 

Ap

Vierailija
7/30 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Projisoivat, kun harvempi mies haluaa olla kokonaan naiseton, niin kuvittelevat naisten myös olevan onnettomia ilman miestä. 

Vierailija
8/30 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan olla vuosikymmeniä yksin :D

Kaksi kertaa yritin pitkää parisuhetta ja miehetkin olivat ihan erilaisia. Mutta lopulta toivoin eroa kummallakin kertaa. En enää halua uutta suhdetta, koska haluan vain vakavan suhteen, mutta tiedän, että lopulta tympäännyn koko hommaan. Parempi olla pilaamatta kenenkään elämää. Ja olen onnellisempi yksin.

Vierailija
9/30 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän yksin, koska pidän etenin kotiväkivaltaa vastenmielisenä. 

Turhan moni nainen päätyy turvakotiin tunnollisen, kunnnollisen ja toisinaan selvän miehensä vuoksi. 

Vierailija
10/30 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mulla ei saisi olla ajatus, että ehkä joskus haluan parisuhteen? Miksi pitäisi haluta olla vuosikymmeniä yksin? Eihän tässä aloituksessa siitä ollut kyse ettei koskaan haluaisi parisuhdetta. Kyse oli siitä, että joidenkin mielestä naiset haluavat aina olla parisuhteessa. 

Ap

No mielestäni vastasin tuohonkin. Valtaosa ihmisistä ajattelee että onnellinen parisuhde on parempaa kuin sinkkuna oleminen, senhän takia sinäkin haluat sitä tulevaisuudessa. Harva onnellisessa parisuhteessa elävä haaveilee sinkkuudesta. 

Vierailija
11/30 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie oon onnellisesti sinkku, erosin viime vuonna. En etsi mitään enkä ole deittiappeissa, mutta sit jos tulee kohdalle joku sellanen "wauu olet paras ystäväni"-mies, niin voin taas harkita suhdetta :D mutta sinkkuna on ihan kivaa ja seksilelut toimii ja on paljon kavereita :)

Vierailija
12/30 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut jo selväksi, että naiset on kaikissa suhteissa progressiivisesti itsenäisempiä kaikilla olemisen osa-alueilla.

Ette tarvitse miestä? OK.

Ette välttämättä halua miestä? OK

Paljon jaksatte miehistä jauhaa tosin.

Vierailija
13/30 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tullut jo selväksi, että naiset on kaikissa suhteissa progressiivisesti itsenäisempiä kaikilla olemisen osa-alueilla.

Missähän mä olen paljon jauhanut miehistä? Mä vain totesin, että itse en ole valmis parisuhteeseen. Miksi tätä ei jotkut halua hyväksyä? 

Ap

Vierailija
14/30 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa olla vapaa

Vierailija
15/30 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon sellaisia miehiäkin, jotka eivät halua olla parisuhteessa. 

he tosin eivät jauha siitä yhtään missään, vaan elävät tyytyväisenä itsensä kanssa.

Tunnen tällaisia miehiä eri ikäluokista. Vanhin on onnelllisesti sinkku 90+, nuorin alle 20-vuotias omillaan asuva.

Vierailija
16/30 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

he tosin eivät jauha siitä yhtään missään, vaan elävät tyytyväisenä itsensä kanssa.

Tunnen tällaisia miehiä eri ikäluokista. Vanhin on onnelllisesti sinkku 90+, nuorin alle 20-vuotias omillaan asuva.

Niin mäkö en elä tyytyväisenä itseni kanssa kun tein tämän aloituksen? Miksi ei saisi mistään keskustella? 

Ap

Vierailija
17/30 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis on vaikeaa olla aina silloin tällöin jauhamatta noin 50% väestöstä, jotka sattuvat olemaan miehiä.

Vierailija
18/30 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aa, hieno otanta.. Mistä oikolukijat palstamiehille, jotta näitä vammaisuuksia ei pääsisi ilmoille?

Vierailija
19/30 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että sinuakin pelottaa mies

Vierailija
20/30 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Projisountia, ehkä kateuttakin jos nainen on tyytyväinen ilman miestä ja (hui kauheeta!) ilman lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme