Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tästä tehdä rikosilmoituksen ja joutuuko mies vastuuseen? Valehteli mulle että piuhat on laitettu poikki ja

Vierailija
09.01.2020 |

kas kummaa, tulin raskaaksi ja nyt on pakko tehdä abortti koska en missään nimessä halua enempää lapsia ja mies tietää sen, tietää myös että mulle on tehty nuorena yksi abortti ja se oli hirvittävä kokemus, nyt sama helvetti uudestaan edessä! Puolustautui vain sanomalla että ajatteli että mieleni muuttuu siinä vaiheessa kun olen raskaana ja että aborttia en kuitenkaan tekisi. Miehellä on yksi aikuinen lapsi joka ei pidä juuri yhteyttä ja halusi uuden kierroksen ja mun kanssa yhteisen lapsen.
Oon niin raivona että veri ei kierrä... Luonnollisesti ukko lensi jo mäkeen mutta haluan että se joutuu kantamaan jotain vastuuta tästä tempustaan, mikä mahdollisesti voisi olla rikosnimike? Tietysti lapsen isä ei virallisesti selviä koska keskeytän raskauden, jolloin mies voi toki pitää kiinni vasektomiasadustaan ja väittää ettei ollut hänen lapsi, mutta voidaanko häntä vaatia esittämään todisteet toimenpiteestä ja tuomita jostain petoksesta ja maksaa mulle kärsimyskorvauksia?

Kommentit (147)

Vierailija
61/147 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni nainen tekee miehelle noin.

Vierailija
62/147 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, aattelitko, että siemenjohtimet katkaistaan vaikka suun kautta, ettei jää arpia?

Etkö ikinä ole tutkinut äijän alakertaa, jossa väkisinkin olisi arvet toimenpiteestä?

Mä säälin sinua monesta eri syystä. Tee se abortti, lapsesta ei tulisi normaalia noilla eväillä. Nykyäänhän se tehdään lääkkeillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/147 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piuhat poikki ei ole varmaa ehkäisyä.

Vierailija
64/147 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni nainen tekee miehelle noin.

Ja kantaa seuraukset omassa ruumiissaan. Mikä oikeus miehellä on panna ketään paljaalla, oli steriloitu tai ei?

Koska koko juttu on järjetön, veikkaan että tämä on puppua.

Vierailija
65/147 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedät vastauksen, kun ajattelet tapausta toisinpäin. Voiko mies tehdä rikosilmoituksen naisesta, joka on sanonut syövänsä pillereitä, mutta silti tullut raskaaksi?

Jokainen tietää että pillereitä syömällä voi tulla raskaaksi. Vasektomian jälkeen ei.

Vierailija
66/147 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että joskus näinkin päin tässä ehkäisykusettaja naisten ja jonkun toisen siittämän lapsen iskä -maailmassa.

Nauti.

Vierailija
67/147 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piuhat poikki ei ole varmaa ehkäisyä.

Pidättäytyminen on.

Vierailija
68/147 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, että joskus näinkin päin tässä ehkäisykusettaja naisten ja jonkun toisen siittämän lapsen iskä -maailmassa.

Nauti.

Nauti sinä katkeruudestasi ja ikuisesta selibaatista, pöljä.

Vierailija
69/147 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tilanteesta, mutta ei mene läpi mitkään traumat abortista tai että synnytys olisi tilassasi hengenvaarallista. Jos noin olisi, niin kyllä silloin pidetään ihan itse huoli, että vahinkoa ei pääse syntymään. Kuten täällä aina jaksetaan huutaa, ole harrastamatta seksiä jos et halua lapsia. Olen pahoillani ap tilanteestasi, en voi edes kuvitella kuinka hirveä olo sinulla on.

Vierailija
70/147 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kull*-mulkkuj€n pitää päästä paljaallaan pökkimään aina ja kaikkialle. Uuh, ja aaah, minä ja minun krpä, uuh, Aah.Mitään ja ketään muuta ei ajatella kuin itseä ja mun krpää, uuh ja aah

Vierailija
71/147 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa tapa saattaa mies jotenkin vastuuseen on synnyttää lapsi ja vaatia elatusmaksuja. Kannattaako sitten pelkästään tuon vuoksi...

Itse synnyttäisin lapsen ja antaisin sen miehelle.

Vierailija
72/147 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, aattelitko, että siemenjohtimet katkaistaan vaikka suun kautta, ettei jää arpia?

Etkö ikinä ole tutkinut äijän alakertaa, jossa väkisinkin olisi arvet toimenpiteestä?

Mä säälin sinua monesta eri syystä. Tee se abortti, lapsesta ei tulisi normaalia noilla eväillä. Nykyäänhän se tehdään lääkkeillä.

No ei sinne kyllä kovin kummasia arpia jää. Suurennuslasillako pitäisi alapää tutkia 😂

Vierailija
73/147 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä vaan pilkataan ja haukutaan. Ota yhteyttä Rikosuhripäivystykseen, siellä on chatti missä voi anonyymisti keskustella työntekijän kanssa, jolla on jotain oikeaa infoa.

Täällä on annettu täysin oikeaa infoa. Mitään rikosta ei ole tapahtunut. Ota ihmeessä ap yhteyttä rikosuhripäivystykseen. "Hei, harrastin vapaaehtoisesti seksiä, en vaatinut kondomia ja nyt olen raskaana. Mihin teen ilmoituksen?"

Ette ole tosissanne. Yksikään syyttäjä ei nosta tuosta syytettä. Ei ikinä. Ihan älyttömiä väitteitä täällä.

Ps. Rikosilmoituksen voit toki tehdä. Kai ymmärrät, ettei se ole sama kuin syyte? Poliisitkin kuolee nauruun.

Vierailija
74/147 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti on murha. Synnytät lapset ja annat miehelle yksinhuoltajuuden. Joudut toki maksamaan elatusmaksun, mutta niin se vaan menee.

Vierailija
75/147 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauti.

Ketään ei voi väkisin raskaaksi tehdä, ihan oma valinta teiltä, miehet. Ei kannata paljasta Kull*aan työntää minne tahansa , voi olla panem@tta tai pistää piuhat poikki tai käyttää edes kumia, mutta ei, te miehet nyt vaan olette niin vtun tyhmiä

Vierailija
76/147 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana vastaan sana. Mies ei ole koskaan väittänytkään olevansa steriili.

Vierailija
77/147 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä minusta ole ihan yksi yhteen verrattavissa siihen, että nainen väittää syövänsä pillereitä ja hankkiutuu salaa raskaaksi. Raskaus ja synnytys on naiselle aina fyysisesti ja psyykkisesti (voi puhjeta esim. diabetes, kilpirauhasen vajaatoiminta, masennus, psykoosi tai vaikka kaikki noista, puhumattakaan synnytyksestä johtuvista elinikäisistä vaurioista) valtava riski. Jos mies pamauttaa naisen paksuksi tahtomattaan, ei hänelle tule siitä minkään valtakunnan fyysisiä seurauksia onnellista orgasmia lukuunottamatta. Totta hemmetissä tässä on kyseessä itsemääräämisoikeuden jyräämisestä. Tai joku muu viisas sana tuohon, ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan.

Ja tottakai se ehkäisee joka lasta ei halua, mutta jos joutuu fyysiseen kurimukseen, kipuun ja kärsimykseen parisuhteessa toisen kusetuksen vuoksi on kyllä jo aika paksua. 

Sinuna kysyisin poliisilta että mitäs tässä voisi tehdä. Varaudu kuitenkin siihen että todisteiden puuttuessa mitään ei ole tehtävissä. Tsemppiä ap nihkeään tilanteeseen.

Vierailija
78/147 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei sinne kyllä kovin kummasia arpia jää. Suurennuslasillako pitäisi alapää tutkia 😂

Tämä. Mun miehelleni on tehty vasektomia jo kauan ennen tapaamistamme. En ole nähnyt mitään arpia alakerrassaan, ja aika hiton monta kertaa olen ottanut suihin ja imenyt palleja. Ei sitä mistään huomaa.

Vierailija
79/147 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies menettää kalastuslupansa valtiolle.

Vierailija
80/147 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, siis vasektomia tehdään muutaman millin viilloista ryppyiseen, venyvään, karvaiseen kivespussin ihoon. Aika suurennuslasilla saa niitä arpia etsiä. T. Kirurgi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi