IL: Ylipainoisesta naisesta fitnessbebeksi ketodieetillä - mikset tee samoin?
Ketodieetti muutti koko vartalon alle vuodessa!
https://www.iltalehti.fi/keho/a/cc492070-38e8-4c38-8528-82ae299a79d6
WOW
Tekosyysi ettet tee samoin?
Kommentit (195)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhtautuisin varauksella User-nimimerkin höpinöihin. Yhdessä keskustelussa alkoi reuhata kuinka kanssakeskustelijat yrittää jotain psykologista jumppaa ja manipulointia häneen, mutta se ei onnistu koska hän on fiksumpi.
Nyt ei sentään vielä ole hu.oritellut eri mieltä olevia. Edistystä sekin.
Sinä olisit voinut ottaa osaa keskusteluun argumentoimalla asiallisesti. Sen sijaan päätit ryhtyä mustamaalaamaan keskustelukumppania. Perinteisesti tuo on merkki siitä, että sinulla ei ole mitään sanottavaa itse asiaan.
Mistäs tiedät montako viestiä olen ketjuun kirjoittanut?
Mustamaalaaminen nyt on yleensäkin merkki hyvin alentuvasta persoonasta. Se on henkilökohtainen hyökkäys. Ja koska teet sitä toistuvasti, se täyttää vainoamisen tuntomerkit.
Sosialismi tappaa!
Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suomeksi
Enkuksi
Suvaitsevaiset oppivat kantapään kautta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/706651d0-ea3e-4866-bd52-9a355f696efa
Feminisminkin suuri suunnitelma perustuu tähän.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9TviIuXPSE
User kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
User kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska vähähiilarinen ei sovi minulle eikä se ole terveellinen tapa syödä.
Itseasiassa vähähiilarinen on ainut terveellinen tapa syödä. Mikään muu ei paranna kakkostyypin diabetesta ja lukuisia läheisiä tauteja kuin sokerin ja hiilareiden lopettaminen. Mutta ihmiset tekevät sen virheen, että menevät vähärasvaiselle ja vähähiilariselle, ja se nyt ei tietenkään toimi. Hiilarittomaan ruokavalioon pitää sisältyä rasvaa tai se ei ole terveellistä.
Näinhän se on, kerran sinä niin sanot! Hyvä että toit asian esille, tämä kumoaakin kaiken mitä ravitsemustieteilijät ovat tähän päivään mennessä tieteellisellä tutkimuksella saaneet aikaan!
Niin... se kummasti auttaa uskomaan, kun tervehtyy kaikista niistä oireista, joiden uskoi vievän elämän ennen kuin täyttää 50 vuotta. Ehkä se on vain placeboa, tai sitten se on kaikki ne asiat jotka tiedetään sokeriaineenvaihdunnasta, mutta jotka ravitsemustieteilijät kieltävät erinäisistä syistä.
Edelleen, et voi omalla kokemuksellasi kumota väestötason tutkimusta.
Vierailija kirjoitti:
User kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
User kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
User kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa vähähiilarinen on ainut terveellinen tapa syödä. Mikään muu ei paranna kakkostyypin diabetesta ja lukuisia läheisiä tauteja kuin sokerin ja hiilareiden lopettaminen. Mutta ihmiset tekevät sen virheen, että menevät vähärasvaiselle ja vähähiilariselle, ja se nyt ei tietenkään toimi. Hiilarittomaan ruokavalioon pitää sisältyä rasvaa tai se ei ole terveellistä.
Näinhän se on, kerran sinä niin sanot! Hyvä että toit asian esille, tämä kumoaakin kaiken mitä ravitsemustieteilijät ovat tähän päivään mennessä tieteellisellä tutkimuksella saaneet aikaan!
Niin... se kummasti auttaa uskomaan, kun tervehtyy kaikista niistä oireista, joiden uskoi vievän elämän ennen kuin täyttää 50 vuotta. Ehkä se on vain placeboa, tai sitten se on kaikki ne asiat jotka tiedetään sokeriaineenvaihdunnasta, mutta jotka ravitsemustieteilijät kieltävät erinäisistä syistä.
Kaikkien elimistö ei toimi samalla tavalla. Jos sinulle sopii yksi ruokavalio, se ei muutu kaikkia koskevaksi faktaksi subjektiivisten tuntemuksiesi takia. Oli placeboa tai ei. eri
Jep.. joidenkin elimistö kestää kasviksia enemmän kuin toisten. Mutta kukaan ei tarvitse kasviksia elääkseen. Sen verran samanlaisuutta meissä kuitenkin on. Voisin linkata muutaman videon, joissa on vhh vaikutuksia eri tauteihin kontrolloidussa testiryhmässä, mutta kun ette niitä kuitenkaan katso, koska oletatte siellä olevan jonkun Trumpin näköisen lihapastoripuoskarin vetämässä hurmossaarnaa.
Mä nyt tarkoitin pikemminkin enemmän vaikkapa niitä rasvoja. Tai kolesterolia. Jos määrä x ihmisiä syö esim kananmunia päivittäin saman määrän, niin kaikkien kolesterolitasot eivät reagoi samalla tavalla.
Videot eivät ole yhtään sen luotettavampi tietolähde kuin tuo parjaamasi IL. Vertaisarvioiduilla alkuperäistutkimuksilla voi katsoa olevan jotain arvoa.
Trump-lätinäsi onkin sitten jo puhdasta trollausta.
Tiesitkö muuten, että kolesterolia on olemassa hyvää ja pahaa versiota?
Sosialismi tappaa!
Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suomeksi
Enkuksi
Vierailija kirjoitti:
User kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
User kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen, et voi omalla kokemuksellasi kumota väestötason tutkimusta.
Väestötason tutkimus kertoo, että ravitsemussuositukset ovat lisänneet huimasti diabetesta, autoimmuunitauteja yms.
Kontrolloidut tutkimukset taas kertovat, että oikeasti vähähiilihydraattiset ruokavaliot ovat parantaneet juurikin vastaavat taudit.
Yleinen ravitsemustiede on pahoin korruptoitunutta ja politisoitunutta.
Sosialismi tappaa!
Suomeksi
Enkuksi
Vierailija kirjoitti:
Suhtautuisin varauksella User-nimimerkin höpinöihin. Yhdessä keskustelussa alkoi reuhata kuinka kanssakeskustelijat yrittää jotain psykologista jumppaa ja manipulointia häneen, mutta se ei onnistu koska hän on fiksumpi.
Joo, ei oo unohtunut. Se oli tämä:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3611627/25-35v-suomalainen-nainen-tuore…
Lopullinen sekoaminen jossain parikymmentä sivua myöhemmin...
User kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön vähähiilihydraattisesti jo nytkin, mutta en huomaa tuollaisia muutoksia, paino laskee hyvin vähän, jos ollenkaan. Jos vedän hiilarit ihan minimiin, jolloin paino laskisi enemmän, niin toimintakyky katoaa ja en pysty aivotyöskentelyyn. Jos ensin jaksaisi kestää sen kolmen viikon jatkuvan pää-niskasäryn ja huonon olon ja pahoinvoinnin, sekä unettomuuden, ennen kuin kroppa tottuu.
Ketoosissa syöminen on siitä hankalaa, että ruokahalu katoaa/ruoka alkaa etoa ja vain vähärasvaista saisi alas, kaikki rasva alkaa oksettaa heti. Lopulta päivittäiset kalorit ovat jotain ihan olematonta ja paastoan helposti 18h/vrk. ja jossain kohti ei enää jaksa.
Onko pakko syödä jos ei ole nälkä? Normaalisti ruokahalun puute kertoo, ettei tarvitse syödä.
Ymmärrätkö mitä tarkoittaa kun elimistö menee ketoosiin? Elimistö alkaa hajoittaa lihasta ja rasvakudosta ja tässä kataboliassa muodostuvat ketoaineet vievät ruokahalun. Joten kierre syvenee ja syvenee. Kun tätä jatkuu tarpeeksi, sisäelimet brakaa yksi kerrallaan ja ihminen kuolee. Tämä loppu on ihan normaalia anorektikkojen keskuudessa.
Osaan kyllä vaihtaa nimimerkkiä, jos et sitä tiennyt. En kuitenkaan ole tehnyt sitä. Koska en häpeä yhtään mitään mitä olen täällä kirjoittanut.
Mutta jos joku juoruaisi minusta tosielämässä tuolla tavalla, niin veri lentäisi.
Sosialismi tappaa!
Suomeksi
Enkuksi
User kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
User kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
User kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
User kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien elimistö ei toimi samalla tavalla. Jos sinulle sopii yksi ruokavalio, se ei muutu kaikkia koskevaksi faktaksi subjektiivisten tuntemuksiesi takia. Oli placeboa tai ei. eri
Jep.. joidenkin elimistö kestää kasviksia enemmän kuin toisten. Mutta kukaan ei tarvitse kasviksia elääkseen. Sen verran samanlaisuutta meissä kuitenkin on. Voisin linkata muutaman videon, joissa on vhh vaikutuksia eri tauteihin kontrolloidussa testiryhmässä, mutta kun ette niitä kuitenkaan katso, koska oletatte siellä olevan jonkun Trumpin näköisen lihapastoripuoskarin vetämässä hurmossaarnaa.
Mä nyt tarkoitin pikemminkin enemmän vaikkapa niitä rasvoja. Tai kolesterolia. Jos määrä x ihmisiä syö esim kananmunia päivittäin saman määrän, niin kaikkien kolesterolitasot eivät reagoi samalla tavalla.
Videot eivät ole yhtään sen luotettavampi tietolähde kuin tuo parjaamasi IL. Vertaisarvioiduilla alkuperäistutkimuksilla voi katsoa olevan jotain arvoa.
Trump-lätinäsi onkin sitten jo puhdasta trollausta.
Tiesitkö muuten, että kolesterolia on olemassa hyvää ja pahaa versiota?
Tiesin. Kuvittelitko minun tarkoittavan HDL-arvoja? Tuskin kukaan muukaan.
User kirjoitti:
Osaan kyllä vaihtaa nimimerkkiä, jos et sitä tiennyt. En kuitenkaan ole tehnyt sitä. Koska en häpeä yhtään mitään mitä olen täällä kirjoittanut.
Mutta jos joku juoruaisi minusta tosielämässä tuolla tavalla, niin veri lentäisi.
Vau, osaat nimitellä useammalla nimimerkillä niin halutessasi.
Ja et häpeä käytöstäsi, mutta jos joku kyseenalaistaisi sen irl, käyttäytyisit väkivaltaisesti.
No tää kertoikin kaiken tarvittavan.
Lukekaa koko juttu loppuun. Nainen käy myös salilla ja harrastaa päivittäistä liikuntaa. Ei kukaan laihdu noin paljon pelkän hiilihydraattien karsinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei oo unohtunut. Se oli tämä:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3611627/25-35v-suomalainen-nainen-tuore…
Lopullinen sekoaminen jossain parikymmentä sivua myöhemmin...
Oirehdinnasta päätellen yllättävän kauan...
Vierailija kirjoitti:
User kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön vähähiilihydraattisesti jo nytkin, mutta en huomaa tuollaisia muutoksia, paino laskee hyvin vähän, jos ollenkaan. Jos vedän hiilarit ihan minimiin, jolloin paino laskisi enemmän, niin toimintakyky katoaa ja en pysty aivotyöskentelyyn. Jos ensin jaksaisi kestää sen kolmen viikon jatkuvan pää-niskasäryn ja huonon olon ja pahoinvoinnin, sekä unettomuuden, ennen kuin kroppa tottuu.
Ketoosissa syöminen on siitä hankalaa, että ruokahalu katoaa/ruoka alkaa etoa ja vain vähärasvaista saisi alas, kaikki rasva alkaa oksettaa heti. Lopulta päivittäiset kalorit ovat jotain ihan olematonta ja paastoan helposti 18h/vrk. ja jossain kohti ei enää jaksa.
Onko pakko syödä jos ei ole nälkä? Normaalisti ruokahalun puute kertoo, ettei tarvitse syödä.
Ymmärrätkö mitä tarkoittaa kun elimistö menee ketoosiin? Elimistö alkaa hajoittaa lihasta ja rasvakudosta ja tässä kataboliassa muodostuvat ketoaineet vievät ruokahalun. Joten kierre syvenee ja syvenee. Kun tätä jatkuu tarpeeksi, sisäelimet brakaa yksi kerrallaan ja ihminen kuolee. Tämä loppu on ihan normaalia anorektikkojen keskuudessa.
Ymmärrätkö sinä, että keho voi käyttää energiaksi joko rasvaa tai sokeria. Jos keholla on tarpeeksi rasvaa saatavilla, se polttaa sitä. Jos kehossa on sokeria, se ei polta rasvaa. Silloin rasvasta tulee ongelma.
Sisäelimet eivät brakaa rasvanpoltossa yhtään sen enempää kuin muutenkaan, mutta jos sokeri estää rasvaa palamasta se kerääntyy sisäelimiin, ja sitten ne kyllä brakaa.
Sosialismi tappaa!
Suomeksi
Enkuksi
Vierailija kirjoitti:
User kirjoitti:
Ja et häpeä käytöstäsi, mutta jos joku kyseenalaistaisi sen irl, käyttäytyisit väkivaltaisesti.
Kyllä, henkilökohtaiseen hyökkäykseen minä vastaan sillä tavalla, että se hyökkäys myös loppuu.
Sosialismi tappaa!
Suomeksi
Enkuksi
Olen hoikka ja siro. Fitness kroppa on sen sijaan hirveintä mitä tiedän, en ottaisi sellaista vaikka maksettaisiin. Mieluummin olisin vaikka aavistuksen pyöreä.
User kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olisit voinut ottaa osaa keskusteluun argumentoimalla asiallisesti. Sen sijaan päätit ryhtyä mustamaalaamaan keskustelukumppania. Perinteisesti tuo on merkki siitä, että sinulla ei ole mitään sanottavaa itse asiaan.
Mustamaalaaminen nyt on yleensäkin merkki hyvin alentuvasta persoonasta. Se on henkilökohtainen hyökkäys. Ja koska teet sitä toistuvasti, se täyttää vainoamisen tuntomerkit.
Tuon linkatun urlin perusteella oot toiminut just noin, ja vieläpä tällä samalla nimimerkillä. Jos et häpeä käytöstäs, niin tuon julkituonti ei pitäis aiheuttaa mitään tunnereaktioita. eri
User kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
User kirjoitti:
Kyllä, henkilökohtaiseen hyökkäykseen minä vastaan sillä tavalla, että se hyökkäys myös loppuu.
Tuolla taktiikalla varmaan saa jutella virkavallan kanssa usein.
Tällä hiekkalaatikolla tuo lapsellinen pelottelu nyt kuitenkaan ei auta. Käyttäydy asiallisesti tai ole käyttäytymättä, mutta ei täällä tarvi kenenkään kumarrella sua.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama onko laiha jos ei ole treenattu pi**u.
Piinattu rellu
Vierailija kirjoitti:
User kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
User kirjoitti:
Tuolla taktiikalla varmaan saa jutella virkavallan kanssa usein.
Tällä hiekkalaatikolla tuo lapsellinen pelottelu nyt kuitenkaan ei auta. Käyttäydy asiallisesti tai ole käyttäytymättä, mutta ei täällä tarvi kenenkään kumarrella sua.
Katsos kun minua ei yleensä kukaan yritä mustamaalata tosielämässä, niin ei tarvitse jutella virkavallan kanssa. Minä kun en aloita, minä vain puolustaudun.
Sosialismi tappaa!
Suomeksi
Enkuksi
En halua mustaa tukkaa ja kiloa paakkelsia kaupanpäälle. Tumma hiusväri aiheuttaa rintasyöpää. Tässäkin tapauksessa ruuanmyrkyt on korvattu muilla myrkyllisemmillä myrkyillä, kätevää.