Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Ylipainoisesta naisesta fitnessbebeksi ketodieetillä - mikset tee samoin?

Vierailija
06.01.2020 |

Ketodieetti muutti koko vartalon alle vuodessa!

https://www.iltalehti.fi/keho/a/cc492070-38e8-4c38-8528-82ae299a79d6

WOW

Tekosyysi ettet tee samoin?

Kommentit (195)

41/195 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ainakin tyytyväinen siihen, että vähähiilihydraattisella ei tarvitse laihduttaa, koska aineenvaihdunta toimii normaalisti. On nälkä vain kun on oikeasti ruuan tarve.

Sosialismi tappaa!

Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suomeksi
Enkuksi
Suvaitsevaiset oppivat kantapään kautta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/706651d0-ea3e-4866-bd52-9a355f696efa
Feminisminkin suuri suunnitelma perustuu tähän.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9TviIuXPSE

Vierailija
42/195 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

User kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska vähähiilarinen ei sovi minulle eikä se ole terveellinen tapa syödä.

Itseasiassa vähähiilarinen on ainut terveellinen tapa syödä. Mikään muu ei paranna kakkostyypin diabetesta ja lukuisia läheisiä tauteja kuin sokerin ja hiilareiden lopettaminen. Mutta ihmiset tekevät sen virheen, että menevät vähärasvaiselle ja vähähiilariselle, ja se nyt ei tietenkään toimi. Hiilarittomaan ruokavalioon pitää sisältyä rasvaa tai se ei ole terveellistä.

Oma kakkostyypin dm on poissa vaikka söin varsin runsashiilarisesti (ja vegaanisesti pätkäpaastolla) Laihtuminen sen teki ei mikään tietty ruokavalio.

Laihtuminen, ja nimenomaan rasvakudoksen väheneminen.

Hiilihydraattien laadussa se merkitys. eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/195 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

User kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

User kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa vähähiilarinen on ainut terveellinen tapa syödä. Mikään muu ei paranna kakkostyypin diabetesta ja lukuisia läheisiä tauteja kuin sokerin ja hiilareiden lopettaminen. Mutta ihmiset tekevät sen virheen, että menevät vähärasvaiselle ja vähähiilariselle, ja se nyt ei tietenkään toimi. Hiilarittomaan ruokavalioon pitää sisältyä rasvaa tai se ei ole terveellistä.

Näinhän se on, kerran sinä niin sanot! Hyvä että toit asian esille, tämä kumoaakin kaiken mitä ravitsemustieteilijät ovat tähän päivään mennessä tieteellisellä tutkimuksella saaneet aikaan!

Niin... se kummasti auttaa uskomaan, kun tervehtyy kaikista niistä oireista, joiden uskoi vievän elämän ennen kuin täyttää 50 vuotta. Ehkä se on vain placeboa, tai sitten se on kaikki ne asiat jotka tiedetään sokeriaineenvaihdunnasta, mutta jotka ravitsemustieteilijät kieltävät erinäisistä syistä.

Kaikkien elimistö ei toimi samalla tavalla. Jos sinulle sopii yksi ruokavalio, se ei muutu kaikkia koskevaksi faktaksi subjektiivisten tuntemuksiesi takia. Oli placeboa tai ei. eri

Jep.. joidenkin elimistö kestää kasviksia enemmän kuin toisten. Mutta kukaan ei tarvitse kasviksia elääkseen. Sen verran samanlaisuutta meissä kuitenkin on. Voisin linkata muutaman videon, joissa on vhh vaikutuksia eri tauteihin kontrolloidussa testiryhmässä, mutta kun ette niitä kuitenkaan katso, koska oletatte siellä olevan jonkun Trumpin näköisen lihapastoripuoskarin vetämässä hurmossaarnaa.

Sosialismi tappaa!

Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suomeksi
Enkuksi

Vierailija
44/195 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä olin kyllä todella tiimissä kunnossa ilman mitään hemmetin ketodieettejä.

45/195 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppisenä olin kyllä todella tiimissä kunnossa ilman mitään hemmetin ketodieettejä.

Niin me kaikki oltiin. Ainakin 80-luvulla syntyneet.

Se ei tarkoita yhtään mitään.

Sosialismi tappaa!

Suomeksi
Enkuksi

Vierailija
46/195 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

User kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

User kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

User kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on, kerran sinä niin sanot! Hyvä että toit asian esille, tämä kumoaakin kaiken mitä ravitsemustieteilijät ovat tähän päivään mennessä tieteellisellä tutkimuksella saaneet aikaan!

Niin... se kummasti auttaa uskomaan, kun tervehtyy kaikista niistä oireista, joiden uskoi vievän elämän ennen kuin täyttää 50 vuotta. Ehkä se on vain placeboa, tai sitten se on kaikki ne asiat jotka tiedetään sokeriaineenvaihdunnasta, mutta jotka ravitsemustieteilijät kieltävät erinäisistä syistä.

Kaikkien elimistö ei toimi samalla tavalla. Jos sinulle sopii yksi ruokavalio, se ei muutu kaikkia koskevaksi faktaksi subjektiivisten tuntemuksiesi takia. Oli placeboa tai ei. eri

Jep.. joidenkin elimistö kestää kasviksia enemmän kuin toisten. Mutta kukaan ei tarvitse kasviksia elääkseen. Sen verran samanlaisuutta meissä kuitenkin on. Voisin linkata muutaman videon, joissa on vhh vaikutuksia eri tauteihin kontrolloidussa testiryhmässä, mutta kun ette niitä kuitenkaan katso, koska oletatte siellä olevan jonkun Trumpin näköisen lihapastoripuoskarin vetämässä hurmossaarnaa.

Mä nyt tarkoitin pikemminkin enemmän vaikkapa niitä rasvoja. Tai kolesterolia. Jos määrä x ihmisiä syö esim kananmunia päivittäin saman määrän, niin kaikkien kolesterolitasot eivät reagoi samalla tavalla.

Videot eivät ole yhtään sen luotettavampi tietolähde kuin tuo parjaamasi IL. Vertaisarvioiduilla alkuperäistutkimuksilla voi katsoa olevan jotain arvoa.

Trump-lätinäsi onkin sitten jo puhdasta trollausta.

Vierailija
47/195 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtautuisin varauksella User-nimimerkin höpinöihin. Yhdessä keskustelussa alkoi reuhata kuinka kanssakeskustelijat yrittää jotain psykologista jumppaa ja manipulointia häneen, mutta se ei onnistu koska hän on fiksumpi.

Nyt ei sentään vielä ole hu.oritellut eri mieltä olevia. Edistystä sekin.

Vierailija
48/195 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska kroppani on jo samanlainen kun tuossa jälkeen kuvassa :D ilman mitään ihmedieettejä.

Vierailija
49/195 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tyyppi ei ole koskaan mikään järin lihava ollut. Muutaman kilon saanut laihdutettua.

Vastaan aloittajan kysymykseen, joka sisältää typerän ja lapsellisen virheolettaman; olen parikymppisenä laihduttanut huomattavasti enemmän kuin tuo Iltalehden jutussa oleva pari kiloa laihduttanut sometyrkky.

En tosin millään ketodieetillä vaan liikkumalla kuin hullu.

No ne kilot tulivat sitten keski-ikäisenä takaisin monin verroin. Olen ne aina raskaalla liikunnalla laihduttanut pois ja ne ovat tulleet aina vaan uudestaan.

Ei silloin minun nuoruudessani puhuttu mistään ketodieeteistä, vaan iskostettiin päähän ajatusta, että pitää olla hirvittävän ahkera ja itseään rääkkäävä.

Vierailija
50/195 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttui muutenkin koko nainen, opetteli meikkaamaan jne 👍🏻

Vierailija
51/195 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo tyyppi ei ole koskaan mikään järin lihava ollut. Muutaman kilon saanut laihdutettua.

Vastaan aloittajan kysymykseen, joka sisältää typerän ja lapsellisen virheolettaman; olen parikymppisenä laihduttanut huomattavasti enemmän kuin tuo Iltalehden jutussa oleva pari kiloa laihduttanut sometyrkky.

En tosin millään ketodieetillä vaan liikkumalla kuin hullu.

No ne kilot tulivat sitten keski-ikäisenä takaisin monin verroin. Olen ne aina raskaalla liikunnalla laihduttanut pois ja ne ovat tulleet aina vaan uudestaan.

Ei silloin minun nuoruudessani puhuttu mistään ketodieeteistä, vaan iskostettiin päähän ajatusta, että pitää olla hirvittävän ahkera ja itseään rääkkäävä.

"Ruokavaliolla tehdään määrä ja liikunnalla laatu" totesi yksi liikuntaohjaaja minulle taannoin. Ja allekirjoitan sen kyllä. Jos on jotain aineenvaihduntaongelmia, niin ne toki hankaloittaa asiaa.

Pitäis pystyä keventämään ruokavaliotaan, ja pysyä siinä. Mutta syödä kuitenkin monipuolisesti. Ylimääräisen energian kuluttaminen liikunnalla vaatii aika paljon sitä liikkumista.

Vierailija
52/195 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tekosyitä, palaan ketoilemaan juuri parhaillaan. Ei se ketoruoka ole pelkkää pekonia ja rasvaa, tutustukaa aiheeseen.

Vierailija
53/195 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan aikuinen haluaisi olla bebe? Erittäin esineellistävää.

Vierailija
54/195 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei tule fitnessbabea millään dieetillä...

T:mies

Vierailija
55/195 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei tule fitnessbabea millään dieetillä...

T:mies

Se ole kuin uskonpuutetta, mars ketodieettaamaan ;-)

Vierailija
56/195 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhtautuisin varauksella User-nimimerkin höpinöihin. Yhdessä keskustelussa alkoi reuhata kuinka kanssakeskustelijat yrittää jotain psykologista jumppaa ja manipulointia häneen, mutta se ei onnistu koska hän on fiksumpi.

Nyt ei sentään vielä ole hu.oritellut eri mieltä olevia. Edistystä sekin.

Sinä olisit voinut ottaa osaa keskusteluun argumentoimalla asiallisesti. Sen sijaan päätit ryhtyä mustamaalaamaan keskustelukumppania. Perinteisesti tuo on merkki siitä, että sinulla ei ole mitään sanottavaa itse asiaan.

Vierailija
57/195 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen näineen. Ei kiinnosta ketoilut ja fitnessbebeilyt vielä vähemmän.

Vierailija
58/195 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000 mg Solu-Medrolia x3 i.v. kuussa ja Prednisolon 80 mg x1 joka päivä. Mä vähän luulen, että ei oo asiaa fitnessbebeksi hetkiis. Lääkitys jatkuu ainakin 2 vuotta. Siinä on tekosyytä kerrakseen. Enkä senkään jälkeen suuntaisi fitnekseen, sillä lajilla saa helposti pilattua terveytensä.

Vierailija
59/195 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista ketoa enkä niittyä.

60/195 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

User kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

User kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

User kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä nyt tarkoitin pikemminkin enemmän vaikkapa niitä rasvoja. Tai kolesterolia. Jos määrä x ihmisiä syö esim kananmunia päivittäin saman määrän, niin kaikkien kolesterolitasot eivät reagoi samalla tavalla.

Videot eivät ole yhtään sen luotettavampi tietolähde kuin tuo parjaamasi IL. Vertaisarvioiduilla alkuperäistutkimuksilla voi katsoa olevan jotain arvoa.

Trump-lätinäsi onkin sitten jo puhdasta trollausta.

Videot ovat konfrenssivideoita, jolla esiintyvillä ihmisillä on tieteelliset lähteet.

Sosialismi tappaa!

Suomeksi
Enkuksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä