muita aseksuaaleja?
keskustelu aloitettu pääasiassa vertaistuen näkökulmasta, ei jotta muut kuin aseksuaalit kyselisivät että mikä teitä vaivaa.
Kommentit (94)
Aseksuaalit kokevat muun muassa mitätöintiä, vähättelyä, kieltämistä, haukkumista, vihaa. Yksi aivan erityinen juttu on raiskauksella uhkailu, "korjaava raiskaus", että tokenee ja oppii normaaliksi. Jos aseksuaali on hyvännäköinen, hän menee "haaskoon", kun ei ole käytettävissä seksiin. Aseksuaali on seksiä velkaa kanssaihmisille.
Lisäksi aseksuaalit saavat valitettavasti osansa homoseksuaaleihin kohdistuvasta syrjinnästä ja väkivallasta, kun heidän luullaan/oletetaan olevan homoseksuaaleja.
https://www.reddit.com/r/Asexual/comments/ehhfp0/reasons_i_love_being_a…
Minä ainakin samaistun näihin juttuihin. Aivan ihanaa, kun ymmärtää että on olemassa samoin kokevia ja ajattelevia ihmisiä.
onko aseksuaali sama kuin aseseksuaali joka pystyy harrastamaan seksiä vain ase ohimolla?
Vierailija kirjoitti:
onko aseksuaali sama kuin aseseksuaali joka pystyy harrastamaan seksiä vain ase ohimolla?
Miksei naimista aseen kanssa? Miekkahan on aika seksikäs ja jotkut kai käyttää sitä kahvapuolta.
Vierailija kirjoitti:
Silloin sitä sanotaan r aiskaukseksi, ei seksiksi.
Vierailija kirjoitti:
Aseksuaalit kokevat muun muassa mitätöintiä, vähättelyä, kieltämistä, haukkumista, vihaa. Yksi aivan erityinen juttu on raiskauksella uhkailu, "korjaava raiskaus", että tokenee ja oppii normaaliksi. Jos aseksuaali on hyvännäköinen, hän menee "haaskoon", kun ei ole käytettävissä seksiin. Aseksuaali on seksiä velkaa kanssaihmisille.
Lisäksi aseksuaalit saavat valitettavasti osansa homoseksuaaleihin kohdistuvasta syrjinnästä ja väkivallasta, kun heidän luullaan/oletetaan olevan homoseksuaaleja.
Tuttua... Olen monta kertaa kuullut että kauneuteni menee hukkaan koska en halua seksiä.. Tuollaisen kommentin kuuleminen sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttua... Olen monta kertaa kuullut että kauneuteni menee hukkaan koska en halua seksiä.. Tuollaisen kommentin kuuleminen sattuu.
Millainen parisuhde sinulla on? Olet löytänyt a-miehen vai pidätkö raukkaa puutteessa? Annatko tarvittaessa handjob?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen parisuhde sinulla on? Olet löytänyt a-miehen vai pidätkö raukkaa puutteessa? Annatko tarvittaessa handjob?
Suurin osa aseksuaaleista ei ole kiinnostunut jakamaan kumppaninsa seksuaalisuutta. Seksuaalin ja aseksuaalin suhde ei ole kovin järkevä millään lailla.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa että jos on aseksuaali mies niin eikö silloin koskaan tyydytä itseään?
Kyllä monet aseksuaalit masturboi mutta se on sellainen mekaaninen juttu enemmän, ei mitään seksuaalisia fantasioita.
Aseksuaaleilla saa olla ja voi olla seksuaalisia fantasioita. Aseksuaalisuus tarkoittaa, että ei tunne seksuaalista halua toista ihmistä kohtaan. Silti voi olla fetissejä kumppareihin, pitkään tukkaan, miekkoihin tai mihin tahansa. Aseksuaalisuus ei ole niin yksinkertainen juttu, että mintään seksuaalista halua ei olisi. Ei vain ole ihmisvartaloa kohtaan.
Joku voi aivan hyvin haaveilla henkilöstä, mutta tosielämässä ei kuitenkaan halua seksiä sen henkilön kanssa. Joku voi harrastaa seksiä kumppanin kanssa, koska haluaa miellyttää kumppanin tarpeita. Mikäli se ei itseään haittaa ja kumppani kestää, ettei toista kiinnosta niin tehköön kukin mitä huvittaa.
Olen naimisissa mutta vaimon kanssa ei ole enää vuosiin ollut minkäänlaista touhuilua. Tämä tuntuu sopivan myös vaimolle. Sen sijaan minulla on vahva fetissi kumppareihin ja muuhunkin kumiseen vaatetukseen. Kumi auttaa minua saamaan kunnon orkut helposti ja nopeasti.
Täällä yksi. Mua ei ihmettele kukaan eikä kukaan ole edes nuoruudessa esittänyt ihmettelyä, paitsi kerran. En muista yhtään muuta tapausta. Olen varma että he tietävät asian jopa intuitiivisesti. Johtuu tavastani toimia, sekä ulkonäöstäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa että jos on aseksuaali mies niin eikö silloin koskaan tyydytä itseään?
Kyllä monet aseksuaalit masturboi mutta se on sellainen mekaaninen juttu enemmän, ei mitään seksuaalisia fantasioita.
Aseksuaaleilla saa olla ja voi olla seksuaalisia fantasioita. Aseksuaalisuus tarkoittaa, että ei tunne seksuaalista halua toista ihmistä kohtaan. Silti voi olla fetissejä kumppareihin, pitkään tukkaan, miekkoihin tai mihin tahansa. Aseksuaalisuus ei ole niin yksinkertainen juttu, että mintään seksuaalista halua ei olisi. Ei vain ole ihmisvartaloa kohtaan.
Joku voi aivan hyvin haaveilla henkilöstä, mutta tosielämässä ei kuitenkaan halua seksiä sen henkilön kanssa. Joku voi harrastaa seksiä kumppanin kanssa, koska haluaa miellyttää kumppanin tarpeita. Mikäli se ei itseään haittaa ja kumppani kestää, ettei toista kiinnosta niin tehköön kukin mitä huvittaa.
Olen naimisissa mutta vaimon kanssa ei ole enää vuosiin ollut minkäänlaista touhuilua. Tämä tuntuu sopivan myös vaimolle. Sen sijaan minulla on vahva fetissi kumppareihin ja muuhunkin kumiseen vaatetukseen. Kumi auttaa minua saamaan kunnon orkut helposti ja nopeasti.
Et ole aseksuaali. Monet ei tajuu mitä tarkoittaa aseksuaali.
Taidanpa olla.. Teininä kaverit painoivat menemään täysillä, ja minä mietin että onko minussa jotain vialla.
Nautin parisuhteessa henkisestä puolesta paljon enemmän kuin seksuaalisesta puolesta. En kertaakaan ole päätynyt yhden yön juttuihin ventovieraiden kanssa, enkä ole aloittanut parisuhteita sängyn kautta. Mielestäni seksi on yliarvostettua.
Olen parisuhteissa toki antanut toiselle sen mitä hän tarvitsee. Hyvältä tuntuu tuottaa toiselle nautintoa, vaikka ei itse sitä niinkään tarvitsisikaan.
Tämä ominaisuuteni on tuntunut olevan enemmän ongelma kavereilleni kuin itselleni. Yksi ei voinut millään käsittää sitä että en tarvitse. Hän oli aivan varma että olen saanut aina niin huonoa seksiä, että en ole ns. addiktoitunut.
Toinen hommasi minulle hädissään dildon, kun sai tietää että edellisestä kerrastani oli kulunut kolme vuotta.
Ja eräs yritti ylipuhua minua pukeutumaan hutsahtaviin vesiraja hameisiinsa kun oltiin lähdössä bailaamaan.
Syötetäänkö joka tuutista sellaista maailmankuvaa että on normaalia olla koko ajan kiimassa ja paneskella värkit punaisina,
ja että on epänormaalia jos haluaa pitää housut jalassa?
Nimenomaan, miksi se on olevinaan niin epänormaalia?
Olen erittäin romanttinen ja rakastun ,mutta en silti halua seksiä. Esim. poika johon olin ihastunut imeksi korvaani ja ajattelin, että ihan kiva ja katselin tähtiä. Ei siis mitenkään herätellyt haluamaan enemmän tai kokeilemaan muuta. En koskaan halunnut mennä seksiin asti, koska ei haluttanut. Oli vaan sellainen vähän ärsyyntynyt ja tyhmä olo kun toinen hipelöi. Ei minulle tullut yhtään sellaista oloa, että olisin halunnut hipelöidä takaisin. Se nimenomaan on aseksuaalisuudessa se juttu, että ei ole seksuaalista kiinnostusta sitä toista kohtaan.
Tiedän, että jotkut aseksuaalit "antavat" kumppanille, koska ovat suhteessa seksuaalin kanssa, mutta itse en voisi.