Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muita aseksuaaleja?

Vierailija
06.01.2020 |

keskustelu aloitettu pääasiassa vertaistuen näkökulmasta, ei jotta muut kuin aseksuaalit kyselisivät että mikä teitä vaivaa.

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuntumut seksuaalista halua vain silloin kun olen halunnut tulla raskaaksi eli käytännössä vain muutamia kertoja. Nyt olen jo yli nelikymppinen ja haluja ei ole ollut lainkaan yli 10 vuoteen.

Vierailija
22/94 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuntumut seksuaalista halua vain silloin kun olen halunnut tulla raskaaksi eli käytännössä vain muutamia kertoja. Nyt olen jo yli nelikymppinen ja haluja ei ole ollut lainkaan yli 10 vuoteen.

Tämä nyt on naisella ihan tavallista, mutta edelleen ihmettelen noita aseksuaali-miehiä, että jos ne kerta tyydyttää ilman mitään fantasioita niin miltä niistä sitten tuntuu kun aamuisin seisoo ym? Mitä ne ajattelee? Mitä mielessä liikkuu kun tähtää orgasmiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän useimmat naiset, varsinkin keski-iästä ylöspäin ole ns.aseksuaaleja. 

Seksi on nuorten juttu ja miesten juttu. Ei nainen yhtymisestä mitään kiksejä saa, tai elämä sen ympärillä pyöri.

Vierailija
24/94 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin, mutta tämä on kyllä ihan normaalia naiselle, ei mikään erikoisseksuaalisuus.

Nykyajan seksiä tuputtavassa maailmassa vain kaikenlaisten gurujen toimesta halutaan väittää, että panna pitää hautaan asti naisenkin, tai on jotenkin mukamas päästään vajaa.

Asiahan on biologisesti juuri päinvastoin.

Vierailija
25/94 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa että jos on aseksuaali mies niin eikö silloin koskaan tyydytä itseään?

Kyllä monet aseksuaalit masturboi mutta se on sellainen mekaaninen juttu enemmän, ei mitään seksuaalisia fantasioita.

Häh, mulla on ihan päin vastoin. Olen romantikko ja fantasioin kyllä kaikenlaisesta fyysisestä läheisyydestä toisen ihmisen kanssa, mutta varsinaista seksuaalista kiihotusta en koe kuin äärimmäisen harvoin.

Vierailija
26/94 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on nuorten juttu ja miesten juttu. Ei nainen yhtymisestä mitään kiksejä saa, tai elämä sen ympärillä pyöri.

Häh, no ei ole. Noin sanoo nainen, joka ei ole saanut orgasmia yhdynnässä. Älä viitsi puhua meidän muiden puolesta, jotka niitä saamme.

Aseksuaalisuus on ok, mutta älkää tuomitko muita. 

Vierailija
27/94 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt on naisella ihan tavallista, mutta edelleen ihmettelen noita aseksuaali-miehiä, että jos ne kerta tyydyttää ilman mitään fantasioita niin miltä niistä sitten tuntuu kun aamuisin seisoo ym? Mitä ne ajattelee? Mitä mielessä liikkuu kun tähtää orgasmiin?

Miksi pitäisi ajatella jotain? Fantasioitko jotain kun syöt suklaata tai jotain muuta mistä saat fyysistä nautintoa?

Vierailija
28/94 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on vain nykyisessä seksikeskeisessä yhteiskunnassa. Ennen pidettiin himokkaita naisia outoina ja ilmeisesti sellaiset ovatkin vähemmistöä jos koko ikäkaarta ajatellaan. Eihän biologiselta kannalta ole mitään hyötyä tuntea halua kuin ovulaation aikaan. Liialliset yhdynnät lisäävät mm. infektioriskiä.

Vierailija
29/94 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi ajatella jotain? Fantasioitko jotain kun syöt suklaata tai jotain muuta mistä saat fyysistä nautintoa?

Syöminen on aika eri asia, siinä ei stimuloida mitään eikä kiihoteta itseä mihinkään, nieleminen toteutuu itsestään. Ja silti kyllä suklaata syödessäni ajattelen miten herkullista se on enkä hotkaise nopeasti.

Vierailija
30/94 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihan kiva että joku aseksuaali viitsisi vastata tähän mastrurbaatio kysymykseen.

Vierailija
31/94 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45-vuotias aseksuaali nainen. Minulla ei edes teininä ollut mitään fantasioita seksistä, tosin silloin halusin suosittuja poikia kiipiäkseni sosiaalisessa hierarkiassa. Näyttelin tykkääväni seksistä, koska tiesin että se on normaalia, siitä pitäisi tykätä. Mutta oikeasti se oli minulle yhdentekevää.

Aikuisena seurustelin pari kertaa, koska niin kaikki tekee. Ajattelin jopa että varmaan menen naimisiin ja saan pari lasta. Mutta seurustelu alkoi aina tympiä, sitten aloin hankalaksi ja homma loppui, eka tapaus vuoden ja toinen kolmen vuoden jälkeen. En silti vieläkään myöntänyt edes itselleni että olen aseksuaali. Ajattelin vaan että minulla on monen naisen tapaan vaikeus saada orgasmia yhdynnässä.

Viimeisen seurustelun jälkeen ei vaan tullut hankittua enää ketään uutta, kun ei mitenkään ketään kaivannut. Oltuani 8 vuotta ilman seksiä tai suhdetta, kaipaamansa kumpaakaan, myönsin itselleni että olen sekä aseksuaali että aromantikko. Se on tavallaan tosi mukavaa ja helppoa, ei tarvitse kelvata kellekään, ei kilpailla parisuhdemarkkinoilla.

Masturbaatiota harrastan toisinaan mutta se on kuin raapimista kun kutisee, siihen ei liity mitään mielikuvia kumppanin kanssa harrastetusta seksistä eikä kenestäkään ihmisestä.

Vierailija
32/94 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh, no ei ole. Noin sanoo nainen, joka ei ole saanut orgasmia yhdynnässä. Älä viitsi puhua meidän muiden puolesta, jotka niitä saamme.

No kerrotko moniko nainen saa orgun yhdynnässä, se on aika vaikeaa, kun ei ole se klitoris siellä minne se kulli uppoaa, vaan ulkopuolella.

Hyvin harva nainen tarvitsee seksiä, kyllä naisilla elämä pyörii aivan muiden asioiden ympärillä, varsinkin yli nelikymppisenä.

Alkoholi nostaa useimmilla naisilla himoja.

Vierailija
33/94 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole tuntenut himoja kuin yhtenä päivänä kuukaudessa ovulaation aikaan nuorempana. Siis kiima-aikaan, joka ihmisnaaraalla kestää kai sen päivän.

Enää tunnen himoa ehkä vain kahtena päivänä vuodessa, vaikka menkat tulee vielä. 

Nuorena tuli kännipaneskeltua, enää ei tule paneskeltua ollenkaan.

Miksi ihmeessä niin enää tekisin, rutisevan ja natisevan kehoni kanssa, luultavasti vammauttaisin itseni jos edes yrittäisin johonkin asentoon taipua tai joku ryskyttäisi päälläni ja nivelrikkoiset polveni vääntyisivät tuskaa tuottavaan kulmaa tms. 

En enää ole lastakaan vääntämässä, seksi ei ole keski-ikäisille tai vanhuksille tarkoitettua puuhaa. Joka muuta väittää, on päästään vialla, seksiaddikti.

Vierailija
34/94 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerrotko moniko nainen saa orgun yhdynnässä, se on aika vaikeaa, kun ei ole se klitoris siellä minne se kulli uppoaa, vaan ulkopuolella.

Tutkimusten mukaan noin 30 % seksiä harrastavista naisista saa yhdynnässä orgasmin. Sori siitä. 

Vierailija
35/94 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää että toisinaan mediassa tai seksiterapeuttien puheessa pidetään aseksuaalisuutta epänormaalina, jonain johon pitäisi hakea "hoitoa", vaikka se on ihan normaalia ja tavallista.

Oikeasti? Miksi pitäisi haluta jotain, mitä ei halua?

Tällä perusteella voisin suositella hoitoon menemistä noin 95%:lle tuntemistani ihmisistä. Koska he eivät halua huvipuistolaitteisiin, ja mun mielestä ne on parasta maailmassa.

Vierailija
36/94 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun aloitin ketipinor lääkkeen syönnin minusta tuli aseseksuaali.

Vierailija
37/94 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen jälkeen kun aloitin ketipinor lääkkeen syönnin minusta tuli aseseksuaali.

Psykiatriset lääkkeet veivät seksuaalisuuteni täysin. Lähes viisi vuotta mennyt, eikä merkkiäkään seksuaalisesta halusta ja alapäästä hävisi tunto.

Toisin kuin aseksuaaliset ihmiset, minä kaipaan seksuaalisuutta joka ikinen päivä enkä tunne itseäni ihmiseksi ilman sitä. Se on osa ihmisen peruspalettia ja identiteettiä.

Tämä on seksuaalisen toimintakyvyn häiriö, ei oikeaa aseksuaalisuutta.

Et syntynyt aseksuaaliksi, kuten en minäkään. Tämä usein psykiatristen lääkkeiden jättämä tila on ihan eri asia.

Vierailija
38/94 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään esteettisistä miesvartaloista, mutta ajatus, että mies koskisi minuun seksuaalisesti on kuvottava. Sekin vaihe oli, kun mietin, että olenko sitten naisiin päin kallellani, mutta se ajatus on sitten jokseenkin omituinen. En ole koskaan kyllä ollut parisuhteessakaan, mutta ajatus seksistä on vain todella vieras. 

Tätä on vaikea pukea sanoiksi. En vain ole koskaan halunnut ketään edes fantasiamielessä. 

Vierailija
39/94 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa että jos on aseksuaali mies niin eikö silloin koskaan tyydytä itseään?

Kyllä monet aseksuaalit masturboi mutta se on sellainen mekaaninen juttu enemmän, ei mitään seksuaalisia fantasioita.

Ei-aseksuaalina täältä nyt osallistun keskusteluun ja myönnän, että itselläni (ja varmasti monella muulla) oli pitkään väärä käsitys aseksuaalisuudesta juuri tähän asiaan liittyen: kuvittelin, ettei aseksuaali henkilö koe edes sellaista sisäsyntyistä himoa ja nauti masturboinnista tai seksistä fyysisesti. Mutta juttu siis kai yleensä on niin, että kukaan/ mikään kohde ei kiihota ja aiheuta fantasioita? Eli ei tunneta halua, millä on joku kohde?

Vierailija
40/94 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei-aseksuaalina täältä nyt osallistun keskusteluun ja myönnän, että itselläni (ja varmasti monella muulla) oli pitkään väärä käsitys aseksuaalisuudesta juuri tähän asiaan liittyen: kuvittelin, ettei aseksuaali henkilö koe edes sellaista sisäsyntyistä himoa ja nauti masturboinnista tai seksistä fyysisesti. Mutta juttu siis kai yleensä on niin, että kukaan/ mikään kohde ei kiihota ja aiheuta fantasioita? Eli ei tunneta halua, millä on joku kohde?

Joo, se on sellainen nopeasti alta pois hoidettava juttu, pari kertaa kuussa.

Olen ihastunut aivan valtavasti yhteen mieheen, mutta en haaveile muusta kuin käsi kädessä kävelemisestä ja halailusta. Seksi olis hyi hänenkin kanssaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän