Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä sinulle elämässä joskus sanottu kommentti (hyvä tai paha) on syöpynyt ikuisesti päähäsi?

Vierailija
02.01.2020 |

Mikä se oli?

Kommentit (2721)

Vierailija
1821/2721 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastamani ihminen sanoi "suhteesta kanssasi ei ollut mihinkään". Jälkiseurauksena erakoitunut täysin, vaikka asun kaupungin keskustassa. Kerta ei ole yhtään mihinkään, niin luopunut perheen perustamis haaveista, sekä urasta ottamalla lopputilin ja päättänyt että en tee enää yhtään mitään, koska minusta ei ole yhtään mihinkään. En edes uskalla katsoa enää tuntemattomia ihmisiä silmiin koska se johtanut tusinasti vuosikymmenen aikana pelkkiin uhkauksiin ja/tai haistatteluihin. Olisin jo poistunut oman käden kautta ilman sukulaisia ja heidän lapsia joille en halua aiheuttaa surua. Heitä vältellyt jo vuosia etteivät enempää tykkäisi, koska mieliala laskee päivä päivältä ja väistämättä edessä jokatapauksessa. Elämä vain tuntuu täysin turhalta, jos ei ole parisuhteeseen niin arvo on vähemmän kuin nolla.

Miten kukaan voi sanoa noin ilkeästi!!!??? Sinulle toivoin kaikkea hyvää. Tuon kommentin sanoja taas ansaitsee pahaa karmaa ansionsa mukaisesti, eli pelkkiä huonoja hyväksikäyttö suhteita ilman tunteita.

Vierailija
1822/2721 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastamani ihminen sanoi "suhteesta kanssasi ei ollut mihinkään". Jälkiseurauksena erakoitunut täysin, vaikka asun kaupungin keskustassa. Kerta ei ole yhtään mihinkään, niin luopunut perheen perustamis haaveista, sekä urasta ottamalla lopputilin ja päättänyt että en tee enää yhtään mitään, koska minusta ei ole yhtään mihinkään. En edes uskalla katsoa enää tuntemattomia ihmisiä silmiin koska se johtanut tusinasti vuosikymmenen aikana pelkkiin uhkauksiin ja/tai haistatteluihin. Olisin jo poistunut oman käden kautta ilman sukulaisia ja heidän lapsia joille en halua aiheuttaa surua. Heitä vältellyt jo vuosia etteivät enempää tykkäisi, koska mieliala laskee päivä päivältä ja väistämättä edessä jokatapauksessa. Elämä vain tuntuu täysin turhalta, jos ei ole parisuhteeseen niin arvo on vähemmän kuin nolla.

Miten kukaan voi sanoa noin ilkeästi!!!??? Sinulle toivoin kaikkea hyvää. Tuon kommentin sanoja taas ansaitsee pahaa karmaa ansionsa mukaisesti, eli pelkkiä huonoja hyväksikäyttö suhteita ilman tunteita.

Järkyttävä juttu. Nyt haet apua ja taistelet itsellesi omat voimat ja elämänilon takaisin!!! Se sinun eksä on ollut väärässä ja on koittanut tahallaan ajaa herkän ihmisen alas! Meitä on nyt jo kaksi tässä, jotka ovat tätä mieltä, niin usko meitä ja ota omat voimat takaisin vaikka hammasta purren!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1823/2721 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
1824/2721 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyttä ei voi lainata...eikä onnea rahalla ostaa...mutta elämänturvan ja kaikkea muuta kivaa kuitenkin...siispä kipin kapin ostoksille....

Vierailija
1825/2721 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maantie kartakin vanhenevat kehaisi Ex- avopuolisoni katsoessaan minua.

Vierailija
1826/2721 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu väki mutta outo haju..sanoi Isotuvan Pekka kun Bertta vaimo kampaajalta tuli...

Vierailija
1827/2721 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun työsi nyt vaan on tuollaista vähempiarvoista. Ai mitäkö teen? Työskentelen yrittäjänä omilla maanrakennuskoneilla.

Vierailija
1828/2721 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sun sääret pitäis valaa pronssiin." :)

Mafiosot suosivat betonia - mutta kai pronssi ajaa saman asian.

Vierailija
1829/2721 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ole sitten läski lopun ikäsi", isä huuteli raivopäissään. Teininä minulla oli hieman ylipainoa joka oli vanhemmille todella iso asia ja kun laihdutin sen ylimääräisen 15kg sitten myöhemmin pois niin minutkin hyväksytty ihan eri tavalla kun silloin 15kg painavampana. 

Vierailija
1830/2721 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex on nimitellyt mm. lehmäksi ja idiootiksi. Nyt eron jälkeen taisin olla viimeksi molopää kun tuli lapsen asioista riitaa.

Kyseessä vielä ison firman johtaja, osaa niin esittää ulkopuolisille mukavaa ja fiksua

Vierailija
1831/2721 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin sokkotreffeillä ystäväni kaverin kanssa ja deittini humaltui illan aikana ja lipsautti minulle, että tämä meidän yhteinen kaveri oli snaonut, että olet jättiläinen eikä hän ainakaan sinun kanssasi kehtaisi seurustella, mutta sinähän olet oikeasti todella kaunis, etkä yhtään iso. 

Olin ihan järkyttynyt siitä, miten "ystäväni" oli minusta puhunut tälle deitilleni.

Olen ehkä pitkä (180cm), mutta painoin alle 60kg.. 

Ota huomioon myös se, että tämä deitti ei välttämättä puhunut totta. Halusi vain nolata ystäväsi? Ja vaikka nuo sanat olisivatkin totta, olisi toki tärkeää tietää, oliko tuo vain joku viaton heitto. Eli ehkä ystäväsi vain pitää lyhyemmistä naisista? Oikeasti olet missin mitoissa. :)

Avauduin vain, koska tiedän, että on ihmisiä, jotka jotenkin nauttivat siitä, kun saavat nolata muita.

Vierailija
1832/2721 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyi, miten rumat varpaat sulla on!" Tätini kommentti, kun lapsena olin rannalla avojaloin. Sen jälkeen en ole viihtynyt paljain jaloin missään...

Vierailija
1833/2721 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet niin kuvottava, etten tule ikinä saamaan miestä" - yläkoululainen poika sanoi näin. Tuli tosi paha mieli, koska olin ujo poikien suhteen. Onneksi sain kivan miehen ja perheen. 

Vierailija
1834/2721 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yläasteen luokanvalvoja otti minut porrastasanteella portaiden alla olevaan syvennykseen juttutuokioon ja sanoi, että "tappaisin sinut jos voisin".

Todella kiva viesti yläastelaispojalle.

Tuolloin kuitenkin ymmärsin, että kukaan ei tässä elämässä oikeasti auta. Neuvoja kyllä satelee - ja ne järjestäen vääriä. Tuon kun ymmärtää ja osaa kääntää ylösalaisin, pärjää loppujenlopuksi aika kivasti.

Teet vain tismalleen päinvastoin kuin mitä "auktoriteetit" neuvovat.

Hienoa kun pärjäsit!  - Tuo opettajan repliikki olisi nykyään rikossyytöksen paikka, etenkin kun se sanottiin lapselle, ja vielä virkamiehen/kasvattajan suulla.

huoh. Niinpä niin. Ammattikasvattaja on aina lähtökohtaisesti täysin väärässä, eikä kykene muodostamaan mielipidettä? 

Hieman rajaa nyt. RIkos tuo on sanoa noin, ei sillä, mutta mistäänkö ei saa antaa palautetta törkeästi käyttäytyville nuorillekkaan? Joku on saanut open hermot palaamaan loppuun ja kaikki me saavutetaan se raja jossain.Nuoret hakkaavat opettajia jne ilman kuria.

"Tappaisin sinut jos voisin" ei ole palautteen antamista eikä kurinpitoa.

Miten te uskotte kaikki jutut mitä täällä kirjotetaan, urpot.

Tuokin nyt jonkun elämänkoululaisen idarin keksimä valhe juttu.

Vierailija
1835/2721 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En lyö naisia. Mutta sä et ole nainen vaan joku mikä lie". Näin sanoi minulle 12 vuotiaalle tytölle saman ikäinen poika. Olin ollut poikaan hyvin ihastunut. Nämä typerät lapsellisen pojan sanomat sanat satuttavat vieläkin niin kipeästi.

"En muuttaisi sinussa mitään", sanoi oma aviomieheni <3

Vierailija
1836/2721 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveria näin pitkästä aikaa ja se oli aikaa kun urheilin ahkerasti. Totesi minut nähtyään hui älä laihduta enää. En laihduttanut, söin kuin hevonen mutta urheilin noin 4-5 krt viikossa. Paino 53 kg/164 cm. Olin aiemmin 72kg/164cm josta olin reilussa 1,5 vuodessa hoikistunut.

Vierailija
1837/2721 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kuinka kapeat reidet älä urheile enää sanoi keski-ikäinen kiloistaan kärsivä työkaveri nainen. Ihan normaalipainoinen olin tykkäsin vaan liikkua noin 4-5 krt viikossa.

Vierailija
1838/2721 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älä jää tänne torimyyjäksi, vaan lähde opiskelemaan" viereisen kojun vanha mies. Sittemmin olen väitellyt.

Vierailija
1839/2721 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on sanottu keinotekoiseksi paksujen vaaleiden hiuksien takia. Olin joku 35v ja käynyt siihen mennessä kampaajalla ehkä viisi-kuusi kertaa vain leikkuuttamassa hiuksia. Vaalennuksia en käyttänyt ennen kuin viisissäkymmenissä raitoja, kun hiukset alkoivat muuttua maantien värisiksi.

Vierailija
1840/2721 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolituttu aikuinen kertoi että minussa ja olemuksessani on jotain vastenmielisen pahaa/pahansupaa. Olin koulukiusattu kiltti ja sosiaalisesti kömpelö kakkosluokkalainen ja ilmeisesti syy kiusaamiseen tuli tuossa. Myös opettaja kerran syytti ilmeilystä kun istuin aloillani ihan neutraalisti ja mietin omiani.

Ilmeisesti resting bitch- naama voi olla lapsellakin?

Mikähän juttu tää on, mulle oma isoäiti sanonut samankaltaista, kutsui riivatuksi pennuksi ja kuulemma myös selän takana sanonut joillekin sukulaisille musta miten pahuus loistaa silmistä. Pääni sisällä olen oikeasti tosi kiltti ihminen joka toivoo muille hyvää. Jotain mun olemuksessa kai silti on, ja aina on ollut vaikea luoda ihmissuhteita. Tosin uskon että lapsuudessa kuullut kaikenlaiset solvaukset ovat romuttaneet itsetuntoa niin, että se on suurempi syy sosiaaliseen lahjattomuuteen.