Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä sinulle elämässä joskus sanottu kommentti (hyvä tai paha) on syöpynyt ikuisesti päähäsi?

Vierailija
02.01.2020 |

Mikä se oli?

Kommentit (2721)

Vierailija
1521/2721 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
1522/2721 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

I like your face but I don``nt like your body! Näin muuan pubiystävä Lontoossa aikanaan...oli muutama ylikilo mulla. Nyt kun katson sen ajan kuvia, niin näytän aivan normaalipainoiselta. Kai niitä jokunen oli, mutten mikään norsu ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1523/2721 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Never go wasting your time. I have wasted so much time."

Nämä sanat tulivat 40-vuotiaan miehen suusta. Minä olin vasta 20-vuotias ja ymmärsin, mitä setämies tarkoittaa. Elämän parhaita vuosia ei kannata tuhlata perseilyyn (viina, tupakka, huumeet) vaan opiskella, matkustella pitkin maailmaa ja pitää huolta omasta hyvinvoinnista. 

Vierailija
1524/2721 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin lapsi, niin äitini aina sanoi, että kait sinä ..... ymmärrät, ettei kukaan joka sinut oikeasti tuntee voi sinusta pitää. Jos joku minua vahingossa kehui, niin äiti sanoi, että tietäisipä vaan, millainen oikeasti olet. Ja minä olin vain lapsi, ihan tavallinen pieni lapsi.  Olen jo kohta eläkeiässä, ja silti vieläkin pidän etäisyyttä ihmisiin. En halua kenenkään "oikeasti" minua tuntevan.

Vierailija
1525/2721 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
1526/2721 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini sanoi puhelimessa jollekin ei siis minulle, mutta kuulin. XXX:lle ei saa koskaan sanoa, että on kaunis ettei ylpisty. No sitten lyttäsikin minua koko lapsuuden ja olen edelleen aikuisena todella epävarma ja aina ajattelen etten osaa jotankin kunnolla.

Vierailija
1527/2721 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoksi kaikille joille sanotaan rumasti niin samalla mitalla vaan takaisin. Näin olen itse tehnyt ja kyllä on naamat mennyt sen jälkeen kiinni kummasti. Ei kannata nöyristellä ja kuunnella idioottien kommentteja. Jos joku on esim, ihmetellyt miksi minulla ei ole lapsia niin kun kysyn että miksi sinulla on lapsia niin hiljaa on sen jälkeen oltu.

Vierailija
1528/2721 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksi käytetään vaan.. Ei löydy ketään joka osaisi sanoa että nytte loppuu!

1529/2721 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena muuttamassa Ruotsiin.isäni antoi kivat läksiäislahjat; Kai sie sit tuut sieltä mustan lapsen kanssa meidän elätettäväksi. 

Vierailija
1530/2721 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Noora on v@tun ruma.” Kiitos. Luulin teitä ystävikseni.

Vierailija
1531/2721 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"V'itun läski et tarvitse enää lisää ruokaa" sanoi tuntematon mies minulle kun olin kaupassa ostamassa ruokaa. Olin kyllä ylipainoinen mutta sillä kertaa ostamani ruoka ei tullut minulle.

Vierailija
1532/2721 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukioaikainen ”ystäväni” sanoi minulle, että eräs toinen ystäväni hengailee kanssani vain koska olen ruma.

Vierailija
1533/2721 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti luki päiväkirjani ja haukkui minut huoraksi.

Vierailija
1534/2721 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

” kyll on kamala päivä ku viimeinenki viedään”

sanoi tuleva anoppini hääpäivän aamuna minulle.

Tämä oli 7.7.-84

Vieläkin kirvelee, sama tyly kohtelu jatkui 36 vuotta.

Anoppini oli ilkeä ihminen loppuun saakka, piikitteli ja loukkas kun oltiin kahden, toisia kun oli seurassa oli kiva ja iloinen.

Vierailija
1535/2721 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä

Vierailija
1536/2721 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä

Siis. Että onpa ketju laajentunut. Tein myös Tee Korona-ajan haiku ketjun, oikein ikävöin sitä

Vierailija
1537/2721 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin parikymppisenä tansseissa ja näin siellä koulukaverini yläasteelta jota silloin vain katselin ujosti kaukaa sillä hän oli sievä älykäs ja aikuismainen tyttö jo silloin. Naisten haulla hän tuli eteeni, hymyili ja niiasi sanoen lähdetkö tanssimaan. Tietysti lähdin ja olin iloinen hänen tapaamisestaan. Se hänen kommenttinsa tuli aivan puun takaa. Hän sanoi että onneksi meidän luokalla oli myös tuollainen mies kuin sinä. Ei siinä sen kummempaa, mutta olen muistanut sen jo kymmeniä vuosia.

Vierailija
1538/2721 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin parikymppisenä tansseissa ja näin siellä koulukaverini yläasteelta jota silloin vain katselin ujosti kaukaa sillä hän oli sievä älykäs ja aikuismainen tyttö jo silloin. Naisten haulla hän tuli eteeni, hymyili ja niiasi sanoen lähdetkö tanssimaan. Tietysti lähdin ja olin iloinen hänen tapaamisestaan. Se hänen kommenttinsa tuli aivan puun takaa. Hän sanoi että onneksi meidän luokalla oli myös tuollainen mies kuin sinä. Ei siinä sen kummempaa, mutta olen muistanut sen jo kymmeniä vuosia.

Hyvä muisto. Tämäkin kommentti syöpyy mieleeni nyt kun näen ketjun

Ap

Vierailija
1539/2721 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin kommentti äidiltäni: "Elämäni on pilalla sinun takiasi."

Vierailija
1540/2721 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhytkasvuinen. Muutama kuukausi sitten eräs mies sanoi minulle, että "Sinun pitää hankkia sellaista kasvuaineitta että kasvat normaalin pituiseksi. Minun kaveri meinasi lapsena jäädä liian lyhyeksi mutta kasvoi normaalipituiseksi saatuaan sitä kasvuainetta". Minä jäin hämmästyneenä tuijottamaan häntä kun aikuinen ihminen todella luulee, että aikuinen ihminen voi tuosta vain kasvaa pituutta ottamalla jotain lääkettä jota olisi ilmeisesti vielä helposti saatavilla. Kyseinen mies ei edes ole kehitysvammainen tai mitään sellaista mikä selittäisi moisen tietämättömyyden.