Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä sinulle elämässä joskus sanottu kommentti (hyvä tai paha) on syöpynyt ikuisesti päähäsi?

Vierailija
02.01.2020 |

Mikä se oli?

Kommentit (2721)

Vierailija
2461/2721 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon pahaakin sanottu, ja minua kiusattiinkin koulussa, mutta haluan mieluummin muistella hyvää.

Sä olet tosi kaunis. -eräs poika yläasteella

Sä olet tosi kaunis. -kaverini lukiossa

Tällä tytöllä on kyllä niin hyvät paperit, että niillä pääsee minne vaan -luokanvalvojani lakkiaisissa

En epäillyt hetkeäkään, ettetkö pääsisi -äitini, kun kerroin päässeeni yliopistoon

Onpa se nätti -Exäni kaveri exälleni yliopistossa

Ajattelen, että exäni oli kaunis nainen, mutta sinä olet kyllä vielä kauniimpi. -nykyinen mieheni. Olin 41v.

Sinä et todellakaan ole se, jota oltaisiin ensimmäisenä irtisanomassa -pomoni yt-neuvottelujen alkaessa

Olit kyllä hyvä rekrytointi -toinen pomoni

Voi perse -kolmas pomo, kun ilmoitin vaihtavani hommia

Lisäksi mieleen on jäänyt ikuisesti eräs ilme: Kun eräänä aamuna mieheni katsoi minua kuten Bradley Cooper katsoo Lady Gagaa Oscareissa.

Vierailija
2462/2721 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-puoliso kertoi parin vuoden yhteiselon jälkeen kuinka suuri pettymys oli ollut, kun näki minut ensimmäisen kerran alasti.

Sanoi toki paljon muutakin loukkaavaa, mutta tuo tuntui jotenkin erityisen pahalle varsinkin kun hän tiesi ja tunsi kaikki epävarmuuteni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2463/2721 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon on tälläkin palstalla ollut puhetta kilttipoikien syrjinnästä ja huomiotta jättämisestä. Yksi tällainen yksinäisen lausahdus jäi ikävästi mieleen ja satuttikin.

Lukioluokallani oli hyvä ilmapiiri ja yritettiin ottaa kaikki mukaan kaveripiiriin. Siltikin yksi poika jäi, tai ujouttaan jättäytyi, kaiken yhteisen toiminnan ulkopuolelle – kutsuista ja houkutteluista huolimatta.  Kerran seisoimme peräkkäin ruokalan jonossa, jossa tuli puheeksi juokseminen. Harrastin tuolloin päivittäin juoksua, ja hän sanoi nähneensä minut lenkillä.  Kysäisinkin heti, josko hän haluaisi lähteä mukaan treenaamaan. Niinpä sitä lähdettiin aloittelijan kanssa ja muutaman kuukauden jälkeen tuli hänestä ihan kelpo juoksukaveri. Hänellä oli valitettavasti myös ongelmia matematiikassa, joten muutaman kerran tehtiin yhdessä lisätehtäviä.

Tyrmistyksekseni hän sitten kerran abiajelulakanoiden maalauksessa muiden kuullen sanoi kovaan ääneen, että ”olisit ehkä muuten ihan pantava, jos sinulla ei olisi noin ruma kolvi”.  Koko luokka hiljeni enkä saanut sanaa suustani vastatakseni. Olin pitänyt tätä poikaa ystävänäni, yrittänyt auttaa ja ottaa mukaan porukkaan. Ei sillä ollut väliä mitä mieltä hän oli ulkonäöstäni, koska itsellä ei ollut ongelmia itsetunnon tai ulkonäköni suhteen.

Kuulin jälkeenpäin luokkakavereilta, että hän oli levitellyt keksimäänsä juttua siitä, miten me ”juoksulenkillä luonnon helmassa naitiin”.  Eihän sitä kukaan uskonut, kun tuolloin kaikki tiesivät minun seurustelevan ja tunsivat poikaystäväni, nykyisen mieheni.

Mutta satuttavana muistona tuo episodi jäi mieleen. Jopa siinä määrin, että olen kertonut siitä tyttärilleni ja varoittanut näistä ressukoista siten, että tietenkään kiusata ei saa. Mutta kunnon etäisyys kannattaa pitää.

Huhhuh. Kiittämättömyys on maailman palkka sopii kyllä tuohon idioottiin.

Vierailija
2464/2721 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairastuin yläasteella vaikeaan masennukseen ja jouduin olemaan poissa koulusta melkein puoli vuotta. Kuulin ystävältäni, kuinka toinen ystävä oli sanonut että "Se on luulosairas!". Aivan kamalasti sanottu, kun olisin antanut mitä vaan, että olisin saanut olla terve ja koulussa muiden mukana.

Olin syrjitty ja mulla ei ollut kavereita mutta kun oloni todella paheni kotioloista johtuen (elämässä oli jo ollut tragediaa) ja koulussakin se tiedettiin, pari tyyppiä sitten säälivät minua ja viettivät jonkun verran aikaa munkin kanssa. Heidän kaverinsa sitten siihen totesivat halveksivasti että "aiotteko tehdä joukkoitsemurhan kun x:llä on niin paha olo?"

Vierailija
2465/2721 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäsi on hel.vetissä.

Olin 14:sta

Vierailija
2466/2721 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On paljon pahaakin sanottu, ja minua kiusattiinkin koulussa, mutta haluan mieluummin muistella hyvää.

Sä olet tosi kaunis. -eräs poika yläasteella

Sä olet tosi kaunis. -kaverini lukiossa

Tällä tytöllä on kyllä niin hyvät paperit, että niillä pääsee minne vaan -luokanvalvojani lakkiaisissa

En epäillyt hetkeäkään, ettetkö pääsisi -äitini, kun kerroin päässeeni yliopistoon

Onpa se nätti -Exäni kaveri exälleni yliopistossa

Ajattelen, että exäni oli kaunis nainen, mutta sinä olet kyllä vielä kauniimpi. -nykyinen mieheni. Olin 41v.

Sinä et todellakaan ole se, jota oltaisiin ensimmäisenä irtisanomassa -pomoni yt-neuvottelujen alkaessa

Olit kyllä hyvä rekrytointi -toinen pomoni

Voi perse -kolmas pomo, kun ilmoitin vaihtavani hommia

Lisäksi mieleen on jäänyt ikuisesti eräs ilme: Kun eräänä aamuna mieheni katsoi minua kuten Bradley Cooper katsoo Lady Gagaa Oscareissa.

Olen 53 vuotias.

Onko äitisi hoikka ja kaunis?

Vastaa rehellisesti.

Paljastit trollailun tolla voi perse kommentilla.

Olet ruma trolli:)

Vierailija
2467/2721 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"sä olet hyvä ja ihana tyyppi, varmasti joskus vielä löydät naisen joka rakastaa sua oikeasti"

Naiset harrastaa kyllä paljon tätä, itsekin olen kuullut. Käytännössä siis tarkoittaa "hyi yäk oot ällö mene pois jonkun muun naisen riesaksi"

Tai sitten hän ei vaan tuntenut sinua kohtaan romanttisia/seksuaalisia tunteita mutta halusi silti olla ystävällinen ja kannustava. Tämä tuntuu miehille olevan ihan käsittämätön ajatus jos itse ollaan mukavia vain jos halutaan pildeä.

Vierailija
2468/2721 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex-puoliso kertoi parin vuoden yhteiselon jälkeen kuinka suuri pettymys oli ollut, kun näki minut ensimmäisen kerran alasti.

Sanoi toki paljon muutakin loukkaavaa, mutta tuo tuntui jotenkin erityisen pahalle varsinkin kun hän tiesi ja tunsi kaikki epävarmuuteni. 

Menitkö salille vai jatkuuko pettymysten aiheuttaminen?

Löysin puolison joka ei pettynyt, vaan haluaa minua paljon. Sen näkee ja tuntee.

Vierailija
2469/2721 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun suomalaisia haukutaan natseiksi juutalaiset haukkuu mutta venäläiset ja itäsaksalaiset. Sitten kun yksi mies kävi kiinni lipun myyjä ja huusi EIKÖ KAIKILLA OLEKAAN MERSUJA kun ostettiin junalippua. Varmaan päänsä täräyttänyt johonkin. Piti oikein pinnistää että kellä nyt olisi Mersu tai eikö saa matkustaa junalla. Huh. Venäläiset on tappanut kristittyjä suomalaisia virolaisia hyvinkin paljon tuhansia vuosia.

Vierailija
2470/2721 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotetaan päivää kun juna vaunut tulee tumman siniseksi ja passien kannet sekä naiset saa vapaasti uida ottaa aurinkoa ja nauraa.

Vierailija
2471/2721 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän ei ruski boys et co eikä suppelipojille kuulu vedä vaan donitsia enemmän

Vierailija
2472/2721 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot niiiiii kaunis.... Joo.

Ja viisas.

😘

Vierailija
2473/2721 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 jehovajahve poikaa juoksi perässä kun koiran ulkoilu reitillä ja huusi läskiperse. Ne ei ollut kristittyjä. Ja huumehelluntailainen vaati että heille pitää antaa korut kultakorut ja annettiin kun pelättiin niitä.

Vierailija
2474/2721 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot niin kaunis ja hyvä erottelemaan röllit eli henkierottelukykyy.

Vierailija
2475/2721 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastaminen väärentäminen on syntiä sen kanssa kannattaa tehdä parannus ja palauttaa niitä myös muistaa kuoleman jälkeinen kohtalo miten käy.

Vierailija
2476/2721 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suoraan minulle sanottu, mutta satuin kuulemaan sivukorvalla töissä kun vanhemmat pikkupomot naureskellen puhuivat keskenään ja toinen kertoi, miten oli ensin hallissa katsonut että onpas hyvä p*rse mutta sitten kun pyllistelijä oli noussut ylös niin huomasi että se olinkin vain minä. Kaikki siis miespuolisia ja jäi vähän häiritsemään, että onko minulla sitten jotenkin poikkeuksellisen naisellinen takapuoli jos oli niin kovin pettynyt sukupuolestani.

Vierailija
2477/2721 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta: Oot maailman ihanin ihminen.

Pahin: Haistattelu (täysin ilman syytä vieläpä)

Sanomattakin selvää, ettei nämä ole samalta ihmiseltä.

Vierailija
2478/2721 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sussa täytyy ollajotain vikaa, kun eihän sua muuten kiusattaisi..koulupsykologilla..

Vierailija
2479/2721 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa oli muuan tyttö, jonka kanssa oltiin samassa kaveriporukassa. Oltiin välitunnilla ulkona, joskus toukokuussa ja juteltiin niitä näitä. Tällä tytöllä oli tapana heittää ilkeitä kommentteja ulkonäöstäni päin naamaa. Huomasin, että nyt hän taas tapittaa taas minua ja suustaan kuului: Kyllä mä olisin niin onneton, jos mä olisin tuon näköinen kuin tuo X on. Muistan aina, kun muut tytöt kommentoivat kauhistuneina, että mitä sä Y oikein nyt sanoit? On vaan jäänyt mieleen niin elävästi tuo hetki toukokuisessa auringossa.

Kyseinen tyttö ei kyllä ollut mikään kaunotar itsekään, rasvainen tukka, finninaama ja paksut linssit silmälaseissa oli hänellä, joten ei hänellä olisi ollut yhtään vara arvostella muiden ulkonäköä.

Vierailija
2480/2721 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon on tälläkin palstalla ollut puhetta kilttipoikien syrjinnästä ja huomiotta jättämisestä. Yksi tällainen yksinäisen lausahdus jäi ikävästi mieleen ja satuttikin.

Lukioluokallani oli hyvä ilmapiiri ja yritettiin ottaa kaikki mukaan kaveripiiriin. Siltikin yksi poika jäi, tai ujouttaan jättäytyi, kaiken yhteisen toiminnan ulkopuolelle – kutsuista ja houkutteluista huolimatta.  Kerran seisoimme peräkkäin ruokalan jonossa, jossa tuli puheeksi juokseminen. Harrastin tuolloin päivittäin juoksua, ja hän sanoi nähneensä minut lenkillä.  Kysäisinkin heti, josko hän haluaisi lähteä mukaan treenaamaan. Niinpä sitä lähdettiin aloittelijan kanssa ja muutaman kuukauden jälkeen tuli hänestä ihan kelpo juoksukaveri. Hänellä oli valitettavasti myös ongelmia matematiikassa, joten muutaman kerran tehtiin yhdessä lisätehtäviä.

Tyrmistyksekseni hän sitten kerran abiajelulakanoiden maalauksessa muiden kuullen sanoi kovaan ääneen, että ”olisit ehkä muuten ihan pantava, jos sinulla ei olisi noin ruma kolvi”.  Koko luokka hiljeni enkä saanut sanaa suustani vastatakseni. Olin pitänyt tätä poikaa ystävänäni, yrittänyt auttaa ja ottaa mukaan porukkaan. Ei sillä ollut väliä mitä mieltä hän oli ulkonäöstäni, koska itsellä ei ollut ongelmia itsetunnon tai ulkonäköni suhteen.

Kuulin jälkeenpäin luokkakavereilta, että hän oli levitellyt keksimäänsä juttua siitä, miten me ”juoksulenkillä luonnon helmassa naitiin”.  Eihän sitä kukaan uskonut, kun tuolloin kaikki tiesivät minun seurustelevan ja tunsivat poikaystäväni, nykyisen mieheni.

Mutta satuttavana muistona tuo episodi jäi mieleen. Jopa siinä määrin, että olen kertonut siitä tyttärilleni ja varoittanut näistä ressukoista siten, että tietenkään kiusata ei saa. Mutta kunnon etäisyys kannattaa pitää.

Huhhuh. Kiittämättömyys on maailman palkka sopii kyllä tuohon idioottiin.

Oli heti olevinansa naissankari ja maailmanmies, kun oli käynyt tytön kanssa lenkillä.