N 12vuotias törmäsi minuun skuutilla - en voi tehdä mitään
En loukkaantunut niin että olisin häkeen soittanut ja sielläkin vain minulle olisi tullut ambulanssi, poliisi ei olisi tullut tuota alaikäistä skuuttailijaa etsimään.
Kommentit (19)
Seuraavan kerran vedät kakaraa turpaan. Muuta ei voi tehdä.
Vaadit vahingonkorvausta, älä ole avuton oikeuksistasi.
Onko lapsi kunnossa? Aikuiseen törmätessä voisi käydä huonosti. Katsoitko, että oli kunnossa ennen kuin lähdit paikalta?
Nepsylasten PITÄÄ SAADA purkaa energiaansa jollain tavalla ja skuutit ovat siihen tie alkunen tapa.
- Sosiaalitäti, Sisäministeriö
Ei ajanut, haet täällä vain huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Eli sinulla ei ole mitään hätää.
Myös kaupasta varastaminen on ok, sillä minulla ei ole mitään hätää?
Ehkä silti pitää kokeilla soittaa tai jälkikäteen muu ilmo. Koska silloin vanhemmat voisi keskustella lapsen kanssa turvallisuudesta ja asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vaadit vahingonkorvausta, älä ole avuton oikeuksistasi.
Siihen tarvitaan poliisi paikalle kuule.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä silti pitää kokeilla soittaa tai jälkikäteen muu ilmo. Koska silloin vanhemmat voisi keskustella lapsen kanssa turvallisuudesta ja asiasta.
Ihan tiedoksi että asun kaupungissa jossa on kymmeniätuhansia lapsia.
ap
Meilläpäin samanikäiset ajaa skuutilla ohi kun pyöräilen ja sitten näyttävät keskisormea ja nauravat kun ovat niin nopeita. Minua siinä eniten naurattaa.
Älä viitsi valehdella. Sun sohvan päälle ei voi ajaa skuutilla.
Vierailija kirjoitti:
Onko lapsi kunnossa? Aikuiseen törmätessä voisi käydä huonosti. Katsoitko, että oli kunnossa ennen kuin lähdit paikalta?
Minä potkinäpärän ojan pohjalle. Oppii olemaan.
Just tätä mä pelkään näiden kanssa. Pentu pääsee kuin hauki verkosta ja itselle voi pahimmassa tapauksessa jäädä elinikäiset vammat törmäyksestä
Kierrän nää sähköskuuttaajat niin kaukaa kuin mahdollista.
Tottakai se sano olevansa 12v. Kuiten jo 21v.
Vierailija kirjoitti:
Just tätä mä pelkään näiden kanssa. Pentu pääsee kuin hauki verkosta ja itselle voi pahimmassa tapauksessa jäädä elinikäiset vammat törmäyksestä
Kierrän nää sähköskuuttaajat niin kaukaa kuin mahdollista.
Niin pääsi täälläkin kun penska jyräsi mummon kumoon. Loukkaantui tietysti ja jyrääjä häipyi.
Ei olisi ambulanssia laittaneet kun et loukkaantunut. Eipä tarvetta siis tehdä mitään.
Niin, laki tuli joka kieltää alle 15-v ajamasta skuutilla. Asialle ei voi tehdä mitään. Lyön. Etoa ettei poliisi edes katsele niitä jos ohi ajaa.