Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sinulle elämässä joskus sanottu kommentti (hyvä tai paha) on syöpynyt ikuisesti päähäsi?

Vierailija
02.01.2020 |

Mikä se oli?

Kommentit (2721)

Vierailija
2041/2721 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italialainen tupakkaa tupruttava vanha käppänä haukkui minut läskiksi turistiksi kun kävelin Caprin saarella laivasta maihin. Ärsytti. Luuli varmaan etten osaa italiaa ja teki sen siis iloisesti elehtien eli ts. piilovi**uili. Aika reilua saarella, joka elää pitkälti turismista.

Vierailija
2042/2721 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulla parikymppisenä discossa hitaita tanssiessa eräs mies kehui runkoani. Olen 178 cm ja hän 190 cm. Oli todennut vaikeaksi paljon itseään lyhyempien naisten kanssa hitaita tanssimisen. Minussa oli mistä ottaa kiinni. Ihanasti sanottu.

Mutta näin sanovat vain hyvän itsetunnon omaavat miehet.  Ressukat pelkäävät kookkaita naisia ja sen kyllä huomaa! Heillä taitaa mennä Kersantti Karoliinan sanoin "kokoon hmmmmhm". 

Ihanaa kevättä kaikille! Taas pääsee paritanssimaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2043/2721 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin monta vuotta pahimman luokan narsistin kanssa, joka loppuvaiheessa pahoinpiteli, uhkaili, kiristi, manipuloi mustan valkoiseksi. Pääsin tyypistä lopulta eroon, mutta koin tarvitsevani apua ja pääsinkin juttelemaan todella mukavan ja ammattitaitoisen terveyskeskuspsykologin kanssa. Hän ehdotti myöhemmin että laittaisi minulle lähetteen sairaalan psykiatriselle puolelle. Hänen mukaansa voisin hyötyä siitä enemmän, kun sinne pääsisi useammin. Menin vastaanotolle, jossa oli täysin erilainen henkilö vastassa mitä tämä toinen oli ollut. Tuijotti vain kun puhuin, ei hymyillyt, kankeasti esitti jotain kysymyksiä. Lopulta tokaisi ”Kyllä tuolla ulkonäöllä saa kenet tahansa miehen” ja ”Opettele leipomaan, niin itsetuntosi paranee”. Olin kuin puulla päähän lyöty. Hän ei ollenkaan tajunnut mistä oli kyse enkä ulkonäöstäni ollut sanonut itse yhtään mitään. Puhumattakaan että olisin edes mitään miestä elämääni kaivannut moisen kokemuksen jälkeen. Potku takalistolle on joskus paikallaan, mutta olin aikamoinen ihmisraunio tuossa kohtaa. Tämä ”ammattilainen” toki teki sen mistä hänelle maksettiin eli sai yhden potilaan pois järjestelmää kuormittamasta.

Vierailija
2044/2721 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ihmetteli usein 40 v avioliiton aikana miten hänellä on käynyt niin hyvä tuuri että saanut vaimoksi tuollasen prinsessan, hän kun on vain "tällänen renttu". Valitettavasti mieheni kuoli tapaturmaisesti 6 v sitten. Vieläkin kaipaan.

Vierailija
2045/2721 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessa kirjoitti:

Mieheni ihmetteli usein 40 v avioliiton aikana miten hänellä on käynyt niin hyvä tuuri että saanut vaimoksi tuollasen prinsessan, hän kun on vain "tällänen renttu". Valitettavasti mieheni kuoli tapaturmaisesti 6 v sitten. Vieläkin kaipaan.

Olen pahoillani ja otan osaa suruusi. Ihana mies <3

Vierailija
2046/2721 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet pilannut mun elämän. Mies sanoi 2 pv ennen häitä. Oli ensin rikkonut yhdessä kalenterin kanssa sovitun aikataulun ja kun pahoitan tästä mieleni tuli tämä huudettu kommentti.

Vierailija
2047/2721 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä ollessani lapsi sanoi riitelyn aikana, kun kysyin miksi hommasit lapsen, kun oli aina niin riitaista ”Vahinkojahan ne ovat”.

Vierailija
2048/2721 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena lähistöllämme liikkui itsensäpaljastelija. Isäpuoli oli sekakäyttäjä ja inhosi minua. Kerran tämä paljastelija oli pihallamme. Isäpuoli vaan nauroi ja huusi hänelle, että anna mennä vaan, kersa on jo 8v. Muistan kuinka naapurin mies tuli pensasaidan läpi pihallemme ja sanoi soittaneensa poliisit. Sain olla heidän luonaan koska pelkäsin isäpuolta ja tietysti koko tilannetta. Sain mehua ja keksejä, ja katsoa piirrettyjä heidän luonaan iltaan saakka kunnes äitini tuli töistä. Nyt tämä naapuri on jo kohta 90-vuotias, mutta edelleen vilkuttaa minulle ja hymyilee kun kävelen vanhainkodin ohitse :)

Vierailija
2049/2721 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakoululaisena pelattiin pesäpalloa. Juoksin niin kovaa, kuin pääsin. Joku huusi, juokse kovempaa😕. Liikunnan ilo loppui siihen.

Vierailija
2050/2721 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenlapseni äiti tokaisi huutaen tyttärelleen, käytä järkees! Kuulin ja järkytyin. Nyt tyttö yrittää kaikin tavoin miellyttää äitiään.

Vierailija
2051/2721 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edesmennyt lapseni mummi sanoi minulle kun olimme sunnuntainkävelyllä kolmistaan, että sinä kuulut perheeseen, Se kannatteli minua aina.

Tämä lapseni tuleva isä vaati aborttia, kovin kylmin sanoin, että jos lapsen teet kukaan mies ei kinä tule sinua  huolimaan.

Töissä taas esimies/nainen sanoi, että kyllä sinä siitäkin tehtävästä  selviät, olethan aina servinnyt siitä tehtävästä jonka olet vastaanottanut.

Vierailija
2052/2721 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän unohtaa kaikki loukkaukset joita varmaankin jokainen saa osakseen. 

Monesti ne sanomatta jättämiset ja teot, jotka joku lupaa ja jättää tekemättä mitään selittämättä satuttaa enemmän. Eniten silloin, kun saa tietää niiden olleen tahallisia. 

Vierailija
2053/2721 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin laittaa pari inhottavaa virkettä mitä minulle on sanottu. Sitten päätin etten ala pskaa pöyhimään, mielessäni olen kironnut sanojat hel vett iin ajat sitten. Minua ei lannisteta.

Vierailija
2054/2721 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ~22 ja kaverini sanoi että näytän 40-vuotiaalta ilman meikkiä.

Vierailija
2055/2721 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eräällä kurssilla ja raskaana 7. kk:lla.

Kurssikaveri, joka myös oli raskaana, kertoi kuinka hän oli nauranut minun ulkonäölleni muiden kurssilaisten kanssa, kun he olivat katselleet saapumistani kurssipaikan pihaan. 

Omasta mielestäni minulla oli kivat äitiysvaatteet ja pystyin kävelemäänkin ihan normaalisti. 

Asia jäi painamaan mieltäni ja etenkin se, että en älynnyt puolustautua mitenkään. 

Vierailija
2056/2721 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin noin 7 vuotiaana äitini keskustelun puhelimessa oman sisarensa kanssa minusta ja sisarestani, siis omista lapsistaan. Keskustelu meni jotakuinkin näin:

"Kyllä mä näen tuossa meidän nuoremmassa tytössä (sisaressani) niin paljon itseäni että se ihan auttamatta on mun suosikki. Tuo toinen tulee isänsä puolelle niin paljon että on oikeasti vaikea pitää sitä edes omana lapsena."

Aika kovia sanoja kuulla 7veenä. Tänä päivänäkin (olen jo yli 40v.) vaikea olla tekemisissä äitini kanssa, ei vaan välit koskaan tuntuneet luontevilta tuon jälkeen.

Vierailija
2057/2721 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurssikaveri, joka myös oli raskaana, kertoi kuinka hän oli nauranut minun ulkonäölleni muiden kurssilaisten kanssa, kun he olivat katselleet saapumistani kurssipaikan pihaan. 

Omasta mielestäni minulla oli kivat äitiysvaatteet ja pystyin kävelemäänkin ihan normaalisti. 

Asia jäi painamaan mieltäni ja etenkin se, että en älynnyt puolustautua mitenkään. 

Unohda asia, olit varmasti hyvin kaunis,  monet naiset raskaana ollessaan suorastaan puhkeavat kukkaan. muut naiset olivat kateellisia. En usko että mukana oli  miehiä. Naisena ei saisi sanoa tätä, mutta naisilla on tapana olla käärmeitä ja hyvin hyvin kateellisia toisilleen. Erityisesti pää pystyssä kulkeavia, omilla aivoillaan ajattelievia, omillaan toimeentulevia kanssasisaria yritetään liiskata hyvinkin kovaa. Naisvaltaisesessa työyhteisössä olen tämän huomanannut, uskon että miehisissä työyhteisöissä ei tätä esiinny. Minulla ei ole siitä kokemusta, mutta jopa hiekkalaatikolla huomaa sen eron. Pojat ovat reilumpia,  tytöt  alkavat syödä heti sitä kolmatta ja lyödä hiekkalapiolla päähän.

Vierailija
2058/2721 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohda asia, olit varmasti hyvin kaunis,  monet naiset raskaana ollessaan suorastaan puhkeavat kukkaan. muut naiset olivat kateellisia. En usko että mukana oli  miehiä. Naisena ei saisi sanoa tätä, mutta naisilla on tapana olla käärmeitä ja hyvin hyvin kateellisia toisilleen. Erityisesti pää pystyssä kulkeavia, omilla aivoillaan ajattelievia, omillaan toimeentulevia kanssasisaria yritetään liiskata hyvinkin kovaa. Naisvaltaisesessa työyhteisössä olen tämän huomanannut, uskon että miehisissä työyhteisöissä ei tätä esiinny. Minulla ei ole siitä kokemusta, mutta jopa hiekkalaatikolla huomaa sen eron. Pojat ovat reilumpia,  tytöt  alkavat syödä heti sitä kolmatta ja lyödä hiekkalapiolla päähän.

Kiitos kauniista sanoistasi. 

Kurssilla ei tosiaankaan ollut miehiä, se oli muuten perhepäivähoidon kurssi. 

Vierailija
2059/2721 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet koulu"kaverit" ja pahimpana myös opettaja(!) sanoivat, että susta ei tule ikinä mitään kun oot noin "arka ja hiljainen". No, tienaan nykyään reilut 100k€ vuodessa. Jotkut luokkakaverit näkyy kaivelevan ojia paskaisissa huomiotakeissaan ja opettaja kuoli iät ja ajat sitten juoppouteensa. Huppistakeikkaa. Karma is a bitch. Ja ei, tämä ei ollut kenenkään näiden minua haukkuneiden ansiota, vaikka he niin haluavatkin kuvitella, kuin olisivat mukamas jotenkin potkineet minua eteenpäin. Ei. Tämä on yksin minun omaa saavutusta, eikä siitä kunniaa kuulu kenellekään muulle. Kontatkaa ojissanne, minä nautin nähdessäni teidät siellä!

Vierailija
2060/2721 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alakoululaisena pelattiin pesäpalloa. Juoksin niin kovaa, kuin pääsin. Joku huusi, juokse kovempaa😕. Liikunnan ilo loppui siihen.

Pesis on kova laji. Yksilöurheilua tiimissä. Varsinkin lyöntivuorossa paineet on kovat.

Mukaan vaan. Jokaisella on oikeus pelata omalla osaamistasollaan kun ei mihinkään superiin pyritä. Kun onnistuu, onnistuu. Kun ei, niin parhaansa yritti.

T. Keski-ikäinen pesistelijä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi