Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitäisi tyytyä "ihan ok" tavismieheen, jos on onnellisempi sinkkuna?

Vierailija
29.12.2019 |

Siinäpä kysymys näille muutamille palstan miehille.

Minä ainakin koen olevani onnellisempi sinkkuna kuin sellaisen miehen kanssa, joka ei viehätä minua täysin sekä sisäisesti että ulkoisesti. En saisi mitään irti jostain tyytymisparisuhteesta enkä edes haluaisi seksiä tai mitään muutakaan läheisyyttä sellaisessa suhteessa. Ei kovin hyvä lähtökohta onnelliselle parisuhteelle.

Kommentit (628)

Vierailija
141/628 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tuskin on kiistanalainen asia. Eihän kukaan mieskään tyydy kehen tahansa. Kyllä jotain vetovoimaa täytyy olla. Ulkopuolisen on vaikea sanoa mitä se on. Siksi meillä on kaikennäköisiä pareja.

Aloittaja pohtii vähän jonninjoutavia siinä mielessä.

Miten moni täälläkin olevista ukoista haaveilee jostain aasialaisesta missistä tai tuolla seinän takana flirttailevasta naapuristamme? Jättipotin osuessa kohdalle oltaisiin valmiita heittämään hyvästit ”rumille&kookkaille” suomittareille.

Hassua, kun ruma & kookas mies paheksuu kaltaisiaan naisia.

Miehillä ei ilmeisesti ole peilejä.

Vierailija
142/628 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tää nyky.yhteiskunta miehen näkökulmasta epätasa-arvoinen... Miehenä en saa seksiä enkä parisuhdetta, koska olen vain tavallisen näköinen, ei kulmikasta leukaa, isoja lihaksia vaan tavallinen naama ja vartalo. Silti edes pyöreämmät naiset eivät huoli. Tinderissä 0 matchia ja itsetunto maassa. Jos sama tilanne olisi toisin päin niin kyllä siitä räävittäisiin pitkin iltalehtiä miten miehillä on korkeat kriteerit ja luultavasti valtiotasolla puututtaisiin asiaan. Mutta kun kyse on miesten tasa-arvon ongelmasta niin yllättäen eipä ketään kiinnosta... Ja naiset vielä revittelee tällä asialla miten ovat onnellisempia yksin kuin miesten kanssa. 

Sinulla on hankaluuksia löytää seksiä ja/tai parisuhde. Se ei kuitenkaan ole syy sille, ettei esim ap saisi kirjoittaa olevansa onnellisempi yksin. Omat kipukohdat eivät ole peruste odottaa muiden vaikenemista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/628 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan naisilla on todella harhaiset käsitykset tavallisista miehistä. 

Olemme siis yhtä mieltä siitä, ettei palstamiehet ole tavallisia miehiä. Elävässä elämässä harvoin törmää tällaisiin vänisijöihin.

Eikä palstan naiset ole tavallisia naisia. Sinä ja aloittaja olette oikein malliesimerkkejä siitä. 

Toisaalta palstalla olevat naiset ovat sinut sinkkuutensa kanssa ja ne jotka ei ole yrittävät löytää jonkun vaikkapa sitten ulkomailta. Vänkääjä pelkää jo pelkän sormen liikutusta itään/etelään. Sieltä saattaisi jopa tulla vastaus!

Ettepä tunnu olevan, muuten näitä paskaketjujakaan täällä ei olisi päivittäin. 

Voisitte ihan onnellisena elää sitä sinkkuelämäänne ilman miesvihapaskaanne palstalla. 

Selitä päivittäin esiintyvät ”miksi en saa naista” topat

Miten ne on sinulta pois? Mikä pakko sinun on niitä lukea? 

Luetko joka helvetin ketjun palstalla? 

Sinullahan on jo miesvihainen käsitys kaikista "palstamiehistä" mihin ikinä te sitten niillä viittaattekaan. 

Mikä ongelma sitten ovat palstan sinkkunaiset jotka tuntuu olevan okei oman tilansa kanssa?

Edelleenkin, jos palstan naiset olisivat tilaansa tyytyväisiä, ei palstan naiset tarvitsisi näitä paskaketjujaan.

Tämähän on pelkkä toistenne pilluilleläpsyttely-kerho, jossa naiset ovat yhtä ja miehet pahoja ja saatanasta. 

Samaa mieltä. Btw, hajosin tolle "pillulleläpsyttelykerholle". XD

Harmittaa ja ihmetyttää, miten harva nainen kykenee näkemään asioita miesten näkökulmasta.

N31

Vierailija
144/628 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä aika monet ovat kirjoittaneet ettei ap:n asenne haittaa kunhan ei etsi parisuhdetta. Tosiasiassa monia ainakin omassa elämässäni tuntuu haittaavan. En etsi miestä enkä tyytyisi tavismieheen. Siitä huolimatta ihmiset antavat minulle vinkkejä kuinka vielä joskus löydän hyvän (tavis)miehen.

Vaikka etsisin parisuhdetta, niin en siitä huolimatta haluaisi tavallista miestä. Tämä ei vaan mene jakeluun. Kuulemma joskus vähän vanhempana tarvitsen kuitenkin miehen ja sitten on enää tavismiehiä tarjolla. Odottavat siis milloin pääsevät vahingoniloisina toteamaan, että olen joutunut ottamaan taviksen.

Tavalliset miehet eivät useinkaan ymmärrä naisia ollenkaan. He ovat niitä limaisia kauniiden naisten perään kuolaajia, mikä saa kauniit naiset halveksimaan heitä. Rumat naiset eivät saa heiltä mitään huomiota. Yleensä tavismiehet päätyvät rumien naisten puolisoksi, ja elävät onnettomassa liitossa näiden kanssa samalla kun edelleen kuolaavat kauniimpien naisten perään.

Vierailija
145/628 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä "naisten vapautuminen" on kyllä paljastanut karulla tavalla kuinka paljon tunnevammaisia naisia todellisuudessa löytyy. Mutta vissiin se on sitten niin kiva olla yksinään siellä yksiössä jatkuvasti. 

Ei ole mitään tunnevammaisuutta siinä, ettei ole kiinnostunut miehistä ja parisuhteesta. Miehet ovat säälittäviä kitisijöitä. Mahtaako teistä äitinnekään pitää?

Olet säälittävä miesvihaaja. Todella säälittävä. 

Eli äitisikään ei pidä sinusta?

Äitini on jo kuollut. Oliko muuta paskalässytettävää? 

Mitä luulet, mitä mieltä äitisi olisi näistä kirjoituksistasi?

Äitini ei ollut mielisairas miesvihaaja, kuten te palstan naiset. 

Olen yksi palstan naisista. Kerrotko millä tavalla minä olen mielisairas miesvihaaja?

-eri

Osoitatko tästäKIN kejtusta yhdenkään edes neutraalin kommentin miehiä koskien? Kiitos. 

Vierailija
146/628 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille kelpaa nimenomaan ihan hyvin ok tavismies, mutta jokainen ok tavismies ei sovi jokaiselle naiselle. Ei nainen etsi mallimittaista kirurgilentäjää, vaan miestä, joka sopii JUURI HÄNELLE. Nainen etsii siis YHTEENSOPIVAA miestä. Siksi kaikki puheet tyytymisistä, tasoteorioista yms. on ihan puppua, koska nainen kohtaa miehet ihmisinä. Suurin osa tavisnaisista on tavismiehen kanssa, mutta silti yhdellekään ei kelpaa kuka tahansa tavis vaan sopiva tavis.

Minä olen todennut, että on parempi antaa näiden provoilijapalstamiesten säilyttää leukalentäjäfantasiansa. Osa hokee niitä vain provotakseen, osa ilmeisesti uskoo tosissaan noin olevan. Jos on niin tyhmä, niin ansaitsee ollakin.

99 % ihmisistä on taviksia ja uskallan väittää että vastaavasti 99 prosentilla palstan naisista on tavismies. Mutta antaa poikien itkeä yksiöissään kuinka vain kirurgimallit saavat naisen.

Leukalentäjä XD Lentävä leukaXD

Vierailija
147/628 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moniko teistä sinkkuna paremmin viihtyvistä naisista harrastaa fuckbuddy- tai fwb-suhteita?

Oikeasti aika pieni osa. Monet miehet on niin huonoja sängyssä että ei kannata vaivautua.

Monet naiset myös ovat todella huonoja sängyssä.

Jep, turhan moni muija tuntuisi luulevan, että heillä on varaa arvostella miesten taitoja, kun itse kuvittelevat riittävänsä, kun menevät selälleen ja levittävät reitensä.

N

Niin, eli miehet saa pelkästään vaatia ilmaiseksi kotia laittavaa, meikkaavaa ja sängyn puolella 100% heittäytymistä, mutta naisen pitää vain niellä tyytyväisenä toisen antamat ehdot ja tulla lopulta jätetyksi? Niinhän toi yleensä menee.

Ja samat torvelot suostuvat tuohon kodinlaittajan rooliin. Mä jätän tekemättä, kunnes mies hoitaa oman osansa. Ja sängyn puolella kumpikin osallistuu aktiin aktiivisesti ja nauttii.

Vierailija
148/628 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tää nyky.yhteiskunta miehen näkökulmasta epätasa-arvoinen... Miehenä en saa seksiä enkä parisuhdetta, koska olen vain tavallisen näköinen, ei kulmikasta leukaa, isoja lihaksia vaan tavallinen naama ja vartalo. Silti edes pyöreämmät naiset eivät huoli. Tinderissä 0 matchia ja itsetunto maassa. Jos sama tilanne olisi toisin päin niin kyllä siitä räävittäisiin pitkin iltalehtiä miten miehillä on korkeat kriteerit ja luultavasti valtiotasolla puututtaisiin asiaan. Mutta kun kyse on miesten tasa-arvon ongelmasta niin yllättäen eipä ketään kiinnosta... Ja naiset vielä revittelee tällä asialla miten ovat onnellisempia yksin kuin miesten kanssa. 

Miten niin epätasa-arvoinen? Kukaan ei ole luvannut kenellekään seksiä eikä parisuhdetta joten kukaan ei ole velvollinen sitä antamaan.

Sitä paitsi seksiä saa kyllä ostamalla...

Onko reilua että mies maksaa siitä mitä nainen saa ilmaiseksi?

Saavat toki miehetkin seksiä ja parisuhteen ihan ilmaiseksi. Eivät tietenkään kaikki, mutta noin 90% saa.

Juu nianen on miehelle ilmainen parisuhteessa. Hankintakustannukset on siedettävät mutta käyttö... voihan vehnä se olikin kallista.

Miksi olet pariutunut naisten kanssa, jotka vaativat sinua elättämään itseään vastikkeetta? Eikö tavallinen nainen sinulle kelpaa?

Vierailija
149/628 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla tuo pllun saanti suurempi ongelma kuin parisuhteen saanti vai onko parisuhde vaan vakituista pllunsaantia?

Entä jos unohdat sen Tinderin, ei sieltä monikaan ole parisuhdetta löytänyt. Jos oikeasti haluat parisuhteen, niin kehottaisin etsimään muualta, esim harrastusten parissa on hyvä tutustua rauhassa. Suosittelen tanssiharrastusta, siellä on paljon naisia(lavatanssit). Jos vaan pllunpuute vaivaa ja vain sitä olet vailla, niin osta tekotuhero tai käänny maksullisten seuraan

Vierailija
150/628 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin epätasa-arvoinen? Kukaan ei ole luvannut kenellekään seksiä eikä parisuhdetta joten kukaan ei ole velvollinen sitä antamaan.

Saavat toki miehetkin seksiä ja parisuhteen ihan ilmaiseksi. Eivät tietenkään kaikki, mutta noin 90% saa.

Juu nianen on miehelle ilmainen parisuhteessa. Hankintakustannukset on siedettävät mutta käyttö... voihan vehnä se olikin kallista.

Miksi olet pariutunut naisten kanssa, jotka vaativat sinua elättämään itseään vastikkeetta? Eikö tavallinen nainen sinulle kelpaa?

Noku.. syy taisi olla niinkin yksinkertainen ettei tää antanut pakkeja ja oli heti valmis antamaan

Vierailija
151/628 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme siis yhtä mieltä siitä, ettei palstamiehet ole tavallisia miehiä. Elävässä elämässä harvoin törmää tällaisiin vänisijöihin.

Eikä palstan naiset ole tavallisia naisia. Sinä ja aloittaja olette oikein malliesimerkkejä siitä. 

Toisaalta palstalla olevat naiset ovat sinut sinkkuutensa kanssa ja ne jotka ei ole yrittävät löytää jonkun vaikkapa sitten ulkomailta. Vänkääjä pelkää jo pelkän sormen liikutusta itään/etelään. Sieltä saattaisi jopa tulla vastaus!

Voisitte ihan onnellisena elää sitä sinkkuelämäänne ilman miesvihapaskaanne palstalla. 

Sinullahan on jo miesvihainen käsitys kaikista "palstamiehistä" mihin ikinä te sitten niillä viittaattekaan. 

Mikä ongelma sitten ovat palstan sinkkunaiset jotka tuntuu olevan okei oman tilansa kanssa?

Edelleenkin, jos palstan naiset olisivat tilaansa tyytyväisiä, ei palstan naiset tarvitsisi näitä paskaketjujaan.

Tämähän on pelkkä toistenne pilluilleläpsyttely-kerho, jossa naiset ovat yhtä ja miehet pahoja ja saatanasta. 

Harmittaa ja ihmetyttää, miten harva nainen kykenee näkemään asioita miesten näkökulmasta.

N31

Kiteyttäisitkö vielä tähän, mikä se kollektiivinen miesten näkökulma on, kiitos.

Vierailija
152/628 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä "naisten vapautuminen" on kyllä paljastanut karulla tavalla kuinka paljon tunnevammaisia naisia todellisuudessa löytyy. Mutta vissiin se on sitten niin kiva olla yksinään siellä yksiössä jatkuvasti. 

Ei ole mitään tunnevammaisuutta siinä, ettei ole kiinnostunut miehistä ja parisuhteesta. Miehet ovat säälittäviä kitisijöitä. Mahtaako teistä äitinnekään pitää?

Olen yksi palstan naisista. Kerrotko millä tavalla minä olen mielisairas miesvihaaja?

-eri

Osoitatko tästäKIN kejtusta yhdenkään edes neutraalin kommentin miehiä koskien? Kiitos. 

Miksi? Millä tavalla se vastaisi esittämääni kysymykseen? Ei kai jonkun muun naisen kirjoittama miesvihakommentti minusta miesvihaajaa tee?

Mutta onko esimerkiksi kommentissa nro 105 jotain miesvihaa mielestäsi? Sen minä olen kirjoittanut, eli siitä olen vastuussa.

Vierailija
153/628 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

Kiteyttäisitkö vielä tähän, mikä se kollektiivinen miesten näkökulma on, kiitos.

Uniikkina lumihiutaleena näet miehet vain homogeenisena massana? 

Ja sisälukutaitoakaan ei tunnu löytyvän. -eri

Vierailija
154/628 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisuus ja tavikset on muuten yliarvostettuja. Erikoinen voi olla muullakin tapaa kuin olemalla malli, julkkis tai hyvin tienaava. Minä lasken tuon oikeastaan tavismaiseksi. Itse kaipasin nimenomaa erikoisuutta, siis esim. omalaatuista luonnetta, persoonallista pukeutumistyyliä, uskallusta olla oma itsensä.

En kaipaisi sellaista sohvalla tv:tä tuijottavaa tyhjäpäistä tavismiestä, jonka kanssa en voi vaikkapa katsella animea, piirrettyjä, keskustella fantasiaroolipeleistä, pelata tietokonepelejä, käydä erilaisissa tapahtumissa cosplaytamineet niskassa, harrastaa boffausta, larppausta tai muuta vastaavaa, kun se on tavismiehestä "outoa" tai "lapsellista"... Ei voisi keskustella yhteiskunnallisista asioista tai poliittisesta historiasta, kun tavikset tuppaavat olemaan tyhjäpääjuntteja, joita nämä asiat eivät kiinnosta - tai eivät ainakaan osaa perustella kunnolla näkemyksiään. Ei voisi matkustella erikoisiin kohteisiin, kun tavisjuntteja ei saa lähtemään kuin hyvin geneerisiin matkakohteisiin, kuten joku ..tun juntti Tallinnan risteily tai Kanarian saaret, korkeintaan Thaimaa, huoh...

Minun mieheni on esim. ammattinsa ja koulutuksensa ja työnsä puolesta tavallinen, mutta omaa melko erikoislaatuisen mielen ja voimme käydä keskusteluja hyvinkin epätavallisista asioista, huumorintaju pelaa, jne. Kaikista samoista asioista ei tarvitse tykätä ja kumpikin osataan hyväksyä toistemme erilaisuus.

Ahdasmielinen tylsä tavisjuntti olisi ihan vihoviimeinen seurustelukumppani minulle.

Vierailija
155/628 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moniko teistä sinkkuna paremmin viihtyvistä naisista harrastaa fuckbuddy- tai fwb-suhteita?

Oikeasti aika pieni osa. Monet miehet on niin huonoja sängyssä että ei kannata vaivautua.

Monet naiset myös ovat todella huonoja sängyssä.

Jep, turhan moni muija tuntuisi luulevan, että heillä on varaa arvostella miesten taitoja, kun itse kuvittelevat riittävänsä, kun menevät selälleen ja levittävät reitensä.

N

Niin, eli miehet saa pelkästään vaatia ilmaiseksi kotia laittavaa, meikkaavaa ja sängyn puolella 100% heittäytymistä, mutta naisen pitää vain niellä tyytyväisenä toisen antamat ehdot ja tulla lopulta jätetyksi? Niinhän toi yleensä menee.

Hyvin te nielette palstan miesvihapaskapropagandan. Kannattaisiko pitää taukoa paskapalstasta? -eri

Edellisen viesti oli kärjistetty, mutta eipä taida kaikkien tämän palstan naislukijoiden käsitykset miesten sovinistisesta ja itsekkäästä käytöksestä olla pelkän palstapropagandan tulosta. eri

Vierailija
156/628 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

tykkäätkä näistä kommenteista?

---

Miehet ovat säälittäviä kitisijöitä. Mahtaako teistä äitinnekään pitää?

---

-eri

En tykännyt tuosta kommentista enkä pidä miehiä yleisesti ottaen säälittävinä kitisijöinä. Omaan tuttavapiiriini ei kuulu kuin yksi miespuolinen säälittävä kitisijä. Naispuolisia on pari, mutta en pidä naisiakaan silti säälittävinä kitisijöinä.

Vierailija
157/628 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

Uniikkina lumihiutaleena näet miehet vain homogeenisena massana? 

Ja sisälukutaitoakaan ei tunnu löytyvän. -eri

Komppaan eriä, miehet ovat yksilöitä ja eri miehet näkevät asioita eri tavalla. Noin yleensä pitäisi vaan osata asettua myös sen toisen ihmisen saappaisiin ja miettiä tilannetta näkökulmasta "entä, jos minä olisin mies?" tai "miltä juuri tästä kanssani keskustelevasta miehestä tämä asia tuntuu?"

t- tuo N31, jota lainattiin.

Vierailija
158/628 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä teille miehille siinä suhteessa maksaa enemmän kuin sinkkuna?

Minä naisena olen maksanut ruoista enemmän kuin sinkkuna ollessani, koska ne maksetaan puoliksi ja syön miehiä vähemmän. Lisäksi se olen aina ollut minä joka menee miehen luo, joten matkakulut on tulleet kontolleni. Muuten en keksi mikä maksaisi sen enempää.

Ehkä huomaat eron jos mies tienaa 5000€ ja nainen 2500 kuussa

Vai luuletko että mies tyytyy naisen elintasoon?

Jos mies tienaa 5000 ja nainen 2500, miksi naiseen liitetään ajatus käyttökustannuksista mikäli mies ei halua tyytyä naisen elintasoon? Miehellähän on mahdollisuus joko tyytyä naisen elintason tasoon, tai etsiä samoilla tuloilla elävä nainen. Ei tarvitse jäädä uhriutumaan "kalliista naisesta". eri

Vierailija
159/628 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei saa olla sinkku???

Vierailija
160/628 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitkä alapeukut! Olen aina vaistonnut, että täällä vinkujat ovat epäonnistuneita, lukuisia kertoja miestä vaihtaneita tyhjäntoimittajia. Itse olen 40 vuotta naimisissa ollut, akateeminen eläkeläinen.Yksi tyttö, myös akateeminen loppututkinto ja yksi lapsenlapsi. Ja vävypoika on mieleinen. Meillä ainakin huumori ja aurinkoinen mieli yhdistää. Samoin kalastus ja luonto. Älkää tapelko tyhjästä niin paljon!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän