Kertokaa 3-4-vuotiaiden älynväläyksiä!
Kommentit (108)
-5-vuotias: Sun täytyy syödä se puuro.
-3-vuotias: en haluu.
-5-vuotias: Jos et sä syö, niin sä et saa tikkaria ja mä saan lälläl lää!
-3-vuotias: en mä haluiskaa-a.
-5-vuotias: no varmaa haluisit.
-3-vuotias: Susta tulee ällöttävä pläski ku sä syöt sen tikkarin...
Lapsi: Mikä tää on? (potalla katselee alapäätä)
Äiti: Se on pimppi?
Lapsi: Mulla on pimppi. Äitillä on pimppi. Isillä on ISO pimppi.
Äiti: Isillä on pippeli.
Lapsi: Isillä on ISO pippeli.
Koskahan kertoilee tämän jutun muille...
Kysyi 3v8kk. Vastasin leikkisästi, että kysy isältäsi. " No, eihän isä voi tietää, kun sillä itsellään on pippeli!" ;D
Lasten suusta se totuus kuullaan.
Vierailija:
Lasten suusta se totuus kuullaan.
ei-61
Äiti sitten sanoi hänelle, että ei saa tehdä ilman lämmittelyä. No eikös tämä juossut sohvalle ja laittoi viltin päällensä, meni siis lämmittelemään!
:)
Jos minä pesen, tyttö saa istua pöydällä, ja jos isi pesee, tyttö seisoo korokkeella.
No, olin sitten menossa pesemään tytön hampaita.
Tyttö: istua, seisoa, istua, seisoa, istua, seisoa...
Minä: Niin, no äidin kanssa aina istutaan, muistatko?
Tyttö: Niin, ja isillä seisoo!
Aloin nauraa ja korjasin, että niin, isin kanssa seistään!
Mulla oli pitkään paikat poslarina ja sitten päätin taas kasvattaa kolmioo eteen, 3v tyttö suihkussa pelästyi " Äiti, äiti,mitä likaa sulla mahassa? " . Kun tyttö oli vielä 2, 5v ja olivat isänsä kanssa suihkussa niin isille tuli pissahätä ( pönttö on suihkuhuoneessa ), siihen neiti tokaisi " Ai sulla on tuollainen vesipyssy" .
Onhan näitä...
Meidän 4-vuotiasta tyttöä kiinnostavat prinsessat ja häät. Ja varsinkin morsiamet, joska ovat ihan kuin prinsessoja.
tyttö: Äiti, oletko sinä naimisissa?
minä: Olen, isin kanssa.
tyttö: Missä teidät naitiin?
minä: Öhömm. Kirkossa mennään naimisiin.
tyttö, turhautuneesti: ÄITI, etkö tiedä, että kaikki naimiset tehdään linnassa.
No, keskustelun jälkeen tiesin senkin.
mutta nyt jo seitsemänkymppinen tätini oli aikoinaan joskus 4- tai 5-vuotiaana kysellyt äidiltään, koska pääsee taas isänsä kanssa saunaan.
Äiti tietysti kysyi miksi, ja tyttönen vastasi, että tahtoo taas nähdä isänsä varsipillun!
tyttö totesi:" Mulla on pieni peppu ja sulla on IIISO peppu" .
terv. " Isopeppu" 52 kg ;) No, tottahan se tietysti on et oma ahteri on moninkertainen tytön peppuun verrattuna, mutta nauratti silti.
tänään sitten taas asiasta alkoi jutella:
tyttö: " saako kultakaloja lemmikkieläinkaupasta?"
minä: " saahan niitä"
tyttö " no onpa hyvä ettei mun tarvi lähtee kalastamaan..."
poika 3-v: ihailee nuken pitkää tukkaa, Äiti mä haluaisin esittää tyttöä...
äiti: ai pitkät hiukset?
poika: ei kun semmoset tytön päälliset tähän (näyttää alapäätään), kalvoja " karvoja" tänne....
Olin kurotellut jotain hyllyltä, mutta en ylettänyt. Äitini kehoitti ottamaan jotain minkä päälle nousta, niin ylttäisin paremmin. Fiksuna tyttönä olin hakenut sanomalehden:D
Kuukautisuojat olivat ihmisten vaippoja.
ei sille kiroilua ole opetettu.. ihan tarhassa oppinu... t. 109
Poika kylpee ammeessa ja alkaa ihastella pippeliään, sanoi: Äiti, mulla on pieni ja suloinen pippeli.
Kerran poika sanoi, että äiti, sulla on likainen tukka tuolla pyllyssä.
Isillä on kuulemma ruttuinen pippeli:)
3 v poika polki traktorilla ja oli virittänyt jonkin härvelin perään, kysyin mitä se vetää perässä, poika katsoi ihan hölmönä ja tokas: " No viemäriä" :) Leikki leikkuu puimuria :)
Samainen poika etsi omia " hiihtokalujaan" eli suksia jne..
Siskon poika 5v lähti keräämään äidilleen kukkia ja toinen yhtä innokkaana et mää käyn hakkeen sulle pupukanin paskoja.. Siinä oli äiteellä hankala pidättää naurua.
Poika 4v lähti metille ja sanoi löytäneensä hirven pesän jossa oli kaks munaa jotka ei ollu vielä kuoriutuneet :)
Jos en saa karkkia, niin kerron kaikille et isin pippeli onli sun suussa. Äiti lähti kanssa naama punaisena ulos kaupasta ipanan kanssa ja ostokset jäi siihen.
Vierailija:
kassalla ollaan. Äiti mättää tavaraa hihnalle. Lapsi kysäisee kaupan tädiltä:
Arvaa mitä mä näin eilen? Kaupan täti: No mitäs näit?
Lapsi: Näin kun isin pippeli oli äidin suussa.Äiti jättää ostokset ja ryntää lapsi mukanaan kaupasta.
4v tyttö sanoi sitten kahvipöydässä että: " äiti sinunkin pitää alkaa syömään enemmän niin sunkin mahaan alkaa kasvamaan vauva" ;)