Kertokaa 3-4-vuotiaiden älynväläyksiä!
Kommentit (108)
tää on lasten pyyhe. Sitten näytti tavallista käsipyyhettä ja totesi, että tää on sitten ihmisten pyyhe.
Mulla oli siis stringit jalassa.
naisten vessasta ja ihmisten vessasta (=miesten vessa).
Katsoi minua alhaaltapäin nenääni ja kysyi: miksi äiti sulla kasvaa hämähäkinseittiä nenässä....?
Löysi sängyn vierestä liivinsuojan ja kysyi: äiti, mihin mä voin laittaa tän tissivaipan....?
:) noi tuli mieleen...
Isä pelleili aamupalapöydässä jotain omiansa, johon tyttö:
-Voi elämä iskä sun kanssa!
Yksi ilta oltiin vessassa vaipanvaihdolla. Nostin tytön pois hoitopöydän reunalta istumasta. Tyttö tokaisee:
-Äiti, minä rakastan sinua ikuisesti. Ja äiti, mä oon sun rakas. <3
" voisko joku kantaa mua, kun mun jalat on ihan masentuneet?" .
Minä: Katsoin netistä...
Lapsi: Niin, Elisalta!
Minä: Mistä?
Lapsi: Elisa asuu netissä.
mummu sanoi tykkäävänsä kovasti.
Sanoin, että ei varmaan enää näin keväällä. Vastaus ei miellyttänyt,
tiuskaisi että no, päiväunta ne ainakin nukkuu!!
kerran tässä talvella myös kun tultiin pk:sta oli lumessa tosi isot
miehen kengän jäljet. 4-v tyttö kysyi, että kenen jäljet ne on?
Sanoin, että en tiedä, olisko vaikka jonkun Pertin. Kuka se on, tyttö ihmetteli? Nauroin, että en tiedä, keksin vaan jonkun nimen.
Tytttö mietti hetken ja sanoi sitten: Jaa, no se on sitten varmaan joku
unelmien poikamies
Vierailija:
Olin just saippuoinut itseni ja ryhtymässä huuhtomaan. Poika sanoi että hän haluaa huuhtoa ja " komensi" mut kyykkyyn kylppärin lattialle. Ajattelin että niin saa paremmin huuhdottua, mutta yhtäkkiä tuntuikin pieni käsi persvaossa. Käännähdin ällistyneenä ympäri ja poika sanoi totisella naamalla että äiti pesin kakanjämät sulta pyllystä :DDDDD. Ei siinä sit oikein voinut muuta kuin todeta että no kiitos :DDD.
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Vierailija:
Toinen pottatapaus sattui pojan ollessa yksin potalla. Yhtäkkiä vessasta kuului kauhea rääkäisy ja poika huusi " ÄITI, ÄITI TUU ÄKKIÄ KATTOON MÄÄ PIERASIN KÄÄRMEEN!!!" =D
Monta kuukautta jo esim. Ei lapset saa ajaa autoa, vaan ihmiset, eiks nii?
Tyttö 4v oli iskän ja parin sukulaismiehen kanssa saunassa. Oli kattellu jonkin aikaa ja tokassu sitten " Arskalla" on aika pieni pippeli! Oli iso mies menny vähän hämilleen... =)
-ostin joskus kokonaisen vesimelonin ja kotona poika totesi että hei mix sä ostit pallon?
Sitten on junassa kovalla äänellä selittänyt miten isi on pelaamassa pokeria... (oli kavereiden kesken viettämässä peli-iltaa)
Paras juttu oli varmaankin se kun oltiin naapurin kanssa citymarketista lähdössä pois ja odotettiin hissiä kun toinen oli kärrymiesten käytössä.. no saatiin hissi ja päästiin p-kerrokseen ja ovet aukesivat ja edessä oli paljon kärryjä ja vartija.. poikani totesi astuttuaan ulos, että:tyhmä homo... (en tiedä oliko kyse kärryistä vai vartijasta) nolona kyllä olin kun naapuri kertoi mitä poika laukoi...
Vielä yksi hauska juttu oli lähikaupassa, josta poika ostaa tiskiltä usein muikkuja kun tykkää niistä.. no olicat sitten tiskin luona isin kanssa ja muikkuja ei ollut niin poika totesi tuimasti että: onpa paska kauppa, mä kohta myyn tän :)
" ihiihihihihihi meidän pikkupoika on opetettu sanomaan homo ja paska hihihihi" tosi hauskaa
Poika, 3v 9 kk tuli täynnä intoa selittämään, että " äiti, äiti, sillä välin kun me nukuttiin, tuli uusi päivä!!!!"
No shit, Sherlock :-)
2,5 vuotias tokaisi kauppareissulla: " Äiti kato, tuolla menee Peetu, se on mun hoito" (tarkoitti hoitokaveria).
Eilen sanoi, että " Äiti ei saa mennä vieraisiin" ... Siinä iskän ilme oli hauskan näköinen.
Siskon poika 5v oli yökylässä ja tuli aamulla meidän huoneeseen. Laitoin housuja jalkaan kun poika hoksas et " Meidän äitilläki on tuollai aluhousut, se on varmaan nykyään naisilla nii iso takapuoli ettei mahdu ees pikkareihin " . :) Mulla oli siis stringit niinkuin ehkä äidilläänkin, eikä kummallakaan oo kovin valtavat takapuolet :)