Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nykyään mahdollista löytää parisuhde ellei tahdo heti hypätä sänkyyn?

Vierailija
19.12.2019 |

Moni mies tuntuu haluavan mahdollisimman varhaisessa vaiheessa "koeajaa" tai "kokeilla seksuaalista yhteensopivuutta". Itselleni kun seksi ei ole mitään pelkkää lihallista nautintoa vaan rakastelua/tapa osoittaa rakkautta toista kohtaan, niin seksi uuden ihmisen kanssa ei todellakaan nappaa. Haluan ensin tutustua rauhassa, kehittää syviä tunteita, sitoutua ja luottaa toiseen sataprosenttisesti ennen kuin olen edes kiinnostunut menemään sänkyyn. Löytyykö nykyään enää muita näin ajattelevia?

Seuraa olen etsinyt lähinnä tinderistä ja baareista, koska muualla en oikein pääse tapaamaan miehiä, mutta noissa paikoissa tuntuu juurikin olevan vain niitä seksiä etsiviä/koeajon haluavia miehiä. Jutut kaatuu aina siihen, kun selitän etten ole vielä valmis seksiin niin aikaisin, koska tarvitsen rakkaudentunteita.

Kommentit (129)

Vierailija
121/129 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu neljä vuotta nyt sinkkuiltuani olen tullut tulokseen, että on helpompi saada petiseuraa kuin merkitykselliset kolmannet treffit, minkä jälkeen kumpikin haluaa neljännetkin treffit.

Vierailija
122/129 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, yhdessä suhteessa pihtasin 6 kk, eikä siitä suhteesta koskaan tullut mitään, oli mennyt jo luonnollinen hetki ohi.

Mieheni kanssa mentiin sänkyyn kahdessa tunnissa, ja peitto heiluu ja suhde voi hyvin vielä 10 v myöhemmin.

Kun se on se oikea, ei ole syytä jäädä odottelemaan, elämä on lyhyt.

Niin mutta kun kahdessa tunnissa ei voi tietää onko uusi ihminen se oikea vaiko hetken huumaa, murhaa ja, salakuvaaja, naimisissa, muuten vain kamala ihminen...

Elämä on lyhyt joten en todellakaan käytä sitä miesten alustana olemiseen, riski ei vain ole sen arvoinen. Kunnon tutustumisen jälkeen sentään voi rakentaa jonkunlaista luottamusta, vaikka toki kuka tahansa voi sen pettää koska tahansa.

Kaikki saavat tehdä niin kuin haluavat, en vain ymmärrä miten helposti sänkyyn menevät eivät edes yritä ymmärtää meitä harkitsevampia ja demiseksuaaleja... Kuitenkin meidän tulee ymmärtää teitä ja hypätä heti vällyihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/129 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, yhdessä suhteessa pihtasin 6 kk, eikä siitä suhteesta koskaan tullut mitään, oli mennyt jo luonnollinen hetki ohi.

Mieheni kanssa mentiin sänkyyn kahdessa tunnissa, ja peitto heiluu ja suhde voi hyvin vielä 10 v myöhemmin.

Niin mutta kun kahdessa tunnissa ei voi tietää onko uusi ihminen se oikea vaiko hetken huumaa, murhaa ja, salakuvaaja, naimisissa, muuten vain kamala ihminen...

Elämä on lyhyt joten en todellakaan käytä sitä miesten alustana olemiseen, riski ei vain ole sen arvoinen. Kunnon tutustumisen jälkeen sentään voi rakentaa jonkunlaista luottamusta, vaikka toki kuka tahansa voi sen pettää koska tahansa.

Kaikki saavat tehdä niin kuin haluavat, en vain ymmärrä miten helposti sänkyyn menevät eivät edes yritä ymmärtää meitä harkitsevampia ja demiseksuaaleja... Kuitenkin meidän tulee ymmärtää teitä ja hypätä heti vällyihin?

Niinpä. Vaikka tulisi kuinka hyvä fiilis toisesta heti kohdatessa, ei hän kuitenkaan välttämättä ole sitä mitä väittää. Suurin osa ihmisistä varmasti on rehellisiä mutta kaikki eivät ole. On ihan tervettä itsensä suojelua ensin haluta tutustua.

Vierailija
124/129 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen suhtautunut seksuaalisuuteen aina varsin liberaalisti, pariutumisessa olen sitten taas ollut vanhoillisempi.

Avaan vähän.

Mikäli tapaamani nainen on langennut petiin jo ensitapaamisella, yhden yön huumana ihan passeli ratkaisu, mutta ei jatkoon, ei vaimo-ainesta minulle.

Kaikki pitkät suhteeni, nykyinenkin, on alkaneet siten että nainen on korrektisti torjunut yritykseni ekoilla treffeillä, ja seksi on tullut mukaan kuvioihin vasta myöhemmillä tapaamisilla.

Tämä nyt siis vain esimerkkinä, että liian aikainen seksi saattaa toimia myös miehiä karkottavana tekijänä.

Vierailija
125/129 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuotta siihen meni. Tosin kaverini Erica kertoi kaikille kuinka olen niin tyhmä huo.raava lunttu etten saa miehiä pidettyä. Taisi puhua itsestään. Selibaatissa olin ja olen vieläkin, vaikka suhdetta takana jo jonkin aikaa.

Vierailija
126/129 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään suostu pian harrastamaan seksiä uuden ihmisen kanssa. Viimeks tapailin kuukauden miestä ja vain pussailimme. Etsin vielä omaa kultakimpaletta 🙂

Niin, eli mies hukkasi kuukauden elämästään, koska pidit häntä varalla.

Tiesiköhän se kultakimpale, että naisella oli useampi ehdokas kierrossa?

Jos tiesi, mahtoiko hänellä olla voittajafiilis tultuaan valituksi?

Minä tapailin silloin vain tätä yhtä. Enkä lähde ihan heti seuraavan kanssa treffeille. Muutaman kuukauden kuluttua tuosta näin uuden miehen, jonka kanssa toimin aivan samalla tavalla. Ja hänelläkään ei ole kiire hypätä heti sänkyyn. 

Se hakee todennäköisesti kaveria. Jossain välissä sitten uskoutuu sulle rakastuneensa naapurin hottikseen.

Vierailija
127/129 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista mutta kannattaa heti alussa tehdä selväksi asia.

Vierailija
128/129 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu oudolta, että seksi on jollekin noin iso ja merkityksellinen asia. On ihan normaalia harrastaa seksiä deittailun ja tutustumisen alkuvaiheessa, eikä se useimmille ihmisille ole mitään sen erikoisempaa kuin hauskaa ajanvietettä. Jokainen tietysti tavallaan, mutta en ihmettele, jos tuollainen karkottaa deittikumppanit pois.

Vierailija
129/129 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään romaaniakaan ei jaksa lukea loppuun jos loppu ja vastaus kaikkeen käy ilmi heti alussa.

Jotta jännite säilyy täytyy asioiden avautua hitaasti ja huipentua loppua kohden.

Sama elokuvissa musiikissa ja ihan kaikessa.

Eli jos haluaa vakavan suhteen kannattaa aloittaa hitaasti, muuten mielenkiinto sammuu heti alkuunsa.

Kun se sopiva ja riittävän kiinnostunut osuu kohdalla hän jaksaa kyllä odottaa ainakin muutaman viikon.