Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nykyään mahdollista löytää parisuhde ellei tahdo heti hypätä sänkyyn?

Vierailija
19.12.2019 |

Moni mies tuntuu haluavan mahdollisimman varhaisessa vaiheessa "koeajaa" tai "kokeilla seksuaalista yhteensopivuutta". Itselleni kun seksi ei ole mitään pelkkää lihallista nautintoa vaan rakastelua/tapa osoittaa rakkautta toista kohtaan, niin seksi uuden ihmisen kanssa ei todellakaan nappaa. Haluan ensin tutustua rauhassa, kehittää syviä tunteita, sitoutua ja luottaa toiseen sataprosenttisesti ennen kuin olen edes kiinnostunut menemään sänkyyn. Löytyykö nykyään enää muita näin ajattelevia?

Seuraa olen etsinyt lähinnä tinderistä ja baareista, koska muualla en oikein pääse tapaamaan miehiä, mutta noissa paikoissa tuntuu juurikin olevan vain niitä seksiä etsiviä/koeajon haluavia miehiä. Jutut kaatuu aina siihen, kun selitän etten ole vielä valmis seksiin niin aikaisin, koska tarvitsen rakkaudentunteita.

Kommentit (129)

Vierailija
81/129 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään suostu pian harrastamaan seksiä uuden ihmisen kanssa. Viimeks tapailin kuukauden miestä ja vain pussailimme. Etsin vielä omaa kultakimpaletta 🙂

Vierailija
82/129 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtoikohan joku jo kysyä, mutta ap: mikä on mielestäsi sopiva seksin määrä sitten kun siihen asti päästään? Viitaten jo esitettyihin mietintöihin siitä, että halu pitkittää seksielämän aloitusta korreloi vähäiseem kiinnostukseen myös myöhemmin.

En ole ap. Itselläni on vahva halua seksiin ja niissä muutamassa parisuhteessa, joita minulla on ollut, seksin määrästä tahi minun aloitteista ei ole ollut puutetta. Ongelmana näin sinkkuaikana on se, että pelkkään seksiin en pysty. Haluan seksiä parisuhteessa luotettavan ihmisen kanssa. En voi käyttäytyä vihjailevasti mutten myöskään pysty tuomaan sopivalla tavalla tutustumisvaiheessa esiin, että olen hyvin seksimyönteinen. Neuvoja miehet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/129 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki parisuhteeni on alkanut ns. Yhden yön panoista. Siinä mielestäni tutustuu ihmiseen aika hyvin. Jos seksi toimii niin silloin toimii aika moni asia. Voin myös sanoa että seksitön suhde tappaa myös muutkin kiinostukset. Onneksi ihmisiä on erillaisia ja kaikille haluille/haluttomuuksille löytyy varmasti vasta pari

Eri sun elämäsi parisuhteen syntyminen saattaa kariutua siihen, että just sillä ekalla ja ainoalla kerralla ei syystä tai toisesta satu natsaamaan?

84/129 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä muuten lattiallaki nussia!

Vierailija
85/129 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. 

t. kokematon yli kolmekymppinen mies

Vierailija
86/129 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kävin vuoden päivät baareissa vain todetakseni ettei sieltä löydä mitään. Tinder on myös melko lailla tyhjä arpa, matcheja vaikea saada. Mitähän tässä sitten keksisi?

M37

Vierailija
87/129 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuudeen torvi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse "hyppäsin sänkyyn" vasta kuukausien tapailun jälkeen, loppuun asti mentiin vasta avioliitossa.

Karsi niin paljon miehiä, että paras jäi jäljelle. Miehelläni ei ole edes uskonnollista vakaumusta

Miehesi taitaa olla aikamoinen vässykkä kun noin kauan odotti siittämistä.

Itsehän panen viimeistään toisilla treffeillä.

Jos tokat treffit ovat tulleet, niin se tarkoittaa että kiinnostusta on. Joten miksi siis pitkittää seksiä. Jos nainen ei seksiä halua, niin ei kiitos lainkaan sitten.

Ihmiset ovat erilaisia. Kaikki eivät ole valmiita intiimiin kanssakäymiseen vielä lähes tuntemattoman ihmisen kanssa tai koe sitä edes mielekkääksi, vaikka kiinnostusta häneen olisikin. Kannattaa muuten kertoa heti kättelyssä naiselle suunnitelmistasi panna viimeistään toisilla treffeillä. Hän voi sitten kertoa mitä mieltä suunnitelmistasi on. Voi olla että jää sinulta panemiset väliin.

On moukkamaista ottaa asia puheeksi ensimmäisillä treffeillä. Herrasmies ei vonkaa vielä ensimmäisillä. Eikä homot vielä kolmansillakaan.

Moukkamaista on tehdä tuollaisia "viimeistään toisilla treffeillä"-suunnitelmia. Herrasmies huomio myös naisen tarpeet.

Vierailija
88/129 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole. nykykäytäntönä on koeponnistaa heti kuinka ruuvin kierteet istuu mutteriin.

Vierailija
89/129 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. 

Älä huoli. Kokematon yli kolmekymppinen mies voi tehdä vielä vaikka tusinan lapsia. Naisilla alkaa tuossa iässä olemaan jo kiire varsinkin jos haluavat useamman kuin kaksi.

Vierailija
90/129 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtoikohan joku jo kysyä, mutta ap: mikä on mielestäsi sopiva seksin määrä sitten kun siihen asti päästään? Viitaten jo esitettyihin mietintöihin siitä, että halu pitkittää seksielämän aloitusta korreloi vähäiseem kiinnostukseen myös myöhemmin.

En ole ap. Itselläni on vahva halua seksiin ja niissä muutamassa parisuhteessa, joita minulla on ollut, seksin määrästä tahi minun aloitteista ei ole ollut puutetta. Ongelmana näin sinkkuaikana on se, että pelkkään seksiin en pysty. Haluan seksiä parisuhteessa luotettavan ihmisen kanssa. En voi käyttäytyä vihjailevasti mutten myöskään pysty tuomaan sopivalla tavalla tutustumisvaiheessa esiin, että olen hyvin seksimyönteinen. Neuvoja miehet?

Neuvo: sano tuo kasvotusten sille miehelle, älä vauvapalstalle. Saatat yllättyä mutta rehellisellä ja suoralla puheella asiat selviävät. Aikuisia ihmisiä ilmeisesti kuitenkin ollaan..

Vierailija
91/129 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. 

Älä huoli. Kokematon yli kolmekymppinen mies voi tehdä vielä vaikka tusinan lapsia. Naisilla alkaa tuossa iässä olemaan jo kiire varsinkin jos haluavat useamman kuin kaksi.

Voi, mutta lapsentekoon tarvii sen toisen osapuolen. Ja jos en ole sellaista tähän mennessä löytänyt, niin tuskin häntä löydän jatkossakaan.

t. edelleen se kokematon mies

Vierailija
92/129 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neuvo: sano tuo kasvotusten sille miehelle, älä vauvapalstalle. Saatat yllättyä mutta rehellisellä ja suoralla puheella asiat selviävät. Aikuisia ihmisiä ilmeisesti kuitenkin ollaan..

Kiitos rohkaisusta, saatanpa näin tehdäkin!

Vierailija
93/129 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista. Toki moni mies varmasti haluaa seksiä mahdollisimman pian, mutta on myös niitä, jotka suorastaan haluavat odottaa.

Itse aikoinani olisin juuri halunnut alkaa seurustelemaan naisen kanssa, joka ei heti ensimmäisten tapaamisten kanssa olisi halunnut seksiä. Varsinkin silloin kokemattomampana olisi ollut helpotus, jos painetta seksin harrastamiselle ei olisi ollut ja olisi saanut harjoitella seksiä sellaisen kanssa, jonka oikeasti jo tuntee ja johon on muodostunut jotain himoa syvällisempää. 

No, nyt nuo treffailu ajat ovat onneksi takana päin ja vaimoni kanssa ollaan oltu yhdessä jo kohta 10 vuotta. Tässä pari vinkkiä vielä loppuun:

1. Baareista ei ehkä kannata etsiä seuraa. Ja jättäisin väliin myös tinderin kaltaiset sovellukset. Onneksi omat sinkkuilut sijoittuivat ajalle ennen tinderiä. Perinteiset nettiprofiilideittailut parempia.

2. Kerro rehellisesti mitä haluat. Osa "suoraan sänkyyn" -tyypeistä silloin karsiutunee. Osasit hyvin selittää asian ketjun aloituksessa. Sen voisi vaikka suoraan kopioida deittiprofiiliinkin. Joskus näki vähän sellaisia vähän liiankin hyökkääviä profiileja naisilta: "Turha tulla lirkuttelemaan seksiä, SIAT!" -kaltaisiin teksteihin tuli törmättyä. :D

Vierailija
94/129 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki parisuhteeni on alkanut ns. Yhden yön panoista. Siinä mielestäni tutustuu ihmiseen aika hyvin. Jos seksi toimii niin silloin toimii aika moni asia. Voin myös sanoa että seksitön suhde tappaa myös muutkin kiinostukset. Onneksi ihmisiä on erillaisia ja kaikille haluille/haluttomuuksille löytyy varmasti vasta pari

Eri sun elämäsi parisuhteen syntyminen saattaa kariutua siihen, että just sillä ekalla ja ainoalla kerralla ei syystä tai toisesta satu natsaamaan?

Näinhän se käytännössä monella menee. Ekalla kerralla pitää olla täydellistä tai suhdetta ei tule.

Vierailija
95/129 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toisenlaisiakin on..minun miesystävä ei kiirehtinyt sänkyyn. Kun kysyin myöhemmin syytä tähän, hän kertoi ettei halunnut antaa väärää kuvaa aikomuksistaan. Eli ei ollut pelkästään seksin perässä. :)

Liian montaa sammakkoa suutelin minäkin ennen häntä. Jopa niin montaa, että kun tämä mies olikin erilainen aloin epäillä kaikkea, mm omaa viehätysvoimaani ja miehen kyvykkyyttä... onneksi turhaan.

Vierailija
96/129 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä harrasta vastoin omaa sisintäsi.  En tiedä sinusta mutta minusta on ihan hyvä että vain seksin perässä olijat joita ei edes kiinnosta tutustua, suodattuvat pois. Sitä paitsi, itsellä ainakin täytyy luottaa mieheen jne. eikä siinä ole mitään aikamäärettä milloin se tapahtuu ja ajattelen vähän samoin kuin sinä. Joku nappaa heti ja luottamus syntyy nopesti mutta jos ei, niin sehän tarkoittaa vain sitä ettei mies herätä sinussa sellaista oloa joten miksi ihmeessä harrastaisit seksiä.

Todellakin kannattaa kuunnella itseään eikä tehdä mitään jos olo on yhtään epävarma. Jos mies ei ymmärrä ja ole valmis odottamaan, hän ei ole sinulle oikea. Itse ehkä sain vähän kantapään kautta huomata, kuinka tärkeää on pystyä luottamaan toiseen ja jatkossa aion olla vielä aiempaa tarkempi.

Vierailija
97/129 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni toimi tämä: ”En halua pilata tätä kiirehtimällä”. Ollaan oltu 22 vuotta yhdessä.

Vierailija
98/129 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on mahdollista. Luulisin. Ei ole kuitenkaan tarvinnut tällä vuosituhannella seuraa etsiä, joten en tiedä, miten kuviot nykyään menee.

Vierailija
99/129 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on miehenä pieni dilemma tämän kanssa, koska jostain syystä ajaudun naisten kanssa lähes aina kaverivyöhykkeelle.

Olen siis käynyt muutamilla 3. ja 4.treffeillä ilman, että mitään olisi tapahtunut joten tämän ansiosta mulle on kehittynyt pieni varovaisuus kaverivyöhykkeen suhteen.

Mulle olisi ihan ok odottaa seksiä, mutta aiempien kokemusten perusteella on vaara jäädä vain kaveriksi.

En ole vain seksin perään, mutta kun käyt vuosia treffeillä eri naisten kanssa ilman seksiä niin ei sekään ole hyvä. Ei ole kovin mielekästä saada 4.treffien jälkeen viesti jossa nainen kertoo miten ei ole valmis mihinkään mutta "laita viestiä jos haluaisit olla liikuntakavereita" ... kiitos ei.

Vierailija
100/129 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on miehenä pieni dilemma tämän kanssa, koska jostain syystä ajaudun naisten kanssa lähes aina kaverivyöhykkeelle.

Olen siis käynyt muutamilla 3. ja 4.treffeillä ilman, että mitään olisi tapahtunut joten tämän ansiosta mulle on kehittynyt pieni varovaisuus kaverivyöhykkeen suhteen.

Mulle olisi ihan ok odottaa seksiä, mutta aiempien kokemusten perusteella on vaara jäädä vain kaveriksi.

En ole vain seksin perään, mutta kun käyt vuosia treffeillä eri naisten kanssa ilman seksiä niin ei sekään ole hyvä. Ei ole kovin mielekästä saada 4.treffien jälkeen viesti jossa nainen kertoo miten ei ole valmis mihinkään mutta "laita viestiä jos haluaisit olla liikuntakavereita" ... kiitos ei.

Ehdota seuraavalla kerralla liikunnaksi rivakkaa vaakamamboa.