Onko nykyään mahdollista löytää parisuhde ellei tahdo heti hypätä sänkyyn?
Moni mies tuntuu haluavan mahdollisimman varhaisessa vaiheessa "koeajaa" tai "kokeilla seksuaalista yhteensopivuutta". Itselleni kun seksi ei ole mitään pelkkää lihallista nautintoa vaan rakastelua/tapa osoittaa rakkautta toista kohtaan, niin seksi uuden ihmisen kanssa ei todellakaan nappaa. Haluan ensin tutustua rauhassa, kehittää syviä tunteita, sitoutua ja luottaa toiseen sataprosenttisesti ennen kuin olen edes kiinnostunut menemään sänkyyn. Löytyykö nykyään enää muita näin ajattelevia?
Seuraa olen etsinyt lähinnä tinderistä ja baareista, koska muualla en oikein pääse tapaamaan miehiä, mutta noissa paikoissa tuntuu juurikin olevan vain niitä seksiä etsiviä/koeajon haluavia miehiä. Jutut kaatuu aina siihen, kun selitän etten ole vielä valmis seksiin niin aikaisin, koska tarvitsen rakkaudentunteita.
Kommentit (129)
Itselläni oli nuorena eli 90-luvun alkupuolella ongelma, ettei päässyt edes sänkyhommiin. Parisuhteesta nyt puhumattakaan.
Kaikki parisuhteeni on alkanut ns. Yhden yön panoista. Siinä mielestäni tutustuu ihmiseen aika hyvin. Jos seksi toimii niin silloin toimii aika moni asia. Voin myös sanoa että seksitön suhde tappaa myös muutkin kiinostukset. Onneksi ihmisiä on erillaisia ja kaikille haluille/haluttomuuksille löytyy varmasti vasta pari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse "hyppäsin sänkyyn" vasta kuukausien tapailun jälkeen, loppuun asti mentiin vasta avioliitossa.
Karsi niin paljon miehiä, että paras jäi jäljelle. Miehelläni ei ole edes uskonnollista vakaumusta
Miehesi taitaa olla aikamoinen vässykkä kun noin kauan odotti siittämistä.
Itsehän panen viimeistään toisilla treffeillä.
Jos tokat treffit ovat tulleet, niin se tarkoittaa että kiinnostusta on. Joten miksi siis pitkittää seksiä. Jos nainen ei seksiä halua, niin ei kiitos lainkaan sitten.
Onko monetkin tokat treffit takana?
olen nussinut arviolta 150-200 naista.
en "laske", joten tarkkaa lukua en tiedä.
Et taida olla kauhean nirso. 😁
Ei ole mahdollista löytää ja miksi pitäisi ollakaan. Kemia ei riitä, myös fysiikan pitää toimia. Miksi ylipäätään teet asiasta niin ison numeron, kai sinustakin nussiminen hyvältä tuntuu? N17v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse "hyppäsin sänkyyn" vasta kuukausien tapailun jälkeen, loppuun asti mentiin vasta avioliitossa.
Karsi niin paljon miehiä, että paras jäi jäljelle. Miehelläni ei ole edes uskonnollista vakaumusta
Jos tokat treffit ovat tulleet, niin se tarkoittaa että kiinnostusta on. Joten miksi siis pitkittää seksiä. Jos nainen ei seksiä halua, niin ei kiitos lainkaan sitten.
Onko monetkin tokat treffit takana?
olen nussinut arviolta 150-200 naista.
en "laske", joten tarkkaa lukua en tiedä.Tämä on yksi niitä lajeja missä määrä korvaa laadun.
Et taida olla kauhean nirso. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sen miehen siis hedelmöitti? Selvitä itsellesi mitä siittäminen tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mahdollista löytää ja miksi pitäisi ollakaan. Kemia ei riitä, myös fysiikan pitää toimia. Miksi ylipäätään teet asiasta niin ison numeron, kai sinustakin nussiminen hyvältä tuntuu? N17v
Tämä. Mikä siinä seksin harrastamisessa on niin kamalaa? Nutturaa löysemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän ihmisiä, joilla on ollut paljon seksisuhteita takana, että jossain vaiheessa hidastetaan. Ei aina vaan jaksa.
Ei se ole kyllä mikään ylpeyden aihe, jos on ollut kymmeniä tai jopa satoja kumppaneita. Itse olisin toivonut, että olisi ollut vain yksi kumppani. Että olisin nuorena löytänyt sen oikean.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat erilaisia. Kaikki eivät ole valmiita intiimiin kanssakäymiseen vielä lähes tuntemattoman ihmisen kanssa tai koe sitä edes mielekkääksi, vaikka kiinnostusta häneen olisikin. Kannattaa muuten kertoa heti kättelyssä naiselle suunnitelmistasi panna viimeistään toisilla treffeillä. Hän voi sitten kertoa mitä mieltä suunnitelmistasi on. Voi olla että jää sinulta panemiset väliin.
Mahtoikohan joku jo kysyä, mutta ap: mikä on mielestäsi sopiva seksin määrä sitten kun siihen asti päästään? Viitaten jo esitettyihin mietintöihin siitä, että halu pitkittää seksielämän aloitusta korreloi vähäiseem kiinnostukseen myös myöhemmin.
Kaunis ajatus. Tuohan mahdollistaa impotenteille ja kaappihomoillekin mahdollisuuden heteroparisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat erilaisia. Kaikki eivät ole valmiita intiimiin kanssakäymiseen vielä lähes tuntemattoman ihmisen kanssa tai koe sitä edes mielekkääksi, vaikka kiinnostusta häneen olisikin. Kannattaa muuten kertoa heti kättelyssä naiselle suunnitelmistasi panna viimeistään toisilla treffeillä. Hän voi sitten kertoa mitä mieltä suunnitelmistasi on. Voi olla että jää sinulta panemiset väliin.
On moukkamaista ottaa asia puheeksi ensimmäisillä treffeillä. Herrasmies ei vonkaa vielä ensimmäisillä. Eikä homot vielä kolmansillakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän ihmisiä, joilla on ollut paljon seksisuhteita takana, että jossain vaiheessa hidastetaan. Ei aina vaan jaksa.
Ei se ole kyllä mikään ylpeyden aihe, jos on ollut kymmeniä tai jopa satoja kumppaneita. Itse olisin toivonut, että olisi ollut vain yksi kumppani. Että olisin nuorena löytänyt sen oikean.
No ei se kyllä ole mikään häpeäkään. Kyllä mielestäni on parempi että osaa nussia kuin jos ei osaa. "Voihan sitä harjoitella yhdessä kumppanin kanssa" lässynlässyn, entäs jos kumppania ei amatöörit kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Mahtoikohan joku jo kysyä, mutta ap: mikä on mielestäsi sopiva seksin määrä sitten kun siihen asti päästään? Viitaten jo esitettyihin mietintöihin siitä, että halu pitkittää seksielämän aloitusta korreloi vähäiseem kiinnostukseen myös myöhemmin.
Hyvä kysymys, kiinnostaa minuakin. M49v
Totuudeen torvi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On moukkamaista ottaa asia puheeksi ensimmäisillä treffeillä. Herrasmies ei vonkaa vielä ensimmäisillä. Eikä homot vielä kolmansillakaan.
Kyllä minä saatan antautua jos daami kauniisti pyytää. Herrasmies ei myöskään jätä naista pulaan
Tietenkin on.
Ja naisethan pahastuu tai epäilee miehen heteroutta jos ei yritä seksiä. Nainen sen kuitenkin päättää sitten yhä edelleen.
Kyllä monet miehetkin mieluummin tutustuisi ensin vähän. Probleema on siinä, että nykyään naiset bongaavat vain lähinnä pelimiehiä, koska nämä ovat eniten esillä.
Älä harrasta vastoin omaa sisintäsi. En tiedä sinusta mutta minusta on ihan hyvä että vain seksin perässä olijat joita ei edes kiinnosta tutustua, suodattuvat pois. Sitä paitsi, itsellä ainakin täytyy luottaa mieheen jne. eikä siinä ole mitään aikamäärettä milloin se tapahtuu ja ajattelen vähän samoin kuin sinä. Joku nappaa heti ja luottamus syntyy nopesti mutta jos ei, niin sehän tarkoittaa vain sitä ettei mies herätä sinussa sellaista oloa joten miksi ihmeessä harrastaisit seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä, miksi aloitusta haluaa pitkittää. Liittyykö siihen että kiinnostus on matalaa, vai jonkinlaiseen vakaumukseen/periaatteeseen? Vai voisiko ap olla ns. demiseksuaali, jonka seksuaaliset tunteet heräävät vasta pitemmän tutustumisen myötä, mutta eivät siinä vaiheessa ole välttämättä mitenkään niukkoja?
Itse kysymys siitä, miten tällaisen parisuhteen löytäisi, on hankala, koska "ihmiset jotka haluavat harrastaa seksiä vasta vakiintuneessa suhteessa mutta ennen avioliittoa" eivät ole mikään yhtenäinen ryhmä, joka viihtyisi tietyissä paikoissa tai jolla olisi tiettyjä tuntomerkkejä.
Vierailija kirjoitti:
en välttämättä halua seksiä suoraan, mutta jos nainen on pihtaavaa sorttia kertoo ettei halua minua tarpeeksi ja siirryn seuraavaan.
Mistä erotat luottamuksen tarpeen ja pihtaamisen toisistaan? Pitääkö luottamuksellisen suhteen ennen seksiä tarvitsevan naisen tehdä mainoskampanja, että tykkään seksistä ja siitä ei ole aiemmissa suhteissa ollut pulaa?
Eikö se ole vanhanaikaista rajoittaa ”se” toiminta vain sänkyyn?