Onko nykyään mahdollista löytää parisuhde ellei tahdo heti hypätä sänkyyn?
Moni mies tuntuu haluavan mahdollisimman varhaisessa vaiheessa "koeajaa" tai "kokeilla seksuaalista yhteensopivuutta". Itselleni kun seksi ei ole mitään pelkkää lihallista nautintoa vaan rakastelua/tapa osoittaa rakkautta toista kohtaan, niin seksi uuden ihmisen kanssa ei todellakaan nappaa. Haluan ensin tutustua rauhassa, kehittää syviä tunteita, sitoutua ja luottaa toiseen sataprosenttisesti ennen kuin olen edes kiinnostunut menemään sänkyyn. Löytyykö nykyään enää muita näin ajattelevia?
Seuraa olen etsinyt lähinnä tinderistä ja baareista, koska muualla en oikein pääse tapaamaan miehiä, mutta noissa paikoissa tuntuu juurikin olevan vain niitä seksiä etsiviä/koeajon haluavia miehiä. Jutut kaatuu aina siihen, kun selitän etten ole vielä valmis seksiin niin aikaisin, koska tarvitsen rakkaudentunteita.
Kommentit (129)
Miten olisi mies kulttuurista, jossa ei harrasteta esiaviollista seksiä? Esim itseäni kosiskelevat parhaillaan egyptiläinen ja intialainen mies. Kristittyjä molemmat (kristityistä perheistä), niin ei uskonnon ja siitä aiheutuvien kulttuurierojen vuoksi ole ongelmaa. Ja ovat korkeasti koulutettuja sekä kansainvälisiä (Euroopassa työsuhteissa). Toki ongelmana se että itseni pitäisi myös muuttaa muualle, koska mies ei ehkä saisi sopivaa työpaikkaa, koska Suomessa on niin vähän sopivia yrityksiä ja huono palkkakin.
Itse "hyppäsin sänkyyn" vasta kuukausien tapailun jälkeen, loppuun asti mentiin vasta avioliitossa.
Karsi niin paljon miehiä, että paras jäi jäljelle. Miehelläni ei ole edes uskonnollista vakaumusta
Itse "hyppäsin sänkyyn" vasta kuukausien tapailun jälkeen, loppuun asti mentiin vasta avioliitossa.
Karsi niin paljon miehiä, että paras jäi jäljelle. Miehelläni ei ole edes uskonnollista vakaumusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko koskaan käynyt mielessä että, kenties mies on ollut aiemmin suhteessa jossa oli seksiä vain vähän tai se oli jo loppunut kokonaan, eikä hän enää halua uutta vastaava suhdetta?
Ja jos se on sama jo heti alussa, kun pitäs olla kiihkeetä ja intohimoista, niin mitä se on arjen tullessa suhteeseen. Päivittäistä päänsärkyä?
Miten se voisi olla kiihkeää ja intohimoista jos toista ei edes vielä tunne? Eihän tutustuminen ilman seksiä kerro mitään siitä kuinka kiihkeää ja intohimoista seksiä parisuhteessa on.
Jotenkin aika karmivakin ajatus, että mies olisi samantien valmis panemaan suunnilleen ketä tahansa randomia naista jos tämä vaan moista ehdottaisi.
Se on varmaan aika yksilöllistä. Kyllä meillä on ollut alusta asti kiihkoa ja intohimoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko koskaan käynyt mielessä että, kenties mies on ollut aiemmin suhteessa jossa oli seksiä vain vähän tai se oli jo loppunut kokonaan, eikä hän enää halua uutta vastaava suhdetta?
Ja jos se on sama jo heti alussa, kun pitäs olla kiihkeetä ja intohimoista, niin mitä se on arjen tullessa suhteeseen. Päivittäistä päänsärkyä?
Miten se voisi olla kiihkeää ja intohimoista jos toista ei edes vielä tunne? Eihän tutustuminen ilman seksiä kerro mitään siitä kuinka kiihkeää ja intohimoista seksiä parisuhteessa on.
Jotenkin aika karmivakin ajatus, että mies olisi samantien valmis panemaan suunnilleen ketä tahansa randomia naista jos tämä vaan moista ehdottaisi.
Nyt eletään jo vuotta 2019 ja maailma muuttuu, tavat ja tottumukset muuttuvat.
Ei kaikista muutoksista tarvitse pitää, mutta on hyvä kuitenkin olla edes vähän perillä niistä.
Mikään ei ole niin kuin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi taitaa olla aikamoinen vässykkä kun noin kauan odotti siittämistä.
Itsehän panen viimeistään toisilla treffeillä.
Jos tokat treffit ovat tulleet, niin se tarkoittaa että kiinnostusta on. Joten miksi siis pitkittää seksiä. Jos nainen ei seksiä halua, niin ei kiitos lainkaan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Jos tokat treffit ovat tulleet, niin se tarkoittaa että kiinnostusta on. Joten miksi siis pitkittää seksiä. Jos nainen ei seksiä halua, niin ei kiitos lainkaan sitten.
Mikä saa kirjoittamaan tuntemattomasta noin ilkeästi? Mistä epävarmuudesta tämä kertoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makunsa ja arvonsa kullakin. Itse en tuollaista jokaisen kanssa sänkyyn hyppijää huolisi mistään hinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makunsa ja arvonsa kullakin. Itse en tuollaista jokaisen kanssa sänkyyn hyppijää huolisi mistään hinnasta.
Niinhän ne naiset aina sanoo. Kutsuvat minua hunsvotiksi joka on nussinut kaikkia. "Minä en sellaiseen lähde"
Silti lopputulos on se että tuon sanonut nainen on sängyssäni illan päätteeksi.
Naiset puhuvat yhtä, ja tekevät toista : )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa kirjoittamaan tuntemattomasta noin ilkeästi? Mistä epävarmuudesta tämä kertoo?
Ihan kokemuksen syvä rintaääni tämä vain on
en välttämättä halua seksiä suoraan, mutta jos nainen on pihtaavaa sorttia kertoo ettei halua minua tarpeeksi ja siirryn seuraavaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko monetkin tokat treffit takana?
Haluaisin tavata ihmisen, joka on niin ihana ja vastustamaton, että on ihan luonnollista harrastaa seksiä suhteen alussa. Ei nyt välttämättä ekoilla treffeillä, mutta jos kolmansilla ei ole päästy iholle asti, niin riittääkö kiinnostusta sitten kun arki stressaa, ikää tulee ja eikä ole enää ensi-ihastuksen vaaleanpunaiset lasit päässä?
En ole koskaan ollut tilanteessa, jossa ensin fyysisesti yhdentekevä ihminen olisi muuttunut muiden omaisuuksien vuoksi himottavaksi. Kiinnostavaksi ystävänä kyllä, mutta ei rakastajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän ne naiset aina sanoo. Kutsuvat minua hunsvotiksi joka on nussinut kaikkia. "Minä en sellaiseen lähde"
Silti lopputulos on se että tuon sanonut nainen on sängyssäni illan päätteeksi.
Naiset puhuvat yhtä, ja tekevät toista : )
No minä olen elänyt, kuten puhunutkin.
Varmaan sitten minäkin olisin laonnut heti jos olisin tavannut kaltaisesi Miehen.
On mahdollista. Tai mikä mielestäsi on "heti"? Me siirryyimme makuuhuoneen puolelle 3 viikkoa tapaamisesta 8. treffeillä. Ja minun aloitteestani! Mies oli sen verran ujo, että lopulta kysyin suoraan, eikös tarkoitus ole tutustua myös fyysisesti. Hetken hämmennyksen jälkeen hän ymmärsi, että nyt melaa mekkoon. Sitten toimi kyllä kiitettävästi ;-)
Jälkikäteen nauroi, että pasmat menivät hetkeksi ihan sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko monetkin tokat treffit takana?
olen nussinut arviolta 150-200 naista.
en "laske", joten tarkkaa lukua en tiedä.
Ei niille miehelle pidä sitten automaattisesti heti antautua, jos et heti halua sänkyyn ja jälkeen sitten u l i s t a.
Vierailija kirjoitti:
Hyvän parisuhteen vinkki on anna anteeksi ja anna tarpeeksi 🤗
Tämä 💪😇👍🏻 resepti onneen on siis kuitenkin melko yksinkertainen.
Jos haluu saada on pakko antaa.
On mahdollista. Ne jotka haluavat "koeajaa", vaikket sinä halua, eivät ole sitä parisuhdemateriaalia muutenkaan.