Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko nykyään mahdollista löytää parisuhde ellei tahdo heti hypätä sänkyyn?

Vierailija
19.12.2019 |

Moni mies tuntuu haluavan mahdollisimman varhaisessa vaiheessa "koeajaa" tai "kokeilla seksuaalista yhteensopivuutta". Itselleni kun seksi ei ole mitään pelkkää lihallista nautintoa vaan rakastelua/tapa osoittaa rakkautta toista kohtaan, niin seksi uuden ihmisen kanssa ei todellakaan nappaa. Haluan ensin tutustua rauhassa, kehittää syviä tunteita, sitoutua ja luottaa toiseen sataprosenttisesti ennen kuin olen edes kiinnostunut menemään sänkyyn. Löytyykö nykyään enää muita näin ajattelevia?

Seuraa olen etsinyt lähinnä tinderistä ja baareista, koska muualla en oikein pääse tapaamaan miehiä, mutta noissa paikoissa tuntuu juurikin olevan vain niitä seksiä etsiviä/koeajon haluavia miehiä. Jutut kaatuu aina siihen, kun selitän etten ole vielä valmis seksiin niin aikaisin, koska tarvitsen rakkaudentunteita.

Kommentit (129)

Vierailija
101/129 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivakka peiton heiluttaminen käy liikunnasta.

Vierailija
102/129 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on demiseksuaali. Ja demiseksuaaleja kyllä löytyy enemmänkin. Harmi, että kontrolloimattomat seksuaalit eivät tätä tiedosta, vaan vaativat samaa holtitonta, lähes tuntemattomien ihmisten kanssa, seksin harrastamista muiltakin. Ahdistavaa ja itsekästä painostusta. Ihmiset ovat erilaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/129 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko koskaan käynyt mielessä että, kenties mies on ollut aiemmin suhteessa jossa oli seksiä vain vähän tai se oli jo loppunut kokonaan, eikä hän enää halua uutta vastaava suhdetta?

Ja jos se on sama jo heti alussa, kun pitäs olla kiihkeetä ja intohimoista, niin mitä se on arjen tullessa suhteeseen. Päivittäistä päänsärkyä?

Miten se voisi olla kiihkeää ja intohimoista jos toista ei edes vielä tunne?

Huh huh, tämä kertoo jo kaiken.

Vierailija
104/129 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse "hyppäsin sänkyyn" vasta kuukausien tapailun jälkeen, loppuun asti mentiin vasta avioliitossa.

Karsi niin paljon miehiä, että paras jäi jäljelle. Miehelläni ei ole edes uskonnollista vakaumusta

Miehesi taitaa olla aikamoinen vässykkä kun noin kauan odotti siittämistä.

Itsehän panen viimeistään toisilla treffeillä.

Jos tokat treffit ovat tulleet, niin se tarkoittaa että kiinnostusta on. Joten miksi siis pitkittää seksiä. Jos nainen ei seksiä halua, niin ei kiitos lainkaan sitten.

Onko monetkin tokat treffit takana?

olen nussinut arviolta 150-200 naista.

en "laske", joten tarkkaa lukua en tiedä.

Et taida olla kauhean nirso. 😁

Ei kyntömies sarkaa valitse.

Vierailija
105/129 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni toimi tämä: ”En halua pilata tätä kiirehtimällä”. Ollaan oltu 22 vuotta yhdessä.

Jos seksin harrastaminen on potentiaalisesti suhteen pilaava asia on tuossa vaiheessa pakko todeta että potentiaalia suhteelle ei ole.

Vierailija
106/129 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellainen, jota ei kerta kaikkiaan kiinnosta seksi jonkun lähes tuntemattoman kanssa. En tajua miksi tästä yritetään vääntää jotain ongelmaa.

Se ei lainkaan tarkoita, etteikö seksi kiinnostaisi sitten tutun ihmisen kanssa kun ollaan jo läheisempiä. Parisuhteessa se on lähes päivittäistä.

Vierailija
107/129 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko koskaan käynyt mielessä että, kenties mies on ollut aiemmin suhteessa jossa oli seksiä vain vähän tai se oli jo loppunut kokonaan, eikä hän enää halua uutta vastaava suhdetta?

Ja jos se on sama jo heti alussa, kun pitäs olla kiihkeetä ja intohimoista, niin mitä se on arjen tullessa suhteeseen. Päivittäistä päänsärkyä?

Minkä kaiken? Sen, että jotkut kaipaavat tunneyhteyttä ennen seksiä? 

Vierailija
108/129 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en välttämättä halua seksiä suoraan, mutta jos nainen on pihtaavaa sorttia kertoo ettei halua minua tarpeeksi ja siirryn seuraavaan.

Mistä erotat luottamuksen tarpeen ja pihtaamisen toisistaan? Pitääkö luottamuksellisen suhteen ennen seksiä tarvitsevan naisen tehdä mainoskampanja, että tykkään seksistä ja siitä ei ole aiemmissa suhteissa ollut pulaa?

Erityisesti nykyaikana luottamus tuntuu todella tärkeältä. Aikana, jolloin esimerkiksi salakuvaaminen on helppoa ja muunkinlainen nolaaminen onnistuu kun suurimmalla osalla on sometilit.

Vierailija
109/129 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse "hyppäsin sänkyyn" vasta kuukausien tapailun jälkeen, loppuun asti mentiin vasta avioliitossa.

Karsi niin paljon miehiä, että paras jäi jäljelle. Miehelläni ei ole edes uskonnollista vakaumusta

Miehesi taitaa olla aikamoinen vässykkä kun noin kauan odotti siittämistä.

Itsehän panen viimeistään toisilla treffeillä.

Jos tokat treffit ovat tulleet, niin se tarkoittaa että kiinnostusta on. Joten miksi siis pitkittää seksiä. Jos nainen ei seksiä halua, niin ei kiitos lainkaan sitten.

Onko monetkin tokat treffit takana?

olen nussinut arviolta 150-200 naista.

en "laske", joten tarkkaa lukua en tiedä.

Et taida olla kauhean nirso. 😁

Ei kyntömies sarkaa valitse.

Ei niin, koska pippeli hoitaa ajatustyön kyntömiehen puolesta.

Vierailija
110/129 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraa olen etsinyt lähinnä tinderistä ja baareista

Joo tota noin... Kyllä tää AP taitaa nyt olla niin, että. Ihan. Oma. Syy.

M/39

Vierailija
111/129 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on. Ihmisiä on erilaisia. Kyllä itse ainakin pidän siitä kiinni ihan rohkeasti ja usein teen sen selväksi alkumetreillä. Pitää uskaltaa olla oma itsensä ja tehdä/jättää tekemättä mikä ei tunnu itsestä hyvältä.

Vierailija
112/129 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan miehenä:

Jos nainen haluaa odottaa, niin minulle tulee väistämättä tunne, ettei hän tunne minua kohtaan himoa tai hänellä on muitakin vaihtoehtoja. Siinäkään tapauksessa en siis ole tarpeeksi kiinnostava.

Kyllä sitä vaan kumman nopeasti sänkyyn päädytään, jos kemiat kohtaa.

Toivoisin voivani luottaa, ettei pidempi tutustuminen tarkoita noita kahta ensimmäistä, mutta kokemukseni on tehnyt minut epäileväiseksi ja oma kiinnostukseni saattaa lopahtaa, vaikka syy olisikin viattomasti se, että nainen tahtoo oikeasti tutustua kunnolla juuri MINUUN ennen sänkyyn hyppäämistä.

Itsepähän tästä ja omista kokemuksistani kärsin. Rakkautta en ole löytänyt.

M

Vierailija
113/129 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan miehenä:

Jos nainen haluaa odottaa, niin minulle tulee väistämättä tunne, ettei hän tunne minua kohtaan himoa tai hänellä on muitakin vaihtoehtoja. Siinäkään tapauksessa en siis ole tarpeeksi kiinnostava.

Toivoisin voivani luottaa, ettei pidempi tutustuminen tarkoita noita kahta ensimmäistä, mutta kokemukseni on tehnyt minut epäileväiseksi ja oma kiinnostukseni saattaa lopahtaa, vaikka syy olisikin viattomasti se, että nainen tahtoo oikeasti tutustua kunnolla juuri MINUUN ennen sänkyyn hyppäämistä.

M

Vastaat miehenä sen sijaan, että miehenä olisit vastannut? Herää kysymys, kuka siellä oikein esiintyy miehenä ja vastaa.

Vierailija
114/129 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään suostu pian harrastamaan seksiä uuden ihmisen kanssa. Viimeks tapailin kuukauden miestä ja vain pussailimme. Etsin vielä omaa kultakimpaletta 🙂

Niin, eli mies hukkasi kuukauden elämästään, koska pidit häntä varalla.

Vierailija
115/129 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan miehenä:

M

Ymmärrän. Enkä ole itse toisia tai kolmansia treffejä pidemmälle odottanut, jos olen tuntenut vetoa mieheen.

Toisaalta, nyt kun ikää ja elämänkokemusta on jo kertynyt vähän enemmän, olen miettinyt, että voisin hyvinkin hieman venyttää odotusta. Luulenpa, että osaan kyllä ilmasta toiselle, että haluan häntä, vaikka näkisin, että voisimme vielä odottaa hetken ennen etenemistä. Että, ei huolta siitä, ettenkö tuntisi himoa.

Hunger is the best sauce, you know... :)

N45

Vierailija
116/129 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, yhdessä suhteessa pihtasin 6 kk, eikä siitä suhteesta koskaan tullut mitään, oli mennyt jo luonnollinen hetki ohi.

Mieheni kanssa mentiin sänkyyn kahdessa tunnissa, ja peitto heiluu ja suhde voi hyvin vielä 10 v myöhemmin.

Kun se on se oikea, ei ole syytä jäädä odottelemaan, elämä on lyhyt.

Vierailija
117/129 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä kaiken? Sen, että jotkut kaipaavat tunneyhteyttä ennen seksiä? 

Kaikilla ei mene tunneyhteyteen yhtä kauan. Ja ei, en rakastunut usein, mutta kun oikeasti sopiva sattui kohdalle, se oli heti menoa.

Vierailija
118/129 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään suostu pian harrastamaan seksiä uuden ihmisen kanssa. Viimeks tapailin kuukauden miestä ja vain pussailimme. Etsin vielä omaa kultakimpaletta 🙂

Tiesiköhän se kultakimpale, että naisella oli useampi ehdokas kierrossa?

Jos tiesi, mahtoiko hänellä olla voittajafiilis tultuaan valituksi?

Vierailija
119/129 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hop

Vierailija
120/129 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesiköhän se kultakimpale, että naisella oli useampi ehdokas kierrossa?

Jos tiesi, mahtoiko hänellä olla voittajafiilis tultuaan valituksi?

Minä tapailin silloin vain tätä yhtä. Enkä lähde ihan heti seuraavan kanssa treffeille. Muutaman kuukauden kuluttua tuosta näin uuden miehen, jonka kanssa toimin aivan samalla tavalla. Ja hänelläkään ei ole kiire hypätä heti sänkyyn.