Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nykyään mahdollista löytää parisuhde ellei tahdo heti hypätä sänkyyn?

Vierailija
19.12.2019 |

Moni mies tuntuu haluavan mahdollisimman varhaisessa vaiheessa "koeajaa" tai "kokeilla seksuaalista yhteensopivuutta". Itselleni kun seksi ei ole mitään pelkkää lihallista nautintoa vaan rakastelua/tapa osoittaa rakkautta toista kohtaan, niin seksi uuden ihmisen kanssa ei todellakaan nappaa. Haluan ensin tutustua rauhassa, kehittää syviä tunteita, sitoutua ja luottaa toiseen sataprosenttisesti ennen kuin olen edes kiinnostunut menemään sänkyyn. Löytyykö nykyään enää muita näin ajattelevia?

Seuraa olen etsinyt lähinnä tinderistä ja baareista, koska muualla en oikein pääse tapaamaan miehiä, mutta noissa paikoissa tuntuu juurikin olevan vain niitä seksiä etsiviä/koeajon haluavia miehiä. Jutut kaatuu aina siihen, kun selitän etten ole vielä valmis seksiin niin aikaisin, koska tarvitsen rakkaudentunteita.

Kommentit (129)

Vierailija
1/129 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, mutta en juuri käy baareissa enkä ole tinderissäkään.

Vierailija
2/129 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollista kyllä, mutta vaikeaa.

Monet miehet todennäköisesti ajattelevat että jos seksiä ei ole viimeistään kolmansilla treffeillä, niin sitä tuskin on paljon juuri ollenkaan ja se on no thanks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/129 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on liian lyhyt odottamiseen, ja useimmiten sitä odottamista ei edes palkita, niin miksi vaivautua?

Tyhjää saa pyytämättäkin.

Vierailija
4/129 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on noista paikoista. Muualta joo.

Vierailija
5/129 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koskaan käynyt mielessä että, kenties mies on ollut aiemmin suhteessa jossa oli seksiä vain vähän tai se oli jo loppunut kokonaan, eikä hän enää halua uutta vastaava suhdetta?

Vierailija
6/129 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä muualta? Töissä ja harrastuksissa suurin osa naisia ja tuttavapiirissäkään ei ole ketään kiinnostavia sinkkumiehiä. Tuntuu etten tapaa miehiä missään. Nettideittailu ei tosiaan edes ole oma juttuni, haluan tavata kasvotusten.

Vierailija
7/129 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder tai yökerhot/Pubit eivät välttämättä paras vaihtoehto hitaasti lämpeneville.

Vierailija
8/129 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se mahdollista on, mutta jos mies ei halua seksiä ennen sitoutumista niin syynä voi olla hänen pelkonsa ja se voi olla ihan aiheellinen. Niin teki oma mieheni, pihtasi kunnes oltiin jo tapailtu pari-kolme kuukautta ja alettu tehdä yhteisiä suunnitelmia (lomanviettoa, matkoja). Kun seksiä sitten vihdoin oli niin kävi ilmi erittäin vaatimaton varustus ja kroonisen sairauden aiheuttamat laukeamis-ongelmat.

Vierailija
9/129 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkään siinä sitten menee, että olet valmis seksiin. Puoli vuotta?

Vierailija
10/129 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan nimenomaan tutustua kunnolla ennen petiin menoa. Takana on muutama ns. yhden yön suhde sattumalta tavatun naisen kanssa ja en oikesti saanut niistä hirveästi irti. Minua kiinnostaa ja lopulta myös kiihottaa juuri se mitä naisen pääkopasta löytyy, miten ajatuksemme ja arvomme sopivat yhteen, miten keskustelumme toimii.

Kokemukseni perusteella ei kannata ajatella vastakkaista sukupuolta yhtenäisenä ryhmänä. Molemmista löytyy sikailijoita, idiootteja, sadisteja, ja toisaalta fiksuja, tunneherkkiä ja helliä ihmisiä.

Jos kolmannet treffit ovat joillekin tärkeä porras niin olkoot.

Vierailija
11/129 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko koskaan käynyt mielessä että, kenties mies on ollut aiemmin suhteessa jossa oli seksiä vain vähän tai se oli jo loppunut kokonaan, eikä hän enää halua uutta vastaava suhdetta?

Ja jos se on sama jo heti alussa, kun pitäs olla kiihkeetä ja intohimoista, niin mitä se on arjen tullessa suhteeseen. Päivittäistä päänsärkyä?

Vierailija
12/129 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastavaa ainakin.

Vierailija
13/129 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakohtaisesta kokemuksesta sanoisin, ettei parisuhdetta ole mahdollista löytää nopeasti seksiä harrastamalla.

Ei sitä toki tunnu löytyvän hitaamminkaan etenemällä, mutta tuo nopea eteneminen ainakin on omalla kohdalla ollut aivan tuhoon tuomittu toimintamalli.

Itseäni ei irtoseksi siis edes kiinnosta, mutta sitä on tullut harrastettua kun olen nuorempana yrittänyt olla avomielisempi ja kuvitellut sen johtavan parisuhteeseen. 

N43

Vierailija
14/129 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä onkin mielenkiintoinen asia.

Eroni jälkeen minulla on ollut useita 2-6v suhteita. Ovat alkaneet yhden yön suhteesta, joista sanotaan, ettei mies koskaan soita. No on kyllä aina soittanut.

Nyt olen ollut sinkkuna tietoisesti ja vakaasti 4 vuotta. Tavannut juuri mukavan miehen. ynt pelkään, että jos hän tuntuukin edelleen mukavalta ja sitten sängyssä osoittautuu, ettemme yhtään sovi toisillemme? Kamalaa. Hirveä pettymys.

Vierailija
15/129 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä muualta? Töissä ja harrastuksissa suurin osa naisia ja tuttavapiirissäkään ei ole ketään kiinnostavia sinkkumiehiä. Tuntuu etten tapaa miehiä missään. Nettideittailu ei tosiaan edes ole oma juttuni, haluan tavata kasvotusten.

Kysy alepassa kiinnostavan näköiseltä mieheltä kumman kurkun ottaisit. Olethan nainen etkä oikein osaa tehdä päätöksiä. Tihihi.... Toimii romanttisissa komedioissa niin miksei sitten tosielämässäkin.

16/129 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita hihhuleita jotka säästää avioliittoon asti?

Kyllä itse mieluiten "koeajan", koska sitten olet kusessa jos tajuat vasta avioitumisen jälkeen että ei toimikkaa...

Vierailija
17/129 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska tietysti kiinnostut niistä tasokkaista miehistä jotka haluavat nopeasti seksiä - mutta eivät halua kanssasi parisuhdetta.

Vierailija
18/129 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on ihan samat odotukset. Toisella tapaamisella viimeistään odotetaan yhteistä yötä ja vähän aiemmin on kerrottu kahvilla/syödessä vähintään rivien välistä että on käyty muidenkin kanssa äskettäin treffeillä kun ei ihan vielä ole päätös selvillä. Se jos mikä luo koeajotunnelman.

Vierailija
19/129 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo mahollista. älä pihtaa. seksi on kivaa

Vierailija
20/129 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tarvitsen rakkaudentunteita ennen seksiä"

No aivan VARMASTI mies kuin mies ottaa jalat alleen tuollaisen lausahduksen jälkeen!

t: mies