Mikä on puolisosi sotilasarvo?
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totaalikieltäytyjä. Todella tyytyväinen että minulla on oikea mies eikä mikään koulutettu koira.
No mikä sen oikean miehesi sotilasarvo sitten on ja miksi mainitsit vain tuon totaalihiiren?
🤣🤣💎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, vaimoni on yliluutnantti. Arvostan. Asevelvollisuuden suorittaminen oli tässä naisessa yksi suurimpia mielenkiinnon herättäjiä. No o.k., oli hyvä perse myös. Itse olen suuri sotapäällikkö elikkäs alikersantti.
Ei asevelvollisuutta suoriteta.
Kyllä minä ainakin suoritin.
Suoritit varusmiespalveluksen!
Asevelvollisuus on aivan eri juttu.Eikä ole, asia on tuosta aivan hyvin ymmärrettävissä jos ei ole totaalivajakki. Sinä vain haluat viisastella vaikka hyvin tiedät mitä tarkoitettiin. Mitähän kuvittelet sillä voittavasi? Ainakin aikaa menee hukkaan.
Jos olisit ollut intissä niin tietäisit eron.
Juuri sen vuoksi saivartelen, koska leuhkit sotilasarvollasi, mutta et tiedä termien eroa. Joko sinut on vapautettu palveluksesta tai olet vielä liian nuori!
Eipä löydy, vapautettu palveluksesta sodan ja rauhan aikaan sairauden vuoksi.
Ei ole käynyt armeijaa. Ihan sama.
Ylikersantti. Mulle ihan sama, mikä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, vaimoni on yliluutnantti. Arvostan. Asevelvollisuuden suorittaminen oli tässä naisessa yksi suurimpia mielenkiinnon herättäjiä. No o.k., oli hyvä perse myös. Itse olen suuri sotapäällikkö elikkäs alikersantti.
Ei asevelvollisuutta suoriteta.
Kyllä minä ainakin suoritin.
Suoritit varusmiespalveluksen!
Asevelvollisuus on aivan eri juttu.Eikä ole, asia on tuosta aivan hyvin ymmärrettävissä jos ei ole totaalivajakki. Sinä vain haluat viisastella vaikka hyvin tiedät mitä tarkoitettiin. Mitähän kuvittelet sillä voittavasi? Ainakin aikaa menee hukkaan.
Jos olisit ollut intissä niin tietäisit eron.
Juuri sen vuoksi saivartelen, koska leuhkit sotilasarvollasi, mutta et tiedä termien eroa. Joko sinut on vapautettu palveluksesta tai olet vielä liian nuori!
Jälleen väärin. Voi voi. Oletko pienituloinen kun pitää noin yrittää päteä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En alenna itseäni, itselläni 2 korkeakoulututkintoa, vitsillä välillä kutsutaan mua kapteenskaksi 😁
Et ole kapteenska reservin kapteenin puolisona. Itse olen ammattisotilaat kapteenska! Ja yliopistotutkinto minullakin😀😀😀
Jospa se onkin reservin kapteenska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En alenna itseäni, itselläni 2 korkeakoulututkintoa, vitsillä välillä kutsutaan mua kapteenskaksi 😁
Et ole kapteenska reservin kapteenin puolisona. Itse olen ammattisotilaat kapteenska! Ja yliopistotutkinto minullakin😀😀😀
Jospa se onkin reservin kapteenska.
Kyllä! Tämä on oikea termi, koska kapteeni ja reservin kapteeni ovat aivan eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vähän noloa keulia sillä ettei toinen ole "oikea" kapteenska? 😂 upseerikerholla tuollainen näytettäisiin pihalle.
T. Ammattisotilaan puoliso itsekin.
Ei reserviläiset pyöri upseerikerholla. Eikä varsinkaan niiden vaimot.
Ketkä pyörii, ketkä ei.
Mutta pointti oli, että ammattisotilaiden silmissä tuollainen naisten nokittelu tällä asialla on hupaisaa. Vaikka se tapahtumapaikka ei upseerikerho olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vähän noloa keulia sillä ettei toinen ole "oikea" kapteenska? 😂 upseerikerholla tuollainen näytettäisiin pihalle.
Ei näytettäisi.
T. Ammattisotilaat puoliso myös
Naurettaisiin tietenkin, helvetin tekstinsyöttö.
Menisitkö itse sanomaan tuollaista ammattisotilaiden kuullen ja luulisit, ettei aiheita hilpeyttä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä pyörii sekä että. Siviili, joka on puolustusvoimilla töissä, ja reserviupseeri, voi olla jäsen. Lisäksi paikkakunnalla voidaan mennä syömään sinne porukalla, kunhan joku on jäsen.
Oli miten oli, naurettavaa vertailla tuolla tavalla titteleitä. Ja päteä puolison tittelillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä pyörii sekä että. Siviili, joka on puolustusvoimilla töissä, ja reserviupseeri, voi olla jäsen. Lisäksi paikkakunnalla voidaan mennä syömään sinne porukalla, kunhan joku on jäsen.
Oli miten oli, naurettavaa vertailla tuolla tavalla titteleitä. Ja päteä puolison tittelillä.
Ai meinaat, että kun on paikkakunnalla kertausharjoituksissa niin on res kapt upseerikerholla. No juu ei ole.
Varsinkin kun kerhot on yhdistystoimintaa hyvin useassa varuskunnassa ja jäseneksi pääsee kantahenkilökunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se res kapt tässä nyt pätee. Mieshän voi olla automyyjä vaikka oikeasti. On aivan eri asia olla sotilas ammatikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se res kapt tässä nyt pätee. Mieshän voi olla automyyjä vaikka oikeasti. On aivan eri asia olla sotilas ammatikseen.
Et vieläkään tajunnut pointtia. Reservin kaptenskakin kirjoitti että häntä sanotaan kaptenskaksi _vitsillä_ ja täällä joku ammattisotilaan rouva alkaa nokittelemaan että MINÄ olen oikea kapteenska, et sinä!
Ja minun upseerimiestä ainakin hävettäisi ihan hirveäsri jos pätisin näin turhasta muille naisille. Olen toki ylpeä hänestä ja hienoa olla sotilaan vaimo, mutta ei se mikään meriitti ole.
Sai kutsunnoissa alunperin lykkäystä ja myöhemmin sai T-paperit eli kertaukseen menoa ei tarvi pelätä :) Olen todella tyytyväinen ja ylpeä miehestäni :)