Mikä on puolisosi sotilasarvo?
Kommentit (112)
Vapautus. Kävi kyllä kiltisti kutsunnoissa pariinkin kertaan toteamassa että voi kyllä tulla, mutta omaa erittäin rankan lapsuuden vuoksi niin pahan auktoriteettiongelman, että vastuu siirtyy kuulijalle jos jotakin tapahtuu. Ja ihan kiltti mies on, mutta myös älykäs ja omapäinen, eikä varmasti olisikaan sietänyt minkäänlaista simputusta. Totesivat yksissä tuumin kutsunnoissa että parempi näin. Hyvin on pärjännyt elämässä ilmankin.
Alipiccolo. Oli kovissa laukunkantohommissa vuonna 2015
Joku raalihan tuo vaimo oli. En muista oliko korpraali vai kenraali. Itse lensin intistä ulos kun paskansin vääpelin saappaaseen.
Resevin kapteeni. Ollut useissa kriisinhallintatehtävissä ulkomailla. Olen ylpeä hänestä.
T. Kapteenska
Keittiö-aauu, kuten on tehtävänsä myös kotona.
Vierailija kirjoitti:
Resevin kapteeni. Ollut useissa kriisinhallintatehtävissä ulkomailla. Olen ylpeä hänestä.
T. Kapteenska
Ihana että olet ylpeä hänestä, mutta en alentaisi itseäni pelkästään puolisoni vaimoksi, toivottavasti et sinäkään.
Vierailija kirjoitti:
Kenraali mutta ei olla vielä naimisissa. Vasta viime kuussa lähetin sille rahani että se saa miljoonaperintönsä lunastetuksi amiriikassa.
Toivottavasti postissa eivät sössi asiaa, jos siis käteistä lähetit. Tuohon muuten voi tulla jotain tullimaksuja aika paljon, kyllä se kenraali sitten ilmoittaa jos tarvitsee lunastusmaksun. Maksaa varmasti korkojen kanssa takaisin, sehän on kunnia-asia!
Vänrikki. Tulenjohtaja. Arvoon tyytväinen. Isäni vitsailee että tulenjohtajillao on toisiksi lyhin elin iän odote sodassa.
En alenna itseäni, itselläni 2 korkeakoulututkintoa, vitsillä välillä kutsutaan mua kapteenskaksi 😁
Viestimies. Tietotekniikan parissa työskentelevälle aselaji oli selvä valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vänrikki. Tulenjohtaja. Arvoon tyytväinen. Isäni vitsailee että tulenjohtajillao on toisiksi lyhin elin iän odote sodassa.
Nuo eliniänodotukset on täyttä tornihuhua ja paskapuhetta.
Vierailija kirjoitti:
Joku raalihan tuo vaimo oli. En muista oliko korpraali vai kenraali. Itse lensin intistä ulos kun paskansin vääpelin saappaaseen.
Ei per... Oletko tosissasi?
Mies ehti aukissa korpraalivaiheeseen ennenkä polvi murtui ja C-paperit. Olen itse reservijääkäri. Tyytyväisiä ollaan tähän, ei niitä kertauksia pikkulapsiarkeen kaivata jota vuoden palvelusoloaika olisi tulevaisuudessa edellyttänyt
Vierailija kirjoitti:
Lyhin on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo eliniänodotukset on täyttä tornihuhua ja paskapuhetta.
Ei silloin, kun kyseessä on kertakäyttötulenjohtajat läpipainopakkauksessa.
Ollaan molemmat luutnantteja. Olen tyytyväinen.
Ei ole sotilasarvoa. Olen ihan tyytyväinen. Tuskin olisin itsekään mennyt, jos asepalvelus ei olisi miehille pakollinen. Oma sotilasarvoni on reservin vänrikki.
Kiltti viestivässykkä