Mikä on puolisosi sotilasarvo?
Kommentit (112)
Rajajääkäri. Sotilasarvolla ei ole minulle erityistä merkitystä.
Olemme molemmat sotilasarvottomia vaimoni kanssa. Ihan tyytyväisiä olemme molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Onko se miehelle kova paikka jos naisella on korkeampi sotilasarvo?
Ei ollenkaan. Onko sotilasarvolliselle naiselle ongelma, jos mies on ottanut c babers?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, vaimoni on yliluutnantti. Arvostan. Asevelvollisuuden suorittaminen oli tässä naisessa yksi suurimpia mielenkiinnon herättäjiä. No o.k., oli hyvä perse myös. Itse olen suuri sotapäällikkö elikkäs alikersantti.
Ei asevelvollisuutta suoriteta.
Kyllä minä ainakin suoritin.
Suoritit varusmiespalveluksen!
Asevelvollisuus on aivan eri juttu.
Ylimatruusi. Ei mikään tärkeä tekijä tuo sotilasarvo ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, vaimoni on yliluutnantti. Arvostan. Asevelvollisuuden suorittaminen oli tässä naisessa yksi suurimpia mielenkiinnon herättäjiä. No o.k., oli hyvä perse myös. Itse olen suuri sotapäällikkö elikkäs alikersantti.
Ei asevelvollisuutta suoriteta.
Kyllä minä ainakin suoritin.
Suoritit varusmiespalveluksen!
Asevelvollisuus on aivan eri juttu.
Eikä ole, asia on tuosta aivan hyvin ymmärrettävissä jos ei ole totaalivajakki. Sinä vain haluat viisastella vaikka hyvin tiedät mitä tarkoitettiin. Mitähän kuvittelet sillä voittavasi? Ainakin aikaa menee hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En alenna itseäni, itselläni 2 korkeakoulututkintoa, vitsillä välillä kutsutaan mua kapteenskaksi 😁
Et ole kapteenska reservin kapteenin puolisona. Itse olen ammattisotilaat kapteenska! Ja yliopistotutkinto minullakin😀😀😀
Onko vähän noloa keulia sillä ettei toinen ole "oikea" kapteenska? 😂 upseerikerholla tuollainen näytettäisiin pihalle.
T. Ammattisotilaan puoliso itsekin.
Ei näytettäisi.
T. Ammattisotilaat puoliso myös
Ei mun vaimo ole käynyt armeijaa. Enkä minä. Aikoinaan ei naiset vielä päässy palvelukseen.
Puolisoni ei ole suorittanut minkäänlaista asepalvelusta, koska maassa, jonka kansalainen hän on, naiset eivät suorita sellaista.
Oliko muita älyvapaita kysymyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Onko se miehelle kova paikka jos naisella on korkeampi sotilasarvo?
Ei, päinvastoin!
t: mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En alenna itseäni, itselläni 2 korkeakoulututkintoa, vitsillä välillä kutsutaan mua kapteenskaksi 😁
Et ole kapteenska reservin kapteenin puolisona. Itse olen ammattisotilaat kapteenska! Ja yliopistotutkinto minullakin😀😀😀
Onko vähän noloa keulia sillä ettei toinen ole "oikea" kapteenska? 😂 upseerikerholla tuollainen näytettäisiin pihalle.
T. Ammattisotilaan puoliso itsekin.
Ei näytettäisi.
T. Ammattisotilaat puoliso myös
Ei näytettäisi, mutta selän takana pidettäisiin idioottina.
T. Everstiluutnantin vaimo
Vierailija kirjoitti:
Sillä on C-paperit ja olen tyytyväinen. Eipähän joudu kertaamaan
Ei hän sitten ole edes mies kun ei ole armeijaa käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Totaalikieltäytyjä. Todella tyytyväinen että minulla on oikea mies eikä mikään koulutettu koira.
No mikä sen oikean miehesi sotilasarvo sitten on ja miksi mainitsit vain tuon totaalihiiren?
Ylikersantti. Muutama vuosi sitten tuli vapautus, jos sota syttyy, ei joudu rintamalle. Toimii työnsä puolesta sosiaalipuolen johtotehtävissä, ja sitä rataa sitten mahdollisen sodan aikanakin.