Mielisairaat turvallisuusalalla
Väkivaltaa piilossa. Onko mielisairaalla taustalla ura poliisina, sotilaana, muuna? Poliisit katseli laivalla sivussa kun vahtimestari laivalla hakkasi nuoren. Eikä asiaa edes (Helsingin!) poliisi tutkinut
Kommentit (18)
Ai että ne poimi sattumalta jonkun käytävällä kaikessa rauhassa kävelleen naisen ja pieksi hänet? Niinkö ajattelet? Kun paikalla on kameroita ja sivullisia eikä kukaan puuttunut siihen?
Tämä mies oli nukkumassa ja alettiin repiä hiuksista. Poliisia ei yhtään kiinnoatanut tutkia todisteista huolimatta. Se laiva on nyt meren pohjassa. Älä oleta sekopäitä juttujasi.
Ei järjestysapinoiksi hakeudu normaalit ihmiset. Ei järjestysmiehiksi eikä kytiksi. Pitää olla mieltymys väkivaltaan.
Eihän noihin hommiin halua kuin kontrollifriikit sosiopaatit. Vartijat on lähinnä wannabekyttiä, jotka ei kelpaa oikeiksi.
Vierailija kirjoitti:
Millä alalla ap on?
Liittyy asiaan millä tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Millä alalla ap on?
Kysymyksen esittäjä kuulostaa vartijalta.
Sinne joutaisi yks jos toinenkin mun NS töistäni ! Monta henkilöä. Pääasiassa eräs TS. Ja moni muu ! Siellä sitä vasta onkin täyshulluja suurin osa. Esim tää TS on. Siellä on aina kauhee meteli, ku suunnilleen kaikki o paikal. Täysin sekoja !!!! Hävettää mennä sinne !!!!!
Vierailija kirjoitti:
Ei järjestysapinoiksi hakeudu normaalit ihmiset. Ei järjestysmiehiksi eikä kytiksi. Pitää olla mieltymys väkivaltaan.
No ei välttämättä, mutta tiedostamaton halu saada valtaa on varmasti monella poliisilla taustalla. Järjestysmiehen hommat taas on niin koiranvirkaa kuin olla voi ja surkeasti palkattua, sinne hakeutuu paljon ihan vaan pahnanpohjimmaisia joilla ei ole mitään mahdollisuutta päästä muihin hommiin.
Jokainen vartija, jonka olen kohdannut on toiminut asiallisesti työssään. Voin sanoa että todella raskasta työtä pienellä palkalla. Ihan on oma vikansa jos joutuu virkavallan kanssa olla tekemisissä, noudata lakia ja ongelmia ei ole.
Vartijat on 99% pienisieluisia poliisikoulun reputtaneita yhteiskunnan toivoja. Ison Omenan tapaus ei yllättänyt yhtään.
Mun mielestä vartijoilla pitäisi olla lupa käyttää ampuma-asetta, vaarallisia ihmisiä vapaalla jalalla ja monia vaarallisia tilanteita tässä maassa jo ollut esimerkiksi ihmisten kimppuun käydään ilman syytä julkisilla paikoilla...
Vierailija kirjoitti:
Millä alalla ap on?
Vetää peukkua piritorilla...
Vierailija kirjoitti:
Vartijat on 99% pienisieluisia poliisikoulun reputtaneita yhteiskunnan toivoja. Ison Omenan tapaus ei yllättänyt yhtään.
Tää tilanne on todellakin ollut ihan yksittäistapaus.
Ei ole alasta riippuvainen asia. Vasta tehtiin eduskunnassa itsemurha... Mielisairaus ei aina ole helppoa tunnistaa, varsinkin jos ihminen itse peittelee oireita ja pahimmillaan nää ongelmat näkyy vasta kuin jotain peruuttamatonta tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä alalla ap on?
Vetää peukkua piritorilla...
Niinhän sä toivot 👎
Mikä tää juttu on?