Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on puolisosi sotilasarvo?

Vierailija
18.12.2019 |

Ja oletko tyytyväinen siihen?

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En alenna itseäni, itselläni 2 korkeakoulututkintoa, vitsillä välillä kutsutaan mua kapteenskaksi 😁

Et ole kapteenska reservin kapteenin puolisona. Itse olen ammattisotilaat kapteenska! Ja yliopistotutkinto minullakin😀😀😀

Vierailija
42/112 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konekiväärimies eli jääkäri taitaa olla (?) Kuolee eturivissä, jos sota syttyy, eli olen tyytyväinen niin kauan kun on rauha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En alenna itseäni, itselläni 2 korkeakoulututkintoa, vitsillä välillä kutsutaan mua kapteenskaksi 😁

Et ole kapteenska reservin kapteenin puolisona. Itse olen ammattisotilaat kapteenska! Ja yliopistotutkinto minullakin😀😀😀

Onko vähän noloa keulia sillä ettei toinen ole "oikea" kapteenska? 😂 upseerikerholla tuollainen näytettäisiin pihalle.

T. Ammattisotilaan puoliso itsekin.

Vierailija
44/112 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kersantti, vaimoni nimi on Karoliina.

Parempi tossun alla kun taivasalla, jepjep :)

Vierailija
45/112 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaalikieltäytyjä. Todella tyytyväinen että minulla on oikea mies eikä mikään koulutettu koira.

Vierailija
46/112 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se miehelle kova paikka jos naisella on korkeampi sotilasarvo?

Vierailija
47/112 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kotoisin maasta, jossa paikat armeijaan arvotaan. Arpaonni ei osunut kohdalle, joten ei tarvinnut käydä.

Vierailija
48/112 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkimies, olen tyytyväinen. Miehellä oli korkeakoulussa opiskelupaikka ja myös työpaikka odottelemassa, joten olisihan se ollut karmeaa tuhlausta olla puoli vuotta pidempään. Jos oikein ymmärsin, niin hänen sodan ajan sijoituksensa olisi kuitenkin tällä hetkellä siviiliammatin mukaan määräytyvä. 

Vierailija
49/112 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapteeni

Vierailija
50/112 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Minusta sillä ei ole merkitystä. Inttikin käyty jo 35 vuotta sitten.

Vierailija
51/112 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole rouvani käynyt armeijaa, terv martti55

Vierailija
52/112 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkimies, olen tyytyväinen. Miehellä oli korkeakoulussa opiskelupaikka ja myös työpaikka odottelemassa, joten olisihan se ollut karmeaa tuhlausta olla puoli vuotta pidempään. Jos oikein ymmärsin, niin hänen sodan ajan sijoituksensa olisi kuitenkin tällä hetkellä siviiliammatin mukaan määräytyvä. 

Yritätkö kautta rantain kertoa, että miehesi on kirurgi?

Vierailija
53/112 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vänrikki. Tulenjohtaja. Arvoon tyytväinen. Isäni vitsailee että tulenjohtajillao on toisiksi lyhin elin iän odote sodassa.

Lyhin on?

Jääkärikomppanian tuhoajapartion johtajalla.

Vierailija
54/112 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se nyt sitten on, kun on saanut RUKin jälkeen kaikki ylennykset mitä reservissä kertailemalla saa? En minä muista noita.

Eikö nuo muuten saman arvoiset upseerit mene sodan aikana vastaaviin tehtäviin, vaikka toinen olisi ammattisotilas ja toinen ennen sotaa reservissä? Omituista kehuskella miehen sotilasarvolla, sehän on hänen saavutuksensa, ei minun. Sitä paitsi kotona minä olen joka tapauksessa ylipääkeisarikomentajatar.

Vierailija
55/112 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vänrikki. Tulenjohtaja. Arvoon tyytväinen. Isäni vitsailee että tulenjohtajillao on toisiksi lyhin elin iän odote sodassa.

Lyhin on?

Olen eri, mutta muistan Persianlahden sodan aikaan 1990-luvun alussa kuulleeni, että tuon sodan lyhin eliniänodote oli irakilaisilla panssarintorjujilla. Ei ollut kovin monta minuuttia amerikkalaisten hyökkäyksen alkamisesta.

Vierailija
56/112 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä saa olla muttei tykkimies. Miten voit tietää hänen sota-ajan tehtävästään? Sitä ei saa kertoa kenellekään.

Vierailija
57/112 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se miehelle kova paikka jos naisella on korkeampi sotilasarvo?

Ei ainakaan minulle. Ei sillä ole mitään merkitystä arkielämässä muuten kuin että se on mielestäni aivan loistavaa että naisella on sotilasarvo kaiken muun arvon lisäksi.

Vierailija
58/112 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Ilmeisesti ylikersantti, mikali ymmarsin hanen selityksensa oikein. Iranin armeija siis kyseessa ja 2 vuoden pakollinen asepalvelu. 

Eikös Suomeen pitänyt 2015 tulla vain kaikkein hädänalaisimpia... 😚

Vierailija
59/112 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Ilmeisesti ylikersantti, mikali ymmarsin hanen selityksensa oikein. Iranin armeija siis kyseessa ja 2 vuoden pakollinen asepalvelu. 

Hyi v...u. Montako päätä on leikannut?

Vierailija
60/112 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on ylikenraali. Olen ylpeä hänestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme