Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamalin/vaivaannuttavin asia, jonka olet saanut selville jostakin tutustasi?

Vierailija
15.12.2019 |

Sain hiljattain tietää, että isoisäni on tappanut miehen kun oli n. parikymppinen. Alkoholilla ei ollut vaikutusta asiaan.

Mites teillä?

Kommentit (363)

Vierailija
61/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avomiehellä pikkuhousufetissi, tilasi netti huo ril ta kolme päivää käytettyjä pikkuhousuja. SUHDE PÄÄTTYI

Eikö ollut uskaltanut pyytää sinulta?

Ei pyytänyt.

Vierailija
62/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Serkkuni on ostanut seksiä. Meni kunnioitus kerta heitolla.

Huvittaa kun yks tuttu nainen vänkytti seksin ostamisen olevan säälittävää. Itse en häntä tuominnut siitä, että on myynyt persettä än.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain aina hävetä silmät päästäni, kun mies tarinoi paskaa, aikuinen vanha mies. 64v.

Kertoi aina olleensa Ranskan muukalaislegioonassa 80-luvulla. Kaikki tietää että jätkä ryyppäs tuolloin ja ottaa päähän kun kukaan ei uskalla sanoa, että älä puhu paskaa.

Tulee vain vaivaannuttava hiljaisuus.

Vierailija
64/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulipa mieleen näistä sek sijutuista. Isosiskoni paljastui tälläiseksi ”lähetsä n u s s i m a a n” - tyypiksi.

Siskon asui omillaan ja olin mennyt kylään hänen työ. Sovittiin että nähdään baarissa, olin tulossa sinne myöhemmin ja hän siis oli siellä jo. Oli kuulemma jutellut jonkun miehen kanssa 15 min ja olivat sit poistuneet sen miehen asunnolle. Siis p a n e m a a n. Ja tiesi että me oltiin sovittu että tavataan. Onneksi paikalla oli muitakin tuttuja, tosin vähän vaikeana selittivät että ”joo, oli se täs mutta sitten kävi näin..”

Se oli ihan kauhea järkytys itselle, olin hädintuskin täysi-ikäinen ja itsellä ei miehistä mitään kokemusta., saati sitten että tuollalailla lähdetään.

No, ajattelin sitten että en anna tämän nyt pilata viikonloppua ja toki oletin että kun menen kylään niin me tehdään kaikkea samoja asioita mitä kotonakin, eli katsotaan telkkaria, jutellaan kaikennäköistä ja nauretaan kaikelle olemattomalle.

No ei se sit mennyt niin.

Kun vihdoin tuli sen äijän kans sinne takaisin niin ei oikeastaan kiinnittänyt muhun mitään huomiota, myöhemmin paljastui että koko episodi oli vain yritys saada yksi toinen mustasukkaiseksi siitä seurueesta.

Loppukyläilyn sit odotin siskoa milloin mistäkin ja ihan viimeisenä nakkasi keskellä yötä pihalle asunnostaan kun oli tulossa sinne entisen poikakaverinsa kanssa ja asui pelkässä yksiössä. Mulla asui lähistöllä toinenkin sisko niin kävelin sitten itkien sinne. Tuntui että sellainen turvallinen ihminen paljastui rivoksi sek si hulluksi ja ajattelin vain sek siä ja puhui ainostaan sek sis tä.

Välit ei palautuneet koskaan tästä.

Pakko kysyä että olet vl-perheestä?

Itseasiassa en ole. Kuinka niin? Ei seksi sinänsä ole mikään ikävä juttu, oikeinkin mukavaa kun on oikea ihminen siinä. Se että p a n n a a n kaikki läpi ilman että nimeä kysytään ja/tai sek siä käytetään jonain keinona saada se mitä halutaan niin sitä mä en ole oikein välttämättä ikinä ymmärtänyt.

Ja enhän mä nyt mitään telkkaria olisi odottanut katsovani jos mä olisin vl 🙈🤪

Vierailija
65/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin setä kävi naapurin tädin luona ”päiväkahveilla”. Molemmat tahoillaan naimisissa ja 70 ikävuotta mittarissa ja ehkä vähän ylikin. Ei olisi ikinä uskonut.

Vierailija
66/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa kun yks tuttu nainen vänkytti seksin ostamisen olevan säälittävää. Itse en häntä tuominnut siitä, että on myynyt persettä än.

Niin? Ilmeisesti ajattelee, että seksin ostaja on huonompi kuin myyjä. Moni ajattelee niin. Minäkin. Itse en ole ostanut enkä myynyt. Myyjää en halveksisi, ostajaa kyllä.

Vierailija
67/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että isälläni on ollut vaimo ennen äitiäni, jota pidin isäni ensimmäisenä vaimona. Tuli meille molemmille yllätyksenä, ja vanhempieni avioliitto loppui siihen.

Mitä kamalaa siinä on, että on ollut kaksi kertaa avioliitossa. Miksi sen takia pitää erota? Ihan normisettiä nykypäivänä.

Ei kaikki hyväksy naimisiinmenoa uudelleen tai halua olla naimisissa sellaisen ihmisen kanssa. Eiköhän tuossa ole ollut muutakin taustalla vaikuttamassa päätökseen. Tuohan herättää kysymyksiä, että miksi on salannut noin tärkeän asian koko avioliiton ajan että onko jotain muutakin vielä mitö on jättänyt kertomatta. Perusluottamus puolisoon varmasti järkkynyt. Vai etkö itse järkyttyisi kun olisit ollut toisen kanssa pitkään naimisissa ja olis unohtunut mainita ett ai niin tää ei ollut muuten eka kerta kun sanon tahdon..... ja vaikka 30 vuotta ollut aikaa ottaa asia puheeksi.

Mulle myös isä (70v) kertoi vasta aikuisiällä että on ollut aiemmin naimisissa. Osa sisaruksistani ei kai tiedä vieläkään. Kyllä sekin tuntuu oudolta, että pitää salata sisaruksilta tuo...

En minä ainakaan järkyttyisi, ihmettelisin vain kovasti miksi on salannut asian joka on jo mennyttä ja jolla ei enää ole merkitystä.

Osalle ihmisistä tuolla on merkitystä. Näyttipä olevan minunkin isälle kun ei kertonut.

En luottais ihmiseen joka jättää kertomatta noinkin tärkeän palan menneisyyttä.

Onko ihmisen siis pakko kertoa menneisyydestään kaikki tärkeät asiat lapsilleen? Aika suuri vaatimus. Tosin joku voi jättää jonkin asian mainitsematta juuri siksi, että se ei ole hänen mielestään tärkeä.

Ne ex-puolisot paljastuu kuutenkin perunkirjoituksessa, eikö kannattaisi mainita jo eläessä?

Vierailija
68/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän kai sen tietää, millaisia seksin ostajat on, kun on kerran itse myynyt.

Vierailija
69/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen naapuri kertoi olevansa pojantyttären isä eikä isoisä. Oli vaikeuksia kuunnella vaimonsa juttuja ihanasta lapsenlapsesta kun ei tiennyt meidän tietävän salaisuutta.

miten joku voi tehdä noin omalle lapselleen?

Vierailija
70/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toisten todellisuuskäsityksistä voi tietää.

Eräs nainen tunki 11v tyttärensä saman puolueen 80v papparaiselle tutustumaan ihmisiin.

Kyllä muuten sai tyttö tutustua setämiehen leikkeihin.

Asia selvisi kun tyttö alkoi oireilla. Viilteli itseään ja karkaili.

Mami nosti äläkän että voi nyt on tytär pilattu, meni oikeuteen ja sai vaatimansa 22000e.

Kaikille kertoi miten hän joutuu kärsimään pilatusta tytöstään.

Koulukodissa tyttö nyt, karkailee ajoittain.

Vain zexi ja valta merkkaa tälle naiselle.

Sanoi vielä että haluaa sen entisen tyttönsä takaisin. Sen terveen.

Itsetyytyväisyys ennenkaikkea.

Mitäköhän sille rahalle tapahtui...

Vierailija
71/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista että seksinostaja tietenkin on se halveksittu naisten mielestä. Kuinkas muutenkaan. Onko siinä eroa onko ostaja sinkku vai varattu? Vai onko ostaja vain ja ainoastaan säälittävä.

Mä ite perustelin tuolle myyjälle miksi itse en pidä ostamista säälittävänä ja menihän se lopulta perille. Ehkä joku päivä kun ja jos viitsin laitan tännekin ne perustelut.

Vierailija
72/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika erikoista että seksinostaja tietenkin on se halveksittu naisten mielestä. Kuinkas muutenkaan. Onko siinä eroa onko ostaja sinkku vai varattu? Vai onko ostaja vain ja ainoastaan säälittävä.

Mä ite perustelin tuolle myyjälle miksi itse en pidä ostamista säälittävänä ja menihän se lopulta perille. Ehkä joku päivä kun ja jos viitsin laitan tännekin ne perustelut.

Naisetkin ostaa seksiä ja suhtaudun samoin heihin kuin seksiä ostaviin miehiin. Ei eroa onko sinkku tai naimisissa.

Vierailija
73/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni oli järkytys tajuta vasta aikuisena, että toinen vanhempani on (kaappi)juoppo. Oli onnistunut salaa vuosien (ellei jopa parin vuosikymmenen) ajan kehittämään itsestään alkoholistin. Vähitellen erityyppinen sekoilu (väärinymmärtämiset, unohtelu) ja tapaturma-alttius paljasti tilanteen meille läheisille.

Jännintä on se, että tyyppi itse kieltää edelleen kaiken, vaikka on esimerkiksi joutunut ryyppäämisensä takia ambulanssilla sairaalaan.

Aika tyhmäksi olen itseni tuntenut, mutta ilmeisesti omista vanhemmistaan haluaa luontaisesti uskoa hyvää.

Vierailija
74/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava pimitti melkein 20 vuotta antaneensa vammaisen lapsensa pois ja johonkin laitokseen. Ei koskaan käynyt siellä, eikä koskaan kertonut kellekään. Oli aika show pienissä piireissä kun selvisi, jo ammattinsakin puolesta.

Vierailija
75/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isotädilläni oli skitsofrenia ja sain tietää sen vasta kauan kuolemansa jälkeen.

Vierailija
76/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että oma sukuni pitää minua jonkun muun miehen lapsena vaikka en ole. Onneksi ei ole tarvinnut pitää yhteyttä kun sijoitettiin suoraa sairaalasta. Paska suku jolta en ole mitään saanut.

Vierailija
77/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdella tutulla (veljekset, toinen oli parikymppinen ja toinen silloin vasta 13v) oli tosi läheiset välit esim. pussattiin ja nukuttiin samassa sängyssä. Vanhempi veli myös heitti jatkuvaa insestiläppää muutaman vuoden nuoremmasta, myös silloin alaikäisestä siskostaan.

Vierailija
78/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä luin että miehen hyvällä kaverilla on paskafantasiointia ja syöttäny naisille salaaKin ripulilääkkeitä. Kännissä on Jugiminuaki yrittäny mukaansa Johanneksen kirkon puistosta kun oma ukko jo smmunu mutta rn mitään tommosta olis uskonu vaikka aina puheleekin kännissä että haluais haistella mun pikkuareita

Vierailija
79/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähin työkaverini on paloittelusurmaaja.

:o onko kyseessä VB?

Vierailija
80/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttuni ja perheeni äänestivät persuja.