Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamalin/vaivaannuttavin asia, jonka olet saanut selville jostakin tutustasi?

Vierailija
15.12.2019 |

Sain hiljattain tietää, että isoisäni on tappanut miehen kun oli n. parikymppinen. Alkoholilla ei ollut vaikutusta asiaan.

Mites teillä?

Kommentit (363)

Vierailija
361/363 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aina kuvitellut anoppiani mukavana ihmisenä ja sellaisena joka välittää eikä voisi ketään satuttaa/haukkua. No, kun hän kuoli niin mieheni kanssa siivosimme hänen jäämmistöään ja löysimme noin parisataa päiväkirjaa, kaikki täynnä ja jokaisessa hän kertoi tapaamistaan/tuntemistaan ihmisistä, heidän vioistaan ja mitä heistä oikeasti ajatteli. Myös omaa jo aiemmin edesmennyttä miestään, poikaansa (eli miestäni )lapsiamme sekä minua oli haukkunut näissä teksteissä. Kaikki mahdollinen ihmisten vaatteista meikkiin, työhön, autoon, asuinpaikkaan ym oli haukuttu. Siis ihan kaikki. Jäi kyllä itsellä, miehellä sekä muilla tosi hämmentynyt olo että kuinka sitä voikaan olla niin väärässä ihmisestä.

Vierailija
362/363 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin aina kuvitellut anoppiani mukavana ihmisenä ja sellaisena joka välittää eikä voisi ketään satuttaa/haukkua. No, kun hän kuoli niin mieheni kanssa siivosimme hänen jäämmistöään ja löysimme noin parisataa päiväkirjaa, kaikki täynnä ja jokaisessa hän kertoi tapaamistaan/tuntemistaan ihmisistä, heidän vioistaan ja mitä heistä oikeasti ajatteli. Myös omaa jo aiemmin edesmennyttä miestään, poikaansa (eli miestäni )lapsiamme sekä minua oli haukkunut näissä teksteissä. Kaikki mahdollinen ihmisten vaatteista meikkiin, työhön, autoon, asuinpaikkaan ym oli haukuttu. Siis ihan kaikki. Jäi kyllä itsellä, miehellä sekä muilla tosi hämmentynyt olo että kuinka sitä voikaan olla niin väärässä ihmisestä.

kauheeta! hiukkasen samanlainen tapaus meillä, tosin meidän tapauksessa oma äiti haukkui mut ja mieheni joka autettiin häntä monissa asioissa, käytettiin kaupassa ym. soitettiin hänelle ja hänellä puhelun jälkeen jäi puhelin auki ja kuulin kuinka hän sit haukkui mut ja mieheni aevan lyttyyn. siis ihan lyttyyn ja aivan syyttä. ylisti siskoani joka ei ikinä edes käynyt luonaan tai auttanut. meidät kuka häntä auttoi milloin missäkin, saatiin paskaa. eiköhän se vähän oo välillä niin että tupataan auttavaa kättä puremaan, tai miten se sanonta nyt meni. mut jokatapauksessa välit meni poikki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/363 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isälläni on eri isä kuin muilla häntä vanhemmilla sisaruksilla. Ja äitini on ollut naimisissa aikaisemmin ennenkuin meni naimisiin isäni kanssa. Ja nämä asiat olisi siis pitänyt salata minulta mutta äitini kertoi ne minulle jo kun olin lapsi. Eivät siis ole minusta koskaan olleet kamalia asioita mutta isästäni nähtävästi ovat kun ne pitäisi olla salaisia. Kaikenlainen salailu ja valehtelu on kamalaa.