Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamalin/vaivaannuttavin asia, jonka olet saanut selville jostakin tutustasi?

Vierailija
15.12.2019 |

Sain hiljattain tietää, että isoisäni on tappanut miehen kun oli n. parikymppinen. Alkoholilla ei ollut vaikutusta asiaan.

Mites teillä?

Kommentit (363)

Vierailija
21/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se, kun sain kuulla vanhempieni eroavan äitini pettämisen vuoksi.

Vierailija
22/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri vietteli naisen (joka oli tullut ensimmäistä kertaa minua tapaamaan kotikaupunkiini) käyttäen henkilöllisyyttäni, eli siis syyllistyi identiteettivarkauteen. Kun totuus lopulta selvisi, nainen otti sen niin raskaasti että riisti hengen itseltään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaisia ole. Keskityn omiin asioihini.

Vierailija
24/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä tutulla miehellä on lapsi, mutta hän ei itse tiedä olevansa isä, eikä lapsi tiedä kuka hänen isänsä on. Ovat kuitenkin satunnaisesti tekemisissä ja tietävät toisensa. On tehnyt mieli kertoa miehelle siitä lähtien kun itse sain asian selville, mutta en voi.

Vierailija
25/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti pahimmasta päästä: tätini varasteli haudoilta kynttilöitä, enkelipatsaita ja kukkia. Kamalin oli, että hän oli vienyt syöpään kuolleen pikkulapsen haudalta leluja ja myynyt ne kirppiksellä! 

Narsisti hän kuulemma olikin, käytti henkistä väkivaltaa serkkujani ja heidän lapsiaan kohtaan. 

Vierailija
26/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avomiehellä pikkuhousufetissi, tilasi netti huo ril ta kolme päivää käytettyjä pikkuhousuja. SUHDE PÄÄTTYI

Vierailija
27/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kaverin isä on valehdellut kaikille, että minulla ja hänellä on suhde. Onneksi yksi yhteisistä kavereista paljasti tämän. On kuulemma ihan yksityiskohtia kertonut. Oli järkytys.

Vierailija
28/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni on ostanut seksiä. Meni kunnioitus kerta heitolla.

Vierailija
29/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni isän suku on olleet kommunisteja, tapelleet kännipäissään toistensa kanssa. Isäni oli alkoholisti ja petti äitiäni, äitini ei tiennyt tästä mitään. Sain kaiken tämän selville vasta isäni kuoleman jälkeen.

Olin aina luullut että äitini oli onnellinen odottaessan minua mutta löysin joitain kirjeitä äidin kuoleman jälkeen ja niistä kävi ilmi miten peloissaan ja jollakin tavalla häpeissään hän oli ollut kun oli saanut tietää olevansa raskaana. Hän sai siis minut yli 40-vuotiaana.

Vierailija
30/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttuni ei ole tehnyt päivääkään oikeita töitä. Elää perinnöllä, ja vittuilee köyhille.

Vierailija
31/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus paras ystävä jota pidin oikein ihanana ja lämpinä ihmisenä. Minua kohtaan aina olikin.  Mutta mulle hiljakseen selvisi että toisaalta hän oli hirviö. Tämä ystävä muutta yhteen miehen kanssa jolla oli kaksi lasta, itsellään ei ollut yhtään. "ystäväni" käytös noita lapsia kohtaan oli jotain aivan hirveää, huusi ja haukkui ja teki kaikilla tavoin selväksi noille lapsiraukoille että he olivat pelkkä riesa. Olin jo aiemmin nähnyt hänen olevan kovin viileä noita lapsia kohtaan, mutta kerran kun oltiin juteltu puhelimessa ystävä ei vahingossa  katkaissutkaan puhelua ja kuulin puhelimen kautta mitä heidän kotonaan tapahtui... 

Vierailija
32/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkku paloitteli lapiolla elävän kissan.

Myöhemmin oma veli ampui kyseisen paloittelijan.

Kerran se nosti äitinsä ilmaan kurkusta ja täti pazko houzuun. Tartti rahaa humehiin.

Tappeli mustalaisten kaa ja peukku irtos.

Hurrrjaaa.

Vierailija
33/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä enoni avioton lapsi, jonka on hylännyt täysin paitsi maksamaan joutui toki. Serkut ei tiedä asiasta, lapsesta on kuitenkin paperit, eno on pian 80 ja kaikenlaista kremppaa, joten totuus selvinnee sitten kuoleman jälkeen. Kiva ylläri tommonen.

Minä kuulin tästä aikuisiällä vasta vanhemmilta.

Vierailija
34/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni sisko pettää miestään aina, kun silmä välttää.

Olen miettinyt, pitäisikö ilmiantaa hänet miehelleen.

Vierailija
35/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen kaveri myi seksiä ja toteutti ukkomiesten sairaita väkivalta/ulostefetissejä.

Vierailija
36/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani lähtee miesten mukaan paikallisestamme muutamasta kaljasta/siideristä. Lapset silloin toivottavasti isällään.

Vierailija
37/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenystäväni oli elänyt sadististen vanhempien armoilla.

En ollut huomannut heissä mitään erikoista; he olivat hiukan vähäpuheisia, mutta hyvin kohteliaita mulle.

Teot olivat sellaisia, että lapset otettaisi nykypäivänä huostaan ja tekijät joutuisivat vankilaan.

Vierailija
38/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdellä tutulla miehellä on lapsi, mutta hän ei itse tiedä olevansa isä, eikä lapsi tiedä kuka hänen isänsä on. Ovat kuitenkin satunnaisesti tekemisissä ja tietävät toisensa. On tehnyt mieli kertoa miehelle siitä lähtien kun itse sain asian selville, mutta en voi.

Ehkä voisit heittää jonkin vihjeen? "Olettepa te samannäköisiä" tai jotain.

Vierailija
39/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavani lähtee miesten mukaan paikallisestamme muutamasta kaljasta/siideristä. Lapset silloin toivottavasti isällään.

Eiköhän se lähde seksiä saadakseen eli omat seksuaaliset tarpeensa hoitaakseen.

Vierailija
40/363 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähin työkaverini on paloittelusurmaaja.