Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isoin asia, jonka salaat puolisoltasi?

Vierailija
13.12.2019 |

Siis sellainen asia, jolla voisi olla merkitystä suhteenne kannalta.
Minulla tämä perinteinen, eli olen koko suhteemme ajan ollut rakastunut toiseen mieheen. Toisaalta mieheni ei ole koskaan kysynyt, rakastanko jotain toista.

Kommentit (383)

Vierailija
101/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen kerta kun olemme harrastaneet seksiä, olen unelmoinut seksistä jonkun toisen naisen kanssa.

Vierailija
102/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä matka alkaa tuntua liian tuskaiselta lähden jauhelihaksi raiteille.

Hän pärjää kyllä.

*jauheNlihaksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen kerta kun olemme harrastaneet seksiä, olen unelmoinut seksistä jonkun toisen naisen kanssa.

Minulla tämä sama, paitsi että ajattelen toista miestä. Voitte kuvitella ettei se seksi oman puolison kanssa tunnu yhtään siltä miltä pitäisi, ja se harmittaa.

Vierailija
104/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimmäinen lapsemme on mieheni veljen. Tiedän siitä, että kuukautiseni ovat aina olleet kellon tarkkoja ja kun keskimmäinen sai alkunsa, niin mies oli työmatkalla. Jouduin valehtelemaan neuvolassa väärän kiertopäivän, mitä alussa ihmettelivätkin, kun alkio oli viikkoihin nähden isohko. Enempi se poika setäänsä muistuttaa, kuin isäänsä. En tiedä vaistoaako mieheni, että meillä oli veljen kanssa säpinää. Nykyään kun nähdään sukujuhlissa, niin vältellään katsekontaktia ja kaikkea muuta, ettei paljastuta.

Toinen on raha-asiat. En ole kertonut miehelleni, että olen avannut salaa tilin, johon kerään rahaa. Emme ole naimisissa ja tiedän, että kun kuopus menee lukioon, niin tiemme varmaan eroavat. On sitten pesämuna valmiina. Tarkoitus on säästää tulevaa asuntoani varten. Jos mies saisi tietää, niin varmasti tulisi melkoinen riita. Hän itse elää kädestä suuhun ja loppukuusta laskee pennejään, kun tuli elettyä vähän yli. 

Vierailija
105/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreä tyttöystäväni ei tiedä että äänestän aina persuja. Esitän aina kiinnostunutta ja suhtaudun positiivisesti kun hän kertoo viher-aatteistaan. Äänestyskopissa ääni menee kuitenkin Halla-Aholle :D

Mulla toisinpäin. Mies on persu. Itse äänestän vihreitä tai vasemmistoa, mutta en kerro asiasta kenellekään, en edes miehelle. Se on oma asiani, enkä ole ns perinteinen vihervassari.

Vierailija
106/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on muuttunut suhteen aikana. Olen minäkin, en sitä kiellä, mutta koen miehen muutoksen lähinnä negatiiviseksi. Mutta kuten joku tuolla sanoi, miten lähdet toisen persoonaan liittyviä asioita "muuttamaan"? Et mitenkään, ne pitää vaan hyväksyä tai lähteä ja tällä hetkellä en tiedä kumpi on parempi.

Vierailija
107/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimolla ei mitään hajua että oli minun eka seksikumppani, oli 28v kun tavattiin. Jotkut tykkää pilkata tuollaisesta, itse olen ylpeä että minulla on korkea tasovaatimus.

Mun mieheni ei myöskään tiedä että hän vei neitsyyteni kun olin 21v. Olin kuitenkin seurustellut aiemmin mutta en ollut yhdynnässä. Koin asian nolona silloin ja olin kertomisella aiemmin karkoittanut miehiä, joten en vaan koskaan ole korjannut miehen olettamusta että neitsyys olisi mennyt jo aiemmin. Muutenkaan ei ole ollut tapana puhua miehen kanssa aiemmista kumppaneista yksityiskohtaisesti, mikä on mielestäni hyvä asia.

Vierailija
108/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensivaikutelmani hänestä oli hieman hassu nörtti, jolla tylsät jutut. Naimisissa nykyään ja ensivaikutelma petti.

Kiltti mies???

Vierailija
109/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiasiassa ollut neitsyt mieheni tavatessani vaikka väitin olevani. Hän uskoo edelleen olevansa ainoa mies, jonka kanssa olen seksiä harrastanut. En edes tiedä miksi tuo tuli alun perin väitettyä noin, mutta en nyt melkein 40v liiton jälkeen ala asiaa hänen kanssaan puimaan.

Vierailija
110/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää masentavia ja ahdistavia tunnustuksia, kiitos.

Vierailija
111/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreä tyttöystäväni ei tiedä että äänestän aina persuja. Esitän aina kiinnostunutta ja suhtaudun positiivisesti kun hän kertoo viher-aatteistaan. Äänestyskopissa ääni menee kuitenkin Halla-Aholle :D

Täällä sama tilanne. Vaimo kallistuu enemmän vihervasemmistoon ja on niitä naisia "jotka ei koskaan olisi persun kanssa". Ei tiedä että viettää joka yön persun kanssa :D

Itselle politiikka ei ole niin tärkeää että välittäisin vaimon suuntautumisesta. Ja jos puhutaan politiikasta niin en ikinä kerro suoraan ketä äänestän ja välttelen persujen kehumista. Mutta aina kuitenkin äänestän persuja.

Toivottavasti vaimosi ottaa eron :)

Vierailija
112/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minulla on sivusuhde mieheen, johon olen rakastunut. 

Vierailija
113/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on varallisuutta noin 200 000 € edestä, puoliso luulee että 20 000 € edestä.

N35

Toivottavasti sinulla on avioehto.

Vierailija
114/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt ilonaisten luona useasti, ainoa tapa pitää oma liitto freesinä

Tää on ehkä pahin asia , mitä puoliso voisi minulle tehdä. En haluaisi elää tuollaisen ihmisen kanssa päivääkään. Tuntisin, että minua on hyväksikäytetty ja koko elämäni olisi ollut vain toisen huijaksen kulissi.

Miksi tämä ihminen haluaa elää liitossa, josta pitää säännöllisesti käydä vieraissa?

Vierailija
115/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on ehkä pahin asia , mitä puoliso voisi minulle tehdä. En haluaisi elää tuollaisen ihmisen kanssa päivääkään. Tuntisin, että minua on hyväksikäytetty ja koko elämäni olisi ollut vain toisen huijaksen kulissi.

Miksi tämä ihminen haluaa elää liitossa, josta pitää säännöllisesti käydä vieraissa?

Tämä asia jakaa hassusti mielipiteitä, koska mä taas naisena ajattelen että jos kotona ei saa/ole seksiä, niin miehen maksullisella naisella (tietysti turvallisesti ja ehkäisystä huolehtien) käyminen on jotenkin ”vähemmän paha” muoto pettämisestä, kuin se, että olisi rakastunut ja ihastunut toiseen naiseen ja suhde tämän kanssa, siis emotionaalisella tasolla, sitä en varmaan voisi antaa anteeksi.

Uteliaisuudesta: peukku ylös, jos salasuhde on pahempi kuin maksullinen ”tunteeton” nainen?

Vierailija
116/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppini inhoaa minua, eikä hän pelkää näyttää asiaa. Esitän coolia, mutta sisimmässäni käyn kaikenlaisia dialogeja ja raakoja tapahtumasarjoja läpi.

Pakko se on jotenkin terapioida itseään mentaalisella tasolla, että jaksaa kuunnella ainaista vttuilua ja omaan kotiimme änkeämistä, asioihin puuttumista, sotkemista, kiukuttelua, tavaroiden varastelua ja häirintää. 

Mikä ihme siinä on että ihmiset ei osaa lopettaa tuommoista. Anopille porttikielto, ensin suoraan kerrot syyt porttikieltoon ja sitten ehdoton anoppiero. Mies voi käydä äitiään katsomassa hänen luonaan. Jokaisella on oikeus olla kotonaan rauhassa.

Miksi siedät anoppisi käytöstä?

Vierailija
117/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsin vauvakuumeessa mieheni ensisijaisesti sillä perusteella, että hän on "isäainesta". Olin väärässä. Haaveilen tekeväni toisen lapsen eri miehen kanssa ilman parisuhdetta.

Vierailija
118/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä asia jakaa hassusti mielipiteitä, koska mä taas naisena ajattelen että jos kotona ei saa/ole seksiä, niin miehen maksullisella naisella (tietysti turvallisesti ja ehkäisystä huolehtien) käyminen on jotenkin ”vähemmän paha” muoto pettämisestä, kuin se, että olisi rakastunut ja ihastunut toiseen naiseen ja suhde tämän kanssa, siis emotionaalisella tasolla, sitä en varmaan voisi antaa anteeksi.

Uteliaisuudesta: peukku ylös, jos salasuhde on pahempi kuin maksullinen ”tunteeton” nainen?

Mun mielestä taas maksullisessa käynti on pahempi. Koska jos syntyy tunteita jotain toista kohtaan niin sillehän ei mahda mitään ja hyväksyisin ennemmin tunteiden syntymisen toiseen, kuin seksuaalisessa mielessä pettämisen. Koska jos mies mieluummin himoitsee seksuaalisesti muita, kuin minua ja salaa vielä tämän, niin pitää siis muita haluttavampana, kuin minua niin kyllähän se itsetuntoa syö! Toki molemmissa kohdissa luonnollisesti erohan tulisi...

Vierailija
119/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valmistelen eroa. Olen jättänyt rahaa sivuun, etsin asuntoa ja sain myös ylennyksen töistä mitä en ole kertonut. En ole rakastanut miestäni enää yli 2 vuoteen ja se on suuresti hänen oma vikansa.

Ei tämän pitäisi mikään yllätys olla.

Tiedän yhden naisen, joka teki juuri näin. Maksatti opiskelut sun muut miehellä ja sitten jätti. Mies oli melko hajalla mutta kokoaa itseään.

Tiedän myös tapauksen, joka varmaan ulkopuolisille näytti tuolta. Tosiasiassa taustalla oli miehen peliongelmaa, holtitonta rahankäyttöä, henkistä ja lopulta myös fyysistäkin väkivaltaa. Mies kyllä mainosti kaikille miten julmasti hänet jätettiin ja hän on kaiken aina maksanut, mikä ei pitänyt kyllä paikkaansa.

Kuinka monta kertaa olenkaan kuullut saman, ja kuinka monta kertaa se ei ole pitänyt paikkaansa. 

Vierailija
120/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piilottelen metristä sladdiani vasemmassa lahkeessa

Ja miehesi ei tiedä siitä koska on aina takanasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi