Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isoin asia, jonka salaat puolisoltasi?

Vierailija
13.12.2019 |

Siis sellainen asia, jolla voisi olla merkitystä suhteenne kannalta.
Minulla tämä perinteinen, eli olen koko suhteemme ajan ollut rakastunut toiseen mieheen. Toisaalta mieheni ei ole koskaan kysynyt, rakastanko jotain toista.

Kommentit (383)

Vierailija
61/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan kuolla joka päivä.

Mulla sama. En kerro miehelle miten onneton olen omana itsenäni. Mietin liian usein elämääni surkeiden sattumusten sarjana. Olen katkera, surullinen, yksinäinen. Elämäni on täynnä virheitä.

Tahtoisin aloittaa elämäni alusta uutena ihmisenä.

Ei se siitä miksikään muuttuisi, koska olet mikä olet. Opi virheistäsi, muuten kaikki pysyy ennallaan.

Vierailija
62/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole lapsemme isä. Kai mies on tajunnut tämän jo itsekin, kyseessä kun oli hieman vahinko ja huollettavamme on kissanpentu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeän mieheni käytöstä useinkin kun hän juo. Seurassa niin nolo, suuna päänä mesoo eikä kuuntele muita, puhuu päälle ja olettaa että muut jaksaa kuunnella hänen loputtomia jaarituksiaan. Jutut on aina vahvasti liioiteltuja tai suoranaisia valeita. Ihan kantasuomalaista öykkämistä.

Ohis, eikä ole tarkoitus vähätellä, sympatiat ovat puolellasi, mutta kuvaus on myös ihan kuin pomoni. Joka arkipäivä ja selvin päin. Toiset on öykkäreitä ihan ilman viinaakin.

Vierailija
64/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi ensin määritellä mikä on salailua. En varsinaisesti salaa mitään, asia ei vain ole tullut puheeksi, tai olen saattanut sanoa etten jaksa puhua vanhoista asioista jne. Varsinaista salailua on ehkä se, kun olen valehdellut kysyttäessä, ja toiminut kaikinpuolin niin että mies ei saisi jotain asiaa tietää. Yksi tällainen on se että haluan edelleen erilaista k18-touhua mitä saan. Syy miksi salailen tätä on se että asiasta on puhuttu jo niin monta kertaa, ja mies on tämän sanojensa mukaan ymmärtänyt kymmeniä kertoja aiemmin, että en vain enää jaksa samaa asiaa jankata. Tästä syystä salailen myös sitä miksi en enää halua enää oikeastaan ollenkaan miestäni. Tosiaalta olen mieluummin seksittömässä suhteessa tämän miehen kanssa kuin olisin yksin, tai vaihtaisin miestä. Ehkäpä mies ottaa asian esille itse joskus, niin voidaan sitten selvitellä. Minä olen oman osani jo esille ottamisesta tehnyt, ja olen ihan tyytyväinen, kunhan minun ei tarvitse harrastaa k18-juttuja ollenkaan kuin vasta siten, kun saan sellaista menoa mitä haluan itse.

Millasia sänkyhommia sitten haluaisit? Tai että onko sellanen asia joka ei miestä vaan innosta (esim fetissit tms) vai onko esim teidän välisessä kommunikaatiossa vikoja? 

Vierailija
65/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt vuosien varrella kolme kertaa thai hieronnassa.

Ja kyllä, oli ns. happy ending.

Vierailija
66/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että haluttomuuteni johtuu suurelta osin hänen ulkomuodostaan, on lihonut todella paljon. Samoin ällöttää ne elintavat jotka lihomiseen ovat johtaneet.

Vierailija
67/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että haluttomuuteni johtuu suurelta osin hänen ulkomuodostaan, on lihonut todella paljon. Samoin ällöttää ne elintavat jotka lihomiseen ovat johtaneet.

Salaisuus? Siis ihanko olet onnistunut pitämään tämän salaisuutena eikä puoliso osaa laskea 1+1?

Vierailija
68/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valmistelen lähtöä salassa mieheltä ja vilkuilen myös uutta miesystävää itselleni. Miehen työ hallitsee arkeamme eikä perhe saa siitä mitään muuta kuin kuluja ja stressiä. Oikeasti elämämme on aivan hirveää. Huolestuttaa vain miten lapset voivat jos mies haluaa n. 50/50-systeemin koska hän ei ole ikinä kotona ja jos on niin ei ole läsnä vaan keskustelee asiakkaiden ja kollegoiden kanssa somessa. Ja silti asumme vuokralla kerrostalossa huonolla alueella. Mies on investoinut yhteiset rahat yritykseensä. Haluan miehen, joka tietää mitä tarkoittaa kohtuus.

No eikö tämä olisi aihetta tuoda esille? Miksi salaat ajatuksesi tilanteestanne?

Vierailija
69/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama. En kerro miehelle miten onneton olen omana itsenäni. Mietin liian usein elämääni surkeiden sattumusten sarjana. Olen katkera, surullinen, yksinäinen. Elämäni on täynnä virheitä.

Vähintäänkin sille miehellesi kannattaa kertoa, miten huonosti voit ja sitten ainakin terveysviranomaisille.

Vierailija
70/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähintäänkin sille miehellesi kannattaa kertoa, miten huonosti voit ja sitten ainakin terveysviranomaisille.

Miksi? Jokainen kuolee joskus. Ei se jakamalla parane. Minun kuolematoiveeni ei liity mieheeni mitenkään - siihen on muut syyt.

Vierailija
71/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertonut miehelle, että pelkäsin olevani raskaana, kun oli unohtanut taukopäivien jälkeen aloittaa pillerit uudelleen, kahtena päivänä jäi ottamatta ja molempina päivinä harratettiin seksiä. En ollut raskaana, mutta jos olisin ollut, olisin varmasti valehdellut miehelle, että pillerit on otettu tunnontarkasti, koska muuten olisin saanut kuulla tuosta virheestä loppuelämäni.

Vierailija
72/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valmistelen lähtöä salassa mieheltä ja vilkuilen myös uutta miesystävää itselleni. Miehen työ hallitsee arkeamme eikä perhe saa siitä mitään muuta kuin kuluja ja stressiä. Oikeasti elämämme on aivan hirveää. Huolestuttaa vain miten lapset voivat jos mies haluaa n. 50/50-systeemin koska hän ei ole ikinä kotona ja jos on niin ei ole läsnä vaan keskustelee asiakkaiden ja kollegoiden kanssa somessa. Ja silti asumme vuokralla kerrostalossa huonolla alueella. Mies on investoinut yhteiset rahat yritykseensä. Haluan miehen, joka tietää mitä tarkoittaa kohtuus.

No eikö tämä olisi aihetta tuoda esille? Miksi salaat ajatuksesi tilanteestanne?

Olen eri, mutta luultavasti asia on tuotu esille, mutta kuten tuossa lukee niin mies vain somettaa ja jyrää perheen alleen omien päämääriensä saavuttamiseksi. Tarvitaan myös kuuntelija. Ihan sama tilanne meillä, mekin ajamme kovaa vauhtia karille kun kapteeni ei saa silmiään irti tabletista. Tilanne on jatkunut pitkään, päätöstä en ole vielä tehnyt.

Vierailija
73/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Jokainen kuolee joskus. Ei se jakamalla parane. Minun kuolematoiveeni ei liity mieheeni mitenkään - siihen on muut syyt.

Tarvit apua

Vierailija
74/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli n. 5 vuotta sitten salasuhde mieheni serkun kanssa. Joku aika sitten kuulin että hänellä on HIV. En ole uskaltanut edes ajatella koko asiaa saati kertonut kenellekään.

Oletko ajatellut että olet itse voinut siirtää kyseisen tartunan mieheltäsi miehesi serkkuun.

Vierailija
75/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kertonut miehelle, että pelkäsin olevani raskaana, kun oli unohtanut taukopäivien jälkeen aloittaa pillerit uudelleen, kahtena päivänä jäi ottamatta ja molempina päivinä harratettiin seksiä. En ollut raskaana, mutta jos olisin ollut, olisin varmasti valehdellut miehelle, että pillerit on otettu tunnontarkasti, koska muuten olisin saanut kuulla tuosta virheestä loppuelämäni.

Miten niin, olisit vain ottanut eron ja vaatinut vuoroviikkosysteemin niin et olisi kuullut koko asiasta kuin vuoroviikoin. Myös yksinhuoltajille on tarjolla tukiperheitä jonne ei toivotut syntymät voi ajoittain työntää joten ainakin niinä päivinä olisit voinut olla ilman porua.

Vierailija
76/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettänyt miestäni kahden eri miehen kanssa, tästä on aikaa jo 4-5 vuotta. Pelkään että asia tulee esille ja rikkoi perheemme, meillä on vuoden ikäinen lapsi. Pettämistä tulen katumaan koko loppuelämäni!

Vierailija
77/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvit apua

Ihan varmasti niin.

Vierailija
78/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensivaikutelmani hänestä oli hieman hassu nörtti, jolla tylsät jutut. Naimisissa nykyään ja ensivaikutelma petti.

Vierailija
79/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän mielialalääkkeitä ja rauhoittavia satunnaisesti.

Sama masennuslääkkeet käytössä ja rauhottavat. Mies tekee pilkkaa mielisairasta, joten en ole kertonut omista ongelmistani. Enkä ole kertonut muillekaan.

Vierailija
80/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole salannut mitään kumppaneilta. En ole kyllä mainostanut millaista palkkaa olen saanut, mutta toisaalta vuositason palkat on tullut ilmi veroilmoituksien aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi