Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isoin asia, jonka salaat puolisoltasi?

Vierailija
13.12.2019 |

Siis sellainen asia, jolla voisi olla merkitystä suhteenne kannalta.
Minulla tämä perinteinen, eli olen koko suhteemme ajan ollut rakastunut toiseen mieheen. Toisaalta mieheni ei ole koskaan kysynyt, rakastanko jotain toista.

Kommentit (383)

Vierailija
81/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienin asia jonka salaan on: Pieni, pikku pippeli

Vierailija
82/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi ensin määritellä mikä on salailua. En varsinaisesti salaa mitään, asia ei vain ole tullut puheeksi, tai olen saattanut sanoa etten jaksa puhua vanhoista asioista jne. Varsinaista salailua on ehkä se, kun olen valehdellut kysyttäessä, ja toiminut kaikinpuolin niin että mies ei saisi jotain asiaa tietää. Yksi tällainen on se että haluan edelleen erilaista k18-touhua mitä saan. Syy miksi salailen tätä on se että asiasta on puhuttu jo niin monta kertaa, ja mies on tämän sanojensa mukaan ymmärtänyt kymmeniä kertoja aiemmin, että en vain enää jaksa samaa asiaa jankata. Tästä syystä salailen myös sitä miksi en enää halua enää oikeastaan ollenkaan miestäni. Tosiaalta olen mieluummin seksittömässä suhteessa tämän miehen kanssa kuin olisin yksin, tai vaihtaisin miestä. Ehkäpä mies ottaa asian esille itse joskus, niin voidaan sitten selvitellä. Minä olen oman osani jo esille ottamisesta tehnyt, ja olen ihan tyytyväinen, kunhan minun ei tarvitse harrastaa k18-juttuja ollenkaan kuin vasta siten, kun saan sellaista menoa mitä haluan itse.

Millasia sänkyhommia sitten haluaisit? Tai että onko sellanen asia joka ei miestä vaan innosta (esim fetissit tms) vai onko esim teidän välisessä kommunikaatiossa vikoja? 

Sinun ei tarvitse siitä huolehtia, mies kyllä on tiennyt alusta asti millaisia. Sellaista olikin ensimmäiset 3 vuotta, mutta nyt on hiipunut aivan olemattomiin. Kommunikaatiossa ei ole mitään vikaa, kiitos vain huolenpidosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että haluttomuuteni johtuu suurelta osin hänen ulkomuodostaan, on lihonut todella paljon. Samoin ällöttää ne elintavat jotka lihomiseen ovat johtaneet.

Salaisuus? Siis ihanko olet onnistunut pitämään tämän salaisuutena eikä puoliso osaa laskea 1+1?

Kyllä, hän luulee että kyseessä enemmän henkiset asiat. Hän on mies, minä nainen, että miehet eivät kai yleensä ymmärrä ulkonäkönsä merkitystä.

Vierailija
84/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole ollut täysin rehellinen syistä, miksi ensimmäinen avioliittoni päättyi. Tosin, sillä ei ole merkitystä tässä suhteessa, koska sama ei voi toistua.

Vierailija
85/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnolla luin näitä juttuja. Itse en pystyisi salaamaan mitään oleellisen tärkeää puolisoltani. 

Vierailija
86/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni käytös on muuttunut nössömmäksi vuosien varrella. Ja en pidä siitä yhtään.

Mutta en oikein osaa kauniisti selittääkään, että hän oli minusta viehättävämpi kuin oli napakampi ja määrätietoisempi. Ei tuollaisia ole helppo puhua rakentavasti.

Vierailija
87/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoin asia ja ehkäpä syy miksi haaveilen toisista miehistä. Mieheni oli alunperinkin tutustuessamme pienivarusteinen (10-12 cm plus terska 2cm) riippuen stondiksesta. Ja nyt keski-iässä kalu vain kapenee. Käytännössä voimme harrastaa seksiä vain yhdessä asennossa, jotta se pysyy ja tuntuu sisällä. Myös laukeaa liian helposti nyt vanhemmiten.

Olen sanonut miehelleni, että hänen kalunsa on pienentynyt, mutta en sitä, että se on syy miksi haaveilen muista miehustä. Haaveiden kohteet vaihtuvat. Välillä harmittaa miksi vaihdoin eksäni, jolla oli kaikin puolin sopiva kalu.

En tiedä aavistaako mieheni, että harrastan itsetyydytystä säännöllisesti.Tosin se ei ole sinänsä salaisuus. Välillä ohimennen olen maininnut.

Vierailija
88/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syyllistynyt teininä myymälävarkauteen varastamalla kaverin kanssa karkkia. Hävettää hirveästi moinen typeryys ja se, että varastin vielä jotain niin arvotonta ja turhaa kuin karkki. Kyseessä oli yksittäinen hölmöily ja sen jälkeen olen elänyt lakia noudattaen, joten asian salaaminen ei ole mikään iso ja vakava juttu.

Vierailija
89/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini inhoaa minua, eikä hän pelkää näyttää asiaa. Esitän coolia, mutta sisimmässäni käyn kaikenlaisia dialogeja ja raakoja tapahtumasarjoja läpi.

Pakko se on jotenkin terapioida itseään mentaalisella tasolla, että jaksaa kuunnella ainaista vttuilua ja omaan kotiimme änkeämistä, asioihin puuttumista, sotkemista, kiukuttelua, tavaroiden varastelua ja häirintää. 

Vierailija
90/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan peruussuomalaisia. Mies ei tiedä sitä, enkä ole paljastanut asiaa hänelle. Olen aloittanut jo hienovaraisesti puhumaan järkeä miehenkin päähän.

Vierailija
91/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen syyllistynyt teininä myymälävarkauteen varastamalla kaverin kanssa karkkia. Hävettää hirveästi moinen typeryys ja se, että varastin vielä jotain niin arvotonta ja turhaa kuin karkki. Kyseessä oli yksittäinen hölmöily ja sen jälkeen olen elänyt lakia noudattaen, joten asian salaaminen ei ole mikään iso ja vakava juttu.

Minulla on sama, mutta en usko, että asian paljataminen vaikuttaisi mitenkään parisuhteeseen.

Vierailija
92/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitänyt aluksi lainkaan miehen ulkonäöstä. Nyt olen jo tottunut siihen, mutta ei hän ole läheskään yhtä komea kuin ex-mieheni oli. En tietenkään aio pahoittaa hänen mieltään kertomalla näitä ajatuksiani hänelle, sillä rakastan miestä hänen luonteensa takia todella paljon.

Vierailija
93/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaisesti viihdekäytän myös laittomia aineita

Vierailija
94/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vaivaa että kumppani tienaa niin vähän ja pitää itsenään selvyytenä että minä tarjoan aina ja hoidan isommat hankinnat. Tässä mielessä vertaan häntä paljon eksääni joka tienasi myös hyvin ja suhteessa ei koskaan tarvinnut miettiä rahaa sillä tavalla että kumpi ostaa ja mitä. Kaikki sujui luonnostaan ja kummatkin panostivat yhtä lailla. Nyt tutuu välillä että olen vain pankkiautomaatti. Aluksi en ajatellut tätä koska olin vain uuden suhteen lumoissa. Nyt tätä on vaikea ottaa puheeksi kun tällä tavalla on menty jo tovi.

Vierailija
95/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua vaivaa että kumppani tienaa niin vähän ja pitää itsenään selvyytenä että minä tarjoan aina ja hoidan isommat hankinnat. Tässä mielessä vertaan häntä paljon eksääni joka tienasi myös hyvin ja suhteessa ei koskaan tarvinnut miettiä rahaa sillä tavalla että kumpi ostaa ja mitä. Kaikki sujui luonnostaan ja kummatkin panostivat yhtä lailla. Nyt tutuu välillä että olen vain pankkiautomaatti. Aluksi en ajatellut tätä koska olin vain uuden suhteen lumoissa. Nyt tätä on vaikea ottaa puheeksi kun tällä tavalla on menty jo tovi.

Ei tuossa oikein ole muuta vaihtoehtoa kuin jatkaa maksamista tai sitten sinunkin täytyy laskea omaa elintasoasi (eli jättää ne isommat hankinnat tekemättä), jos kerran toisella ei yksinkertaisesti ole yhtä paljon rahaa käytettävissä. Eipä tuossa oikein muu auta kuin avata keskustelu aiheesta, mikäli sinusta tuntuu, että toinen tahallaan hyväksikäyttää sinua. Sitten asia on eri, jos sinä haluat mennä yhdessä ravintolaan, niin silloin sinun kuuluu myös maksaa, jos toisella ei ole varaa siihen.

Vierailija
96/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen paljon vihaa miestäni kohtaan. Hän oli mitä ihanin ihminen tavatessamme. Oli aina kohtelias, huomaavainen, empaattinen, avulias aina muita kohtaan, todellinen herrasmies. Hän oli hauska ja elämän arvot olivat lähes samat kuin minulla.

Mutta aviopuolisona hän ei ole mitään noista. Hän ei koskaan auta minua jos tarvin apua. Hän ei lohduta minua jos itken. Hän ei osallistu lasten kasvatukseen. Hän ei tee mitään kotitöitä. Hän ei koskaan osta lapsille mitään. Enimmäkseen hän pahantuulinen ja jopa monesti ilkeä. Olen yrittänyt olla täydellinen vaimo ja olen laittanut kodin, lapset ja miehen aina etusijalle elämässäni. Pian meillä on 10v hääpäivä ja yritin ehdottaa että lähtisimme kahdestaan jonnekin reissuun juhlan kunniasi. Miehen vastaus oli että hän voi lähteä jos minä maksan matkan. Tunnen olevani loukussa ja vihaan elämääni. Mutta silti joka päivä elän ihan normaalisti, herään, hoidan lapset, käyn töissä, hoidan kodin ja olen mukava vaimo. Enkä voi erota koska en halua lasteni kärsivän sen takia, että minä valitsin väärin.

Vierailija
97/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minula ola kolme perhe, kolme vaimo mine pane paksu, lapsia on kahdesan.

Olipa surkea, rasistinen vitsi.

Kukaan suomea vieraana kielenä puhuva ei kirjoittaisi näin.

T. S2-opettaja

Vierailija
98/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minula ola kolme perhe, kolme vaimo mine pane paksu, lapsia on kahdesan.

Olipa surkea, rasistinen vitsi.

Kukaan suomea vieraana kielenä puhuva ei kirjoittaisi näin.

T. S2-opettaja

Mikä vitsi?

Vierailija
99/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sain  perintönä osakkeita ja tulee pääomatuloa joka vuosi normaalin pelkan verran,

en ole käynyt töissä nyt 7 vuoteen  vaikka vaimo niin luulee.

pelaan koneella,juon kaljaa, käyn kuntosalilla yms.

Miten olet pystynyt salaamaan tämän noin kauan?

Vierailija
100/383 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sterilisaatio, teetin suhteen alkuaikoina.

Valehtelin sairaalakeikan endometrioosin hoidoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi