Isoin asia, jonka salaat puolisoltasi?
Siis sellainen asia, jolla voisi olla merkitystä suhteenne kannalta.
Minulla tämä perinteinen, eli olen koko suhteemme ajan ollut rakastunut toiseen mieheen. Toisaalta mieheni ei ole koskaan kysynyt, rakastanko jotain toista.
Kommentit (383)
Minulla on 40 000 euron kulutusluotto, josta mies ei tiedä mitään...
Pitäisi ensin määritellä mikä on salailua. En varsinaisesti salaa mitään, asia ei vain ole tullut puheeksi, tai olen saattanut sanoa etten jaksa puhua vanhoista asioista jne. Varsinaista salailua on ehkä se, kun olen valehdellut kysyttäessä, ja toiminut kaikinpuolin niin että mies ei saisi jotain asiaa tietää. Yksi tällainen on se että haluan edelleen erilaista k18-touhua mitä saan. Syy miksi salailen tätä on se että asiasta on puhuttu jo niin monta kertaa, ja mies on tämän sanojensa mukaan ymmärtänyt kymmeniä kertoja aiemmin, että en vain enää jaksa samaa asiaa jankata. Tästä syystä salailen myös sitä miksi en enää halua enää oikeastaan ollenkaan miestäni. Tosiaalta olen mieluummin seksittömässä suhteessa tämän miehen kanssa kuin olisin yksin, tai vaihtaisin miestä. Ehkäpä mies ottaa asian esille itse joskus, niin voidaan sitten selvitellä. Minä olen oman osani jo esille ottamisesta tehnyt, ja olen ihan tyytyväinen, kunhan minun ei tarvitse harrastaa k18-juttuja ollenkaan kuin vasta siten, kun saan sellaista menoa mitä haluan itse.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkään perinteinen tuo ei ole, ap, paitsi ehkä sinun perinteesi.
perinteinen lol!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valmistelen eroa. Olen jättänyt rahaa sivuun, etsin asuntoa ja sain myös ylennyksen töistä mitä en ole kertonut. En ole rakastanut miestäni enää yli 2 vuoteen ja se on suuresti hänen oma vikansa.
Ei tämän pitäisi mikään yllätys olla.Tiedän yhden naisen, joka teki juuri näin. Maksatti opiskelut sun muut miehellä ja sitten jätti. Mies oli melko hajalla mutta kokoaa itseään.
Tiedän myös tapauksen, joka varmaan ulkopuolisille näytti tuolta. Tosiasiassa taustalla oli miehen peliongelmaa, holtitonta rahankäyttöä, henkistä ja lopulta myös fyysistäkin väkivaltaa. Mies kyllä mainosti kaikille miten julmasti hänet jätettiin ja hän on kaiken aina maksanut, mikä ei pitänyt kyllä paikkaansa.
Myös minun eksäni pitää yllä tällaista tarinaa. Tosi asiassa on itse ulosotossa, vaikka maksoin aikoinaan osan hänen veloistaan ja kävin koko ajan töissä opintojen ohella, minkä hän on kätevästi unohtanut. Mutta kai se on aina helpompaa syyttää toista kuin olla itse vastuussa.
Vihreä tyttöystäväni ei tiedä että äänestän aina persuja. Esitän aina kiinnostunutta ja suhtaudun positiivisesti kun hän kertoo viher-aatteistaan. Äänestyskopissa ääni menee kuitenkin Halla-Aholle :D
Joskus salaan juodun punaviinin määrää.
Vaimolla ei mitään hajua että oli minun eka seksikumppani, oli 28v kun tavattiin. Jotkut tykkää pilkata tuollaisesta, itse olen ylpeä että minulla on korkea tasovaatimus.
Piilottelen metristä sladdiani vasemmassa lahkeessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valmistelen eroa. Olen jättänyt rahaa sivuun, etsin asuntoa ja sain myös ylennyksen töistä mitä en ole kertonut. En ole rakastanut miestäni enää yli 2 vuoteen ja se on suuresti hänen oma vikansa.
Ei tämän pitäisi mikään yllätys olla.Tiedän yhden naisen, joka teki juuri näin. Maksatti opiskelut sun muut miehellä ja sitten jätti. Mies oli melko hajalla mutta kokoaa itseään.
Tiedän myös tapauksen, joka varmaan ulkopuolisille näytti tuolta. Tosiasiassa taustalla oli miehen peliongelmaa, holtitonta rahankäyttöä, henkistä ja lopulta myös fyysistäkin väkivaltaa. Mies kyllä mainosti kaikille miten julmasti hänet jätettiin ja hän on kaiken aina maksanut, mikä ei pitänyt kyllä paikkaansa.
Näinhän se menee, ja miehen sukulaiset nyökyttelemässä että olipa kiittämätön akka.
Myös niitten omienkin sukulaisten olisi hyvä muistaa että se ihminen vävynä/miniänä voi olla paljon mukavampi, peräti hemmetin mukava, kun miehenä/vaimona. Mutta ei edes sukulaisten painostuksesta pidä jäädä huonoon suhteeseen, ei miehen, ei naisen. Ihmisillähän on eri kasvot, eri tilanteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100 kg villalankaa.
Tämä on íhana! Minua kiinnostaa kovasti, mihin olet langat jemmanut, 100 kg vaatii aika ison tilan.
Terveisin toinen lankahamsteri
Hajasijoitettuna ympäri omakotitaloa. Mies tietää lipaston laatikon ja neulekorin. Loput ovat esim. Vaatehuoneessa ylähyllyllä, vinttikomerossa ja anopilta peritystä vanhassa arkussa. Välillä yllätyn itsekin kun esiin pyörähtää lankaa, jota en muista.
Minulla on salasuhde toisen naisen kanssa, oman siskoni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vihreä tyttöystäväni ei tiedä että äänestän aina persuja. Esitän aina kiinnostunutta ja suhtaudun positiivisesti kun hän kertoo viher-aatteistaan. Äänestyskopissa ääni menee kuitenkin Halla-Aholle :D
Täällä sama tilanne. Vaimo kallistuu enemmän vihervasemmistoon ja on niitä naisia "jotka ei koskaan olisi persun kanssa". Ei tiedä että viettää joka yön persun kanssa :D
Itselle politiikka ei ole niin tärkeää että välittäisin vaimon suuntautumisesta. Ja jos puhutaan politiikasta niin en ikinä kerro suoraan ketä äänestän ja välttelen persujen kehumista. Mutta aina kuitenkin äänestän persuja.
Lopetin ehkäisyn kostoksi pettämisestä enkä kadu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100 kg villalankaa.
Tämä on íhana! Minua kiinnostaa kovasti, mihin olet langat jemmanut, 100 kg vaatii aika ison tilan.
Terveisin toinen lankahamsteri
Hajasijoitettuna ympäri omakotitaloa. Mies tietää lipaston laatikon ja neulekorin. Loput ovat esim. Vaatehuoneessa ylähyllyllä, vinttikomerossa ja anopilta peritystä vanhassa arkussa. Välillä yllätyn itsekin kun esiin pyörähtää lankaa, jota en muista.
Kiitos vastauksesta, hajasijoitusta minäkin käytän ja huijaan itseäni etten enää ikinä osta yhtään lankaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on salasuhde toisen naisen kanssa, oman siskoni kanssa.
Senkin pe.dofiili.
Vierailija kirjoitti:
Vaimolla ei mitään hajua että oli minun eka seksikumppani, oli 28v kun tavattiin. Jotkut tykkää pilkata tuollaisesta, itse olen ylpeä että minulla on korkea tasovaatimus.
Kerro vaimollesi, hän ilahtuu. On hieno piirre ihmisessä, että haluaa jotain enemmän kuin vain seksiä. Ei yhtään tule pilkka mieleen sinusta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen abortoinut mieheni lapsen salaa.
Ei varmaankaan helppo päätös sinulle. Voimia.
Mistä sinä hänen moraalinsa tiedät? Ties vaikka olisi ollut kuinka helppo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä sama tilanne. Vaimo kallistuu enemmän vihervasemmistoon ja on niitä naisia "jotka ei koskaan olisi persun kanssa". Ei tiedä että viettää joka yön persun kanssa :D
Itselle politiikka ei ole niin tärkeää että välittäisin vaimon suuntautumisesta. Ja jos puhutaan politiikasta niin en ikinä kerro suoraan ketä äänestän ja välttelen persujen kehumista. Mutta aina kuitenkin äänestän persuja.
mun mies on maalta, ja pitkän linjan keskustaa äänestävä. Vaihtoi sitten persuihin kun kyllästyi keskustaan, ja viime vaaleissa äänesti jo feminististä puoluetta :D Se vain ei pysty enää mitenkään selittämään itselleen persuilua, joten vastavetona äänesti nyt näin. Saa nähdä miten seuraavat vaalit.
En usko, että pystyt salaamaan tämän. Tai sitten teillä on etäsuhde.