Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isoin asia, jonka salaat puolisoltasi?

Vierailija
13.12.2019 |

Siis sellainen asia, jolla voisi olla merkitystä suhteenne kannalta.
Minulla tämä perinteinen, eli olen koko suhteemme ajan ollut rakastunut toiseen mieheen. Toisaalta mieheni ei ole koskaan kysynyt, rakastanko jotain toista.

Kommentit (383)

Vierailija
341/383 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen HIV-positiivinen. Vaimo ei tiedä ja siksi en saa laueta sisään ettei se tartu vaimolle.

Ja kuinka luulet että se estää tartunnan? Vain kumi suojaa...

Vierailija
342/383 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin seksisuhteessa meidän yhteisen tutun kanssa samaan aikaan kun tapailimme. Lopetin seksisuhteen ennen kuin sovimme siitä että seurustelemme. Kumppanini ei todennäköisesti kestäisi tätä totuutta, jos tietäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/383 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin seksisuhteessa meidän yhteisen tutun kanssa samaan aikaan kun tapailimme. Lopetin seksisuhteen ennen kuin sovimme siitä että seurustelemme. Kumppanini ei todennäköisesti kestäisi tätä totuutta, jos tietäisi.

Miksi puolisosi katsoisi sun tehneen mitään väärää?

Vierailija
344/383 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion jättää mieheni tammikuussa. 20v yhteistä polkua takana ja se saa riittää.

Vierailija
345/383 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"E-pillerit petti" ja raskauduin. Ihana lapsi meillä ja varmaan mies sulattaisi asian nykyisin jos tietäisi ettei ollut vahinko vaan kaksi vuotta ehkäisyttä oloa ja lapsettomuusongelma

Vierailija
346/383 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla tismalleen sama tilanne. Suhdetta on tekohengitetty on muutama vuosi, mutta nyt minulla on sellainen olo, että tämä oli nyt tässä. Sinnitellään joulun ja uuden vuoden yli, mutta sen jälkeen asia on pakko ottaa puheeksi ja ruveta miettimään käytännön järjestelyjä. Pelottaa, oksettaa, stressaa ihan hemmetisti kaikki talon myynnit ja raha-asioiden setvimiset, jota on edessä, mutta ei tämä tällaisenakaan voi jatkua. 

Vierailija
347/383 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salasin painoni, mutta raskauden aikana sekin paljastui.

Jos painoa on merkittävästi liikaa, niin sen näkee kyllä jo silmälläkin, ei siihen vaakaa tarvitse. Jos miestäsi ei ole häirinnyt ennen virallista lukemaa, niin miksi häiritsisi sen jälkeenkään?

Sanoinko, että sitä on liikaa!? Sanoin vain, että salasin lukeman. Sitä en tiedä, mitä mieheni painostani ajatteli ja ajattelee nyt. Mutta olisin halunnut pitää sen omana asianani.

Ahaa, eli ihan vain naisten höpsötyksiä.

Vierailija
348/383 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla tismalleen sama tilanne. Suhdetta on tekohengitetty on muutama vuosi, mutta nyt minulla on sellainen olo, että tämä oli nyt tässä. Sinnitellään joulun ja uuden vuoden yli, mutta sen jälkeen asia on pakko ottaa puheeksi ja ruveta miettimään käytännön järjestelyjä. Pelottaa, oksettaa, stressaa ihan hemmetisti kaikki talon myynnit ja raha-asioiden setvimiset, jota on edessä, mutta ei tämä tällaisenakaan voi jatkua. 

Tuntuu olevan aika yleistä, että vuodenvaihteen jälkeen lähdetään. Itse tiedän useammankin tapauksen.

Tulkaa sit tänne tilittämään kuinka meni.

Vierailija
349/383 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, täällähän on ihmisillä isojakin juttuja salattavana. Tosin ei ehkä olisi pitänyt yllättyä. ^_^

Suurin juttu mitä salailen on herkutteluni. Puoliso mielummin näkisi minun laittavan suuhuni vierasta miestä, kuin että hotkisin suklaapatukkaa. Pari kertaa suuttunutkin, kun olen jäänyt kiinni. Nyt sokerittomalla ollut muutaman viikon jo.

Vierailija
350/383 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kylmä suhde naiseeni. Itse haluan kunnon rakastavan suhteen, mutta hän ei osaa rakastaa eikä halua läheisyyttä saati sitten seksiä. Lisäksi hänen jyräävä käytös on niin kuvottavaa että alan pikku hiljaa vihata häntä, tällä hetkellä se vielä "vasta" vi-tut-taa. En ole tossu vaan osaan pitää pintani, mutta kaikki minun sanomiset valuu hukkaan kuin vesi hanhen selästä.

Katselen muita naisia salaa ja haaveilen suhteesta heidän kanssa. Meitä sitoo puolisoni kanssa enää lapset. Ei tässä enää kauaa mene, kun lähden tästä suhteesta. Teen kotityöt ja hoidan lapsia ja pidän huolen muutenkin, että olen perheemme kallio, mutta empähän silti riitä. VMP.

Vierailija
351/383 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi kumppanien määrää en ole kertonut hänelle. Hän ei kylläkään ole kiinnostunut asiaa tietämään ja tietää, että minulla on enemmän kuin hänellä. Hänellä luku on 3.

Vierailija
352/383 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaapelleillyä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä se että olen muunsukupuolinen.

Mikä hemmetti on muunsukupuolinen? :D oletko sekä mies että nainen eli hermafrodiitti vai eikö sinulla ole sukupuoli elimiä? :D

Ehkei tietyn äo:n alittavien kannata vaivata päätään abstrakteilla käsitteillä. T. Ei muunsukupuolinen

Vierailija
353/383 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen seksityötä.

Vierailija
354/383 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva ihastuminen ex-miehen kaveriin. Mietin häntä aina kun harrastimme seksiä.

Vierailija
355/383 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin seksiä isomunaiselta mieheltä, omalla miehellä on ihan tavis eli ei tunnu missään. Eksällä oli valtava ja sitä jäin kaipaamaan, en mitään muuta eksästä. Oikeasti vtuttaa kun sain ensimmäiseksi isoa melaa, mikään muu ei tunnu miltään sen jälkeen. Enkä edes ymmärtänyt sitä silloin! Mieli tekisi pettää mutta en pysty, koska moraali.

Vierailija
356/383 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni ei puhu suomea, joten hän pyytää minulta välillä käännösapua. Hänellä on hieman hamstraustaipumusta, jota hän ruokkii selailemalla netin myyntipalstoja. Välillä, kun hän toivoo minun kääntävän jonkin mielestäni tarpeettoman tavaran myynti-ilmoituksen, käännän tahallani väärin niin, että tuote vaikuttaa huonokuntoiselta.

Vierailija
357/383 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piilottelen metristä sladdiani vasemmassa lahkeessa

Dille, ethän sä edes tiedä mitä tuo tarkoittaa!

https://urbaanisanakirja.com/word/sladdi/

Vierailija
358/383 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan hänen saksanpaimenkoiraansa

Vierailija
359/383 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin seksiä isomunaiselta mieheltä, omalla miehellä on ihan tavis eli ei tunnu missään. Eksällä oli valtava ja sitä jäin kaipaamaan, en mitään muuta eksästä. Oikeasti vtuttaa kun sain ensimmäiseksi isoa melaa, mikään muu ei tunnu miltään sen jälkeen. Enkä edes ymmärtänyt sitä silloin! Mieli tekisi pettää mutta en pysty, koska moraali.

Mulla samansuuntaisia kokemuksia, mutta suutelusta. Ekassa vakavammassa suhteessani eksä oli käsittämättömän hyvä suutelija. Sen jälkeen oli aika pettymys huomata, ettei kukaan ole päässyt lähellekään eksän tasoa.

Vierailija
360/383 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi aviotonta lasta, jotka olen hylännyt täysin vuosia sitten.

Minulla on merkittävät säästöt osaketilillä, josta puoliso ei tiedä mitään.

Käytän pistoksina otettavaa lääkettä loppuelämäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan