Isoin asia, jonka salaat puolisoltasi?
Siis sellainen asia, jolla voisi olla merkitystä suhteenne kannalta.
Minulla tämä perinteinen, eli olen koko suhteemme ajan ollut rakastunut toiseen mieheen. Toisaalta mieheni ei ole koskaan kysynyt, rakastanko jotain toista.
Kommentit (383)
Olen rakastunut toiseen naiseen. Ehkä puolisoni sen vaistoo, en tiedä.
Olen epävarma siitä onko suhteellamme tulevaisuutta. Haluan kuitenkin lapsen mieheni kanssa, koska luotan siihen, että hän tulee olemaan hyvä isä.
Vierailija kirjoitti:
Olen abortoinut mieheni lapsen salaa.
Ei varmaankaan helppo päätös sinulle. Voimia.
sain perintönä osakkeita ja tulee pääomatuloa joka vuosi normaalin pelkan verran,
en ole käynyt töissä nyt 7 vuoteen vaikka vaimo niin luulee.
pelaan koneella,juon kaljaa, käyn kuntosalilla yms.
Suhteen alussa en ollut yli eksästä, tai sen mies tottakai tajusi sanomattakin kun erosta oli niin lyhyt aika.. olen ihastunut moneen suhteemme aikana ja ollut vähällä aloittaa suhteenkin, siitä kyllä kerroin.. en usko, että olemme ikuisesti yhdessä, se on ehkä suurin salaisuus. Tietysti toivon, että olisimme, aika näyttää. En kuitenkaan olisi miehen rinnalla niinkuin hän on luvannut olla rinnallani jos jotain vielä kävisi, en vain jaksaisi enää. Mielestäni mies ei ole aivan upea puoliso, ihminen eikä isä. Sitäkään en noilla sanoin tietenkään kerro tai yritä väkisin häntä muuttaa muuksi. Inhoan mieheni isää ja toivon, ettei tarvitsisi olla hänen vanhempiensa kanssa tekemisissä. Pidän mieheni sukulaisia typerinä ja itsekkäinä ja suurimpana negatiivisena vaikutteena mieheni huonoihin puoliin, joita hän ei kykene tarkastelemaan edes niin objektiivisesti kuin minä eli sinnepäin. Ahneita ja yksinkertaisia ihmisiä, jotka eivät osaa rakastaa ja heillä on väsyneet kulissit. Toivon, että lapsista ei tule yhtään samanlaisia kuin miehelle niin tärkeistä ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Suhteen alussa en ollut yli eksästä, tai sen mies tottakai tajusi sanomattakin kun erosta oli niin lyhyt aika.. olen ihastunut moneen suhteemme aikana ja ollut vähällä aloittaa suhteenkin, siitä kyllä kerroin.. en usko, että olemme ikuisesti yhdessä, se on ehkä suurin salaisuus. Tietysti toivon, että olisimme, aika näyttää. En kuitenkaan olisi miehen rinnalla niinkuin hän on luvannut olla rinnallani jos jotain vielä kävisi, en vain jaksaisi enää. Mielestäni mies ei ole aivan upea puoliso, ihminen eikä isä. Sitäkään en noilla sanoin tietenkään kerro tai yritä väkisin häntä muuttaa muuksi. Inhoan mieheni isää ja toivon, ettei tarvitsisi olla hänen vanhempiensa kanssa tekemisissä. Pidän mieheni sukulaisia typerinä ja itsekkäinä ja suurimpana negatiivisena vaikutteena mieheni huonoihin puoliin, joita hän ei kykene tarkastelemaan edes niin objektiivisesti kuin minä eli sinnepäin. Ahneita ja yksinkertaisia ihmisiä, jotka eivät osaa rakastaa ja heillä on väsyneet kulissit. Toivon, että lapsista ei tule yhtään samanlaisia kuin miehelle niin tärkeistä ihmisistä.
Miksi olette yhdessä?
Minulla on varallisuutta noin 200 000 € edestä, puoliso luulee että 20 000 € edestä.
N35
Mitenkään perinteinen tuo ei ole, ap, paitsi ehkä sinun perinteesi.
Olen käynyt ilonaisten luona useasti, ainoa tapa pitää oma liitto freesinä
Vierailija kirjoitti:
Mitenkään perinteinen tuo ei ole, ap, paitsi ehkä sinun perinteesi.
No, ehkä tämä on sitten hyvinkin harvinaista, mutta itse arvelin sen olevan melko tavallista.
Ap
Jos tämä matka alkaa tuntua liian tuskaiselta lähden jauhelihaksi raiteille.
Hän pärjää kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olette yhdessä?
Kuitenkin rakastan tuota miestä vaikken ihan päivittäin. Välillä on parempia päiviä ja luulen, että parempia aikojakin on luvassa. Annan mahdollisuuden vielä vaikka yksin en ala tätä suhdetta kannattelemaan ja miehellä on näytönpaikka tässä. Kohtuullisen hyvältä näyttää. Valitettavasti miehen sukua ei voi vaihtaa, mutta se ei ole hänen syynsä sentään.
Teeskentelen usein, ettei minulla ole rahaa ja piilottelen rahojani tililläni koska mies on vastuuton rahankäyttäjä ja parempi ettei tiedä tai taas "pitää vähän elää" ja rahat on sitten loppu.
Olen abortoinut mieheni lapsen salaa.