Mies oletko oikeasti rakastunut puolisoosi, vai otitko vain yhden vaihtoehdoista?
En käsitä miten miehet voivat elää vain "vaihtoehdon" kanssa ilman oikeaa rakkautta, sitten petetään ja se näille miehille toki ok. Minustakin yritettiin ottaa vaihtoehto, mutta huomasin pelin koska en itse ole sellainen.
Kommentit (44)
Harvalla mitään palavaa rakkautta on. Yleensä otetaan sellainen suht sopiva minkä saa.
Ei ole vielä löytynyt ketään, johon olisin oikeasti tai leikisti rakastunut. M67
Miksipä ei voisi kysyä tätä naisiltakin? Vaikka miehillä kyllä yleisempää omien havaintojeni mukaan, kun monilla on se että seksiä naisen kanssa halutaan vaikka huijaamalla ja satuttamalla. Ja tietty se että vanhanaikaisemmilla porukoilla nainen yhä passaa miestä/perhettä laittamalla ruoan ja hoitamalla muutkin kotityöt. Siksi esitetään rakkautta ja välittämistä jotta saadaan ne edut.
Joo ollaan tulisesti rakastuneita ja naidaan aamuin illoin
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vielä löytynyt ketään, johon olisin oikeasti tai leikisti rakastunut. M67
Miksi ei sitten voi olla yksin? Tai ainakin rehellinen sille jonka kanssa on. Ja luulisi että inhimillinen ihminen nyt vähintään kiintyy kumppaniin vuosien varrella...
No, kun se antoi. Ei se mitään rakkautta ole, kun pussit tyhjentää.
Vierailija kirjoitti:
Reikä kuin reikä
Ei tuohon toista ihmistä tarvita, flesu on keksitty.
Kannattaa odottaa sitä, johon oikeasti rakastuu. Minä otin ensimmäisen eron jälkeen nopeasti hyvän vaihtoehdon, ja oli äärimmäisen noloa erota hänestä, kun myöhemmin löytyi se, joka oli se oikea.
Vaihtoehdoista? En tiedä millaista haaremia muut miehet pitävät, mutta itsellä ei aika riittäisi useamman naisen tapailuun. Saati että seurustelisi useamman naisen kanssa. 2-3 kanssa viestittelykin on jo rankkaa, jos koittaa aidosti keskittyä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa odottaa sitä, johon oikeasti rakastuu. Minä otin ensimmäisen eron jälkeen nopeasti hyvän vaihtoehdon, ja oli äärimmäisen noloa erota hänestä, kun myöhemmin löytyi se, joka oli se oikea.
Onneksi olkoon oikean löytymisestä
Ap
Vierailija kirjoitti:
No, kun se antoi. Ei se mitään rakkautta ole, kun pussit tyhjentää.
Jep. Turha sitten myöhemmin valittaa kun seksi loppuu, kun se on ollut tällaista kuraa. Loppuu se toisenkin osapuolen kiinnostus jossain kohtaa, ei kukaan loputtomiin jaksa yksin yrittää pitää yhteyttä yllä.
Useimmilta miehiltä ei katsos kysytä
Rakastunut? Onko sellaista asiaa oikeasti olemassakaan? Pelkkää teatteria, että nyt olen rakastunut!
No tietenkin oikeasti rakastuin. Muu olisi ollut moraalisesti väärin sekä itseäni että sitä naista kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole. On vaan ilmainen h*ora.
Oletko Laihialta?
Vierailija kirjoitti:
Reikä kuin reikä
Inceleiltä ei kysytty. Teillähän ei naista ja parisuhdetta ole, eikä tule.
En ymmärrä koko rakkauskäsitettä.
Vähän kyseenalainen, katkeralta yksinäiseltä naiselta kuulostava aloitus, koska kysymykseen sisältyy oletus, että MIEHET pariutuvat kenen tahansa kanssa (ilmeisesti koska eivät ottaneet upeaa ap:tä). Aika surkea käsitys muista ihmisistä sinulla ap!
Reikä kuin reikä