Mies kahvitreffeillä: "Nyt kun miehet ja naiset ovat tasa-arvoisia..... niin molemmat maksaa omansa"
Jäipä paska maku suuhun.
En mahda sille mitään, haluan että mies maksaa vaikka olenkin varoissani. Jos mies ei maksa enää tasa-arvon toteutumisen takia, niin minun puolesta en halua koko tasa-arvoa sitten. Saavat ottaa sen tasa-arvon pois sitten.
Kommentit (2143)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
huvittavaa kuinka keskustelupalstallinen naisia on höpöttämässä tasa-arvosta. Tasa-arvo on täysin näennäistä, mutta ennenkaikkea haitallista. Tasa-arvo pilaa yhteiskunnan toimivuuden, jos esimerkiksi mietitte kuinka taloudellinen tasa-arvo toimisi. Kun varallisuutensa eteen töitä tehneiden pitäsi maksaa tämän päivän työttömien ja vähävaraisten eläminen, vaikka te ette vain viitsi tehdä elantonne eteen mitään.
Ja miksikö juuri naisten keskustelupalsta tasa-arvosta on huvittava?
Koska naisten käsitys tasa-arvosta on naurettava. Haluaisin kovasti tavata ensimmäisenkin naisen, joka korjaa perheessänne auton tai ruohonleikkurin taikka remontoi talon jos mies talosta löytyy. Naiset valittavat kuinka miehet eivät tee heidän töitään, vaikkei heitä sen enempää kiinnosta tehdä niitä miehen töitä.
Feministit ovat tietysti vielä omalukunsa. Ainoa oikea kiinnsotuksen kohde on naisten oikeudet vaikka sitä markkinoidaankin tasa-arvona. Kuinka moni feministi on julistanut, että naisten täytyy mennä armeijaan? korkeintaan hyvin harva. Eli velvollisuudet ei kiinnosta, mutta oikeudet kyllä.
Ja kyllä, mielestäni naisten ja miesten töissä on selvä jako. Naiset tekee ruokaa ja siivoaa ja miehet tekee fyysiset työt. Ja ennenkuin joku niuhottaja ehtii mitään sanomaan voin todeta keskustelevani vain biologisista sukupuolista en ihmisen subjektiivisista tuntemuksista.
Ai jaa. Eli mies tekee fyysiset työt. No miksi sitten hoitotyötä joka on tutkimuksissa todettu fyysisesyö yhtä raskaaksi kuin rakennustyö eivät tee miehet. Jos kerta olet tätä mieltä, että työn , oli se sitten kotityö tai muu, fyysisyys määrää työn tekijän sukupuolen, niin nyt sitten miehet hoitotyöhön hopi hopi ja naiset äkkiä pois sieltä
kaipa teille naisille täytyy nuo paskaduunit jättää kun ette ole itseänne saaneet edes kunnon tehtäviin vietyä. Kyllä se miestenosuus yritysjohtajissakin on syystä suurempi kuin naistenosuus. toiselle sukupuolelle on annettu lahja johtaa ja toiselle tehdä mitä sanotaan..
Niin no biologiaa on sitten sekin että enemmistö yliopisto opiskelijoista on naisia- miehet on tyhmempiä, yliopisto- opintoihin ei miesten älykkyys riitä. Pojat pärjäävät huonommin koulussa ja miehet syrjäytyvät, alkoholisoituvat ja sairastavat enemmän kuin naiset. Nämäkin on biologiaa- älä enää ikinä syytä naisia tai yhteiskuntaa näistä
Täytyyhän teillekin miehille jättää paska elämänkaari, kun naiset pärjää
kyllähän teidän täytyy ymmärtää itsekkin ettei naisia tarvita muuta kuin lasten tekoon. jos joku väittää muuta, täytyy hänen olla vielä enemmän ulapalla kuin niiden jotka uskovat litteään maapalloon
Ai tuliko minulle yllätyksenä, että sinulle naiset ovat vain pilluj@ ja kohtuj@. Ei tullut. Et sinäkään ole mitään muuta kuin krpäteline, ja d*ldo hoitaa sen homman 1000000000000000000x paremmin kuin sinä.
niin noh kun tästä biologiasta on kerran tässä puhuttu ja sinähän sen sanoit. biologisesti naisen tehtävä on vain tuottaa lapsia, niin miksi ihmeessä muutta tuollaista. miehet pystyvät paljon paremmin evolutiiviseen kehittymiseen, joten mielestäni on järkevää että hoidamme miesten kesken päättämisen ja naiset voivat keskittyä omiin tehtäviinsä
Vierailija kirjoitti:
Olin juuri ajatellut, että jospa alkaisin taas treffailla pitkän tauon jälkeen. Mutta tämä keskustelu ja nämä epäsosiaaliset miehet saivatkin jo toisiin ajatuksiin. Edelleenkin pärjään hyvin ilman seksiä, leffassa voin käydä jonkun muunkin kuin miehen kanssa, syömässä käyn usein ulkona muutenkin... Mihin sitten tarvitsen sellaista naisvihaajamiestä? Olisi nyt ollut edes yksi fiksu mies tässä keskusteluketjussa mukana...
Et tarvitse miehiä mihinkän muuhun kuin maksamaan kahvisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän mautonta sanoa ekoilla treffeillä. Voi sitten ihmetellä, miksi flaksi ei käy.
Ja ennakkoluuloistakin, oishan se nainen voinut vaikka haluta tarjota ennen kuin mies avasi suunsa.
En itse menis toisille treffeille ikinä tuollaisen kanssa. En vaikka parisuhteessa maksettu aina puoliksi tai tarjottu vuorotellen tasapuolisesti ja se on ollut ok.. se on kuitenkin täysin eri asia kuin ekat treffit.
Ekat treffit eivät ole nipottamista varten.
Perustelkaa seuraavat:
On nipottamista jos mies ei maksa molempien puolesta (ei ole nipottamista jos nainen vaatii miehen maksavan molempien puolesta).
On pihiä jos mies ei maksa molempien puolesta (ei ole pihiä jos nainen ei suostu maksamaan edes omiaan).
Jos ongelma on siinä ettei haluta seurustella pihin tai nipon kanssa, niin mitäpä jos toimittaisiin seuraavasti:
Älä ole pihi, vaan maksa oma osuutesi.
Älä nipota, vaan maksa oma osuutesi.
Kuinka vaikeaa se voi olla vilauttaa pankkikorttia, kiitos, ja sitten pöytään tutustumaan siihen treffiin?
Tai sitten se yleisin tapa: jos pyydät jonkun kanssasi treffeille, niin maksa se kahvikupillinen. Jos se pari euroa on liian kallista, niin esitä kutsu johonkin ilmaistapahtumaan, niitä riittää Suomessa ihan joka kolkassa. Tuntemattomia ei ole mikään pakko treffailla, ensin voi tutustua muuten.
Minusta nykyään ei enää päde tuo "kutsuja maksaa", koska ihmiset näkevät yhä enemmän toisiaan kahviloissa ja ravintoloissa, toisin kuin vaikkapa vain 20 v. sitten. Jos ei ole varaa tai halua maksaa omia kahveja yms, kieltäydy kutsuista.
Jos kyseessä on henkilö, johon haluat tutustua ihan oikeasti, niin kannattaako siinä vaiheessa ruveta pihistelemään? Ja mikä pakko on minnekään ravintolaan mennä? Sopii deittipaikaksi vaikka ilmaisen taidenäyttelyn tai museon, jos kahvila on liian kallis.
Nainen siis ei lähtökohtaisesti ole halukas tutustumaan kun kerran miehen on maksettava tai toisia treffejä ei tule?
Lukekaa pojat tarkkaan ja ajatelkaas haluatteko sitä p*llua ihan niin paljon. Olette vain kävelevä siittäjä+lompakko tenavan jälkeen.
Ja nainen on kävelevä tiskikone, imuri, pyykkikone, uuni, uneton lastenhoitorobotti ja seksilelu. Vai miten se meni?
Juu valitettavasti ei ole mitään taetta, että toinen olisi yhtä kiinnostunut kuin sinä itse, jos sinä olet se, joka pyysi treffeille.
Ennen oltiin kiitollisia siitä, jos nainen SUOSTUI treffeille ja sitten tarjottiin että voitais tehdä tähän vaikutelma.. mut näköjään nykyajan miehet odottaa naisesta itselleen tulevaa äitiä, jonka kuuluis tehdä HEIHIN vaikutus kun he on kerran treffeille vaivautuneet pyytämään. Ja naiset on (tämän palstan joidenkin miesten mukaan) kuulemma julmia, kun eivät anna seksiä hiljaisille miehille.
Nykyaikana kaikki miettii näköjään vain omia oikeuksia. Näköjään myös silloin kun on itse pyytämässä jotain.
Jos miehet on nykyään tällaisia, niin kiitos ei mulle. Itse en välttis halua lapsia, mut en halua passattavaa ja nipottavaa miestäkään. Mielummin oon yksin. Maksa itse omat pullasi ja kahvisi vain ihan rauhassa. Minähän ne olisin sinulle jossain vaiheessa joutunut kuitenkin leipomaan ja keittämään.
Jos on huono asenne, se haisee onneksi useimmiten jo ekoilla treffeillä. Jotenkin ihmisillä mennyt hukkaan sanan "tarjoaa" merkitys.
T. N30
Lähtökohtasi on näemmä edelleen etä on miehen homma pyytää treffeille ja sitä kautta maksaa.
Mies on subjekti, nainen objekti?
Eikö se ole sitä mistä haluatte eroon? Paitsi parhaista paloista eli karkkikaupassa olosta. Antaa miesten piirittää, teidän raskas homma on valita paras.
No onneksi ajat muuttuvat ja useampi poika pelaa mielummin kuin opiskelee ja tuhlaa elämänsä tehdäkseen naisiin vaikutuksen..
Mä olin eri tyyppi, kuin se, joka sulle aiemmin vastasi. Parisuhteissa olen kyllä maksanut puoliksi jne, mut kyse ei ole nyt 2euron kahvikupista vaan ärsyttävästä asenteesta. En haluaisi miestä, joka heittäytyy hankalaksi jo ekoilla treffeillä. Elämä olis kamalaa vääntämistä sellaisen kanssa.
Ja ylipäätään ihmiset - miehet tai naiset - jos haluavat tehdä vaikutuksen (niinkuin yleensä halutaan toisen suosioom päästä jos ollaan kiinnostuneita - ihan niinku firmoissakin tehdään vaikutus asiakkaisiin ja yhteustyökumppaneihin tai vaikka appivanhempiin ja vieraisiim joita kutsutaan jonnekin eli ihmisiin ylipäätään) kun toinen kutsutaan treffeille. Miksi kutsut treffeille, jos et haluat tehdä vaikutusta? Ja jos teet vaikutuksen minuun, miksi oletat että minä pitäisin itseäni alempiarvoisena kuin sinä? Kyllä minä olen ihan yhtä tasa-arvoinen vaikka minulle tarjoaisi kahvit työpaikan pomo, maailman mahtavin mies tai vaikka oma anoppi.
Jos haluan tarjota itselleni kahvin, voin tehdä sen ja istua laatuseurassa - joko omassani tai ystävieni tai vaikka läheisteni. Jos jokin tuntematon juippi haluaa lähteä treffeille enkä kehtaa kieltäytyä tai olla antamatta mahdollisuutta, niin voi se sentään kohtelias olla ja jotain harkintaakin käyttää puheissaan.
Itse asiassa mä katselen tätä perusasetelmaa...
Nainen antaa luvan miehelle pyytää hänet treffeille ja kustantaa ko. asia. Sen kun pikkoo osiin:
Nainen antaa luvan (lähestyä): no tietysti, tavallaan...
pyytää treffeille: miehen homma osoittaa kiinnostus eli olla subjektina, nainen on objekti.
ja koska kutsuja maksaa, mies maksaa.
Ei minua kiinnosta joku kahvin maksaminen vaan se, että se on automaattisesti miehen rooli.
Naisen rooli oli joskus synnyttää lapsia ja olla niiden kanssa kotona. Ei kukaan normaali mieti että olipas hölmöä kun siitä on ainakin osittain päästy.
Vertasit just synnyttämistä ja lasten kasvattamista 2e kahvikupin maksamiseen?
No ei mikään yllätys että Suomessa on niin paljon yksinäisiä ja syntyvyys laskee.
Nykyajan miehillä kaikki roolit aivan sekaisin.........
Hauskinta tässä on se, että tässä todellakin kiteytyy yks naisten ja uupuneiden kotiäitien suurimmista ongelmista: miehet ei tajua, ei kertakaikkiaan tajua....... ei mitään empatiaa si kohtaan, mitä kaikkea naisilta ja äideiltä hiljaa yhteiskunnassamme vaaditaan.
Kuka pakottaa äidiksi? Sama valinta kuin miehillä, ole yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
huvittavaa kuinka keskustelupalstallinen naisia on höpöttämässä tasa-arvosta. Tasa-arvo on täysin näennäistä, mutta ennenkaikkea haitallista. Tasa-arvo pilaa yhteiskunnan toimivuuden, jos esimerkiksi mietitte kuinka taloudellinen tasa-arvo toimisi. Kun varallisuutensa eteen töitä tehneiden pitäsi maksaa tämän päivän työttömien ja vähävaraisten eläminen, vaikka te ette vain viitsi tehdä elantonne eteen mitään.
Koska naisten käsitys tasa-arvosta on naurettava. Haluaisin kovasti tavata ensimmäisenkin naisen, joka korjaa perheessänne auton tai ruohonleikkurin taikka remontoi talon jos mies talosta löytyy. Naiset valittavat kuinka miehet eivät tee heidän töitään, vaikkei heitä sen enempää kiinnosta tehdä niitä miehen töitä.
Feministit ovat tietysti vielä omalukunsa. Ainoa oikea kiinnsotuksen kohde on naisten oikeudet vaikka sitä markkinoidaankin tasa-arvona. Kuinka moni feministi on julistanut, että naisten täytyy mennä armeijaan? korkeintaan hyvin harva. Eli velvollisuudet ei kiinnosta, mutta oikeudet kyllä.
Ja kyllä, mielestäni naisten ja miesten töissä on selvä jako. Naiset tekee ruokaa ja siivoaa ja miehet tekee fyysiset työt. Ja ennenkuin joku niuhottaja ehtii mitään sanomaan voin todeta keskustelevani vain biologisista sukupuolista en ihmisen subjektiivisista tuntemuksista.
Ai jaa. Eli mies tekee fyysiset työt. No miksi sitten hoitotyötä joka on tutkimuksissa todettu fyysisesyö yhtä raskaaksi kuin rakennustyö eivät tee miehet. Jos kerta olet tätä mieltä, että työn , oli se sitten kotityö tai muu, fyysisyys määrää työn tekijän sukupuolen, niin nyt sitten miehet hoitotyöhön hopi hopi ja naiset äkkiä pois sieltä
kaipa teille naisille täytyy nuo paskaduunit jättää kun ette ole itseänne saaneet edes kunnon tehtäviin vietyä. Kyllä se miestenosuus yritysjohtajissakin on syystä suurempi kuin naistenosuus. toiselle sukupuolelle on annettu lahja johtaa ja toiselle tehdä mitä sanotaan..
Niin no biologiaa on sitten sekin että enemmistö yliopisto opiskelijoista on naisia- miehet on tyhmempiä, yliopisto- opintoihin ei miesten älykkyys riitä. Pojat pärjäävät huonommin koulussa ja miehet syrjäytyvät, alkoholisoituvat ja sairastavat enemmän kuin naiset. Nämäkin on biologiaa- älä enää ikinä syytä naisia tai yhteiskuntaa näistä
kyllähän teidän täytyy ymmärtää itsekkin ettei naisia tarvita muuta kuin lasten tekoon. jos joku väittää muuta, täytyy hänen olla vielä enemmän ulapalla kuin niiden jotka uskovat litteään maapalloon
Ai tuliko minulle yllätyksenä, että sinulle naiset ovat vain pilluj@ ja kohtuj@. Ei tullut. Et sinäkään ole mitään muuta kuin krpäteline, ja d*ldo hoitaa sen homman 1000000000000000000x paremmin kuin sinä.
niin noh kun tästä biologiasta on kerran tässä puhuttu ja sinähän sen sanoit. biologisesti naisen tehtävä on vain tuottaa lapsia, niin miksi ihmeessä muutta tuollaista. miehet pystyvät paljon paremmin evolutiiviseen kehittymiseen, joten mielestäni on järkevää että hoidamme miesten kesken päättämisen ja naiset voivat keskittyä omiin tehtäviinsä
Ahaa ,nyt biologia vaihtuukin evoluutioon. Jos asia on kuten väität, niin miksi tutkimusten mukaan Suomalaiset miehet, jotka ovat parisuhteessa ovat terveempiä ja onnellisempia kuin yksinäiset miehet? Yhtä terveitä ja onnellisia ovat muuten sinkkunaiset, eli naisille sopii yksinolo, miehille ei. Ja jos se miesten onni ja terveys olisi kiinni vain lapsista, niin parisuhdetta ei tarvitsisi.
Lisäksi, edelleen, naiset ovat terveempiä kuin miehet, elävät pidempään, pärjäävät koulussa paremmin jne jnr. Eli tuon sinun evoluutioteoria ei mukaan naiset pystyvät parempaan evolutionaaöiseen kehitykseen kuin miehet
Älä missään nimessä ikinä edes harkitse parisuhdetta, tai perheen perustamista, ei sovi sinulle
Eipä kyllä ole pelkoakasn. Kukaan nainen ei vttu jaksaisi tommoisen dingdong väniväniväöääää* miehen kanssa edes sen yhden kahvikupillisen ajan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies tekee treffeille kutsuessaan kahvikupin maksamisesta ison (tai pienenkin) numeron enteilee se myös jatkossakin vaikeuksia ja hänen kanssaan. Jos kohteliaisuus on hukassa kahden euron takia?
Miksi jatkaisin tuttavuutta joka enteilee sitä, että helpotkin sosiaaliset tilanteet ovat monimutkaisia ja tärppöjä?
Emme sopisi yhteen, maksan ihan mielelläni vastavuoroisesti enkä tee siitä mitään spektaakkelia, mutta ensin täytyy miehen tehdä minuun vaikutus, että niitä seuraavia treffejä ylipäätään tulee.Kerros seuraavaksi miksi olet vaivan näön arvoinen?
Ihan uteliaisuudesta...
En tiedä oheisesta kirjoittajasta, mutta useimmilla meillä ihmisillä on ominaisuuksia, joiden takia vastakkaisen sukupuolen edustajat ovat kiinnostuneita tutustumaan ja jopa valloittamaan. Voisin toki kysyä omalta puolisoltani, miksi hän koki minut vaivannäön arvoiseksi, mutta en viitsi häiritä häntä kesken työpäivän.
eri
Tästä roolituksestahan tässä lopulta puhutaan.
Nainen ei halua olla objekti, mutta treffaillessa hän edelleen sitä on koska miehen on oltava aloitteellinen ja tehtävä naiseen vaikutus. Siihen kuuluu maksaminen koska "käytöstavat".
Kertaaminen on kuulemma opintojen äiti. Seuraaviin treffeihin mennessä olet toivottavasti löytänyt täältä tärkeitä vinkkejä, mitä sudenkuoppia välttää treffeillä.
Tässä ketjussa on nyt muutaman kerran mainittu, että:
-kutsuja maksaa, sukupuolesta viis (jos on kohtelias)
-möläyttelevä mies ei ole kiinnostava. Möläyttelevä mies ei vaikuta mukavalta ihmiseltä, johon tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvossa jokainen hoitaa omat asiansa itse, en minä halua enään olla alistetussa asemassa että joutuisin maksamaan kahvit, avaamaan ovet tai vaikka kantamaan painavia tavaroita.
M29
No yllätys kun joku suomalaismies pitää tuollaista alistamisena ja jopa neitimäisenä ja homomaisena touhuna. Siksi vaihdoinkin suomalaisen arabiin ja kaikki on paremmin.
Sukupuolesta riippumatta, ihminen, joka tekee laskun jakamisesta numeron halvalla kahvilla käydessä eikä ole valmis tarjoamaan kaverille, on sivistymätön juntti. Minä olen nainen, ja olen useamman kerran tarjonnut esim lounaan ihan naispuoliselle kaverille. Ja kaveri on tarjonnut minulle. Nykyään meillä on miehen kanssa yhteinen käyttötili, joten yhdessä maksamme aina, mutta joskus aikoinaan ekoilla yhteisillä ravintolakäynneillä taisimme olla ihan vain kavereita, ja maksoimme itse. Mutta jos mies olisi öykkäröinyt, ei hän olisi ollut minun mieheni. Aika moni nainen kutsuu miehen luokseen ja kokkaa. Eli tarjoaa ruuan. Tarjoaminen on luonnollista, jos pitää toisesta. Puolin ja toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia miehiä me ei tarvita vastustamaam feminismiä. Minä en kiellä, etteikö ihminen synny mieheksi tai naiseksi, joilla on erilainen fysiologia. Mutta se, että nainen on vain tarkoitettu lasten tekoon ja pelkäksi koristeeksi, järkyttää. Ottaen huomioon suomalaisen maaseutuyhteiskunnan, jossa naisetkin teki fyysistä työtä. Ei voinut keskittyä pelkästään synnyttämään ja olemaan koriste, ei edes silloin, kun nainen oli muuten heikossa asemassa. Ihmeellistä mutta totta, juurikin liberaalit suomenruotsalaiset vastusti suomalaisnaisten aseman edistämistä, kun taas maalaisten keskuudessa asialle näytettiin vihreää valoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Onko tähän ketjuun kerääntyneet kaikki naistenvihaajat?
Kahvitreffeille naisen kutsuneella miehellä ei voi olla mitään syytä olla maksamatta. Eikä siitä voi tehdä mitään tasa-arvokysymystä tai päätellä naisen olevan siipeilijä. Kutsuja maksaa, ei ole vaikeaa. Jos oikeasti ei ole varaa maksaa, niin ei pidä kutsua seuraa kahvilaan. Aivan outoja ja elämälle vieraita johtopäätöksiä tehty tuosta. Onko noilla ylipäätään mitään kokemusta parisuhteesta?
Olen siis aikuinen työssäkäyvä mies
Kutsuja maksaa ja nainen ei kutsu vaan hän sallii miehen kutsua.
Miksi mies kutsuu? Miksi ei jätä kutsumatta?
Tähän on vastattu lukuisia kertoja: jos mies ei kutsu, hän jää yksin vaikka naapurustossa olisi 100 hänestä kiinnostunutta naista.
Ei jää. Ne sata naista olisivat tappelemassa tuon miehen huomiosta ja pyytämässä aktiivisesti treffeille. Sinä et saa treffikutsuja, koska naiset eivät ole kiinnostuneet sinusta tai muista kaltaisistasi huonokäytöksisistä, sekopäisistä valittajista. Aivan turhaan yleistät omat kokemuksesi koskemaan kaikkia miehiä. Naiset tekevät jatkuvasti aloitteita miellyttäville, mukaville ja fiksuille miehille.
Lisäksi on täysin ymmärrettävää, että et saa teoreettista treffikumppaniasi jäämään seuraasi hetkeäkään pidemmäksi aikaa kun on tarvis. Ihan sama, kuka sen kahvikupposen maksaisi, ei kukaan järjissään oleva ihminen haluaisi tavata sinua uudestaan. Olen tästä 99,9% varma.
Voit vastata tähän viestiin kiukkuisilla solvauksilla, mutta käytännössä olet kuin jalkaa polkeva pikkulapsi, jonka kanssa kukaan ei halua leikkiä.
Ilman sarvia ja hampaita...
minkä verran ajattelet suhdelukujen olevan?
Siis nainen pyytää ensitreffeille vs. mies pyytää?Mikä on sinulla ja ystäväpiirissäsi noin suunnilleen se taso? Miehet pyytää 50%? 90%?
Ja nyt ei puhuta huomiosta tappelemisesta ja pitkien katseiden luomisesta "saa tulla pyytämään, vastaan kyllä " asenteella.
Ihan ilman sarvia ja hampaita: En tiedä, osaatko lukea. Naiset pyytävät kiinnostavia ja vastaanottavaisen oloisia miehiä treffeille. On aivan normaalia pyytää tehdä aloite siinä vaiheessa, kun on saanut vaikka molemminpuoleisen katsekontaktin tai hymyn kautta edes jonkinlaisen potentiaalisen merkin siitä, että kiinnostus voisi olla molemminpuolista. Mutta tuo katsekontakti tai hymy ei ole se itse aloite, aloite on vaikka kun nainen siirtyy miehen juttusille ja sitten juttutuokion lisäksi esim. pyytää terffeille, haluaa vaihtaa yhteystietoja tms.
Se, että sinua ja/tai hengenheimolaisiasi ei aktiivisesti lähestytä ei tarkoita sitä, että sellaista ei tapahtuisi. Esim. "lunta on olemassa, vaikka joku Afrikassa asuva ihminen ei koskaan sitä olisi itse päässyt näkemään".
Suora kysymys, ei pitäisi olla vaikea vastata.
En siis epäile etteikö sitä tapahtuisi. Kiinnosti pienellä otannalla kuulla mieiipide kuinka yleistä se on.
Se että jätit vastaamatta ja solvaat kertoo toki tarpeeksi.
”minkä verran ajattelet suhdelukujen olevan?
Siis nainen pyytää ensitreffeille vs. mies pyytää?Mikä on sinulla ja ystäväpiirissäsi noin suunnilleen se taso? Miehet pyytää 50%? 90%?”
Tämäkö oli kysymyksesi? En ole tuo jolta kysyit, mutta vastaan silti:
Aika tasan nähdäkseni menee. Itse olen ehdottanut tapaamista aina, kun mies on minua kiinnostanut. Ja kyllä olen tarjonnut ne oluet, kahvit tai leffalipun, ei mitään ongelmaa. Nykyisen poikaystäväni vamppasin ostamalla hänelle kesällä torilta jäätelön, kun se istui kioskin vieressä söpön pienen mäyräkoiransa kanssa odottamassa jonon hupenemista. :)
Olemme 22-26-vuotiaita. Emme harrasta Tinderiä tai muita nettideittejä, vaan deittikumppanit löytyvät tutuista, tuttujen kavereista, koulusta, harrastuksista...
No, miltä kuulostaa? Aika normaalilta real-life-datingilta, eikö?
Vierailija kirjoitti:
MIksi tuollainen edes tuli puheeksi?
Ellette nyt ihan luksuskahvilassa olleet (esim. Ekberg stadissa), niin siinä jonossahan maksetaan automaattisesti omansa.
Vai halusiko tätä jotenkin korostaa etukäteen... no se on tietysti tyhmää. Mulla ainakin ihan itsestäänselvää, että maksan omani.
Yllättävän moni nainen on sitä mieltä, että miehen tulee tarjoamalla maksaa heidän ajastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei se NAINEN voi tarjota miehelle kahvia, olsi mukava yllätys miehelle?
-Samalla nainen osoittaisi, ettei ole lokki.
Miksi sen naisen pitäisi osoittaa, ettei ole lokki? Miksi et itse todista, että sinulla on tilannetajua ja käytöstapoja?
Entä miksi valitset treffeille naisen, jonka epäilet olevan potentiaalinen lokki? Eikö sieltä sun läheltä löytyisi vaikka naista, josta tulisi "tuo ei ole lokki"-fiilis?
Kutsujanahan se on SUN tehtävä todistaa kutsutulle, että "minä olen sen arvoinen". Sillä kun voi olla muitakin treffejä tulossa vaikka samalla viikolla. Jos ne kaikki muut miehet yrittää tehdä vaikutuksen, niin niistä varmaan sit löytyy joku...
Melkoinen valioyksilö mahdat olla, jos sinä kutsut ja odotat että nainen piirittää sua. Onhan se niin hurjan kiinnostunut, kun lähti treffeille kanssasi. 🤔
Nainen on siis automaattisesti valioyksilö?
Lukekaas pojat tarkkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa ,nyt biologia vaihtuukin evoluutioon. Jos asia on kuten väität, niin miksi tutkimusten mukaan Suomalaiset miehet, jotka ovat parisuhteessa ovat terveempiä ja onnellisempia kuin yksinäiset miehet? Yhtä terveitä ja onnellisia ovat muuten sinkkunaiset, eli naisille sopii yksinolo, miehille ei. Ja jos se miesten onni ja terveys olisi kiinni vain lapsista, niin parisuhdetta ei tarvitsisi.
Lisäksi, edelleen, naiset ovat terveempiä kuin miehet, elävät pidempään, pärjäävät koulussa paremmin jne jnr. Eli tuon sinun evoluutioteoria ei mukaan naiset pystyvät parempaan evolutionaaöiseen kehitykseen kuin miehet
Älä missään nimessä ikinä edes harkitse parisuhdetta, tai perheen perustamista, ei sovi sinulle
Eipä kyllä ole pelkoakasn. Kukaan nainen ei vttu jaksaisi tommoisen dingdong väniväniväöääää* miehen kanssa edes sen yhden kahvikupillisen ajan
arvostan keskustelua jonka olemme saaneet aikaiseksi kanssasi, mutta tahtoisin muistuttaa, että tarkistathan faktasi ennen kuin tulet kertomaan muille kuinka elää. Miehet kyllä kuolevat keskiarvollisesti nuorempana, mutta ovat terveempiä kuin naiset. Muutenkin kommentistasi on luettavissa että ikää on jo päälle 80 vuotta, mutta koska nettiä käytät, täytyy syyn olla surullisempi. Olet kuunnellut vanoilta ja "viisailta" millaisella elämäntyylillä pärjää elmässä, mutta jos ymmärtäisit nykypäivää uskoisin sinun itsekin käsittävän, että naisten alttius muiden mielipiteille on tehnyt teistä vaikuttajien mielipiteiden suoltajia.
aggressiivinen reaktosi vain kertoo halusta sivuuttaa tosiasia, jota yritän selittää. Ihmisen biologia on keskeinen osa ihmisen biologiaa ja asia kun vaan on sellainen, että naisen pitäisi tehdä kuten mies käskee, jotta maailma pyörisi hyvin. niin kauan kun naisia on päättämässä asioista on turha odottaa maailmalta mitään hyvää, koska joka asia vain on ylitsepääsemätön naisille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä naisvaltaisimmissa tiedekunnissa on alhaisin äo ja miesvaltaisissa tiedekunnissa korkein, mutta pidä toki harhasi :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellette nyt ihan luksuskahvilassa olleet (esim. Ekberg stadissa), niin siinä jonossahan maksetaan automaattisesti omansa.
Vai halusiko tätä jotenkin korostaa etukäteen... no se on tietysti tyhmää. Mulla ainakin ihan itsestäänselvää, että maksan omani.
Yllättävän moni nainen on sitä mieltä, että miehen tulee tarjoamalla maksaa heidän ajastaan.
Yllättävän moni nainen on sitä mieltä, että kutsuja tarjoutuu maksamaan, mikäli hänellä on yhtään käytöstapoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko. On ihan sinun tulkintasi. Kyse on käytöstavoista. Ja jos ei niitä omaa, niin koska itse pidän käytöstapoja tärkeänä ja koska mielestäni käytöstapojen puute aikuisella ihmisellä kertoo paljon ihmisen persoonallisuudesta, niin enpä välittäisi enää jatkaa tutustumista tuohon mieheen. Kuten en myöskään mieheen tai naiseen, joka ei tervehdi, kiitä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Onko tähän ketjuun kerääntyneet kaikki naistenvihaajat?
Kahvitreffeille naisen kutsuneella miehellä ei voi olla mitään syytä olla maksamatta. Eikä siitä voi tehdä mitään tasa-arvokysymystä tai päätellä naisen olevan siipeilijä. Kutsuja maksaa, ei ole vaikeaa. Jos oikeasti ei ole varaa maksaa, niin ei pidä kutsua seuraa kahvilaan. Aivan outoja ja elämälle vieraita johtopäätöksiä tehty tuosta. Onko noilla ylipäätään mitään kokemusta parisuhteesta?
Olen siis aikuinen työssäkäyvä mies
Kutsuja maksaa ja nainen ei kutsu vaan hän sallii miehen kutsua.
Miksi mies kutsuu? Miksi ei jätä kutsumatta?
Tähän on vastattu lukuisia kertoja: jos mies ei kutsu, hän jää yksin vaikka naapurustossa olisi 100 hänestä kiinnostunutta naista.
Ei jää. Ne sata naista olisivat tappelemassa tuon miehen huomiosta ja pyytämässä aktiivisesti treffeille. Sinä et saa treffikutsuja, koska naiset eivät ole kiinnostuneet sinusta tai muista kaltaisistasi huonokäytöksisistä, sekopäisistä valittajista. Aivan turhaan yleistät omat kokemuksesi koskemaan kaikkia miehiä. Naiset tekevät jatkuvasti aloitteita miellyttäville, mukaville ja fiksuille miehille.
Lisäksi on täysin ymmärrettävää, että et saa teoreettista treffikumppaniasi jäämään seuraasi hetkeäkään pidemmäksi aikaa kun on tarvis. Ihan sama, kuka sen kahvikupposen maksaisi, ei kukaan järjissään oleva ihminen haluaisi tavata sinua uudestaan. Olen tästä 99,9% varma.
Voit vastata tähän viestiin kiukkuisilla solvauksilla, mutta käytännössä olet kuin jalkaa polkeva pikkulapsi, jonka kanssa kukaan ei halua leikkiä.
Ilman sarvia ja hampaita...
minkä verran ajattelet suhdelukujen olevan?
Siis nainen pyytää ensitreffeille vs. mies pyytää?Mikä on sinulla ja ystäväpiirissäsi noin suunnilleen se taso? Miehet pyytää 50%? 90%?
Ja nyt ei puhuta huomiosta tappelemisesta ja pitkien katseiden luomisesta "saa tulla pyytämään, vastaan kyllä " asenteella.
Ihan ilman sarvia ja hampaita: En tiedä, osaatko lukea. Naiset pyytävät kiinnostavia ja vastaanottavaisen oloisia miehiä treffeille. On aivan normaalia pyytää tehdä aloite siinä vaiheessa, kun on saanut vaikka molemminpuoleisen katsekontaktin tai hymyn kautta edes jonkinlaisen potentiaalisen merkin siitä, että kiinnostus voisi olla molemminpuolista. Mutta tuo katsekontakti tai hymy ei ole se itse aloite, aloite on vaikka kun nainen siirtyy miehen juttusille ja sitten juttutuokion lisäksi esim. pyytää terffeille, haluaa vaihtaa yhteystietoja tms.
Se, että sinua ja/tai hengenheimolaisiasi ei aktiivisesti lähestytä ei tarkoita sitä, että sellaista ei tapahtuisi. Esim. "lunta on olemassa, vaikka joku Afrikassa asuva ihminen ei koskaan sitä olisi itse päässyt näkemään".
Suora kysymys, ei pitäisi olla vaikea vastata.
En siis epäile etteikö sitä tapahtuisi. Kiinnosti pienellä otannalla kuulla mieiipide kuinka yleistä se on.
Se että jätit vastaamatta ja solvaat kertoo toki tarpeeksi.
”minkä verran ajattelet suhdelukujen olevan?
Siis nainen pyytää ensitreffeille vs. mies pyytää?Mikä on sinulla ja ystäväpiirissäsi noin suunnilleen se taso? Miehet pyytää 50%? 90%?”
Tämäkö oli kysymyksesi? En ole tuo jolta kysyit, mutta vastaan silti:
Aika tasan nähdäkseni menee. Itse olen ehdottanut tapaamista aina, kun mies on minua kiinnostanut. Ja kyllä olen tarjonnut ne oluet, kahvit tai leffalipun, ei mitään ongelmaa. Nykyisen poikaystäväni vamppasin ostamalla hänelle kesällä torilta jäätelön, kun se istui kioskin vieressä söpön pienen mäyräkoiransa kanssa odottamassa jonon hupenemista. :)
Olemme 22-26-vuotiaita. Emme harrasta Tinderiä tai muita nettideittejä, vaan deittikumppanit löytyvät tutuista, tuttujen kavereista, koulusta, harrastuksista...
No, miltä kuulostaa? Aika normaalilta real-life-datingilta, eikö?
En ole tuo kenelle vastasti, mutta pakko kommentoida. Hienoa jos se nuorilla noin menee.
Itse olen keski-ikäinen ja hyvin harvinaisia tuntuvat olevan ne aloitekykyiset naiset, ainakin minun lähipiirissä. Itselle on tasan yksi nainen tehnyt aloitteen, jos ei lasketa niitä kaatokännissä suoraan kimppuun käyviä. Sen sijaan useampikin on vuosia jälkikäteen kertonut olleensa aikanaan kiinnostunut, mutta eivät koskaan mitään asian eteen tehneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat siis yllättävän moni palstalla perinteistä naista larppaava ulijonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän moni nainen on sitä mieltä, että kutsuja tarjoutuu maksamaan, mikäli hänellä on yhtään käytöstapoja.
Niin. Mielestäni kuuluu hyviin käytöstapoihin
Ihan sama, jos pyytäisin miehen luokseni kylään, niin tottakai tarjoaisin jotain- kahvia, ruokaa tms. Näitten palsta- ùlliksien logiikan mukaan voisin sitten pyytää mieheltä maksun kahvista tai ruuasta kun hän tulee kylään
Eikö niin. Tada-arvo, nääs ja biologia ja evoluutio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä kyllä ole pelkoakasn. Kukaan nainen ei vttu jaksaisi tommoisen dingdong väniväniväöääää* miehen kanssa edes sen yhden kahvikupillisen ajanarvostan keskustelua jonka olemme saaneet aikaiseksi kanssasi, mutta tahtoisin muistuttaa, että tarkistathan faktasi ennen kuin tulet kertomaan muille kuinka elää. Miehet kyllä kuolevat keskiarvollisesti nuorempana, mutta ovat terveempiä kuin naiset. Muutenkin kommentistasi on luettavissa että ikää on jo päälle 80 vuotta, mutta koska nettiä käytät, täytyy syyn olla surullisempi. Olet kuunnellut vanoilta ja "viisailta" millaisella elämäntyylillä pärjää elmässä, mutta jos ymmärtäisit nykypäivää uskoisin sinun itsekin käsittävän, että naisten alttius muiden mielipiteille on tehnyt teistä vaikuttajien mielipiteiden suoltajia.
aggressiivinen reaktosi vain kertoo halusta sivuuttaa tosiasia, jota yritän selittää. Ihmisen biologia on keskeinen osa ihmisen biologiaa ja asia kun vaan on sellainen, että naisen pitäisi tehdä kuten mies käskee, jotta maailma pyörisi hyvin. niin kauan kun naisia on päättämässä asioista on turha odottaa maailmalta mitään hyvää, koska joka asia vain on ylitsepääsemätön naisille
Löysin yhden ihan paikkansapitävän jutun tuolta ei-päätä-ei-häntää-selityksestäsi, ja se on tämä: ”Ihmisen biologia on keskeinen osa ihmisen biologiaa”. Laittamattomasti sanottu, ei käy kiistäminen. 😂
-eri
Itseäni ei todellakaan vaivaa, jos mies ei maksa kahviani, jos hän osaa muuten käyttäytyä normaalisti. Toisaalta monesti se tuntuu hyvältä ja osoittaa huomaavaisuutta etenkin, jos maksaja on rikkaampi osapuoli. Olisi toki säälittävää odottaa esim. joltain rutiköyhältä opiskelijalta, että hän maksaisi yhtään mitään treffikumppaninsa puolesta. Itse harvemmin kyllä maksan kenenkään kahveja ensitreffeillä (ehkä osin siksi, koska olen tosiaan nainen), mutta jos tapaillaan säännöllisesti, niin olen useasti tarjonnut esim. ruuat ravintolassa kun tiedän, että toinen kuitenkin tekee paljon puolestani. Jatkuva omien rahojen pihistely osoittaa mielestäni patologista itsekkyyttä. Ihminen, joka ei koskaan tarjoa mitään toiselle, on mielestäni itsekeskeinen ja ahne, eikä hänen tukeensa voi luettaa vaikeissa tilanteissa.