Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kahvitreffeillä: "Nyt kun miehet ja naiset ovat tasa-arvoisia..... niin molemmat maksaa omansa"

Vierailija
12.12.2019 |

Jäipä paska maku suuhun.

En mahda sille mitään, haluan että mies maksaa vaikka olenkin varoissani. Jos mies ei maksa enää tasa-arvon toteutumisen takia, niin minun puolesta en halua koko tasa-arvoa sitten. Saavat ottaa sen tasa-arvon pois sitten.

Kommentit (2143)

Vierailija
821/2143 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys naisille, jotka pitävät itseään tasa-arvoa kannattavina ja ovat sitä mieltä, että "kutsuja maksaa": kun pyydätte kaverin, sukulaisen tms. syömään, kahville, leffaan jne, maksatteko heidän kulut omienne lisäksi? Jos ette, miksi ette?

Kyllä. Maksan. Usein kyllä maksetaan kutakuinkin vuorotellen, sillä käymme toki ulkona useamminkin kuin kerran elämässä, ja ystäväni tai sukulaiseni eivät ole lokkeja.

Joten ihminen joka ottaa tarjoomiset vastaan ilman vastatarjoilua on lokki. Silloinhan kaikki nämä ketjun naiset, joiden mielestä mies maksaa treffeillä, ovat lokkeja. Eivätkä edes häpeä! Minä häpeän heidän/teidän puolesta. Kiva, kun kaikki naiset leimataan lokkinaisten vuoksi.

Vierailija
822/2143 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

huvittavaa kuinka keskustelupalstallinen naisia on höpöttämässä tasa-arvosta. Tasa-arvo on täysin näennäistä, mutta ennenkaikkea haitallista. Tasa-arvo pilaa yhteiskunnan toimivuuden, jos esimerkiksi mietitte kuinka taloudellinen tasa-arvo toimisi. Kun varallisuutensa eteen töitä tehneiden pitäsi maksaa tämän päivän työttömien ja vähävaraisten eläminen, vaikka te ette vain viitsi tehdä elantonne eteen mitään.

Ja miksikö juuri naisten keskustelupalsta tasa-arvosta on huvittava?

Koska naisten käsitys tasa-arvosta on naurettava. Haluaisin kovasti tavata ensimmäisenkin naisen, joka korjaa perheessänne auton tai ruohonleikkurin taikka remontoi talon jos mies talosta löytyy. Naiset valittavat kuinka miehet eivät tee heidän töitään, vaikkei heitä sen enempää kiinnosta tehdä niitä miehen töitä.

Feministit ovat tietysti vielä omalukunsa. Ainoa oikea kiinnsotuksen kohde on naisten oikeudet vaikka sitä markkinoidaankin tasa-arvona. Kuinka moni feministi on julistanut, että naisten täytyy mennä armeijaan? korkeintaan hyvin harva. Eli velvollisuudet ei kiinnosta, mutta oikeudet kyllä.

Ja kyllä, mielestäni naisten ja miesten töissä on selvä jako. Naiset tekee ruokaa ja siivoaa ja miehet tekee fyysiset työt. Ja ennenkuin joku niuhottaja ehtii mitään sanomaan voin todeta keskustelevani vain biologisista sukupuolista en ihmisen subjektiivisista tuntemuksista.

Ai jaa. Eli mies tekee fyysiset työt. No miksi sitten hoitotyötä joka on tutkimuksissa todettu fyysisesyö yhtä raskaaksi kuin rakennustyö eivät tee miehet. Jos kerta olet tätä mieltä, että työn , oli se sitten kotityö tai muu, fyysisyys määrää työn tekijän sukupuolen, niin nyt sitten miehet hoitotyöhön hopi hopi ja naiset äkkiä pois sieltä

kaipa teille naisille täytyy nuo paskaduunit jättää kun ette ole itseänne saaneet edes kunnon tehtäviin vietyä. Kyllä se miestenosuus yritysjohtajissakin on syystä suurempi kuin naistenosuus. toiselle sukupuolelle on annettu lahja johtaa ja toiselle tehdä mitä sanotaan..

Niin no biologiaa on sitten sekin että enemmistö yliopisto opiskelijoista on naisia- miehet on tyhmempiä, yliopisto- opintoihin ei miesten älykkyys riitä. Pojat pärjäävät huonommin koulussa ja miehet syrjäytyvät, alkoholisoituvat ja sairastavat enemmän kuin naiset. Nämäkin on biologiaa- älä enää ikinä syytä naisia tai yhteiskuntaa näistä

Täytyyhän teillekin miehille jättää paska elämänkaari, kun naiset pärjää

Jostain syystä naisvaltaisimmissa tiedekunnissa on alhaisin äo ja miesvaltaisissa tiedekunnissa korkein, mutta pidä toki harhasi :-)

Jaa. Kukas tätä on mitannut, milloin, miksi ja millaisella korpuksella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/2143 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Onko tähän ketjuun kerääntyneet kaikki naistenvihaajat?

Kahvitreffeille naisen kutsuneella miehellä ei voi olla mitään syytä olla maksamatta. Eikä siitä voi tehdä mitään tasa-arvokysymystä tai päätellä naisen olevan siipeilijä. Kutsuja maksaa, ei ole vaikeaa. Jos oikeasti ei ole varaa maksaa, niin ei pidä kutsua seuraa kahvilaan. Aivan outoja ja elämälle vieraita johtopäätöksiä tehty tuosta. Onko noilla ylipäätään mitään kokemusta parisuhteesta?

Olen siis aikuinen työssäkäyvä mies

Kutsuja maksaa ja nainen ei kutsu vaan hän sallii miehen kutsua.

Miksi mies kutsuu? Miksi ei jätä kutsumatta?

Tähän on vastattu lukuisia kertoja: jos mies ei kutsu, hän jää yksin vaikka naapurustossa olisi 100 hänestä kiinnostunutta naista.

Ei jää. Ne sata naista olisivat tappelemassa tuon miehen huomiosta ja pyytämässä aktiivisesti treffeille. Sinä et saa treffikutsuja, koska naiset eivät ole kiinnostuneet sinusta tai muista kaltaisistasi huonokäytöksisistä, sekopäisistä valittajista. Aivan turhaan yleistät omat kokemuksesi koskemaan kaikkia miehiä. Naiset tekevät jatkuvasti aloitteita miellyttäville, mukaville ja fiksuille miehille.

Lisäksi on täysin ymmärrettävää, että et saa teoreettista treffikumppaniasi jäämään seuraasi hetkeäkään pidemmäksi aikaa kun on tarvis. Ihan sama, kuka sen kahvikupposen maksaisi, ei kukaan järjissään oleva ihminen haluaisi tavata sinua uudestaan. Olen tästä 99,9% varma.

Voit vastata tähän viestiin kiukkuisilla solvauksilla, mutta käytännössä olet kuin jalkaa polkeva pikkulapsi, jonka kanssa kukaan ei halua leikkiä. 

Ilman sarvia ja hampaita...

minkä verran ajattelet suhdelukujen olevan?

Siis nainen pyytää ensitreffeille vs. mies pyytää?Mikä on sinulla ja ystäväpiirissäsi noin suunnilleen se taso? Miehet pyytää 50%? 90%?

Ja nyt ei puhuta huomiosta tappelemisesta ja pitkien katseiden luomisesta "saa tulla pyytämään, vastaan kyllä " asenteella.

Ihan ilman sarvia ja hampaita: En tiedä, osaatko lukea. Naiset pyytävät kiinnostavia ja vastaanottavaisen oloisia miehiä treffeille. On aivan normaalia pyytää tehdä aloite siinä vaiheessa, kun on saanut vaikka molemminpuoleisen katsekontaktin tai hymyn kautta edes jonkinlaisen potentiaalisen merkin siitä, että kiinnostus voisi olla molemminpuolista. Mutta tuo katsekontakti tai hymy ei ole se itse aloite, aloite on vaikka kun nainen siirtyy miehen juttusille ja sitten juttutuokion lisäksi esim. pyytää terffeille, haluaa vaihtaa yhteystietoja tms.

Se, että sinua ja/tai hengenheimolaisiasi ei aktiivisesti lähestytä ei tarkoita sitä, että sellaista ei tapahtuisi. Esim. "lunta on olemassa, vaikka joku Afrikassa asuva ihminen ei koskaan sitä olisi itse päässyt näkemään". 

Suora kysymys, ei pitäisi olla vaikea vastata.

En siis epäile etteikö sitä tapahtuisi. Kiinnosti pienellä otannalla kuulla mieiipide kuinka yleistä se on.

Se että jätit vastaamatta ja solvaat kertoo toki tarpeeksi.

”minkä verran ajattelet suhdelukujen olevan?

Siis nainen pyytää ensitreffeille vs. mies pyytää?Mikä on sinulla ja ystäväpiirissäsi noin suunnilleen se taso? Miehet pyytää 50%? 90%?”

Tämäkö oli kysymyksesi? En ole tuo jolta kysyit, mutta vastaan silti:

Aika tasan nähdäkseni menee. Itse olen ehdottanut tapaamista aina, kun mies on minua kiinnostanut. Ja kyllä olen tarjonnut ne oluet, kahvit tai leffalipun, ei mitään ongelmaa. Nykyisen poikaystäväni vamppasin ostamalla hänelle kesällä torilta jäätelön, kun se istui kioskin vieressä söpön pienen mäyräkoiransa kanssa odottamassa jonon hupenemista. :)

Olemme 22-26-vuotiaita. Emme harrasta Tinderiä tai muita nettideittejä, vaan deittikumppanit löytyvät tutuista, tuttujen kavereista, koulusta, harrastuksista...

No, miltä kuulostaa? Aika normaalilta real-life-datingilta, eikö?

En ole tuo kenelle vastasti, mutta pakko kommentoida. Hienoa jos se nuorilla noin menee.

Itse olen keski-ikäinen ja hyvin harvinaisia tuntuvat olevan ne aloitekykyiset naiset, ainakin minun lähipiirissä. Itselle on tasan yksi nainen tehnyt aloitteen, jos ei lasketa niitä kaatokännissä suoraan kimppuun käyviä. Sen sijaan useampikin on vuosia jälkikäteen kertonut olleensa aikanaan kiinnostunut, mutta eivät koskaan mitään asian eteen tehneet.

Kuule, ei pidä paikkaansa nykyään. Kyllä naisetkin tekee aloitteita. Sinä et vaan ole ollut riittävän kiinnostava. Ihan kuten miestenkin kohdalla myös naisten kohdalla pätee se, että jos tyyppi on riittävän kiinnostava, niin sitä siirtää vaikka vuoren

Vierailija
824/2143 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuin avovaimoni ensimmäisille treffeille ja maksoin kahvit, koska olin hänet treffeille pyytänyt.

Seuraavia treffejä ehdotin teatteriin ja maksoin liput, koska olin teatteria ehdottanut. Tämä nainen innostui toisista treffeistä ja lupasi tarjota juomat teatterin jälkeen ja eväät väliajalla. Näytöksen jälkeen kävimme lasillisella ja kävelyllä. Kävelyn aikana naiseni astui korkokengillään johonki koloon ja taittoi nilkkansa, joku toinen olisi voinut suuttia, kun kaappasin hänet syliin ja kannoin puiston penkille lepuuttamaan jalkaa. Ilmeisesti hän kuitenkin vaikuttui, koska pyysi minua luokseen syömäään seuraavana päivänä. Koska sain kutsun häneltä oletin hänen maksavan ruoan ja viinin, jonka hän tekikin.

Eli mielestäni kutsun esittäjä maksaa. Ystävyyssuhteessa, jossa sovitaan kahvittelusta lasku jaetaan.

Vierailija
825/2143 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika ap

Vierailija
826/2143 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan oli hyvä kuulla heti alkuun. Tuollainen mies ei pesetä vaimolla pyykkejään tai odota, että vaimo suunnittelee ruuat, käy kaupassa, valmistaa ne ja siivoaa jäljet.

Mutta ei sinne asti koskaan päästä, koska toisia treffejä tuskin tulee. Mies kun on moukka ja pihi, kun ei tarjonnut.

Vierailija
827/2143 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 25 kirjoitti:

Kutsuin avovaimoni ensimmäisille treffeille ja maksoin kahvit, koska olin hänet treffeille pyytänyt.

Seuraavia treffejä ehdotin teatteriin ja maksoin liput, koska olin teatteria ehdottanut. Tämä nainen innostui toisista treffeistä ja lupasi tarjota juomat teatterin jälkeen ja eväät väliajalla. Näytöksen jälkeen kävimme lasillisella ja kävelyllä. Kävelyn aikana naiseni astui korkokengillään johonki koloon ja taittoi nilkkansa, joku toinen olisi voinut suuttia, kun kaappasin hänet syliin ja kannoin puiston penkille lepuuttamaan jalkaa. Ilmeisesti hän kuitenkin vaikuttui, koska pyysi minua luokseen syömäään seuraavana päivänä. Koska sain kutsun häneltä oletin hänen maksavan ruoan ja viinin, jonka hän tekikin.

Eli mielestäni kutsun esittäjä maksaa. Ystävyyssuhteessa, jossa sovitaan kahvittelusta lasku jaetaan.

Nimenomaan näin. Vuorotellen tarjotaan. Kerrankin vastaamassa on mies, joka on oikeasti ollut suhteessa elävän naisen kanssa, ja tietää, mistä puhutaan.

Vierailija
828/2143 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle se on negatiivinen viesti, jos mies ei tarjoudu maksamaan. Minulle se kertoo pihiydestä, ja pihiys ilmenee ihmisessä aina laajemmin kuin taloudellisena ilmiönä. Pihi ihminen pihistelee myös kehuja, kiitosta ja kaikkea. Tästä teen päätelmän, että mahdollinen Parisuhde ei tulisi olemaan maailman helpoin.

Tiedostan toki, ettei yksi kerta välttämättä kerro totuutta, mutta sellaisen ensivaikutelman ihmisestä saa. Ja eihän ensivaikutelmakaan ole aina totta, ja silti vaikea muuttaa.

Ja millaisen ensivaikutelman antaa ihminen joka haluaa toisen maksavan puolestaan?

Nytpä muuten keksin!

Koska se on ok, miten reagoisit jos mies haluaisi sinun maksavan hänenkin puolestaan?

Koska se ei ole pihiä kun kyseessä on nainen, ei se voi olla pihiä silloinkaan kun kyseessä on mies.

Vierailija
829/2143 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

huvittavaa kuinka keskustelupalstallinen naisia on höpöttämässä tasa-arvosta. Tasa-arvo on täysin näennäistä, mutta ennenkaikkea haitallista. Tasa-arvo pilaa yhteiskunnan toimivuuden, jos esimerkiksi mietitte kuinka taloudellinen tasa-arvo toimisi. Kun varallisuutensa eteen töitä tehneiden pitäsi maksaa tämän päivän työttömien ja vähävaraisten eläminen, vaikka te ette vain viitsi tehdä elantonne eteen mitään.

Ja miksikö juuri naisten keskustelupalsta tasa-arvosta on huvittava?

Koska naisten käsitys tasa-arvosta on naurettava. Haluaisin kovasti tavata ensimmäisenkin naisen, joka korjaa perheessänne auton tai ruohonleikkurin taikka remontoi talon jos mies talosta löytyy. Naiset valittavat kuinka miehet eivät tee heidän töitään, vaikkei heitä sen enempää kiinnosta tehdä niitä miehen töitä.

Feministit ovat tietysti vielä omalukunsa. Ainoa oikea kiinnsotuksen kohde on naisten oikeudet vaikka sitä markkinoidaankin tasa-arvona. Kuinka moni feministi on julistanut, että naisten täytyy mennä armeijaan? korkeintaan hyvin harva. Eli velvollisuudet ei kiinnosta, mutta oikeudet kyllä.

Ja kyllä, mielestäni naisten ja miesten töissä on selvä jako. Naiset tekee ruokaa ja siivoaa ja miehet tekee fyysiset työt. Ja ennenkuin joku niuhottaja ehtii mitään sanomaan voin todeta keskustelevani vain biologisista sukupuolista en ihmisen subjektiivisista tuntemuksista.

Ai jaa. Eli mies tekee fyysiset työt. No miksi sitten hoitotyötä joka on tutkimuksissa todettu fyysisesyö yhtä raskaaksi kuin rakennustyö eivät tee miehet. Jos kerta olet tätä mieltä, että työn , oli se sitten kotityö tai muu, fyysisyys määrää työn tekijän sukupuolen, niin nyt sitten miehet hoitotyöhön hopi hopi ja naiset äkkiä pois sieltä

kaipa teille naisille täytyy nuo paskaduunit jättää kun ette ole itseänne saaneet edes kunnon tehtäviin vietyä. Kyllä se miestenosuus yritysjohtajissakin on syystä suurempi kuin naistenosuus. toiselle sukupuolelle on annettu lahja johtaa ja toiselle tehdä mitä sanotaan..

Niin no biologiaa on sitten sekin että enemmistö yliopisto opiskelijoista on naisia- miehet on tyhmempiä, yliopisto- opintoihin ei miesten älykkyys riitä. Pojat pärjäävät huonommin koulussa ja miehet syrjäytyvät, alkoholisoituvat ja sairastavat enemmän kuin naiset. Nämäkin on biologiaa- älä enää ikinä syytä naisia tai yhteiskuntaa näistä

Täytyyhän teillekin miehille jättää paska elämänkaari, kun naiset pärjää

Jostain syystä naisvaltaisimmissa tiedekunnissa on alhaisin äo ja miesvaltaisissa tiedekunnissa korkein, mutta pidä toki harhasi :-)

Älä sitten missään nimessä sairastu tai ota äkkilähtö jonnekin muualle ja mene siellä sairaalaan, kun täällä joudut tyhmempien naislääkäreiden hoitamaksi. Tai vaadi kovaan ääneen, että vain mieslääkärit saavat hoitaa sinua. Onhan se ikävää jos tyhmempi naislääköri esim nukuttaa ja leikkaa sinut, voi tyhmyyksissään tehdä vaikka mitä

Vierailija
830/2143 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys naisille, jotka pitävät itseään tasa-arvoa kannattavina ja ovat sitä mieltä, että "kutsuja maksaa": kun pyydätte kaverin, sukulaisen tms. syömään, kahville, leffaan jne, maksatteko heidän kulut omienne lisäksi? Jos ette, miksi ette?

Kyllä. Maksan. Usein kyllä maksetaan kutakuinkin vuorotellen, sillä käymme toki ulkona useamminkin kuin kerran elämässä, ja ystäväni tai sukulaiseni eivät ole lokkeja.

Joten ihminen joka ottaa tarjoomiset vastaan ilman vastatarjoilua on lokki. Silloinhan kaikki nämä ketjun naiset, joiden mielestä mies maksaa treffeillä, ovat lokkeja. Eivätkä edes häpeä! Minä häpeän heidän/teidän puolesta. Kiva, kun kaikki naiset leimataan lokkinaisten vuoksi.

Tarjoaminen tapahtuu yleensäkin vuorotellen. Siinähän ei ole mitään mieltä, että tarjotaan ristiin ja päällekkäin. Lokki on se, joka ihan joka kerta odottaa toisen maksavan. Riittävä rautalanka tässä, meh?

Mistä päättelit, ettei nainen maksa vuorostaan, jos ja kun päädytään seuraaville treffeille? Sillä lailla se poikapolo yleensä menee. Et tiedä sitä, koska... No? Et ole koskaan päässyt toisille treffeille?

Vierailija
831/2143 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvitreffeille naisen kutsuneella miehellä ei voi olla mitään syytä olla maksamatta. Eikä siitä voi tehdä mitään tasa-arvokysymystä tai päätellä naisen olevan siipeilijä. Kutsuja maksaa, ei ole vaikeaa. Jos oikeasti ei ole varaa maksaa, niin ei pidä kutsua seuraa kahvilaan. Aivan outoja ja elämälle vieraita johtopäätöksiä tehty tuosta. Onko noilla ylipäätään mitään kokemusta parisuhteesta?

Tähän on vastattu lukuisia kertoja: jos mies ei kutsu, hän jää yksin vaikka naapurustossa olisi 100 hänestä kiinnostunutta naista.

Ei jää. Ne sata naista olisivat tappelemassa tuon miehen huomiosta ja pyytämässä aktiivisesti treffeille. Sinä et saa treffikutsuja, koska naiset eivät ole kiinnostuneet sinusta tai muista kaltaisistasi huonokäytöksisistä, sekopäisistä valittajista. Aivan turhaan yleistät omat kokemuksesi koskemaan kaikkia miehiä. Naiset tekevät jatkuvasti aloitteita miellyttäville, mukaville ja fiksuille miehille.

Lisäksi on täysin ymmärrettävää, että et saa teoreettista treffikumppaniasi jäämään seuraasi hetkeäkään pidemmäksi aikaa kun on tarvis. Ihan sama, kuka sen kahvikupposen maksaisi, ei kukaan järjissään oleva ihminen haluaisi tavata sinua uudestaan. Olen tästä 99,9% varma.

Voit vastata tähän viestiin kiukkuisilla solvauksilla, mutta käytännössä olet kuin jalkaa polkeva pikkulapsi, jonka kanssa kukaan ei halua leikkiä. 

Siis nainen pyytää ensitreffeille vs. mies pyytää?Mikä on sinulla ja ystäväpiirissäsi noin suunnilleen se taso? Miehet pyytää 50%? 90%?

Ja nyt ei puhuta huomiosta tappelemisesta ja pitkien katseiden luomisesta "saa tulla pyytämään, vastaan kyllä " asenteella.

Ihan ilman sarvia ja hampaita: En tiedä, osaatko lukea. Naiset pyytävät kiinnostavia ja vastaanottavaisen oloisia miehiä treffeille. On aivan normaalia pyytää tehdä aloite siinä vaiheessa, kun on saanut vaikka molemminpuoleisen katsekontaktin tai hymyn kautta edes jonkinlaisen potentiaalisen merkin siitä, että kiinnostus voisi olla molemminpuolista. Mutta tuo katsekontakti tai hymy ei ole se itse aloite, aloite on vaikka kun nainen siirtyy miehen juttusille ja sitten juttutuokion lisäksi esim. pyytää terffeille, haluaa vaihtaa yhteystietoja tms.

Se, että sinua ja/tai hengenheimolaisiasi ei aktiivisesti lähestytä ei tarkoita sitä, että sellaista ei tapahtuisi. Esim. "lunta on olemassa, vaikka joku Afrikassa asuva ihminen ei koskaan sitä olisi itse päässyt näkemään". 

En siis epäile etteikö sitä tapahtuisi. Kiinnosti pienellä otannalla kuulla mieiipide kuinka yleistä se on.

Siis nainen pyytää ensitreffeille vs. mies pyytää?Mikä on sinulla ja ystäväpiirissäsi noin suunnilleen se taso? Miehet pyytää 50%? 90%?”

Aika tasan nähdäkseni menee. Itse olen ehdottanut tapaamista aina, kun mies on minua kiinnostanut. Ja kyllä olen tarjonnut ne oluet, kahvit tai leffalipun, ei mitään ongelmaa. Nykyisen poikaystäväni vamppasin ostamalla hänelle kesällä torilta jäätelön, kun se istui kioskin vieressä söpön pienen mäyräkoiransa kanssa odottamassa jonon hupenemista. :)

Olemme 22-26-vuotiaita. Emme harrasta Tinderiä tai muita nettideittejä, vaan deittikumppanit löytyvät tutuista, tuttujen kavereista, koulusta, harrastuksista...

En ole tuo kenelle vastasti, mutta pakko kommentoida. Hienoa jos se nuorilla noin menee.

Itse olen keski-ikäinen ja hyvin harvinaisia tuntuvat olevan ne aloitekykyiset naiset, ainakin minun lähipiirissä. Itselle on tasan yksi nainen tehnyt aloitteen, jos ei lasketa niitä kaatokännissä suoraan kimppuun käyviä. Sen sijaan useampikin on vuosia jälkikäteen kertonut olleensa aikanaan kiinnostunut, mutta eivät koskaan mitään asian eteen tehneet.

Kuule, ei pidä paikkaansa nykyään. Kyllä naisetkin tekee aloitteita. Sinä et vaan ole ollut riittävän kiinnostava. Ihan kuten miestenkin kohdalla myös naisten kohdalla pätee se, että jos tyyppi on riittävän kiinnostava, niin sitä siirtää vaikka vuoren

Miksi ihmeessä sitten pitää jälkikäteen tunnustaa olleensa niin kovin kiinnostunut?

Vierailija
832/2143 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun selailen ketjua, huomaan että juuri kukaan ei vastaa miksi se miehen maksaminen on juuri heille niin tärkeää?

Vastaukset ovat luokkaa "no kun se on vain biologiaa" tai "no kun niin se vain on".

Ei kun miksi juuri sinulle joka luet tämän, yksilönä ja itsenäisenä ihmisenä, on niin tärkeää että mies maksaa?

Minulla tulee siitä mielikuva että mies on kiinnostunut, haluaa tehdä minuun vaikutuksen ja tavata uudestaan. Jos hän ensin pyytää minut ulos ja kahvilla ilmoittaa et saat kyllä maksaa omasi, hän ei halua nähdä minua uudestaan eikä ole kiinnostunut.

Juuri tämä, että mies ensin pyytää treffeille ja sitten ilmoittaa, että maksat sitten omasi, tuo on se töykeys, joka saisi minut perääntymään, enkä toisille treffeille lähtisi.

Toinen hypoteettinen tilanne olisi, että maksan omat kahvini (vaikka mies on pyytänyt treffeille, mutta hän ei ole töykeä kuitenkaan). Silloin miehen pitää hurmata jollakin toisella tavalla, että syntyy minulle kiinnostus lähteä toisille treffeille. Hurmausta tietenkin pitää olla puolin ja toisin, jotta molemmille syntyy kiinnostus.

Lähtökohtaisesti en kuitenkaan alkaisi seurustella tai tapailisi kovin pitkään miestä, joka aina laskee sentilleen, kuka maksaa mitäkin. Itse huomioin toista, joten haluan samanlaisen huomioivan kumppanin itselleni. Muutenkin mielestäni töykeälle töykeä, huomioivalle huomioiva, pihille pihi. Sitten suhdekin toimii paremmin, kun on samanlaisia arvoja ja tapoja. Jos tuntee, että suhteessa toinen antaa ja toinen vain ottaa, se ei pitkälle kanna. Kukin antakoon oman kykynsä mukaan ja omasta sydämestään.

Miten huomioit toista, ensitreffeillä?

En puhunut ensitreffeistä. Sanoin: "Lähtökohtaisesti en kuitenkaan alkaisi seurustella tai tapailisi kovin pitkään miestä, joka aina laskee sentilleen, kuka maksaa mitäkin."

Eli et huomioi miestä mitenkään ensitreffeillä, mutta jotta jatkoa sinun puolelta tulisi, vaadit että mies huomioi sinua ostamalla sinulle jotakin.

Juu niinhän se on, aina kun nään treffeillä naisia ne on likaisia, ilman meikkiä ja Pieruverskat jalassa. Naama norsunvitu.lla eivät naura miehen typerille jutuille, eivät esitä olevansa kiinnostuneita miehestä ja lähde keilaamaan kun mies pyytää vaikka vihaavat sitä.

Pitikö tästä ymmärtää, että sinä olet mies, treffeillä likainen, naama norsunv.tulla, etkä naura naisen typerille jutuille?

Sarkasmi on vaikea laji.

Näköjään.

Lisäksi sinulle älyllinen rehellisyys näyttää olevan vaikeaa.

Kuule, sovitaan niin että tästä eteenpäinkin sinä istut yksin kotona ja kiroat elämääsi ja minä käyn treffeillä missä miehet tarjoaa minulle ilmaisia kahveja ja nautin elämästäni :)

Jatka vain valheellista elämääsi, ei sinua ole kukaan estämässä. Joku voi toki kommentoida asiaa, ainakin kun itse liityt keskusteluun.

Voi ne kahvit on ihan todellisia ja hyviä ovatkin :P

Surullista ettet onnistu pitämään miestä. Sehän on helpoin homma maailmassa.

Voih, tänä tasa-arvon aikana ei oikein enää loukkaa tuollainen ”mitä ne kylillä puhuu kun tommonen vanhapiika oot, ei nainen ilman miestä mitään ole.” Sori 😘

Eihän vanhapiika käy treffeillä, ajattelin että joko et ole tosissasi vaan loisit tai sitten sinulla on jokin ongelma.

Vanhapiika on nainen joka on ylittänyt tietyn iän eikä ole naimisissa. Termit kuntoon nyt jos yrität täällä päteä 😘

Siinä se ongelmasi selvisi

Vierailija
833/2143 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet naiset nykyään melkein loukkaantuvat jos yrittää tarjota heille esim juoman. Siksi en itsekään enää tarjoa. Vaikka kyseessä on pelkkä kohteliaisuus ja yritetään olla herrasmiehiä, nykynaiset luovat päässään kaikenlaisia kuvitelmia että mies yrittää saada naisen olemaan velkaa jotenkin jne.

Juoman? Et kai vaan tarkoita mitään alkoholijuomaa baarissa? Eri asia mitä kahvi kahvilassa treffeillä. Ei kai nykyään kukaan nainen ole niin päästään vajaa, että ottaa baarissa tuntemattoman miehen tarjoaman juoman?

Miksi ei ottaisi? En näe tässä mitään eroa kahviin kahvilassa.

Meinaatko, että ukko on sopinut baarimikon kanssa, että pistä siihen naiselle menevään tyrmäystippoja tms? 

Vierailija
834/2143 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 25 kirjoitti:

Klassinen "ostin naiselta aikaa"

Mutta maksullinen hän ei ole.

Vierailija
835/2143 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle se on negatiivinen viesti, jos mies ei tarjoudu maksamaan. Minulle se kertoo pihiydestä, ja pihiys ilmenee ihmisessä aina laajemmin kuin taloudellisena ilmiönä. Pihi ihminen pihistelee myös kehuja, kiitosta ja kaikkea. Tästä teen päätelmän, että mahdollinen Parisuhde ei tulisi olemaan maailman helpoin.

Tiedostan toki, ettei yksi kerta välttämättä kerro totuutta, mutta sellaisen ensivaikutelman ihmisestä saa. Ja eihän ensivaikutelmakaan ole aina totta, ja silti vaikea muuttaa.

Ja millaisen ensivaikutelman antaa ihminen joka haluaa toisen maksavan puolestaan?

Nytpä muuten keksin!

Koska se on ok, miten reagoisit jos mies haluaisi sinun maksavan hänenkin puolestaan?

Koska se ei ole pihiä kun kyseessä on nainen, ei se voi olla pihiä silloinkaan kun kyseessä on mies.

No millaisen ensivaikutelman ajattelet niiden poikien antaneen, joita olen pyytänyt kahville tai kaljalle ja maksanut heidänkin juomansa? Vastaan itse: ihan hyvän. Kutsuja maksaa. Ihan siis tämän logiikan mukaan silloinkin kuules, kun kutsuja on mies. Se on sitä tasa-arvoa hei.

T. Se tyttö, joka ”osti” poikkiksensa jäätetlötötteröllä... :)

Vierailija
836/2143 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä iltana esitän universumille toiveen, ettei kukaan tuttu mies törmäisi suurimpaan osaan tämän ketjun epäloogisista naisista, joitten mielestä ihan hyviä vanhoja etikettisääntöjä on säännöt, jotka suosivat naisia. Muistattehan, arvon 50-lukulaiset, ettette puhuttele vanhempia ihmisiä ennen kuin he puhuttelevat teitä. Eikä rais kaus avioliitossa ole rikos jne. Pidetäänhän kaikesta ikiaikaisesta kiinni!

Vierailija
837/2143 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvossa jokainen hoitaa omat asiansa itse, en minä halua enään olla alistetussa asemassa että joutuisin maksamaan kahvit, avaamaan ovet tai vaikka kantamaan painavia tavaroita.

M29

Ihan pieni vinkki. Romanttisessa suhteessa kannattaa jotain miehisiä tapoja säilyttää, jos ei halua että kaikki on tylsää ja neutraalia. Jos toivot naisellista naista, kohtele häntä kuin naisellista naista. Jos toivot miehekästä naista, kohtele häntä noin.

Toki jos koet olevasi alistetussa asemassa, silloin asia on sinulle sen verran tärkeä että varmaankin olet valmis tekemään uhrauksia sosiaalisella rintamalla. (Eli menettämään joitain kiinnostavia naisia mielestäsi hyvän asian vuoksi.)

Sanompahan vaan, vaikka kaikki ei tästä tykkääkään. Totta se silti on.

Saahan sitä toivoa naisellista naista mutta eipä se tarkoita että naiset olisivat valmiita enää käyttäytymään iin, muuten koin saavutettujen etujen muodossa.

Naiset ovat kuin ay-liike: saavutetuista eduista ei luovuta ja aina halutaan enemmän ja enemmän.

Mitä konkreettista käytöstä tarkoitat naisellisella naisella? Toiset tarkoittavat sellaista "äidillistä" 50-luvun käytöstä, toiset ihan muuta.

Se varmaan tarkoittaa kaikille vähän eri asioita. On ne miehiset tavatkin joillekin sitä 50-luvun miehekkyyttä. 

Vierailija
838/2143 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 25 kirjoitti:

Etkö koskaan ikinä milloinkaan tarjoa mitään kavereillekaan? Jos tarjoat, ostatko silloin heiltä aikaa? Ovatko ostokavereita? Maksullisia?

Vierailija
839/2143 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 25 kirjoitti:

No tuossa tarinassahan molemmat oli maksullisia, ja ostivat molemmat toisiltaan aikaa. Minusta se kuulostaa ihan toimivalta.

Vierailija
840/2143 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä sitten pitää jälkikäteen tunnustaa olleensa niin kovin kiinnostunut?

Vaikkapa siksi, että et ole antanut mitään positiivisia signaaleja, joten he ovat ajatelleet että sinua ei kiinnosta.

On mullekin joku tullut jälkeenpäin avautumaan, että olis halunnut tutustua paremmin mutta ei uskaltanut tulla juttelemaan, kun olin niin leuhkan näköinen. 😂 Ja sit kun tutustuttiin paremmin niin huomasi erehtyneensä, mutta juna meni jo ja olin parisuhteessa toisaalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan